Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика.
Лютий 2020 « Хочу – можу-треба»
77 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
78 7 |
|
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-619). |
|
79 79 |
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627). |
|
80 |
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636). |
|
81 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 644). |
|
82 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651). |
|
83 |
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-661). |
|
84 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669). |
|
85 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677). |
|
86 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684). |
|
87 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692). |
|
88 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (№ 693-700). |
|
89 |
|
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710). |
|
90 |
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719). |
|
91 |
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-729). |
|
92 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 730- 737). |
|