Календарно-тематичне
планування з математики
на І семестр
2020-2021 навчального року
Вчитель математики:
Математика 5 клас
(140 годин)
Підручник А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір - Х.: Гімназія, 2018
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
Повторення (8 годин) |
||||
1 |
Дії з натуральними числами |
1 |
|
|
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
3 |
Вирази. Дроби |
1 |
|
|
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
5 |
Рівняння |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
8 |
Контрольна робота № 1 з теми «Повторення» |
1 |
|
|
Розділ 1. Натуральні числа та дії з ними. (67 годин) |
||||
Натуральні числа (16 годин) |
||||
9 |
Аналіз контрольної роботи. Ряд натуральних чисел |
1 |
|
|
10 |
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
1 |
|
|
11 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
12 |
Відрізок. Довжина відрізка |
1 |
|
|
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
14 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
15 |
Аналіз самостійної роботи. Площина. Пряма. Промінь |
1 |
|
|
16 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
17 |
Шкала. Координатний промінь |
1 |
|
|
18 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
19 |
Порівняння натуральних чисел |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
21 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
22 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
23 |
Контрольна робота № 2 з теми «Натуральні числа» |
1 |
|
|
24 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
Додавання і віднімання натуральних чисел (12 годин) |
||||
25 |
Додавання натуральних чисел |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
27 |
Властивості додавання |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
29 |
Віднімання натуральних чисел |
1 |
|
|
30 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
31 |
Числові та буквені вирази. Формули |
1 |
|
|
32 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
33 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
34 |
Аналіз самостійної роботи |
1 |
|
|
35 |
Контрольна робота № 3 з теми «Додавання і віднімання натуральних чисел» |
1 |
|
|
36 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
Рівняння. Кути. Многокутники (13 годин) |
||||
37 |
Рівняння |
1 |
|
|
38 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
39 |
Кут. Позначення кутів |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
41 |
Види кутів. Вимірювання кутів |
1 |
|
|
42 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
43 |
Многокутники. Рівні фігури |
1 |
|
|
44 |
Трикутник і його види |
1 |
|
|
45 |
Прямокутник |
1 |
|
|
46 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
47 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
48 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
49 |
Контрольна робота № 4 з теми «Рівняння. Кути. Многокутники» |
1 |
|
|
Множення і ділення натуральних чисел (12 годин) |
||||
50 |
Аналіз контрольної роботи. Множення. Переставна властивість множення |
1 |
|
|
51 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
52 |
Сполучна властивість множення |
1 |
|
|
53 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
54 |
Розподільна властивість множення |
1 |
|
|
55 |
Ділення |
1 |
|
|
56 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
57 |
Розв’язування текстових задач |
1 |
|
|
58 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
59 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
60 |
Контрольна робота № 5 з теми «Множення і ділення натуральних чисел» |
1 |
|
|
61 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
Математика 6 клас
(140 годин)
Підручник Н.А. Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк - К.: Видавничий дім "Освіта", 2014
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
||||
Повторення (11 годин) |
||||||||
1 |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
||||
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
3 |
Множення і ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
||||
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
5 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
6 |
Середнє арифметичне |
1 |
|
|
||||
7 |
Знаходження відсотків від числа |
1 |
|
|
||||
8 |
Знаходження числа за його відсотком |
1 |
|
|
||||
9 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
10 |
Контрольна робота № 1 з теми «Повторення» |
1 |
|
|
||||
11 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
||||
Подільність натуральних чисел (17 годин) |
||||||||
12 |
Дільники і кратні натурального числа |
1 |
|
|
||||
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
14 |
Прості і складені числа |
1 |
|
|
||||
15 |
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
1 |
|
|
||||
16 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
17 |
Ознаки подільності на 3 і 9 |
1 |
|
|
||||
18 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
19 |
Розкладання чисел на прості множники |
1 |
|
|
||||
20 |
Найбільший спільний дільник |
1 |
|
|
||||
21 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
22 |
Найменше спільне кратне |
1 |
|
|
||||
23 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
24 |
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
||||
25 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
||||
26 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
27 |
Контрольна робота № 2 з теми «Подільність натуральних чисел» |
1 |
|
|
||||
28 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
||||
Звичайні дроби та дії з ними (30 годин) |
||||||||
Основна властивість дробу. Порівняння, додавання і віднімання дробів (15 годин) |
||||||||
29 |
Основна властивість дробу |
1 |
|
|
||||
30 |
Скорочення дробів |
1 |
|
|
||||
31 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
32 |
Зведення дробів до спільного знаменника |
1 |
|
|
||||
33 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
34 |
Порівняння дробів |
1 |
|
|
||||
35 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
36 |
Додавання та віднімання дробів із різними знаменниками |
1 |
|
|
||||
37 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
38 |
Додавання та віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
||||
39 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
40 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
||||
41 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
42 |
Контрольна робота № 3 з теми «Основна властивість дробу. Порівняння, додавання і віднімання дробів» |
1 |
|
|
||||
43 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
||||
Множення і ділення дробів (17 годин) |
||||||||
44 |
Множення дробів |
1 |
|
|
||||
45 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
46 |
Знаходження дробу від числа |
1 |
|
|
||||
47 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
48 |
Взаємно обернені числа |
1 |
|
|
||||
49 |
Ділення дробів |
1 |
|
|
||||
50 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
51 |
Знаходження числа за його дробом |
1 |
|
|
||||
52 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
53 |
Перетворення звичайних дробів на десяткові |
1 |
|
|
||||
54 |
Десяткові наближення звичайного дробу |
1 |
|
|
||||
55 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
56 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
||||
57 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||||
58 |
Контрольна робота № 4 з теми «Множення і ділення дробів» |
1 |
|
|
||||
59 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
||||
60 |
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
||||
Алгебра 7 клас
(70 годин)
Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.
Х.: "Гімназія", 2015
№ п/п |
Зміст програмного матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
||
Повторення (4 години) |
||||||
1 |
Рівняння. Застосування рівнянь до розв’язування задач |
1 |
|
|
||
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
3 |
Паралельні та перпендикулярні прямі |
1 |
|
|
||
4 |
Координатна площина |
1 |
|
|
||
Цілі вирази (36 годин) |
||||||
Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени (13 годин) |
||||||
5 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази |
1 |
|
|
||
6 |
Тотожність. Тотожні перетворення виразу. Доведення тотожностей |
1 |
|
|
||
7 |
Степінь з натуральним показником |
1 |
|
|
||
8 |
Властивості степеня з натуральним показником |
1 |
|
|
||
9 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
10 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
1 |
|
|
||
11 |
Множення одночленів |
1 |
|
|
||
12 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
13 |
Піднесення одночлена до степеня |
1 |
|
|
||
14 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
15 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
||
16 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
17 |
Контрольна робота № 1 з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени» |
1 |
|
|
||
Многочлени (13 годин) |
||||||
18 |
Аналіз контрольної роботи. Многочлен. Стандартний вигляд многочлена. Степінь многочлена. Подібні члени многочленів та їх зведення |
1 |
|
|
||
19 |
Додавання та віднімання многочленів |
1 |
|
|
||
20 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
21 |
Множення одночлена на многочлен |
1 |
|
|
||
22 |
Множення многочленів |
1 |
|
|
||
23 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
24 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
1 |
|
|
||
25 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
26 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
1 |
|
|
||
27 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
28 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
||
29 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
30 |
Контрольна робота № 2 з теми «Многочлени» |
1 |
|
|
||
Геометрія 7 клас
( 70 годин)
Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.
Х.: "Гімназія", 2015
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Найпростіші геометричні фігури та їх властивості (10 годин) |
||||
1 |
Геометричні фігури. Точка і пряма. Властивості точок і прямих |
1 |
|
|
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
3 |
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
1 |
|
|
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
5 |
Промінь. Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
7 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
8 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
9 |
Контрольна робота № 1 з теми «Найпростіші геометричні фігури та їх властивості» |
1 |
|
|
10 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
Взаємне розміщення прямих на площині (17 годин) |
||||
11 |
Аналіз контрольної роботи. Суміжні кути та їх властивості |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
13 |
Вертикальні кути та їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
15 |
Перпендикулярні прямі та їх властивості |
1 |
|
|
16 |
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
1 |
|
|
17 |
Паралельні прямі та їх властивості |
1 |
|
|
18 |
Кути, утворені при перетині двох прямих січною |
1 |
|
|
19 |
Ознаки паралельності двох прямих |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
21 |
Властивості кутів утворених при перетині двох прямих січною |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
23 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
24 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач |
1 |
|
|
25 |
Контрольна робота № 2 з теми «Взаємне розміщення прямих на площині» |
1 |
|
|
26 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
27 |
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
Алгебра 8 клас
(70 годин)
Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.
Х.: "Гімназія", 2016
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
Повторення (7 годин) |
||||
1 |
Лінійна функція, її графік і властивості |
1 |
|
|
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
3 |
Лінійне рівняння з двома змінними |
1 |
|
|
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
5 |
Системи рівнянь з двома змінними |
1 |
|
|
6 |
Методи розв’язування систем рівнянь |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
Раціональні вирази (32 годин) |
||||
Дробові вирази. Додавання і віднімання дробових виразів (11 годин) |
||||
8 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
1 |
|
|
9 |
Допустимі значення змінних |
1 |
|
|
10 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробів |
1 |
|
|
11 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
12 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
14 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
16 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
17 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
18 |
Контрольна робота № 1 з теми «Дробові вирази. Додавання і віднімання дробових виразів» |
1 |
|
|
Множення та ділення дробових виразів. Тотожні перетворення раціональних виразів. Раціональні рівняння (11 годин) |
||||
19 |
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів. Піднесення дробу до степеня |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
21 |
Ділення раціональних дробів. |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
23 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
25 |
Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
27 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
28 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
29 |
Контрольна робота № 2 з теми «Множення і ділення дробових виразів. Тотожні перетворення раціональних виразів. Раціональні рівняння» |
1 |
|
|
30 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
Геометрія 8 клас
(70 годин)
Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.
Х.: "Гімназія", 2016
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
|||
Повторення (5 годин) |
|||||||
1 |
Трикутник. Сума кутів трикутника |
1 |
|
|
|||
2 |
Прямокутний трикутник |
1 |
|
|
|||
3 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
4 |
Основні задачі на побудову |
1 |
|
|
|||
5 |
Основні задачі на побудову |
1 |
|
|
|||
Чотирикутники (22 години) |
|||||||
Чотирикутник. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат. Трапеція (14 годин) |
|||||||
6 |
Чотирикутник та його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
1 |
|
|
|||
7 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
8 |
Паралелограм і його властивості |
1 |
|
|
|||
9 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
10 |
Ознаки паралелограма |
1 |
|
|
|||
11 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
12 |
Прямокутник, його властивості |
1 |
|
|
|||
13 |
Ромб, його властивості |
1 |
|
|
|||
14 |
Квадрат, його властивості |
1 |
|
|
|||
15 |
Трапеція, її властивості |
1 |
|
|
|||
16 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
17 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|||
18 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
19 |
Контрольна робота № 1 з теми «Чотирикутники. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат. Трапеція» |
1 |
|
|
|||
Вписані та описані чотирикутники. Вписані та центральні кути. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника і трапеції ( 10 годин) |
|||||||
20 |
Аналіз контрольної роботи. Вписані та описані чотирикутники |
1 |
|
|
|||
21 |
Вписані та центральні кути |
1 |
|
|
|||
22 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
23 |
Теорема Фалеса |
1 |
|
|
|||
24 |
Середня лінія трикутника та її властивості. |
1 |
|
|
|||
25 |
Середня лінія трапеції та її властивості |
1 |
|
|
|||
26 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
27 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|||
28 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
29 |
Контрольна робота № 2 з теми «Вписані та описані чотирикутники. Вписані та центральні кути. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника і трапеції» |
1 |
|
|
|||
30 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
Алгебра 9 клас
(70 годин)
Підручник А.П.Бевз, В.Г.Бевз
К.: "Освіта", 2017
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
||
Повторення (9 годин) |
||||||
1 |
Квадратні рівняння. Способи їх розв’язування |
1 |
|
|
||
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
3 |
Розкладання квадратного тричлена на множники |
1 |
|
|
||
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
5 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
1 |
|
|
||
6 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
7 |
Раціональні рівняння як математична модель реальних ситуацій |
1 |
|
|
||
8 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
9 |
Контрольна робота № 1 з теми «Повторення» |
1 |
|
|
||
Нерівності (21 година) |
||||||
10 |
Аналіз контрольної роботи. Загальні відомості про нерівності. Числові нерівності |
1 |
|
|
||
11 |
Властивості числових нерівностей |
1 |
|
|
||
12 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
14 |
Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу |
1 |
|
|
||
15 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
16 |
Нерівності зі змінними. Числові проміжки |
1 |
|
|
||
17 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язування нерівностей |
1 |
|
|
||
18 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
19 |
Об’єднання та переріз числових проміжків |
1 |
|
|
||
20 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
21 |
Доведення нерівностей |
1 |
|
|
||
22 |
Доведення нерівностей |
1 |
|
|
||
23 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
24 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування |
1 |
|
|
||
25 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
26 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
||
27 |
Аналіз контрольних роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
28 |
Контрольна робота № 2 з теми «Нерівності» |
1 |
|
|
||
29 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
||
30 |
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
||
Геометрія 9 клас
(70 годин)
Підручник Г.П.Бевз, В.Г.Бевз, Н.Г.Владімірова
К.: "Освіта", 2017
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Повторення (5 годин) |
||||
1 |
Многокутник, його елементи |
1 |
|
|
2 |
Вписані і описані многокутники |
1 |
|
|
3 |
Поняття площі. Площа прямокутника |
1 |
|
|
4 |
Площа паралелограма |
1 |
|
|
5 |
Площа трапеції |
1 |
|
|
Метод координат на площині (13 годин) |
||||
6 |
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800 |
1 |
|
|
7 |
Тригонометричні тотожності |
1 |
|
|
8 |
Декартові координати |
1 |
|
|
9 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
10 |
Відстань між точками |
1 |
|
|
11 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
12 |
Рівняння кола |
1 |
|
|
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
14 |
Рівняння прямої |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
16 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
17 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
18 |
Контрольна робота № 1 з теми «Метод координат на площині» |
1 |
|
|
Вектори на площині (13 годин) |
||||
19 |
Аналіз контрольної роботи. Вектор. Рівність векторів |
1 |
|
|
20 |
Координати вектора |
1 |
|
|
21 |
Додавання і віднімання векторів |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
23 |
Множення вектора на число. Колінеарні вектори |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
25 |
Скалярний добуток векторів |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
27 |
Застосування векторів |
1 |
|
|
28 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
29 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
30 |
Контрольна робота № 2 з теми «Вектори на площині» |
1 |
|
|
31 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
Алгебра 10 клас
(54 години)
Підручник Г.П.Бевз, В.Г.Бевз Математика.
Алгебра і початки аналізу та геометрія. (10 клас) Рівень стандарту
Київ: Освіта, 2018.
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
|
Повторення (6 годин) |
|||||
1 |
Основні правила комбінаторики |
1 |
|
|
|
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
3 |
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
1 |
|
|
|
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
5 |
Початкові відомості про статистику |
1 |
|
|
|
6 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
Функції, їхні властивості та графіки (15 годин) |
|||||
7 |
Числові функції та їхні властивості |
1 |
|
|
|
8 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
9 |
Способи задання функцій |
1 |
|
|
|
10 |
Парні та непарні функції |
1 |
|
|
|
11 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
12 |
Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня, його властивості |
1 |
|
|
|
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
14 |
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
|
15 |
Степінь із раціональним показником та його властивості |
1 |
|
|
|
16 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
17 |
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
1 |
|
|
|
18 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
19 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
20 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
21 |
Контрольна робота № 1 з теми «Функції, їхні властивості та графіки» |
1 |
|
|
|
Тригонометричні функції (10 годин) |
|||||
22 |
Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. |
1 |
|
|
|
23 |
Тригонометричні функції числового аргументу. Радіанне вимірювання кутів |
1 |
|
|
|
24 |
Основні тригонометричні формули |
1 |
|
|
|
25 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
26 |
Формули зведення |
1 |
|
|
|
27 |
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій |
1 |
|
|
|
28 |
Графіки тригонометричних функцій |
1 |
|
|
|
29 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
30 |
Контрольна робота № 2 з теми «Тригонометричні функції» |
1 |
|
|
|
31 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
Геометрія 10 клас
(54 години)
Підручник Г.П.Бевз, В.Г.Бевз Математика.
Алгебра і початки аналізу та геометрія. (10 клас) Рівень стандарту
Київ: Освіта, 2018.
№ п/п |
Зміст програмного матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Повторення (7 годин) |
||||
1 |
Переміщення та його властивості |
1 |
|
|
2 |
Симетрія відносно точки |
1 |
|
|
3 |
Симетрія відносно прямої |
1 |
|
|
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
5 |
Поворот |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
7 |
Паралельне перенесення |
1 |
|
|
Паралельність прямих і площин у просторі (21 година) |
||||
8 |
Основні поняття стереометрії |
1 |
|
|
9 |
Аксіоми стереометрії |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
11 |
Наслідки з аксіом стереометрії |
1 |
|
|
12 |
Взаємне розміщення прямих у просторі |
1 |
|
|
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
14 |
Ознаки паралельності і мимобіжності прямих |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
16 |
Властивості паралельних прямих |
1 |
|
|
17 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
18 |
Паралельне проектування та його властивості |
1 |
|
|
19 |
Зображення фігур у стереометрії |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
21 |
Паралельність прямої та площини |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
23 |
Паралельність площин |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
25 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
26 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
27 |
Контрольна робота № 1 з теми «Паралельність прямих і площин у просторі» |
1 |
|
|
28 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
Алгебра 11 клас
( 54 години)
Підручник Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика Алгебра і початки аналізу
та геометрія, Рівень стандарту -
Київ: Освіта, 2019
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Повторення (8 годин) |
||||
1 |
Екстремуми функції |
1 |
|
|
2 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
3 |
Застосування похідної до дослідження та побудови графіків функцій |
1 |
|
|
4 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
5 |
Розв’язування вправ підвищеної складності |
1 |
|
|
6 |
Найбільше та найменше значення функції на проміжку |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
Показникова та логарифмічна функції (22 години) |
||||
9 |
Повторення відомостей про функцію |
1 |
|
|
10 |
Степінь з довільним дійсним показником |
1 |
|
|
11 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
12 |
Властивості та графік показникової функції |
1 |
|
|
13 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
14 |
Показникові рівняння |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
16 |
Показникові нерівності |
1 |
|
|
17 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
18 |
Логарифми та їх властивості |
1 |
|
|
19 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
20 |
Властивості та графік логарифмічної функції |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
22 |
Логарифмічні рівняння |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
24 |
Логарифмічні нерівності |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
26 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
27 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
28 |
Контрольна робота № 1 з теми «Показникова та логарифмічна функції» |
1 |
|
|
29 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
30 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
Геометрія 11 клас
( 54 години)
Підручник Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика Алгебра і початки аналізу
та геометрія, Рівень стандарту -
Київ: Освіта, 2019
№ п/п |
Зміст програмного матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Повторення (4 години) |
||||
1 |
Вектори у просторі |
1 |
|
|
2 |
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами |
1 |
|
|
3 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
4 |
Симетрія у просторі |
1 |
|
|
Многогранники (16 годин) |
||||
5 |
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута |
1 |
|
|
6 |
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
1 |
|
|
7 |
Призма. Пряма і правильна призми |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
9 |
Площі бічної та повної поверхонь призми |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
11 |
Паралелепіпед |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
13 |
Піраміда. Правильна піраміда |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
15 |
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
1 |
|
|
16 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
17 |
Правильні многогранники |
1 |
|
|
18 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
19 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
20 |
Контрольна робота № 1 з теми «Многогранники» |
1 |
|
|
Тіла обертання (8 годин) |
||||
21 |
Аналіз контрольної роботи. Тіла і поверхні обертання. Циліндр і його елементи |
1 |
|
|
22 |
Переріз циліндра площиною |
1 |
|
|
23 |
Циліндр, вписаний у призму. Циліндр, описаний навколо призми |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
25 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
26 |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
27 |
Контрольна робота № 2 з теми «Тіла обертання» |
1 |
|
|
28 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|