Урок: "Прийоми додавання і віднімання чисел в межах 10»

Про матеріал
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Прийоми додавання і віднімання чисел в межах 10». Мета: формувати обчислювальні навички, здійснювати підготовчу роботу до введення задач.
Перегляд файлу

УРОК : МАТЕМАТИКА

КЛАС: 1

Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Прийоми додавання і

           віднімання чисел в межах 10».

Мета: формувати обчислювальні навички, здійснювати підготовчу роботу до введення

           задач.

Дидактична задача: перевірити знання табличних випадків додавання і віднімання 

           чисел; формувати вміння додавати до меншого числа більше.

Розвивальна задача:розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийому розумової діяльності абстрагування й узагальнення. 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Створення позитивно - психологічного клімату класу.  

  1. Вітання

Привіт, друже!                                 (Кивок голови одному сусідові.)

Привіт, друже!                                 (Кивок голови іншому сусідові.)

Руку мені дай, і я тобі дам!             (Простягує руку одному й іншому.)

І буде весело нам.

Крикнемо ми дружно

На весь білий світ:

Сонце, привіт!

Друже, привіт!

Нехай наша добра посмішка          (Посміхаються.)

Зігріває всіх своїм теплом.             (Прикладають праву руку до серця.)

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

      На цьому уроці ми підбиватимемо підсумки, згадавши все, чого навчилися. А головне – спробуємо визначити труднощі та прогалини в знаннях над якими слід попрацювати.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

       1.Геометрична хвилинка.

- Із цеглинок побудуйте пряму. Якщо поставити точки на кінцях цієї прямої, то що отримаємо? Якщо прибрати одну з точок? Якщо поставити точку  на пряму (дві точки)?

- Утворіть ламану.

    

 

 

2.Усна лічба (Використання цеглинок LEGO)

 

G:\зображення_viber_2019-11-25_15-52-14.jpg

 

G:\зображення_viber_2019-11-25_15-52-15.jpg і т.д.

 

3.Назви «сусідів» чисел. (завдання №1, с.79-підручник)

 

ІV. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

 

(Щоденні 3: цікаві завдання на кожен день за видами діяльності)

1.Математика самостійно.

(Гра «Одягни сніговика»)

G:\зображення_viber_2020-01-03_11-57-23.jpg G:\зображення_viber_2020-01-03_11-57-28.jpg G:\зображення_viber_2020-01-03_11-57-28.jpg

G:\зображення_viber_2020-01-03_11-58-38.jpgG:\зображення_viber_2020-01-03_11-58-24.jpgG:\зображення_viber_2020-01-03_11-58-38.jpg

 

 

  1.               Математика письмово.

(запам*ятати приклад, записати і обчислити)

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\матем письм\зображення_viber_2019-10-21_07-35-51.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\матем письм\зображення_viber_2019-10-21_07-35-54.jpg

 

3 .Математика разом із другом.

(Математичні пазли)

                 і т.д.

4.Готуємось до вивчення задач.

1) У садок до годівниці

Прилетіли три синиці.

Потім ще 4 птиці.

Скільки птиць на годівниці?

2) Десять жовтих каченят

Стали дружно в один ряд:

Вісім побігли купатись.

Скільки залишилось гратись?  І т.д.

V. Фізкультхвилинка

Пальчик, пальчик – тук, тук, тук.

По цеглиночці – тук, тук.

Плесни, плесни – раз, два, три.

Ти цеглиночку …….бери,

Її другу передай,    Гру спочатку починай.

5. Розвиток логічного мислення учнів.

Закріплення знання правил додавання і віднімання чисел на основі їх розташування на числовому промені. (завдання №4, с.79 – підручник)

-Чаклун перетворив числа на літери. Спробуй « розчаклувати » їх. Знайди значення виразів.

6.Графічні  вправи.

Світлина від Inna  Guscha.

VI. Підсумок уроку та рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

  • Розкажіть, які завдання не були для вас складними. Які завдання поки що важко даються? Над чим ще треба попрацювати?

 

 

ПІДГОТУВАЛА: ДЕЛЮРМАН ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА

ОНЗ «ТРЕПІВСЬКА ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ»

ФІЛІЯ «КАЗАРНЯНСЬКА ЗШ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
1662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку