Основи здоров′я
За підручником О. Гнатюк
(1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
І семестр
|
||
1. |
Цінність і неповторність життя і здоров′я людини. (с.3-9) |
|
2. |
Про безпеку життєдіяльності. (с.10-15) |
|
3. |
Складові здоров′я. Чинники здоров′я. Показники розвитку дитини. Практична робота: визначення рівня фізичного розвитку. (с.16-20) |
|
4. |
Харчування і здоров′я. Вітаміни та їх значення для здоровʼя. Питний режим. (с. 21-27) |
|
5. |
Про рух і загартовування. Вплив рухової активності на розвиток організму. Принципи загартовування. (с.28-32) |
|
6. |
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття! Профілактика порушень зору, слуху. (с.33-37) |
|
7. |
Про поставу. Плоскостопість. Профілактика порушень опорно-рухового апарату у школярів. Практична робота: вправи для профілактики плоскостопості. (с.38-43) |
|
8. |
Щоб мати здорові зуби… Гігієна порожнини рота. Практична робота: гігієнічний догляд за порожниною рота. (с.44-46) |
|
9. |
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі. Практична робота: складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі». (с.47-51) |
|
10. |
Традиції збереження здоров′я в родині. (с.57-59) |
|
11. |
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки. Практична робота: рольова гра «Будьмо знайомі!». (с.60-64) |
|
12. |
Умій сказати «Ні!». Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична робота: моделювання ситуацій відмови від небезпечних пропозицій. (с.65-71) |
|
13. |
Руйнівники здоров′я. Формування негативного ставлення до куріння та алкоголю. Практична робота: моделювання ситуації звернення телефоном довіри. (с.72-77) |
|
14. |
Вплив телебачення, компʼютера, мобільних телефонів та інших засобів на здоровʼя. (с.78-82). |
|
15. |
Про рекламу. Вплив реклами на рішення і поведінку людей. (с.83-85) |
|
16. |
Туберкульоз і СНІД – хвороби, що набули соціального значення. (с.86-89) |
|
ІІ семестр |
||
17. |
Охорона здоров′я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. Практична робота: моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами. (с.90-94) |
|
18. |
Дії при пожежі. (с.95-99) |
|
19. |
Поведінка під час масових шкільних заходів (с.100-104) |
|
20. |
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи. (с.105-109) |
|
21. |
Безпека руху пішоходів. (с.110-117) |
|
22. |
Сигнали регулювання дорожнього руху. (с.118-122) |
|
23. |
Види перехресть. Рух майданами. (с.123-125) |
|
24. |
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). (с.126-128) |
|
25. |
Дорожні знаки. Групи дорожніх знаків (с.129-134) |
|
26. |
Самооцінка і поведінка людини. (с.135-140) |
|
27. |
Впевненість і самовпевненість. (с.141-142) |
|
28. |
Хочу, можу, треба. Бажання, можливості, обовʼязки. Воля людини. Практична робота: виконання проекту «Відомі параолімпійці». (с.143-144) |
|
29. |
Як досягти мети. Практична робота: виконання проекту «Моя мета». (с.145-147) |
|
30. |
Повага і самоповага. (с.148-150) |
|
31. |
Звички і здоров′я. Формування звичок. Практична робота: виконання проекту з формуванням корисної звички. (с.151-153) |
|
32. |
Розвиток творчих здібностей. (с.154-157) |
|
33. |
Заохочення однолітків до здорового способу життя. |
|
34. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|