Математика
4 клас
ІІ семестр
№ |
Тема |
Дата |
61 |
Числа. Дії з числами. Рівняння. Сюжетні задачі Рівномірний прямолінійний рух: поняття середньої швидкості. Прості задачі на рух с.196-199, № 521-532 |
|
62 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на кругле з остачею. Розв’язування задач на знаходження відстані (шляху) с.199-202, № 533-545 |
|
63 |
Виділення хвилин із секунд, годин — із хвилин. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом с.203-205, № 546-552 |
|
64 |
Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач на рух с.205-208, № 553-560 |
|
65 |
Розклад на множники. Прості числа. Прості множники. (Додаткова тема) с.208-211, № 561-576 |
|
67 |
Прості числа. Прості множники. Ознаки подільності на 2, 5, 10; на 3, 9 с.212-215, № 577-593 |
|
68 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Складені задачі на рух с.216-219, № 594-605 |
|
69 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці одержуємо дві цифри с.220-223, № 606-615 |
|
70 |
Складені задачі на рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів назустріч один одному с.7-10, № 1-8 (2 частина) |
|
71 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове з остачею. Розв’язування задач на рух двох об’єктів назустріч один одному с.11-15, № 12-19 |
|
72 |
Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в записі частки містяться нулі. Складені задачі на рух у протилежних напрямках с.16-19, № 20-29 |
|
73 |
Розв’язування задач на рух двох об’єктів з однієї точки у протилежних напрямках. Рівняння, у якому один із компонентів є числовим виразом с.20-24, № 30-39 |
|
74 |
Ділення багатоцифрового числа на трицифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Розв’язування задач на рух. Розв’язування рівнянь с.25-27, № 40-49 |
|
75 |
Ділення на трицифрове число, коли в частці отримуємо дві цифри. Розв'язування задач на рух с.28-29, № 51-57 |
|
76 |
Рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів у одному напрямку —рух із відставанням (віддаленням) (додаткова тема) с.30-33, № 58-67 |
|
77 |
Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів у одному напрямку — рух навздогін (зближення) (додаткова тема) с.34-37, № 68-76 |
|
78 |
Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях швидкості с.38-40, № 77-84 |
|
79 |
Порівняння різних типів задач на рух с.41-44, № 85-92 |
|
80 |
Діагностувальна робота |
|
81 |
Множення на дво- і трицифрове числа, коли в записі множників є нулі с.45-47, № 93-104 |
|
82 |
Удосконалення обчислювальних навичок письмового множення та ділення. Задачі на рух на знаходження невідомих за двома різницями с.48-50, № 105-115 |
|
83 |
Рівняння, у якому один із компонентів дії є виразом зі змінною (додаткова тема). Задачі на спільну роботу с.51-53, № 116-124 |
|
84 |
Вправляння у розв'язуванні складених рівнянь із поясненням. Формування вміння розв'язувати типові задачі на спільну роботу с.54-57, № 125-132 |
|
85 |
Задачі, що є оберненими до задач на спільну роботу. Розв'язування рівнянь с.58-61, № 133-139 |
|
86 |
Ускладнені задачі на спільну роботу с.62-65, № 140-149 |
|
87 |
Півпериметр прямокутника с.66-69, № 150-160 |
|
88 |
Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.70-72, № 161-167 |
|
89 |
Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.72-75, № 168-176 |
|
90 |
Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.76-77, № 176-180 |
|
91 |
Діагностувальна робота |
|
92 |
Просторові відношення. Геометричні фігури Просторові відношення. Геометричні фігури. Види кутів. Креслення кутів с.78-83, № 181-193 |
|
93 |
Креслення кутів. Види трикутників за кутами. Види трикутників за сторонами с.84-88, № 194-208 |
|
94 |
Геометричні тіла: куб, куля, конус, циліндр, піраміда, паралелепіпед с.89-93, № 209-222 |
|
95 |
Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.94-98, № 223-229 |
|
96 |
Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.99-102, № 230-236 |
|
97 |
Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.102-106, № 237-246 |
|
98 |
Величини. Сюжетні задачі Площа. Порівняння плоских геометричних фігур за площею с.107-113, № 247-263 |
|
99 |
Площа і периметр с.114-117, № 264-273 |
|
100 |
Нестандартні задачі на знаходження площі фігур с.118-122, № 274-284 |
|
101 |
Одиниця площі - квадратний сантиметр с.123-127, № 285-292 |
|
102 |
Інші одиниці площі: квадратний міліметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр. Співвідношення між ними с.128-131, № 298-310 |
|
103 |
Ар. Гектар. Перетворення одиниць площі с.132-323 № 311-323 |
|
104 |
Практичні задачі, що передбачають перетворення усіх вивчених одиниць площі с.136-139, № 324-334 |
|
105 |
Підбір довжини і ширини прямокутника за відомою його площею. Креслення плану в зменшеному вигляді. Розв’язування задач с.140-144, № 335-345 |
|
106 |
Практичні задачі на знаходження площі прямокутників с.145-147, № 346-354 |
|
107 |
Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них с.148-151, № 355-366 |
|
108 |
Розв’язування практично-орієнтованих задач с.152-154, № 367-378 |
|
109 |
Практичне застосування найпростіших навичок знаходження площі прямокутника, довжини прямокутника за його площею та шириною с.155-158, № 379-388 |
|
110 |
Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на знаходження площі та невідомої сторони прямокутника. с.159-161, № 389-398 |
|
111 |
Діагностувальна робота |
|
112 |
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. Запис дробу за малюнком. Ілюстрування дробу с.162-165, № 399-412 |
|
113 |
Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів із однаковими знаменниками с.166-169, № 413-424 |
|
114 |
Порівняння дробів із однаковими чисельниками. Знаходження дробу від числа с.170-173, № 425-438 |
|
115 |
Задачі на знаходження дробу від числа с.174-176, № 439-452 |
|
116 |
Знаходження числа за його дробом с.177-180, № 453-465 |
|
117 |
Знаходження числа за його дробом с.181-184, № 466-478 |
|
118 |
Розв’язування задач за допомогою відрізків с.185-187, № 479-485 |
|
119 |
Розв’язування задач за допомогою відрізків с.188-189, № 486-493 |
|
120 |
Розв’язування задач за допомогою відрізків с.190-191, № 494-499 |
|
121 |
Діаграми с.192-199, № 500-510 |
|
122 |
Діагностувальна робота |
|
123 |
Повторення вивченого у 4 класі Нумерація багатоцифрових чисел. Розв`язування задач с.200-203, № 511-522 |
|
124 |
Дії з багатоцифровими числами: числові вирази, вирази із змінною, нерівності. с.204-208, № 523-533 |
|
125 |
Дії з іменованими числами. с.209-212, № 534-542 |
|
126 |
Дроби с.212-215, № 543-553 |
|
127 |
Розв`язування задач вивчених типів. с.216-219, № 554-564 |
|
128 |
Розв`язування задач вивчених типів. с.220-223, № 565-573 |
|
129 |
Розв`язування задач вивчених типів. Рівняння. |
|
130 |
Діагностувальна робота |
|
131 |
Розв`язування задач вивчених типів. |
|
132 |
Повторення вивченого у 4 класі |
|
133 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
134 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
135 |
Підсумковий урок за рік. |
|