Календарно-тематичний план з математики для 1 класу Календарне планування складено згідно Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22, розробленої під керівництвом О. Савченко. (за підручником Наталії Листопад) 4 година на тиждень / 140 год на рік
|
|||
№ |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
Дата |
Розділ 1. Властивості і відношення предметів. Лічба |
|||
1 |
Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба об’єктів. Геометричні фігури. |
ст. 3 |
2.09 |
2 |
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. |
ст. 4 |
3.09 |
3 |
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об`єднання об`єктів у групи за певною ознакою. Підготовчі вправи до написання цифр. |
ст. 5 |
4.09 |
4 |
Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною («більший», «менший»). Лічба. |
ст. 6 |
5.09 |
5 |
Лічба. Розміщення предметів у просторі («вгорі–внизу», «на», «над», «під», «праворуч–ліворуч»). Підготовчі вправи до написання цифр. |
ст. 7 |
9.09 |
6 |
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр. |
ст. 8 |
10.09 |
7 |
Пара предметів. Об`ємні фігури (куб, куля, конус). Підготовчі вправи до написання цифр. |
ст. 9 |
11.09 |
8 |
Лічба. Порівняння кількості об`єктів («більше–менше», «порівну»). Підготовчі вправи до написання цифр. |
ст. 10 |
12.09 |
9 |
Порівняння кількості предметів. Поняття «стільки само», «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр. |
ст. 11 |
16.09 |
Розділ 2. Числа 1–10 |
|||
10 |
Число і цифра 1. Поняття «один–багато», «перший». Написання цифри 1. |
ст. 12 |
17.09 |
11 |
Число і цифра 2. Поняття «другий». Пряма, промінь, відрізок. Написання цифри 2. |
ст. 13 |
18.09 |
12 |
Число і цифра 3. Поняття «третє». Попереднє і наступне числа. Написання цифри 3. Розпізнавання геометричних фігур. |
ст. 14 |
19.09 |
13 |
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «<», «>». Написання цифр. |
ст. 15 |
23.09 |
14 |
Порівняння чисел. Рівність. Знак «=». Написання цифр |
ст. 16 |
24.09 |
15 |
Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Складання нерівностей за малюнком. Написання цифри 4 |
ст. 17 |
25.09 |
16 |
Склад чисел 2, 3, 4. Попереднє і наступне числа. Складання нерівностей за малюнком. |
ст. 18 |
26.09 |
17 |
Число і цифра 5. Поняття «п`ятий». Кількісна і порядкова лічба. Написання цифри 5 |
ст. 19 |
30.0 |
18 |
Додавання чисел. Знак «+» |
ст. 20 |
01.10 |
19 |
Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюнками |
ст. 21 |
2.10 |
20 |
Число і цифра 6. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6 |
ст. 22 |
3.10 |
21 |
Число і цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Дні тижня. Написання цифри 7. |
ст. 23 |
7.10 |
22 |
Число і цифра 8. Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порівняння довжини відрізків. Написання цифри 8. |
ст. 24 |
8.10 |
23 |
Число і цифра 9. Поняття «дев`ятий». Склад числа 9. Написання цифри 9. |
ст. 25 |
9.10 |
24 |
Число 10. Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об`єктів. Написання числа 10. |
ст. 26 |
10.10 |
25 |
Віднімання чисел. Знак «–». |
ст. 27 |
14.10 |
26 |
Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об`єктів. |
ст. 28 |
15.10 |
27 |
Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків. |
ст. 29 |
16.10 |
28 |
Доба. Замкнені і незамкнені лінії. |
ст. 30 |
17.10 |
29 |
Повторення вивченого. Складання рівностей на додавання. |
ст. 31 |
21.10 |
30 |
Повторення вивченого. Складання рівностей на віднімання. Доба. |
ст. 32 |
22.10 |
31 |
Повторення складу чисел. Визначення часу за годинником. Дні тижня. |
ст. 33 |
23.10 |
Розділ 3. Додавання і віднімання в межах 10 |
|||
32 |
Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками. |
ст. 34 |
24.10 |
33 |
Компоненти дії віднімання. Знаходження різниці чисел за малюнками. |
ст. 35 |
4.11 |
34 |
Додавання і віднімання числа 0. Числовий промінь. |
ст. 36 |
5.11 |
35 |
Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання і віднімання за числовим променем. |
ст. 37 |
6.11 |
36 |
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків. |
ст. 38 |
7.11 |
37 |
Додавання і віднімання числа частинами. Обчислення значень виразів за числовим променем. |
ст. 39 |
11.11 |
38 |
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання геометричних фігур. |
ст. 40 |
12.11 |
39 |
Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значень. |
ст. 41 |
13.11 |
40 |
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів. Побудова відрізків заданої довжини. |
ст. 42 |
14.11 |
41 |
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Побудова відрізків заданої довжини. |
ст. 43 |
18.11 |
42 |
Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків заданої довжини. |
ст. 44 |
19.11 |
43 |
Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізка. |
ст. 45 |
20.11 |
44 |
Ознайомлення з поняттям «Задача». |
ст. 46 |
21.11 |
45 |
Умова та запитання задачі. Складання і розв’язування задачі. |
ст. 47 |
25.11 |
46 |
Додавання і віднімання числа 6. Складання і розв’язування задачі за малюнком. Обчислення значень виразів. |
ст. 48 |
26.11 |
47 |
Додавання і віднімання числа 7. |
ст. 49 |
27.11 |
48 |
Порівняння числа й виразу. Порівняння довжин відрізків. |
ст. 50 |
28.11 |
49 |
Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння чисел. Розв’язування задач. |
ст. 51 |
02.12 |
50 |
Узагальнення й систематизація знань учнів. |
ст. 52 |
03.12 |
51 |
Додаткові завдання. |
ст. 53-54 |
04.12 |
Розділ 4. Додавання і віднімання в межах 10. Задачі |
|||
52 |
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі. Головні слова задачі. |
ст. 55 |
05.12 |
53 |
Задачі. Обчислення в межах 10. Розпізнавання ліній. |
ст. 56 |
09.12 |
54 |
Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння виразу і числа. Об’ємні фігури. |
ст. 57 |
10.12 |
55 |
Додавання кількох чисел. Розв`язування задач. |
ст. 58 |
11.12 |
56 |
Віднімання кількох чисел. Розв`язування і порівняння задач. |
ст. 59 |
12.12 |
57 |
Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння іменнованих чисел. |
ст. 60 |
16.12 |
58 |
Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння виразів, іменнованих чисел. Об’єднання об’єктів у групи. |
ст.61 |
17.12 |
59 |
Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння чисел. |
ст.62 |
18.12 |
60 |
Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?», «на скільки менше?». Розпізнавання геометричних фігур. |
ст.63 |
19.12 |
61 |
Задачі на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів на дві дії. |
ст.64 |
23.12 |
62 |
Задачі на визначення, «на скільки років старший». Обчислення значень виразів |
ст.65 |
24.12 |
63 |
Задачі на визначення, «на скільки коротший». Обчислення значень виразів |
ст.66 |
25.12 |
64 |
Маса. Кілограм. Порівняння маси об’єктів. Обчислення значень виразів. |
ст.67 |
26.12 |
65 |
Місткість літр. Порівняння іменованих чисел. |
ст.68 |
|
66 |
Задачі. Обчислення значень виразів. |
ст. 69 |
|
67 |
Задачі. Порівняння виразу та числа. |
ст. 70 |
|
68 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. |
ст. 71 |
|
69 |
Творча робота над задачами. Визначення часу за годинниками. Додаткові завдання. |
ст. 72 |
|
Розділ 5. Числа 11–20 |
|||
70 |
Десяток. Робота над задачами |
ст. 73 |
24.01 |
71 |
Числа 11–15. Утворення, запис, читання чисел. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. |
ст. 74 |
25.01 |
72 |
Числа 16–20. Утворення, запис, читання чисел. Задачі на знаходження решти. |
ст. 75 |
26.01 |
73 |
Десятковий склад числа. Робота над задачами: аналіз задачі, схеми. |
ст. 76 |
29.01 |
74 |
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. |
ст. 77 |
31.01 |
75 |
Порівняння чисел. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання і порівняння довжини відрізків |
ст. 78 |
01.02 |
76 |
Порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел |
ст. 79 |
02.02 |
77 |
Додавання виду 10 + 4. Складання задач різних типів за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини |
ст. 80 |
05.02 |
78 |
Дециметр. Складання задач різних типів за сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини |
ст. 81 |
07.02 |
79 |
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини |
ст. 82 |
08.02 |
80 |
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини |
ст. 83 |
09.02 |
81 |
Обчислення виду 13 + 2. Задачі різних типів з одним сюжетом. Відтворення малюнка |
ст. 84 |
12.02 |
82 |
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. |
ст. 85 |
14.02 |
83 |
Обчислення в межах 20. Задачі на різницеве порівняння. Вимірювання довжини ламаної лінії. Розв’язування прикладів, що складаються з декількох арифметичних дій |
ст. 86 |
15.02 |
84 |
Повторення вивченого. Різницеве порівняння іменованих чисел |
ст. 87 |
16.02 |
85 |
Повторення вивченого. Творча робота над задачами. Вимірювання та запис довжини відрізків у різних мірах довжини |
ст. 88 |
19.02 |
86 |
Узагальнення і систематизація вивченого |
- |
21.02 |
Розділ 6. Числа 21–100 |
|||
87 |
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка |
ст. 89 |
22.02 |
88 |
Числа 21–40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка |
ст. 90 |
23.02 |
89 |
Числа 21–40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур
|
ст. 91 |
26.02 |
90 |
Числа 21–40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини |
ст. 92 |
28.02 |
91 |
Числа 21–40. Порівняння чисел у межах 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини |
ст. 93 |
29.02 |
92 |
Числа 41–90. Утворення, запис, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Перетворення іменованих чисел |
ст. 94 |
01.03 |
93 |
Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини |
ст. 95 |
04.03 |
94 |
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Обернені задачі. Вимірювання довжини відрізка |
ст. 96 |
06.03 |
95 |
Числа 41–90. Читання і запис чисел. Додавання та віднімання 1. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка |
ст. 97 |
07.03 |
96 |
Числа 41–90. Таблиця «Сотня». Задача на знаходження невідомого доданка |
ст. 98 |
08.03 |
97 |
Числа 91–100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу двоцифрових чисел |
ст. 99 |
11.03 |
98 |
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка |
ст. 100 |
13.03 |
99 |
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння |
ст. 101 |
14.03 |
100 |
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння |
ст. 102 |
15.03 |
101 |
Числа 1–100. Дії з іменованими числами
|
ст. 103 |
18.03 |
102 |
Повторення вивченого. Нумерація чисел 20–100
|
ст. 104 |
20.03 |
103 |
Повторення вивченого. Робота над задачею. Порівняння чисел, виразів |
ст. 105 |
21.03 |
104 |
Узагальнення і систематизація вивченого |
- |
22.03 |
Розділ 7. Арифметичні дії в межах 100 на основі десяткового складу числа |
|||
105 |
Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого доданка |
ст. 106 |
01.04 |
106 |
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Задача на різницеве порівняння. Упорядкування чисел |
ст. 107 |
03.04 |
107 |
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Довжина ламаної |
ст. 108 |
04.04 |
108 |
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задач на різницеве порівняння |
ст. 109 |
05.04 |
109 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків |
ст. 110 |
08.04 |
110 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задач різних типів за малюнками та частиною умови |
ст. 111 |
10.04 |
111 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур |
ст. 112 |
11.04 |
112 |
Повторення вивченого. Обчислення на основі нумерації. Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач різних типів
|
ст. 113 |
12.04 |
113 |
Повторення вивченого. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. Вимірювання довжини ламаної |
ст. 114 |
15.04 |
114 |
Узагальнення і систематизація вивченого
|
- |
17.04 |
Розділ 8. Арифметичні дії в межах 100 |
|||
115 |
Додавання виду 45 + 3 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур |
ст. 115 |
18.04 |
116 |
Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника |
ст. 116 |
19.04 |
117 |
Повторення про додавання та віднімання круглих чисел. Задача на знаходження невідомого від’ємника |
ст. 117 |
22.04 |
118 |
Додавання виду 45 + 30 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника |
ст. 118 |
24.04 |
119 |
Додавання виду 45 + 30. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння числа і виразу |
ст. 119 |
25.04 |
120 |
Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника |
ст. 120 |
26.04 |
121 |
Віднімання виду 45 – 20. Розв’язування задач різних типів. Повторення днів тижня |
ст. 121 |
29.04 |
122 |
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника |
ст. 122 |
01.05 |
123 |
Додавання двоцифрових чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження невідомого зменшуваного. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини шляху |
ст. 123 |
02.05 |
124 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Визначення часу
|
ст. 124 |
03.05 |
125 |
Віднімання виду 65 – 24. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Складання задачі на різницеве порівняння. Повторення про дні тижня |
ст. 125 |
06.05 |
126 |
Зручний спосіб обчислення. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розрізнення плоских геометричних фігур |
ст. 126 |
08.05 |
127 |
Дії з двоцифровими числами. Творча робота над задачею. Побудова відрізків |
ст. 127 |
09.05 |
128 |
Повторення вивченого. Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного |
ст. 128 |
10.05 |
129 |
Повторення вивченого. Порівняння числа та виразу, іменованих чисел. Розв’язування задач. Розрізнення об’ємних геометричних фігур |
ст. 129 |
13.05 |
130 |
Узагальнення і систематизація вивченого |
- |
15.05 |
Розділ 9. Повторення |
|||
131 |
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа |
ст. 130 |
16.05 |
132 |
Числа 1–20. Круглі числа. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми |
ст. 131 |
17.05 |
133 |
Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми |
ст. 132 |
20.05 |
134 |
Діагностувальна робота. |
|
23.05 |
135 |
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Порівняння іменованих чисел |
ст. 134 |
22.05 |
136 |
Повторення вивченого. Робота з малюнками й текстами |
ст. 135-136 |
24.05 |
137 |
Робота з малюнками й текстами. Розв’язування завдань для розвитку кмітливості |
ст. 137-138 |
27.05 |
138 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості |
ст. 139-140 |
29.05 |
139 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості |
ст. 141-142 |
30.05 |
140 |
Підсумковий урок за рік. Математичний квест |
- |
31.05 |