Програма: Навчальна програма з основ правознавства для 9 класу ЗНЗ (авт. Ремех Т. О., Муза О. В. та ін.) / Наказ МОН від 07.06.2017 р.
Підручник: Ремех Т. О. Пометун О. І.
№ |
Клас |
Тема |
Домашнє завдання |
Прим. |
9 |
||||
ВСТУП ДО «ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА» 1 година |
||||
1. |
|
Значення права і законів в житті суспільства і людини. Структура курсу. |
Прочитати §1. |
|
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ТЕОРІЇ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА 4 години |
||||
2. |
|
Держава: причини виникнення, ознаки, функції. Поняття державної влади. |
Прочитати §2. Виконати №2, с. 22. |
|
3. |
|
Форма держави. |
Прочитати §3. Виконати №2, с. 28. |
|
4. |
|
Право і законодавство. |
Прочитати §4. Виконати №3, с. 33. |
|
5. |
|
Практичне заняття №1. Соціальні норми в житті людей. |
Повторити §1-5. Підготуватися до СР. Виконати ДЗ на с. 38. |
|
РОЗДІЛ 2. ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ. ПРАВОПОРУШЕННЯ. ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 4 години |
||||
6. |
|
Поняття правовідносин. |
Прочитати §6. Виконати №3, с. 45. |
|
7. |
|
Поняття правопорушення. |
Прочитати §7. Виконати №3, с. 51. |
|
8. |
|
Юридична відповідальність. |
Прочитати §8. Виконати № 5, с. 56. |
|
9. |
|
Практичне заняття №2. Обставини, що виключають шкідливість діяння. |
Повторити §1-9. Підготуватися до ТО. |
|
10. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ І ДЕРЖАВИ 5 годин + 1 година резерву |
||||
11. |
|
Поняття Основного закону держави. Конституційний Суд України. |
Прочитати §10. Виконати №2, с. 72. |
|
12. |
|
Взаємовідносини людини і держави. |
Прочитати §11. Виконати №5, с. 78. |
|
13. |
|
Права, свободи та обов’язки громадян України. |
Прочитати §12. Виконати №2, с. 84. |
|
14. |
|
Організація державної влади в Україні. Статус і повноваження Верховної Ради України та Президента. |
Прочитати §13-14 (с. 85-87). Виконати №7, с. 93. |
*Резерв |
15. |
|
Статус органів виконавчої та судової влади в Україні. |
Прочитати §13-14 (с. 88-92). Виконати №4, с. 93. |
|
16. |
|
Практичне заняття №3. Звернення громадян. |
Повторити §10-15. Підготуватися до ТО. |
|
17. |
|
Узагальнення.
|
|
|
Розділ 4. Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин 11 годин + 1 година резерву |
||||
18. |
|
Поняття цивільної правосуб’єктності особи. |
Прочитати §16. Виконати №3, с. 110. |
|
19. |
|
Практичне заняття №4. Власність неповнолітніх. |
Завершити виконання ПЗ. |
|
20. |
|
Практичне заняття №5. Захист прав споживачів. |
Виконати №2, с. 124. |
|
21. |
|
Сім’я та шлюб. |
Прочитати §19. Виконати №3, с. 129. |
|
22. |
|
Права та обов’язки батьків та дітей. |
Прочитати §20. Виконати №4, с. 138. |
|
23. |
|
Практичне заняття №6. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування. |
Завершити виконання ПЗ. |
|
24. |
|
Неповнолітні працівники. |
Прочитати §22-23. Виконати №2, с. 154. |
|
25. |
|
Практичне заняття №6. Працевлаштування неповнолітніх. |
Виконати №1, с. 161. |
|
26. |
|
Адміністративні правопорушення та адміністративна відповідальність. |
Прочитати §25. Виконати №3, с. 168. |
|
27. |
|
Кримінальне право. Злочин |
Прочитати §26. Виконати №3, с. 176. |
|
28. |
|
Кримінальна відповідальність та покарання. |
Прочитати §27. Виконати №4, с. 181. |
*Резерв |
29. |
|
Практичне заняття №7. |
Повторити §16-28. Підготуватися до ТО. |
|
30. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 5. ЯКЩО ПРАВО – ЦЕ ПРОФЕСІЯ 4 години |
||||
31. |
|
Правники у нашому житті. |
Прочитати §29. Виконати №1, с. 201. |
|
32. |
|
Поліція. |
Прочитати §30. Виконати №6, с. 207. |
|
33. |
|
Підготовка до практичного заняття. |
|
|
34. |
|
Практичне заняття №8. Судове засідання. |
Повторити §29-32. Підготуватися до ТО. |
|
35. |
|
Узагальнення.
|
|
|