Календарне планування з математики у 4 класі на ІІ семестр до підручника “Математика” О. Гісь, І. Філяк

Про матеріал
Календарне планування з математики у 4 класі на ІІ семестр до підручника “Математика” О. Гісь, І. Філяк
Перегляд файлу

Математика

4 клас

ІІ семестр

Тема

Дата

 

61

Числа. Дії з числами. Рівняння. Сюжетні задачі

Рівномірний прямолінійний рух: поняття середньої швидкості. Прості задачі на рух с.196-199, № 521-532

 

62

Письмове ділення багатоцифрового числа на кругле з остачею. Розв’язування задач на знаходження відстані (шляху) с.199-202, № 533-545

 

63

Виділення хвилин із секунд, годин — із хвилин. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом с.203-205, № 546-552

 

64

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач на рух с.205-208, № 553-560

 

65

Розклад на множники. Прості числа. Прості множники. (Додаткова тема) с.208-211, № 561-576

 

67

Прості числа. Прості множники. Ознаки подільності на 2, 5, 10; на 3, 9 с.212-215, № 577-593

 

68

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Складені задачі на рух с.216-219, № 594-605

 

69

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці одержуємо дві цифри с.220-223, № 606-615

 

70

Складені задачі на рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів назустріч один одному с.7-10, № 1-8 (2 частина)

 

71

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове з остачею. Розв’язування задач на рух двох об’єктів назустріч один одному с.11-15, № 12-19

 

72

Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в записі частки містяться нулі. Складені задачі на рух у протилежних напрямках с.16-19, № 20-29

 

73

Розв’язування задач на рух двох об’єктів з однієї точки у протилежних напрямках. Рівняння, у якому один із компонентів є числовим виразом с.20-24, № 30-39

 

74

Ділення багатоцифрового числа на трицифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Розв’язування задач на рух. Розв’язування рівнянь с.25-27, № 40-49

 

75

Ділення на трицифрове число, коли в частці отримуємо дві цифри. Розв'язування задач на рух с.28-29, № 51-57

 

76

Рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів у одному напрямку —рух із відставанням (віддаленням) (додаткова тема) с.30-33, № 58-67

 

77

Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів у одному напрямку — рух навздогін (зближення) (додаткова тема) с.34-37,  № 68-76

 

78

Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях швидкості с.38-40, № 77-84

 

79

Порівняння різних типів задач на рух с.41-44, № 85-92

 

80

Діагностувальна робота

 

81

Множення на дво- і трицифрове числа, коли в записі множників є нулі с.45-47, № 93-104

 

82

Удосконалення обчислювальних навичок письмового множення та ділення. Задачі на рух на знаходження невідомих за двома різницями с.48-50, № 105-115

 

83

Рівняння, у якому один із компонентів дії є виразом зі змінною (додаткова тема). Задачі на спільну роботу с.51-53, № 116-124

 

84

Вправляння у розв'язуванні складених рівнянь із поясненням. Формування вміння розв'язувати типові задачі на спільну роботу с.54-57, № 125-132

 

85

Задачі, що є оберненими до задач на спільну роботу. Розв'язування рівнянь с.58-61, № 133-139

 

86

Ускладнені задачі на спільну роботу с.62-65, № 140-149

 

87

Півпериметр прямокутника с.66-69, № 150-160

 

88

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.70-72, № 161-167

 

89

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.72-75, № 168-176

 

90

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.76-77, № 176-180

 

91

Діагностувальна робота

 

 

92

Просторові відношення. Геометричні фігури

Просторові відношення. Геометричні фігури. Види кутів. Креслення кутів с.78-83, № 181-193

 

93

Креслення кутів. Види трикутників за кутами. Види трикутників за сторонами с.84-88, № 194-208

 

94

Геометричні тіла: куб, куля, конус, циліндр, піраміда, паралелепіпед с.89-93, № 209-222

 

95

Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.94-98, № 223-229

 

96

Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.99-102, № 230-236

 

97

Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.102-106, № 237-246

 

 

98

Величини. Сюжетні задачі

Площа. Порівняння плоских геометричних фігур за площею с.107-113, № 247-263

 

99

Площа і периметр с.114-117, № 264-273

 

100

Нестандартні задачі на знаходження площі фігур с.118-122, № 274-284

 

101

Одиниця площі - квадратний сантиметр с.123-127, № 285-292

 

102

Інші одиниці площі: квадратний міліметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр. Співвідношення між ними с.128-131, № 298-310

 

103

Ар. Гектар. Перетворення одиниць площі с.132-323 № 311-323

 

104

Практичні задачі, що передбачають перетворення усіх вивчених одиниць площі с.136-139, № 324-334

 

105

Підбір довжини і ширини прямокутника за відомою його площею. Креслення плану в зменшеному вигляді. Розв’язування задач с.140-144, № 335-345

 

106

Практичні задачі на знаходження площі прямокутників с.145-147, № 346-354

 

107

Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них с.148-151, № 355-366

 

108

Розв’язування практично-орієнтованих задач с.152-154, № 367-378

 

109

Практичне застосування найпростіших навичок знаходження площі прямокутника, довжини прямокутника за його площею та шириною с.155-158, № 379-388

 

110

Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на знаходження площі та невідомої сторони прямокутника. с.159-161, № 389-398

 

111

Діагностувальна робота  

 

 

112

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. Запис дробу за малюнком. Ілюстрування дробу с.162-165, № 399-412

 

113

Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів із однаковими знаменниками с.166-169, № 413-424

 

114

Порівняння дробів із однаковими чисельниками. Знаходження дробу від числа с.170-173, № 425-438

 

115

Задачі на знаходження дробу від числа с.174-176, № 439-452

 

116

Знаходження числа за його дробом с.177-180, № 453-465

 

117

Знаходження числа за його дробом с.181-184, № 466-478

 

118

Розв’язування задач за допомогою відрізків  с.185-187, № 479-485

 

119

Розв’язування задач за допомогою відрізків  с.188-189, № 486-493

 

120

Розв’язування задач за допомогою відрізків  с.190-191, № 494-499

 

121

Діаграми с.192-199, № 500-510

 

122

Діагностувальна робота 

 

 

123

Повторення вивченого  у 4 класі

Нумерація багатоцифрових чисел. Розв`язування задач с.200-203, № 511-522

 

124

Дії з багатоцифровими числами: числові вирази, вирази із змінною,  нерівності. с.204-208, № 523-533

 

125

Дії з іменованими числами. с.209-212, № 534-542

 

126

Дроби с.212-215, № 543-553

 

127

Розв`язування задач вивчених типів. с.216-219, № 554-564

 

128

Розв`язування задач вивчених типів. с.220-223, № 565-573

 

129

Розв`язування задач вивчених типів. Рівняння.

 

130

Діагностувальна робота

 

131

Розв`язування задач вивчених типів.

 

132

Повторення вивченого у 4 класі

 

133

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

134

 Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

135

Підсумковий урок за рік.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
1159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку