5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Календарне планування з музичного мистецтва 2 кл (О. Калініченко) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко

Про матеріал
Календарне планування з музичного мистецтва 2 кл НУШ (О. Калініченко) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко
Перегляд файлу

 

Музичне мистецтво, 2 клас

(1 год на тиждень, 35 год на рік)

 

Програма:    Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

 

Підручник: «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 2 кл. закладів загальної середньої освіти/ Калініченко О. В., Аристова Л. С., видавничий дім «Освіта» - 2019.- 128 с. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

 

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

I семестр

1

 

 

 

Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: ноти, нотний стан, скрипковий ключ, інструментальна музика; нота «до» СМ: М. Скорик «Мелодія» (скрипка, фортепіано, бандура) ХТД: «Здрастуй, рідна школо!», муз. А. Олєйнікової, сл. Н. Іванової — розучування

 

2

 

 

 

Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: мелодія, вокальна музика СМ: Е. Гріг «Ранок» (фортепіано, симфонічний оркестр) ХТД: «Здрастуй, рідна школо!», муз. А. Олєйнікової, сл. Н. Іванової — виконання; вокальна імпровізація; м/ф «Школа зайців»

 

3

 

 

 

Осінні враження.Основні поняття: народна пісня, календарно-обрядові пісні, жниварські пісні СМ: українська народна пісня «Вийшли в поле косарі» (у виконанні дитячого хору; у виконанні чоловічого хору) ХТД: «Два півники», українська народна пісня — розучування, виконання пісні в ролях

 

4

 

 

 

Осінні враження. Основні поняття: ритм, тривалості нот — восьма, четвертна, половинна, ціла СМ: П. Чайковський «Осіння пісня» ХТД: «Кап-кап», муз. і сл. Н. Май — розучування; «Два півники», українська народна пісня —виконання пісні в ролях; імпровізація на ДМІ

 

5

 

 

 

Барвисті ритми. Основні поняття: танець, аркан, сиртакі СМ: український народний танець «Аркан»; «Сиртакі» з к/ф «Грек Зорба» ХТД: «Кап-кап», муз. і сл. Н. Май — виконання; «Танок каченят», французька народна пісня — руханка, виконання пісні з рухами

 

6

 

 

 

Барвисті ритми. Основні поняття: танець, полька, мазурка; темп, пауза; нота «ре» СМ: Й. Штраус (син) Полька «Піцикато»; Ф. Шопен Мазурка (оp. 7, № 1, сі-бемоль мажор) ХТД: «Кап-кап», муз. і сл. Н. Май — виконання; «Танок каченят», французька народна пісня — руханка, виконання пісні з рухами; імпровізація на ДМІ

 

7

 

 

 

Світ тварин у мистецтві. Основні поняття: марш, фанфари СМ: К. Сен-Санс «Королівський марш Лева» ХТД: «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової — розучування; м/ф «Король Лев»

 

8

 

 

 

Світ тварин у мистецтві. Основні поняття: регістр СМ: К. Сен-Санс «Персонажі з довгими вухами» ХТД: «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової — виконання з рухами; проплескування ритму; гра в ритмічне лото; пластичне інтонування; м/ф «ЧоМуха — Чому папуги розмовляють?»

 

9

 

 

 

У мистецтві завжди лад. Основні поняття: лад, звукоряд, мажор, мінор СМ: В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика», В. Косенко «Купили ведмедика» ХТД: «Хто співає», муз. і сл. Ю. Поплавської — розучування; імпровізація на ДМІ

 

10

 

 

 

У мистецтві завжди лад. Основні поняття: мажор, мінорСМ: Л. Бетховен «Весела. Сумна» ХТД: «Хто співає», муз. і сл. Ю. Поплавської — виконання; імпровізація на ДМІ

 

11

 

 

 

Мистецькі подорожі. Основні поняття: мелодія, вібрафон СМ: А.-Ф. Марескотті «Негреня в місячному сяйві» (із циклу «Ескізи»); К. Дебюссі «Місячне сяйво» (у виконанні на вібрафоні) ХТД: «Зимові свята», муз. і сл. А. Сологуба — розучування

 

12

 

 

 

Мистецькі подорожі. Основні поняття: сюїта СМ: М. Мусоргський сюїта «Картинки з виставки»: «Хатка на курячих ніжках»; «Балет пташенят, що не вилупились» ХТД: «Зимові свята», муз. і сл. А. Сологуба — виконання; пластична імпровізація, бодиперкашн

 

13

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: динаміка; нота «мі» СМ: Е. Гріг «У печері гірського короля»; Ж. Колодуб «Троль» (із сюїти «Снігова Королева») ХТД: «Біла казка», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — розучування; ритмічна імпровізація

 

14

 

 

 

Основні поняття: нота «фа» СМ: Ж. Колодуб «Снігова Королева» (із сюїти «Снігова Королева»); Л. Іваненко «Бабуся Ягуся» ХТД: «Біла казка», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — виконання; вокальна імпровізація; імпровізація на ДМІ; м/ф «Крижане серце»

 

15

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: колядка, щедрівка, обробка СМ: К. Стеценко «Чи дома-дома хазяїн дома?»; Л. Горова «Ой, радуйся, земле…» ХТД: «Щедрик», українська народна пісня в обробці М. Леонтовича — розучування; вокальна імпровізація; м/ф «Щедрик» (обробка О. Скрипки)

 

16

 

 

 

Урок-узагальнення. Узагальнення. Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

II семестр

1

 

 

 

Подорожуємо до театру. Основні поняття: опера, хор, соліст СМ: муз. Б. Фільц, сл. Т. СавчинськоїЛатик опера-казка «Лісова школа» (пісенька лісових мешканців «Дзеньдзелень дзвіночки дзвонять…»; пісня Ворона-вчителя «Ось оцю важливу книгу…») ХТД: «Пісня про зарядку» із музичної казки «Урок для звірят», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — розучування, виконання з рухами

 

2

 

 

 

Подорожуємо до театру. Основні поняття: балет СМ: Ю. Шевченко «Буратіно і чарівна скрипка» (перша дія, перша картина «Галоп»; перша дія, друга картина «Тато Карло») ХТД: «А ми любимо читати» із музичної казки «Урок для звірят», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — розучування

 

3

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: балет СМ: Ю. Шевченко «Буратіно і чарівна скрипка» (перша дія, перша картина «Галоп»; перша дія, друга картина «Тато Карло») ХТД: «А ми любимо читати» із музичної казки «Урок для звірят», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — розучування

 

4

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: балет, па, пуанти СМ: Ю. Шевченко «Буратіно і чарівна скрипка» (друга дія, перша картина «У таверні — лисиця Аліса та кіт Базиліо»; друга дія, друга картина «У царстві Мрій») ХТД: «А ми любимо читати» із музичної казки «Урок для звірят», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової

 

5

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: мюзикл СМ: муз. А. Менкена, сл. Г. Ешмана мюзикл «Русалонька» (Пісня русалоньки Аріель); (Пісня відьми Урсули) ХТД: «Траляляй», муз. А.Улицької, сл. А. Качана — розучування; ритмічна імпровізація; гра «Веселі бульбашки»; м/ф «Русалонька»

 

6

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: мюзикл СМ: муз. А. Менкена, сл. Г. Ешмана мюзикл «Русалонька» (пісня «Під морем») ХТД: «Траляляй», муз. А. Улицької, сл. А. Качана — виконання; м/ф «Русалонька»

 

7

 

 

 

Цікава анімація. Основні поняття: веснянки, піснізаклички СМ: м/ф «Курча в клітиночку»; муз. В. Шаповаленка, сл. Е. Мошковської (Хор курчаток; Пісня Курчати в клітинку; Фінальний хор курчаток) ХТД: вокальна імпровізація (піснізаклички); «Щебетала пташечка», українська народна пісня — розучування; м/ф «Курча в клітиночку»

 

8

 

 

 

Цікава анімація. Основні поняття: такт, тактова риска, нота «соль» СМ: м/ф «Як Петрик П’яточкін слоників рахував», муз. В. Бистрякова, сл. О. Вратарьова ХТД: «Щебетала пташечка», українська народна пісня — виконання; м/ф «Як Петрик П’яточкін слоників рахував»

 

9

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: тембр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, струнні музичні інструменти, духові музичні інструменти (флейта); нота «ля» СМ: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика і Пташки) ХТД: «Зацвіла в долині…», муз. Я. Степового, сл. Т. Шевченка — розучування

 

10

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти (гобой, кларнет) СМ: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Качки, тема Киці) ХТД: «Зацвіла в долині…», муз. Я. Степового, сл. Т. Шевченка — виконання; вистава Британської Королівської балетної школи за симфонічною казкою С. Прокоф’єва «Петрик і вовк»

 

11

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти (фагот), мідні духові інструменти (валторна), ударні музичні інструменти (барабан, литаври) СМ: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Дідуся, тема Мисливців, тема Вовка) ХТД: «Ой на горі жито», українська народна пісня — розучування; м/ф «Петрик і вовк»; симфошоу «Петрик і вовк» з пісочною анімацією

 

12

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: філармонія, концерт, нота «сі» СМ: А. Вівальді «Пори року». Концерт № 2 «Літо». Частина 1 (фрагмент); Частина 2 (фрагмент) ХТД: «Рушничок», муз. А. Олєйнікової, сл. Є. Левченко — розучування; «Ой на горі жито», українська народна пісня — виконання з рухами

 

13

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: концерт, музична партія СМ: А. Вівальді «Пори року» Концерт № 2 «Літо». Частина 3 «Літня гроза»; українська народна пісня «Іди, іди, дощику…» ХТД: «Іди, іди, дощику…», українська народна пісня — розучування; «Рушничок», муз. А. Олєйнікової, сл. Є. Левченко — виконання; ритмічна імпровізація (бодиперкашн)

 

14

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: симфонія СМ: Ф.-Й. Гайдн — Л. Моцарт — Е. Ангерер «Симфонія іграшок» («Дитяча симфонія») ХТД: «Промінчик», муз. і сл. Н. Май — розучування; «Іди, іди, дощику…», українська народна пісня — виконання з рухами; ритмічна імпровізація

 

15

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: ноти в межах І октави (узагальнення), симфонія СМ: В.-А. Моцарт Симфонія № 40 соль-мінор. Перша частина (фрагмент) ХТД: «Промінчик», муз. і сл. Н. Май — виконання; м/ф «Маленький Моцарт»

 

16

 

 

 

Свято мистецтва. Підсумковий урок СМ: слухання музичних творів (на вибір учителя та за бажанням учнів) ХТД: створення програми урокуконцерту

 

17

 

 

 

Урок-узагальнення.

 

18

 

 

 

Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів

 

19

 

 

 

Підсумковий урок за рік

 

СМ – сприймання мистецтва; ХТД – художньо-творча діяльність.

docx
Додано
15 березня
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку