Урок "Число 4. Цифра 4. Написання цифри 4."

Про матеріал
В цій розробці уроку пропоную різні форми роботи та цікаві завдання при ознайомленні учнів із числом і цифрою 4.
Перегляд файлу

Тема уроку. Число 4. Цифра 4.Написання цифри 4.

Мета. Навчальна. Ознайомити учнів із числом і цифрою 4, навчити її писати, закріпити нумерацію в межах 4.

Розвивальна. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, вдосконалювати навички самоконтролю.

Виховна. Заохочувати співпрацю дітей, виховувати товариські взаємини.

Засоби навчання. Підручник, картки з цифрами, лічильний матеріал, кольорова крейда, мультимедійна дошка( розробка українського мультимедійного видавництва «Розумники» https://www.google.com/search)

Перебіг уроку

І. Мотивації діяльності

Метод «Настрій»

Посміхнулися і помахали руками дівчатка;

Привіталися  хлопчики;

Міркуємо – швидко,

Відповідаємо – точно,

Лічимо – правильно,

Пишемо – гарно

 

 ІІ. Актуалізація опорних знань.

Робота з мультимедійною дошкою ( розробка українського мультимедійного видавництва «Розумники» https://www.google.com/search)

     Яке попереднє число до 3? (2)

    Назвіть наступне число після 5? (6)

    Назвіть число, що стоїть між 3 і 5? (4)

    Назвіть попереднє число до 2. (1)

    Назвіть сусідів числа4, 3, 5,

    Назвіть число яке на 1 більше, ніж 3

    Між якими числами міститься число: 2, 5, 6?

 

III.  Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу.

Підготовча робота.

Послухайте віршик і дайте відповідь на запитання.

Поясни мені: чи важко

відрізнить від звіра пташку?

— В птаха дві ноги, а в звіра,

знають добре всі, — чотири.

То яке число ми будемо вивчати?

  • Робота в групах

1 група . Учні викладають цифру 4 з природного матеріалу (насіння, листочків).

2 група. Учні викладають на партах різні фігури з чотирьох паличок.

  • Робота в друкованому зошиті.

Написання цифри 4 в повітрі. Написання цифри в зошиті.

  • Робота з мультимедійною дошкою ( розробка українського мультимедійного видавництва «Розумники» https://www.google.com/search)

 

 

 

  • Робота в парах (конструювання з «LEGO»  вивчених чисел)

IV. Рефлексія. (Звучить ніжна мелодія)

  C:\Users\User\Desktop\17.jpg

V. Підсумок уроку.

Дякую всім за гарну працю. Мені було дуже приємно з вами працювати

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 вересня 2020
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку