Урок - подорож з математики (інклюзивна освіта)

Про матеріал
Урок - подорож з математики "Подорож математичним океаном" (інклюзивна освіта)
Перегляд файлу

Урок – подорож  по математичному океану «Віднімання і додавання»  для дітей з особливими освітніми потребами. 3 клас

Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел

Мета: закріплювати вивчений матеріал; здобувати навички у розв’язувані прикладів на додавання і віднімання двоцифрових чисел; формувати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати пам'ять, увагу, уяву, математичні навички; розвивати математичне мовлення; виховувати спостережливість, старанність у роботі; дружелюбність, дисциплінованість

Форма проведення: урок – подорож по математичному океану.

Обладнання: ілюстрація корабля, карта подорожі, білети на корабель, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І.Організація класу.

Ось дзвінок вже пролунав,

На урок нас всіх зібрав

Діти, в нас гостей багато

Тож давайте їх вітати.

  Привітання учнів до гостей.

Добрий день вам люди добрі!

Щиро просим до господи,

Раді Вас у нас вітати,

Добра та щастя побажати!

Девізом нашого уроку будуть слова:

 «Думай швидко, обчислюй усно, відповідай чітко.»

ІІ. Корекція знань учнів. Актуалізація опорних знань.

Щоб розпочати нашу подорож нам необхідно дізнатися куди ж ми будемо подорожувати. Для того щоб отримати карту подорожі нам необхідно відгадати деякі математичні загадки. Починаємо:

У папуги Гоші було трохи грошей,

Він на них собі купив:

Чобітки, пальто і бриль.

Й парасольку на додачу.

Скільки всіх нових речей

Він повіз собі на дачу? (4)

********

На травиці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Одне чорне – скільки всіх?

*****

Бігла кізочка у лузі, а за нею Вітя біг.

Розкажіть уважні дітки

Скільки в кізочки всіх ніг?

Добре молодці! Карту подорожі ми з вами отримали. А як ви думаєте на якому транспорті ми будемо подорожувати по воді? (На кораблі). Так, погляньте на дошку, ось корабель на якому ми здійснимо подорож.

ᐈ Рисунок корабля вектор, рисунки корабль | скачать на Depositphotos®

 

 

 

 

А що нам потрібно, щоб потрапити на корабель? (квитки). Так, зазвичай квитки купують за гроші, а нам з вами необхідно виконати наступне завдання, щоб отримати їх.

  1.       Усний рахунок

Прямий рахунок від 10 до 100(десятками)

Зворотній рахунок від 100 до 10

Гра «Чарівна паличка» - рахунок від 1-100

  1.       Найбільше одноцифрове число?(9)
  2.       Найменше двоцифрове число? (10)
  3.       Найбільше число, яке ми вивчили? (100)
  4.       1 дес.і 6 од.це число?(16)
  5.       2дес.і 8 од.це число?(28)
  6.       12 складається із …(1 дес і дві одиниці)
  7.       36 - …
  8.       75 - …
  9.       91 - …
  • Молодці! Тепер ви всі можете отримати свої квитки, та розпочати нашу подорож.
  1.       Каліграфічна хвилинка
  • Наш з вами корабель не почне пливти доки ми з вами не виконаємо хвилинки каліграфії. Запишіть в зошити число, класна робота :

Кіт на прізвисько Матроскін

Сир на ринку продавав

30 гривень та ще 40

Наш господар вторгував

От задача всім проста, скільки гривень у кота?

Молодці! Розпочинаємо подорож. І перша наша зупинка називається «Математичний диктант». Перевіримо, чи не заблукаєте ви у просторах математичного океану.

1.Запишіть число в якому 6 десятків і 5 одиниць, 2 десятки і 8 одиниць.

2.Запишіть найбільше двоцифрове число.

3.Запишіть «сусідів» числа 57

4.Суму чисел 30 і 3

5. Різницю чисел 11 і 5

    - Ви впоралися із завданням. Тепер давайте трішки відпочинемо. Фізкультхвилинка

Щось втомились ми сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

Раз присіли, два присіли

На місця тихенько сіли!

Гімнастика для очей: Намалювати очима стовпчик вгору-вниз, намалювати коло, трикутник.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу(робота з підручником)

 Порт – (Обчислювальний) – ст..68 №3

  • Молодці! Справились із завданням. А далі на шляху порт «Задачний» (ст..69 №3)
  • Продовжуємо мандрівку математичним океаном.

 

Гра «Чарівна торбинка»

Що ти тримаєш в руці, опиши? Як воно виглядає?

     Порт «Фігурний»

     Порт «Ігровий»

Підводний світ. | Світ

 

  • Погляньте, що ви бачите на дошці? (мешканців підводного світу). А чи можуть вони жити на суходолі(Ні). Нам потрібно якомога швидше повернути їх до води, виконавши завдання.

Завдання на карточках

Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел .4 клас.Роман Марія…

  • Молодці! З цим завданням ми також впоралися та повернули жителів океану до води. Вони вам за це дуже вдячні і залишили для вас ось таку скриньку з коштовностями. (Скринька з солодощами).

ІV. Підсумок уроку.

А наша з вами подорож підходить до завершення.

  • Чи цікавою була вам подорож?
  • Які із завдань були найцікавішими, найлегшими?
  • Чого ви навчилися?
  1. Оцінювання
  2. Домашнє завдання
  3. Прощання

Ось і пролунав дзвінок

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі,

Щиро дякую вам друзі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток.

Карта подорожі

docx
Додав(-ла)
Білоног Олена
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 вересня 2020
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку