Календарне планування з предмету «Українська мова» за Типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.

Про матеріал
Календарне планування з предмету «Українська мова» за Типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., за підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. 7 години на тиждень. Зазначені уроки роботи з дитячою книжкою та уроки розвитку зв'язного мовлення по п'ятницях.
Перегляд файлу

Календарне планування з предмету «Українська мова» 

за Типовою освітньою програмою НУШ-1, 

розробленою під керівництвом Савченко О. Я.,

за підручником Вашуленко М.С., вашуленко О.В.

7 години на тиждень

 

 

 

Тема

 

Дата

 

Примітки

 

 

Добукварний  період

 

 

1.Ч

Здрастуй, школо! Ознайомлення з Букварем, правилами роботи на уроках читання.

02.09

 

2.П

Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма.

02.09

 

3.Ч

Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Способи спілкування.

03.09

 

4.П

Орієнтування на обмеженій площині

03.09

 

5.Ч

Ознайомлююся зі словами – назвами предметів. Що?

04.09

 

6.П

Програмування наступного руху руки.

04.09

 

7.Ч

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто?

Робота з дитячою книжкою.

06.09

 

8.Ч

Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять?

09.09

 

9.П

Координування рухів руки.

09.09

 

10.Ч

Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які?

 

10.09

 

11.П

Координація рухів руки. Розміщення малюнку в обмеженому просторі.

10.09

 

12.Ч

Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який по порядку?

11.09

 

13.П

Виділення окремих предметів з групи предметів.

11.09

 

14.П

Контролювання натиску олівцем на папір.

Розвиток зв’язного мовлення.

13.09

 

15.Ч

Речення. Умовні позначення слів у реченні.

16.09

 

16.П

Орієнтування у напрямку письма.

16.09

 

17.Ч

Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику.

17.09

 

18.П

Основний рядок. Верхня і нижня рядкові лінії.

17.09

 

19.Ч

Ознайомлення зі службовими словами в реченні. Умовне позначення службових слів.

18.09

 

20.П

Письмо в рядку прямих ліній.

18.09

 

21.Ч

Поділ слів на склади. Позначення складів графічно.

Робота з дитячою книжкою.

20.09

 

22.Ч

Наголос у словах. Позначення наголошеного складу.

23.09

 

23.П

Допоміжні лінії рядка: міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова). Письмо прямих ліній із заокругленням.

23.09

 

 

24.Ч

Мовні та немовні звуки. Голосні і приголосні звуки.

24.09

 

25.П

Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями. Письмо овалів, півовалів.

24.09

 

26.Ч

Тверді та мякі приголосні звуки. Позначення їх умовними позначками.

25.09

 

27. П

Письмо у повній графічній сітці. Письмо прямих ліній із заокругленням.

25.09

 

28.П

Письмо у повній графічній сітці. Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення „Вчуся запитувати”

27.09

 

 

 

Букварний період

 

 

29.Ч

Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова.

30.09

 

30.П

Письмо малої букви а.

30.09

 

31.Ч

Закріплення букви а, А, її звукового значення.

01.10

 

32.П

Письмо  великої букви А

01.10

 

33.Ч

Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками.

02.10

 

34.П

Письмо малої  і великої букви  о, О.

02.10

 

35.Ч

Закріплення букви о, О, її звукового значення. Робота з дитячою книжкою.

04.10

 

36.Ч

Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова.

07.10

 

37.П

Письмо малої букви і.

07.10

 

38.Ч

Закріплення букви і, І.

08.10

 

39.П

Письмо  великої букви І.

08.10

 

40.Ч

Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів.

09.10

 

41.П

Письмо малої  букви и.

09.10

 

42.П

Письмо великої букви И.

Розвиток зв’язного мовлення

11.10

 

43.Ч

Звук [у]. Буква у, У. Складання речень.

15.10

 

44.П

Письмо малої  букви у.

15.10

 

45.Ч

Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень.

16.10

 

46.П

Письмо  великої букви У.

16.10

 

47.Ч

Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків. Робота з дитячою книжкою.

18.10

 

48.Ч

Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками.

21.10

 

49.П

Письмо малої букви е.

21.10

 

50.Ч

Повторення і закріплення вивчених букв.

 

22.10

 

51.П

Письмо  великої букви Е.

22.10

 

52.Ч

Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м.

23.10

 

53.П

Письмо малої букви м.

23.10

 

54.П

Письмо  великої букви М. Розвиток зв’язного мовлення.

25.10

 

55.Ч

Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л. Читання складів і слів з буквою л.

04.11

 

56.П

Письмо малої  букви л.

04.11

 

57.Ч

Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л.

Читання слів, речень з вивченими буквами.

05.11

 

58.П

Письмо  великої букви Л.

05.11

 

59.Ч

Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н. Читання складів і слів з вивченими буквами.

06.11

 

60.П

Письмо малої  букви н.

06.11

 

61.Ч

Закріплення звуків [н], [н'], букви н, Н. Робота з дитячою книжкою.

08.11

 

62.Ч

Закріплення вивчених букв. Читання складів, слів, речень

11.11

 

63.П

Письмо великої букви Н.

11.11

 

64.Ч

Звуки [с], [с'], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с.

12.11

 

65.П

Письмо малої букви с.

12.11

 

66.Ч

Закріплення звуків [с], [с'], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами.

13.11

 

67.П

Письмо  великої букви С.

13.11

 

68.П

Письмо вивчених букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення.

15.11

 

69.Ч

Звук [к], позначення його буквою к, К . Читання складів і слів із буквою к.

18.11

 

70.П

Письмо малої  букви к.

18.11

 

71.Ч

Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

19.11

 

72.П

Письмо  великої букви К.

19.11

 

73.Ч

Звук [в], позначення його буквою в, В . Читання складів і слів з буквою в.

20.11

 

74.П

Письмо малої  букви в.

20.11

 

75.Ч

Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою.

22.11

 

76.Ч

Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).

25.11

 

77.П

Письмо  великої букви В.

25.11

 

78.Ч

Звуки [р], [р'], буква р, Р. Читання складів і слів із буквою р.

26.11

 

79.П

Письмо малої  букви р.

26.11

 

80.Ч

Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

27.11

 

81.П

Письмо  великої букви Р.

27.11

 

82.П

Письмо вивчених букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення.

29.11

 

83.Ч

Звук [п], позначення його буквою п, П.

Читання складів, слів і тексту з буквою п.

02.12

 

84.П

Письмо малої  букви п.

02.12

 

85.Ч

Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

03.12

 

86.П

Письмо  великої букви П.

03.12

 

87.Ч

Звуки [т], [т'], позначення їх буквою т, Т. Читання складів і слів із буквою т.

04.12

 

88.П

Письмо малої  букви т.

04.12

 

89.Ч

Читання слів, речень з вивченими буквами.  Робота з дитячою книжкою.

06.12

 

90.Ч

Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

09.12

 

91.П

Письмо  великої букви Т.

09.12

 

92.Ч

Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д.

10.12

 

93.П

Письмо малої  букви д.

10.12

 

94.Ч

Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.д.

11.12

 

95.П

Письмо великої букви Д.

11.12

 

96.П

Письмо вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення.

13.12

 

97.Ч

Звуки [з], [з'], позначення їх буквою з, З. Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З.

16.12

 

98.П

Письмо малої  букви з.

16.12

 

99.Ч

Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

17.12

 

100.П

Письмо  великої букви З.

17.12

 

101.Ч

Звук [б], позначення його буквою б, Б. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б.

18.12

 

102.П

Письмо малої  букви б.

18.12

 

103.Ч

Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою.

20.12

 

104.Ч

Читання тексту  „Будемо боксерами”

23.12

 

105.П

Письмо  великої букви Б.

23.12

 

106.Ч

Звук [й], позначення його буквою й, Й. Читання складів, слів і речень з буквою й.

24.12

 

107.П

Письмо малої  букви й.

24.12

 

108.П

Письмо  великої букви Й. Розвиток зв’язного мовлення.

27.12

 

 

ІІ семестр

 

 

109.Ч

Звук [й], позначення його буквою й, Й. Читання складів, слів і речень з буквою й.

13.01

 

110.П

Письмо великої та малої букви Й, й.

13.01

 

111.Ч

Робота над текстом „Айстри”.

14.01

 

112.П

Письмо слів та речень.

14.01

 

113.Ч

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою Гг. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

15.01

 

114.П

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із бук­вою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

15.01

 

115.Ч

Робота над текстом „Конкурс у класі”. Робота з дитячою книжкою.

17.01

 

116.Ч

Закріплення звукового значення букви Гг. Читання слів. Мовно-логічні вправи.

20.01

 

117.П

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із бук­вою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

20.01

 

118.Ч

Звук [ґ], позначення його буквою Ґґ . Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

21.01

 

119.П

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з бук­вою ґ. Складання речень за малюнком.

21.01

 

120.Ч

Закріплення звукових значень букв Гг, Ґґ . Опрацю­вання тексту «На городі».

22.01

 

121.П

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів та слів.

22.01

 

122.П

Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

24.01

 

123.Ч

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

27.01

 

124.П

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

27.01

 

125.Ч

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

28.01

 

126.П

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

28.01

 

127.Ч

Звук [х], позначення його буквою Хх. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки».

29.01

 

128.П

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів.

29.01

 

129.Ч

Закріплення звукового значення букви Хх.  Робота з дитячою книжкою.

31.01

 

130.Ч

Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

03.02

 

131.П

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

03.02

 

132.Ч

Звук [ж], позначення його буквою Жж. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

04.02

 

133.П

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

04.02

 

134.Ч

Закріплення звукового значення букви Жж. Опрацюван­ня текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

05.02

 

135.П

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

05.02

 

136.П

Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

07.02

 

137.Ч

Звук [ш], позначення його буквою Шш. Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

10.02

 

138.П

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

10.02

 

139.Ч

Закріплення звукового значення букви Шш. Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!».

11.02

 

140.П

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

11.02

 

141.Ч

Звук [ч], позначення його буквою Чч. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

12.02

 

142.П

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

12.02

 

143.Ч

Закріплення звукового значення букви Чч. Робота з дитячою книжкою.

14.02

 

144.Ч

Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігруван­ня сценки за віршем.

17.02

 

145.П

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друко­ваним шрифтом.

17.02

 

146.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

18.02

 

147.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

18.02

 

148.Ч

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою Цц. Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацюван­ня вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

19.02

 

149.П

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

19.02

 

150.П

Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

21.02

 

151.Ч

Закріплення звукових значень букви Цц. Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

24.02

 

152.П

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

24.02

 

153.Ч

Буква Яя, позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Ро­дичі». Розігрування сценки за казкою.

25.02

 

154.П

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

25.02

 

155.Ч

Позначення буквою Яя звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка».

26.02

 

156.П

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

26.02

 

157.Ч

Мовно-логічні вправи. Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. Робота з дитячою книжкою.

28.02

 

158.Ч

Буква Юю, позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. Мястківського «Весна».‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

02.03

 

159.П

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

02.03

 

160.Ч

Закріплення звукових значень букви Юю. Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко).

03.03

 

161.П

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування.

03.03

 

162.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).

04.03

 

163.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та запису­вання слів за групами.

04.03

 

164.П

Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

06.03

 

165.Ч

Буква Єє, позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного. Опрацювання віршів.

10.03

 

166.П

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

10.03

 

167.Ч

Буква Єє . Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях  вірша А.Качана «Сині дині». Загадки.

11.03

 

168.П

Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту.

11.03

 

169.Ч

Закріплення звукових значень букви Єє. Робота з дитячою книжкою.

13.03

 

170.Ч

Закріплення звукових значень букви Єє. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

16.03

 

171.П

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

16.03

 

172.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

17.03

 

173.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

17.03

 

174.Ч

Буква Її, позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опра­цювання віршів.

18.03

 

175.П

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

18.03

 

176.П

Записуван­ня речень. Навчальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення.

20.03

 

177.Ч

Закріплення звукового значення букви Її. Опрацювання тексту «Українська держава».

30.03

 

178.П

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

30.03

 

179.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач)

31.03

 

180.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант.

31.03

 

181.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ».

01.04

 

182.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант.

01.04

 

183

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». Робота з дитячою книжкою.

03.04

 

184.Ч

Буква Щщ, позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

06.04

 

185.П

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

06.04

 

186.Ч

Закріплення звукового значення букви Щщ. Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порів­няння віршів. Прислів'я.

07.04

 

187.П

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

07.04

 

188.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною)

08.04

 

 

189.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

08.04

 

190.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень. Розвиток зв’язного мовлення.

10.04

 

191.Ч

Звук [ф], позначення його буквою Фф. Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».

13.04

 

192.П

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

13.04

 

193.Ч

Закріплення звукового значення букви Фф. Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

14.04

 

194.П

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

14.04

 

195.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві».

15.04

 

196.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом.

15.04

 

197.Ч

Словникові вправи. Скоромовки. Робота з дитячою книжкою.

17.04

 

198.Ч

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного  «Дзвіночки»

21.04

 

199.П

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

21.04

 

200.Ч

 

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опра­цювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер»

(за Ю. Старостенком)

22.04

 

201.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

22.04

 

202.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень. Розвиток зв’язного мовлення.

24.04

 

203.Ч

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж].Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль».

27.04

 

204.П

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

27.04

 

205.Ч

Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

28.04

 

206.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

28.04

 

207.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня тексту «Дзюдо».

29.04

 

208.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

29.04

 

209.Ч

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю де­сять пальців я...»

04.05

 

210.П

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

04.05

 

211.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Як ми виграли комп'ютер».

05.05

 

212.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

05.05

 

213.Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

06.05

 

214.П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

06.05

 

215.П

Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мов­лення

08.05

 

216.Ч

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігруван­ня сценки за змістом вірша.

12.05

 

217.П

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

12.05

 

 

Післябукварний період

 

 

218.Ч

Читаю і відгадую загадки. Загадки П.Ребро,              Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину.

13.05

 

219.П

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

13.05

 

220.Ч

Читаю і відгадую. Опра­цювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». Робота з дитячою книжкою.

15.05

 

221.Ч

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

18.05

 

222.П

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

18.05

 

223.Ч

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Де­сять, дев'ять, вісім, сім...».

19.05

 

224.П

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

19.05

 

225.Ч

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка).

20.05

 

226.П

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту.

20.05

 

227.П

Робота з деформованими реченнями. Розвиток зв’язного мовлення.

22.05

 

228.Ч

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

25.05

 

229.П

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

25.05

 

230.Ч

Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

26.05

 

231.П

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

26.05

 

232.Ч

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

27.05

 

233.П

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

27.05

 

234.Ч

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка. 3. Мензатюк «Сім днів». Робота з дитячою книжкою.

29.05

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Токарюк Надія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лещенко Валентина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
15 липня 2020
Переглядів
5794
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку