|
|
|
|
|
17
|
Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання §15. |
|
А Б В |
|
18 |
Індивідуальні особливості сприйняття і навчання §16. |
|
А Б В |
|
19 |
Способи ефективного навчання і підготовки до іспитів. Планування часу §17. |
|
А Б В |
|
20 |
Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини §18. |
|
А Б В |
|
21 |
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру §19. |
|
А Б В |
|
22 |
Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру §20. |
|
А Б В |
|
23 |
Систематизація та узагальнення набутих знань, умінь і навичок. |
|
А Б В |
|
24 |
Розділ 4.Соціальна складова здоров’я Стосунки та рівні спілкування §21. |
|
А Б В |
|
25 |
Цінність родини. Готовність до сімейного життя §22. |
|
А Б В |
|
26 |
Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні §23. |
|
А Б В |
|
27 |
Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я §24. |
|
А Б В |
|
28 |
|
А Б В |
|
|
29 |
Епідемія ВІЛ-інфекції / СНІДу: загроза людству §26. |
|
А Б В |
|
30 |
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки §27.
|
|
А Б В |
|
31 |
Національна безпека України §28.
|
|
А Б В |
|
32 |
Глобальні проблеми, породжені діяльністю людини. §29 |
|
А Б В |
|
33 |
Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки. Інформаційне суспільство і сталий розвиток §30 |
|
А Б В |
|
34 |
Систематизація та узагальнення набутих знань, умінь і навичок. |
|
А Б В |
|
35 |
Повторення матеріалу, що вивчався
|
|
А Б В |
|