Календарне планування з математики 2клас, ІІ семестр за підручником Н.Будни

Про матеріал
Календарне планування з математики 2 клас, ІІ семестр за підручником Н.Будни містить примітки з номерами завдань до кожного уроку.
Перегляд файлу

Календарне планування з математики

2клас,  ІІ семестр

За підручником Н.Будни, М.Беденко

п/п

Зміст уроку

Примітки

Дата

 

Множення і ділення

 

 

62

Ознайомлення з дією множення. Компоненти дії множення

 

(№№474-488)

 

63

 

 Таблиця множення числа 2. Переставний закон множення

(№№489-506)

 

64

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня.

Задачі на множення

(№№507-514)

 

65

Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Збільшення числа в 2 рази. Самостійна робота

(№№515-522)

 

66

Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення

(№№523-530)

 

67

Зв’язок дії множення і ділення. Складання рівностей на ділення з рівностей на множення

(№№531-538)

 

68

Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня

(№№539-546)

 

69

Назви чисел при діленні. Розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення

(№№547-556)

 

70

Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв’язування задач на зменшення числа у 2 рази

(№№557-564)

 

71

Контрольна робота №5

 

 

72

Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 3

(№№565-572)

 

73

Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 3

(№№573-581)

 

74

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач

(№№582-589)

 

75

Обчислення виразів та розв’язування задач на вивчені випадки арифметичних дій

(№№590-597)

 

76

Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа в кілька разів

(№№592-605)

 

77

Взаємозв’язок дій множення та ділення. Таблиця ділення на 3

(№№606-614)

 

78

Парні чи непарні числа. Розв’язування задач та знаходження значень виразів на застосування таблиці ділення на 3

(№№615-622)

 

79

Поділ на рівні частини. Половина, третина. Розв’язування задач

(№№623-629)

 

80

Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач на знаходження значень виразів

(№№630-638)

 

81

Застосування таблиці множення  числа 4 для знаходження значень виразів та розв’язування задач

(№№639-647)

 

82

Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи на закріплення таблиці множення чисел 3 і 4

(№№648-655)

 

83

Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв’язування задач

(№№656-663)

 

84

Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач

(№№664-672)

 

85

Засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження значень виразів, розв’язування задач

(№№673-680)

 

86

Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі на три дії за поданим планом

(№№681-688)

 

87

Засвоєння таблиць ділення на 3 і 4. Самостійна робота

(№№689-696).

 

88

Складання таблиці множення на 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач

(№№697-706)

 

89

Розв’язування задач на засвоєння таблиці множення числа 5. Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня

(№№707-714)

 

90

Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач

(№№715-721)

 

91

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

(№№722-729)

 

92

Складання таблиці ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5

(№№730-737)

 

93

Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Визначення довжини сторони п’ятикутника за  його периметром

(№№738-745)

 

94

Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач

(№№746-754)

 

95

Властивості дії множення. Вирази на дві дії. Розв’язування задач

(№№755-762)

 

96

Контрольна робота №6

 

 

97

Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється

(№№763-771)

 

98

Закріплення значень про таблицю множення числа 6. Знаходження значень виразів, розв’язування задач. Робота з діаграмою

(№№772-779)

 

99

Знаходження невідомого множника. Розв’язування задач та обчислення виразів на порядок дій

(№№780-788)

 

100

Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв’язування задач

(№№789-796)

 

101

Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач, які включають ділення на 6. Творча робота над задачею

(№№797-804)

 

102

Коло, круг. Центр кола. Розв’язування задач, творча робота над задачею

(№№805-812)

 

103

Складання таблиці множення числа 7. Розв’язування задач

(№№813-820)

 

104

Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів і розв’язування задач, які містять множення числа 7

(№№821-830)

 

105

Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії

(№№831-840)

 

106

Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв’язування задач. Творча робота над задачею

(№№841-848)

 

107

Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач. Дії з іменованими числами

(№№849-857)

 

108

Контрольна робота №7

 

 

109

Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 8. Розв’язування задач на дві і три дії

(№№858-865)

 

110

Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення на 8. Знаходження значення вправ. Розв’язування задач

(№№866-875)

 

111

Таблиця ділення на 8. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів

(№№876-884)

 

112

Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Порядок дій у виразах

 

 

(№№885-892)

 

113

Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач та обчислення виразів

(№№893-900)

 

114

Таблиця множення числа 9. Складання та розв’язування задач. Обчислення виразів

(№№901-908)

 

115

Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9

(№№909-916)

 

116

Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9

(№№917-924)

 

117

Контрольна робота №8

 

 

 

Повторення і узагальнення вивченого

 

 

118

Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними

(№№925-932)

 

119

Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою

(№№933-939)

 

120

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком

(№№940-946)

 

121

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Робота з діаграмою

(№№947-954)

 

122

Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Периметр многокутника

(№№955-963)

 

123

Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів

(№№964-974)

 

124

Повторення табличного множення і ділення. Розв’язування задач. Ознайомлення з об’ємними фігурами (циліндр, конус)

(№№975-984)

 

125

Закріплення знань таблиці множення і ділення. Повторення про геометричні фігури, периметр многокутника. Знаходження значення виразів на порядок дій. Розв’язування задач

(№№985-9993)

 

126

Обчислення виразів. Розв’язування складених задач. Циліндр

(№№994-1002)

 

127

Розв’язування задач, які містять дії різних ступенів. Знаходження значень виразів зі змінною

(№№1003-1013)

 

128

Повторення письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач

(№№1014-1020)

 

129

Обчислення виразів на дії одного ступеня. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач (№№1021-1030)

(№№1021-1030)

 

130

Зменшення, збільшення числа на кілька одиниць (повторення). Розв’язування задач

(№№1031-1040)

 

131

Контрольна робота №9 (розв’язування задач)

 

 

132

Контрольна робота №10 (знаходження значень виразів, порівняння іменованих чисел)

 

 

133

Аналіз контрольних робіт. Узагальнення. Календар. Місяць. Рік

(№№1041-1048)

 

134

Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу

(№№1049-1056)

 

135

Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу

 

 

136

Підсумок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тамащук Наталія Миколаївна
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
11 січня 2020
Переглядів
3802
Оцінка розробки
3.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку