Навчальне заняття з математики
Тема місяця. Чарівні перетворення.
Тема тижня. Здоров’я – найбільше багатство у світі.
Тема дня. Вода в житті нашого організму.
Тема заняття. Формула обчислення площі прямокутника. Обчислення периметра многокутника та площі прямокутника різними (відомими) способами.
Цілі: закріпити вміння класифікувати та порівнювати геометричні фігури за формою, розміром, площею та периметром; формувати навички обчислення периметра та площі многокутника різними способами; розвивати вміння застосовувати співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач; виховувати бережливе ставлення до водних ресурсів планети.
Формувати групу компетентностей:
Очікувані результати:
Обладнання: цеглинки «Лего», світлина озера Синевир, соломинки для коктейлів.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст заняття
І. Етап орієнтації.
Створення «Асоціативного куща»
Джерела енергії для людини
Їжа поживні речовини сонце повітря ВОДА
Діти об’єднуються в групи.
1-ша група «Свято наближається»
Завдання: запропонувати список напоїв, які можна смачно і з користю вживати за святковим столом.
2-га група «Економчики»
Завдання: скласти поради, як зменшити використання води в домашніх умовах.
ІІ. Етап цілепокладання.
ІІІ. Етап цілереалізації.
Самоперевірка.
2.Фізхвилинка.
Накреслити прямокутник площею 12 см².
І група – 2 × 6 = 12 см²
ІІ група – 3 × 4 =12 см²
Намалювати на площині прямокутника предмет, який корисний для здоров’я людини.
Взаємоперевірка.
Обчислити площу озера.
Найбільше озеро України - озеро Ялпуг знаходиться в Одеській області. Знайди його площу, якщо ширина становить 7км. А довжина – на 18 км довша від ширини.
Взаємоперевірка.
(світлина озера)
(Соломинка для коктейлів – один з найстарших за віком столових приборів в історії людства. На розкопках шумерських міст та гробниць археологи знаходили тонкі трубочки, виготовлені з золота або срібла.)
IV. Етап рефлексійний.
Р = а + в + а + в
Р = а × 4
Р = (а + в) × 2
Р = а × 2 + в × 2