Календарне планування з математики 4 клас на ІІ семестр за підручником Григорія Лишенка на 2021 - 2022 навчальний рік.
5 годин на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
||
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ |
||||||
Січень |
||||||
|
Повторення законів додавання і віднімання та їх застосування. Розв’язування задач на четверте пропорційне з величинами: швидкість, час, відстань. |
10/01 |
|
|||
|
Використання властивостей віднімання в обчисленнях. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з величинами: маса одного, кількість, загальна маса. |
11/01 |
|
|||
|
Дослідження змін суми та різниці внаслідок зміни компонентів дій. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на суму трьох доданків. |
12/01 |
|
|||
|
Ознайомлення з письмовим додаванням і відніманням багатоцифрових чисел. Вдосконалення вмінь розв’язува-ти задачі на знаходження відстані під час зустрічного руху. |
13/01 |
|
|||
|
Перевірка додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження швидкості під час руху назустріч. |
14/01 |
|
|||
|
||||||
|
Письмове віднімання багатоцифрових чисел з одночасним переходом числа через кілька розрядів. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження часу під час зустрічного руху. |
17/01 |
|
|||
|
Письмове додавання трьох доданків. Складання за текстом і розв’язування рівнянь. Складання і розв’язування задач за коротким записом. |
18/01 |
|
|||
|
Обчислення виразів на кілька дій. Розв’язування задач на комбінації вивчених видів. |
19/01 |
|
|||
|
Самостійна робота. |
20/01 |
|
|||
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ |
||||||
|
Виконання дій додавання зі складеними іменованими числами. Складання та розв’язування задач за короткими записами. |
21/01 |
|
|||
|
||||||
|
Ознайомлення з різними способами письмового віднімання іменованих чисел. Порівняння складених іменованих чисел. |
24/01 |
|
|||
|
Закріплення додавання і віднімання складених іменованих чисел, умінь розв’язувати задачі вивчених видів. |
25/01 |
|
|||
|
Вдосконалення вмінь обчислювати вирази зі складеними іменованими числами – величинами часу. |
26/01 |
|
|||
|
Використання вмінь виконувати дії з іменованим числами в розв’язуванні різних видів задач на час. Розв’язування рівнянь на три дії. |
27/01 |
|
|||
|
Розв’язування задач на рух по воді з урахуванням швидкості течії. |
28/01 |
|
|||
|
||||||
|
Розв’язування задач на рух у протилежних напрямках. Знаходження частини від іменованих чисел на час. |
31/01 |
|
|||
Лютий |
||||||
|
Складання та обчислення виразів за текстовим завданням. Побудова діаграм за числовими даними. |
01/02 |
|
|||
|
Узагальнення і повторення вивченого матеріалу. підготовка до діагностичної роботи. |
02/02 |
|
|||
|
Діагностична робота. |
03/02 |
|
|||
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ |
||||||
|
Повторення і використання законів множення в обчисленнях. |
04/02 |
|
|||
|
||||||
|
Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрових чисел на одноцифрові. Порівняння задач на рух. |
07/02 |
|
|||
|
Знаходження значень виразів на множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Складання задач за числовими даними та короткими записами. |
08/02 |
|
|||
|
Дослідження множень круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за короткими записами та рівнянь. |
09/02 |
|
|||
|
Використання алгоритмів письмового множення одноцифрового числа на багатоцифрове при обчисленнях. Розв’язування задач на спільну роботу. |
10/02 |
|
|||
|
Вивчення властивостей частки. Вправляння у побудові кола та виконанні різних завдань з колом. |
11/02 |
|
|||
|
||||||
|
Ознайомлення з алгоритмом письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач із дробами. |
14/02 |
|
|||
|
Закріплення письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Здобування навичок розв’язування задач на поступове зведення до одиниці. |
15/02 |
|
|||
|
Використання вмінь письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове в обчисленні виразів. Обчислення площі фігур. |
16/02 |
|
|||
|
Самостійна робота. |
17/02 |
|
|||
|
Дослідження ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, якщо в частці буде 0. Ознайомлення з елементами паралелепіпеда. |
18/02 |
|
|||
|
||||||
|
Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в частці буде кілька нулів. Складання і розв’язування обернених задач на суму двох добутків. |
21/02 |
|
|||
|
Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове за алгоритмом, коли в частці десятки й одиниці будуть нулями. Рівняння на три дії. |
22/02 |
|
|||
|
Виконання множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Розв’язування задач на суму двох добутків. |
23/02 |
|
|||
|
Закріплення вмінь виконувати множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Порівняння виразів на кілька дій. |
24/02 |
|
|||
|
Вдосконалення вмінь ділити складені іменовані числа на одноцифрове. Набування навичок розв’язувати задачі на комбінацію вивчених видів. |
25/02 |
|
|||
|
||||||
|
Знаходження значення виразів на кілька дій. Розв’язування ускладнених задач на обчислення площі квадрата. |
28/02 |
|
|||
|
Дослідження способів ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вмінь складати і порівнювати задачі. |
01/03 |
|
|||
|
Дослідження ділення з остачею багатоцифрових чисел на одноцифрове. |
02/03 |
|
|||
|
Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрового числа на одноцифрове з остач. Складання і розв’язування задач на четверте пропорційне нового виду. |
03/03 |
|
|||
|
Діагностична робота. |
04/03 |
|
|||
МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА |
||||||
|
Використання законів множення для обчислення зручним способом. Закріплення вмінь складати задачі за виразом. |
07/03 |
|
|||
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні. Творча робота над задачами. |
09/03 |
|
|||
|
Ознайомлення з розв’язуванням задач на пропорційний поділ. Розв’язування нерівностей. |
10/03 |
|
|||
|
Засвоєння алгоритмів множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Порівняння виразів на кілька дій |
11/03 |
|
|||
|
||||||
|
Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на пропорційний поділ. Розв’язування геометричних задач. |
14/03 |
|
|||
|
Самостійна робота. |
15/03 |
|
|||
|
Використання ділення числа на добуток для зручного обчислення. Знаходження значень виразів зі змінною при заданому значенні букв. |
16/03 |
|
|||
|
Виконання ділення з остачею шляхом добору. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з дробами. |
17/03 |
|
|||
|
Дослідження усних способів ділення багатоцифрових чисел на розрядні. |
18/03 |
|
|||
|
||||||
|
Використання письмового ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею |
28/03 |
|
|||
|
Розв’язування задач на пропорційний поділ та обернені задачі до задач на знаходження периметра трикутника |
29/03 |
|
|||
|
Виконання ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Порівняння виразів з іменованими числами. |
30/03 |
|
|||
|
Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за двома різницями. Обчислення виразів на дії різного ступеня |
31/03 |
|
|||
|
Виконання множення і ділення іменованих чисел на розрядні одиниці. |
01/04 |
|
|||
|
||||||
|
Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження периметра та площі. |
04/04 |
|
|||
|
Діагностична робота. |
05/04 |
|
|||
МНОЖЕННЯ НА ДВОЦИФРОВІ ТА ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА |
||||||
|
Узагальнення знань про письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове. |
06/04 |
|
|||
|
Закріплення вмінь виконувати множення двоцифрових чисел на двоцифрове в обчисленнях і задачах вивчених видів. Знаходження площі та периметра квадрата. |
07/04 |
|
|||
|
Ознайомлення з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Складання рівнянь за текстом. |
08/04 |
|
|||
|
||||||
|
Виконання множення складених іменованих чисел на двоцифрове. Порівняння задач на знаходження невідомого за двома різницями. |
11/04 |
|
|||
|
Використання набутих знань в обчисленнях виразів на кілька дій. Вправляння в розв’язуванні ускладнених задач на рух. |
12/04 |
|
|||
|
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Добір значень невідомого у подвійних нерівностях. |
13/04 |
|
|||
|
Вдосконалення вмінь множення багатоцифрових чисел на трицифрові, коли у множнику 0 десятків. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на рух. |
14/04 |
|
|||
|
Повторення набутих вмінь і навичок множення багатоцифрових чисел на трицифрове, задач вивчених видів. |
15/04 |
|
|||
|
||||||
|
Вдосконалення вмінь застосовувати алгоритм ділення трицифрового числа на двоцифрове. Творча робота над задачами геометричного змісту. |
18/04 |
|
|||
|
Виконання ділення трицифрових чисел на двоцифрове з остачею. Побудова діаграм. |
19/04 |
|
|||
|
Засвоєння алгоритму ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа. Розв’язування задач з дробами. |
20/04 |
|
|||
|
Діагностична робота. |
21/04 |
|
|||
|
Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрові. Складання виразів для розв’язування задач за схемами |
22/04 |
|
|||
|
||||||
|
Виконання ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове за поданим алгоритмом. Використання різних способів розв’язування задач. |
26/04 |
|
|||
|
Ознайомлення з діленням багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на час. |
27/04 |
|
|||
|
Дослідження ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове, коли в частці 0 десятків. Розв’язування задач з буквеними даними. |
28/04 |
|
|||
|
Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрове з остачею, якщо в частці є 0. Розв’язування задач на спільну роботу. |
29/04 |
|
|||
Травень (05) |
||||||
|
Виконання ділення складених іменованих чисел, що зводиться до ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Складання задач на зустрічний рух з виразами. |
03 |
|
|
||
|
Обчислення виразів та розв’язування рівнянь й задач з використанням ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. |
04 |
|
|
||
|
Закріплення вмінь складати задачі за коротким записом. Перевірка ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. |
05 |
|
|
||
|
Удосконалення навичок та вмінь знаходити значення виразів на дії різного ступеня з використанням набутих знань. Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту. |
06 |
|
|
||
|
||||||
|
Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту. |
10 |
|
|
||
|
Вдосконалення вмінь множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове під час обчислення виразів та розв’язування задач. |
11 |
|
|
||
|
Повторення вивчених алгоритмів множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач вивчених видів. |
12 |
|
|
||
|
Ознайомлення із діленням багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання та розв’язання задач на рух. обчислення периметра трикутників. |
13 |
|
|
||
|
||||||
|
Виконання письмового ділення багатоцифрових чисел на трицифрове, коли в частці є нулі. Складання задач на рух. |
16 |
|
|
||
|
Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених. |
17 |
|
|
||
|
Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених. |
18 |
|
|
||
|
Діагностична робота. |
19 |
|
|
||
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
||||||
|
Повторення нумерації багатоцифрових чисел. Виконання додавання і віднімання багатоцифрових чисел. |
20 |
|
|
||
|
||||||
|
Закріплення вмінь виконувати дії різного ступеня зі складеними іменованими числами. Розв’язування задач на 3 – 4 дії. |
23 |
|
|
||
|
Удосконалення навичок та вмінь виконувати ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Здійснення перевірки ділення з остачею. |
24 |
|
|
||
|
Використання законів множення та додавання, властивості віднімання та ділення у процесі виконання різних завдань. |
25 |
|
|
||
|
Самостійна робота. |
26 |
|
|
||
|
Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії. |
27 |
|
|
||
|
||||||
|
Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії. |
30 |
|
|
||
|
Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня. |
31 |
|
|
||
|
Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня. |
01 |
|
|
||
|
Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня. |
02 |
|
|
||
|
Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня. |
03 |
|
|
||
|
||||||
|
Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на час. Знаходження периметру та площі різних геометричних фігур. |
06 |
|
|
||
|
ДПА – державна підсумкова атестація. |
|
|
|||
|
||||||