Календарне планування з предмету «Українська мова»
за Типовою освітньою програмою НУШ-1,
розробленою під керівництвом Савченко О. Я.,
за підручником Вашуленко М.С., вашуленко О.В.
7 години на тиждень
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
|
Добукварний період |
|
|
|
1.Ч |
Здрастуй, школо! Ознайомлення з Букварем, правилами роботи на уроках читання. |
02.09 |
|
|
2.П |
Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма. |
02.09 |
|
|
3.Ч |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Способи спілкування. |
03.09 |
|
|
4.П |
Орієнтування на обмеженій площині |
03.09 |
|
|
5.Ч |
Ознайомлююся зі словами – назвами предметів. Що? |
04.09 |
|
|
6.П |
Програмування наступного руху руки. |
04.09 |
|
|
7.Ч |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? Робота з дитячою книжкою. |
06.09 |
|
|
8.Ч |
Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять? |
09.09 |
|
|
9.П |
Координування рухів руки. |
09.09 |
|
|
10.Ч |
Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які?
|
10.09 |
|
|
11.П |
Координація рухів руки. Розміщення малюнку в обмеженому просторі. |
10.09 |
|
|
12.Ч |
Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який по порядку? |
11.09 |
|
|
13.П |
Виділення окремих предметів з групи предметів. |
11.09 |
|
|
14.П |
Контролювання натиску олівцем на папір. Розвиток зв’язного мовлення. |
13.09 |
|
|
15.Ч |
Речення. Умовні позначення слів у реченні. |
16.09 |
|
|
16.П |
Орієнтування у напрямку письма. |
16.09 |
|
|
17.Ч |
Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. |
17.09 |
|
|
18.П |
Основний рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. |
17.09 |
|
|
19.Ч |
Ознайомлення зі службовими словами в реченні. Умовне позначення службових слів. |
18.09 |
|
|
20.П |
Письмо в рядку прямих ліній. |
18.09 |
|
|
21.Ч |
Поділ слів на склади. Позначення складів графічно. Робота з дитячою книжкою. |
20.09 |
|
|
22.Ч |
Наголос у словах. Позначення наголошеного складу. |
23.09 |
|
|
23.П |
Допоміжні лінії рядка: міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова). Письмо прямих ліній із заокругленням. |
23.09 |
|
|
24.Ч |
Мовні та немовні звуки. Голосні і приголосні звуки. |
24.09 |
|
|
25.П |
Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями. Письмо овалів, півовалів. |
24.09 |
|
|
26.Ч |
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними позначками. |
25.09 |
|
|
27. П |
Письмо у повній графічній сітці. Письмо прямих ліній із заокругленням. |
25.09 |
|
|
28.П |
Письмо у повній графічній сітці. Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення „Вчуся запитувати” |
27.09 |
|
|
|
Букварний період |
|
|
|
29.Ч |
Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова. |
30.09 |
|
|
30.П |
Письмо малої букви а. |
30.09 |
|
|
31.Ч |
Закріплення букви а, А, її звукового значення. |
01.10 |
|
|
32.П |
Письмо великої букви А |
01.10 |
|
|
33.Ч |
Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками. |
02.10 |
|
|
34.П |
Письмо малої і великої букви о, О. |
02.10 |
|
|
35.Ч |
Закріплення букви о, О, її звукового значення. Робота з дитячою книжкою. |
04.10 |
|
|
36.Ч |
Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. |
07.10 |
|
|
37.П |
Письмо малої букви і. |
07.10 |
|
|
38.Ч |
Закріплення букви і, І. |
08.10 |
|
|
39.П |
Письмо великої букви І. |
08.10 |
|
|
40.Ч |
Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. |
09.10 |
|
|
41.П |
Письмо малої букви и. |
09.10 |
|
|
42.П |
Письмо великої букви И. Розвиток зв’язного мовлення |
11.10 |
|
|
43.Ч |
Звук [у]. Буква у, У. Складання речень. |
15.10 |
|
|
44.П |
Письмо малої букви у. |
15.10 |
|
|
45.Ч |
Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень. |
16.10 |
|
|
46.П |
Письмо великої букви У. |
16.10 |
|
|
47.Ч |
Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків. Робота з дитячою книжкою. |
18.10 |
|
|
48.Ч |
Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками. |
21.10 |
|
|
49.П |
Письмо малої букви е. |
21.10 |
|
|
50.Ч |
Повторення і закріплення вивчених букв.
|
22.10 |
|
|
51.П |
Письмо великої букви Е. |
22.10 |
|
|
52.Ч |
Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м. |
23.10 |
|
|
53.П |
Письмо малої букви м. |
23.10 |
|
|
54.П |
Письмо великої букви М. Розвиток зв’язного мовлення. |
25.10 |
|
|
55.Ч |
Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л. Читання складів і слів з буквою л. |
04.11 |
|
|
56.П |
Письмо малої букви л. |
04.11 |
|
|
57.Ч |
Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами. |
05.11 |
|
|
58.П |
Письмо великої букви Л. |
05.11 |
|
|
59.Ч |
Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н. Читання складів і слів з вивченими буквами. |
06.11 |
|
|
60.П |
Письмо малої букви н. |
06.11 |
|
|
61.Ч |
Закріплення звуків [н], [н'], букви н, Н. Робота з дитячою книжкою. |
08.11 |
|
|
62.Ч |
Закріплення вивчених букв. Читання складів, слів, речень |
11.11 |
|
|
63.П |
Письмо великої букви Н. |
11.11 |
|
|
64.Ч |
Звуки [с], [с'], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с. |
12.11 |
|
|
65.П |
Письмо малої букви с. |
12.11 |
|
|
66.Ч |
Закріплення звуків [с], [с'], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами. |
13.11 |
|
|
67.П |
Письмо великої букви С. |
13.11 |
|
|
68.П |
Письмо вивчених букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення. |
15.11 |
|
|
69.Ч |
Звук [к], позначення його буквою к, К . Читання складів і слів із буквою к. |
18.11 |
|
|
70.П |
Письмо малої букви к. |
18.11 |
|
|
71.Ч |
Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
19.11 |
|
|
72.П |
Письмо великої букви К. |
19.11 |
|
|
73.Ч |
Звук [в], позначення його буквою в, В . Читання складів і слів з буквою в. |
20.11 |
|
|
74.П |
Письмо малої букви в. |
20.11 |
|
|
75.Ч |
Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. |
22.11 |
|
|
76.Ч |
Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). |
25.11 |
|
|
77.П |
Письмо великої букви В. |
25.11 |
|
|
78.Ч |
Звуки [р], [р'], буква р, Р. Читання складів і слів із буквою р. |
26.11 |
|
|
79.П |
Письмо малої букви р. |
26.11 |
|
|
80.Ч |
Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
27.11 |
|
|
81.П |
Письмо великої букви Р. |
27.11 |
|
|
82.П |
Письмо вивчених букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення. |
29.11 |
|
|
83.Ч |
Звук [п], позначення його буквою п, П. Читання складів, слів і тексту з буквою п. |
02.12 |
|
|
84.П |
Письмо малої букви п. |
02.12 |
|
|
85.Ч |
Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
03.12 |
|
|
86.П |
Письмо великої букви П. |
03.12 |
|
|
87.Ч |
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою т, Т. Читання складів і слів із буквою т. |
04.12 |
|
|
88.П |
Письмо малої букви т. |
04.12 |
|
|
89.Ч |
Читання слів, речень з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою. |
06.12 |
|
|
90.Ч |
Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. |
09.12 |
|
|
91.П |
Письмо великої букви Т. |
09.12 |
|
|
92.Ч |
Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д. |
10.12 |
|
|
93.П |
Письмо малої букви д. |
10.12 |
|
|
94.Ч |
Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.д. |
11.12 |
|
|
95.П |
Письмо великої букви Д. |
11.12 |
|
|
96.П |
Письмо вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення. |
13.12 |
|
|
97.Ч |
Звуки [з], [з'], позначення їх буквою з, З. Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З. |
16.12 |
|
|
98.П |
Письмо малої букви з. |
16.12 |
|
|
99.Ч |
Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
17.12 |
|
|
100.П |
Письмо великої букви З. |
17.12 |
|
|
101.Ч |
Звук [б], позначення його буквою б, Б. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б. |
18.12 |
|
|
102.П |
Письмо малої букви б. |
18.12 |
|
|
103.Ч |
Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. |
20.12 |
|
|
104.Ч |
Читання тексту „Будемо боксерами” |
23.12 |
|
|
105.П |
Письмо великої букви Б. |
23.12 |
|
|
106.Ч |
Звук [й], позначення його буквою й, Й. Читання складів, слів і речень з буквою й. |
24.12 |
|
|
107.П |
Письмо малої букви й. |
24.12 |
|
|
108.П |
Письмо великої букви Й. Розвиток зв’язного мовлення. |
27.12 |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
109.Ч |
Звук [й], позначення його буквою й, Й. Читання складів, слів і речень з буквою й. |
13.01 |
|
|
110.П |
Письмо великої та малої букви Й, й. |
13.01 |
|
|
111.Ч |
Робота над текстом „Айстри”. |
14.01 |
|
|
112.П |
Письмо слів та речень. |
14.01 |
|
|
113.Ч |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою Гг. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
15.01 |
|
|
114.П |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. |
15.01 |
|
|
115.Ч |
Робота над текстом „Конкурс у класі”. Робота з дитячою книжкою. |
17.01 |
|
|
116.Ч |
Закріплення звукового значення букви Гг. Читання слів. Мовно-логічні вправи. |
20.01 |
|
|
117.П |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
20.01 |
|
|
118.Ч |
Звук [ґ], позначення його буквою Ґґ . Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
21.01 |
|
|
119.П |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
21.01 |
|
|
120.Ч |
Закріплення звукових значень букв Гг, Ґґ . Опрацювання тексту «На городі». |
22.01 |
|
|
121.П |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
22.01 |
|
|
122.П |
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
24.01 |
|
|
123.Ч |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
27.01 |
|
|
124.П |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
27.01 |
|
|
125.Ч |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
28.01 |
|
|
126.П |
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
28.01 |
|
|
127.Ч |
Звук [х], позначення його буквою Хх. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». |
29.01 |
|
|
128.П |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
29.01 |
|
|
129.Ч |
Закріплення звукового значення букви Хх. Робота з дитячою книжкою. |
31.01 |
|
|
130.Ч |
Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
03.02 |
|
|
131.П |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
03.02 |
|
|
132.Ч |
Звук [ж], позначення його буквою Жж. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
04.02 |
|
|
133.П |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
04.02 |
|
|
134.Ч |
Закріплення звукового значення букви Жж. Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
05.02 |
|
|
135.П |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
05.02 |
|
|
136.П |
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
07.02 |
|
|
137.Ч |
Звук [ш], позначення його буквою Шш. Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
10.02 |
|
|
138.П |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
10.02 |
|
|
139.Ч |
Закріплення звукового значення букви Шш. Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
11.02 |
|
|
140.П |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
11.02 |
|
|
141.Ч |
Звук [ч], позначення його буквою Чч. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
12.02 |
|
|
142.П |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
12.02 |
|
|
143.Ч |
Закріплення звукового значення букви Чч. Робота з дитячою книжкою. |
14.02 |
|
|
144.Ч |
Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. |
17.02 |
|
|
145.П |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
17.02 |
|
|
146.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
18.02 |
|
|
147.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
18.02 |
|
|
148.Ч |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою Цц. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
19.02 |
|
|
149.П |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
19.02 |
|
|
150.П |
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
21.02 |
|
|
151.Ч |
Закріплення звукових значень букви Цц. Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
24.02 |
|
|
152.П |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
24.02 |
|
|
153.Ч |
Буква Яя, позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
25.02 |
|
|
154.П |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
25.02 |
|
|
155.Ч |
Позначення буквою Яя звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка». |
26.02 |
|
|
156.П |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
26.02 |
|
|
157.Ч |
Мовно-логічні вправи. Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. Робота з дитячою книжкою. |
28.02 |
|
|
158.Ч |
Буква Юю, позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М’ястківського «Весна». |
02.03 |
|
|
159.П |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
02.03 |
|
|
160.Ч |
Закріплення звукових значень букви Юю. Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). |
03.03 |
|
|
161.П |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. |
03.03 |
|
|
162.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною). |
04.03 |
|
|
163.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
04.03 |
|
|
164.П |
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
06.03 |
|
|
165.Ч |
Буква Єє, позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. |
10.03 |
|
|
166.П |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
10.03 |
|
|
167.Ч |
Буква Єє . Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях вірша А.Качана «Сині дині». Загадки. |
11.03 |
|
|
168.П |
Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту. |
11.03 |
|
|
169.Ч |
Закріплення звукових значень букви Єє. Робота з дитячою книжкою. |
13.03 |
|
|
170.Ч |
Закріплення звукових значень букви Єє. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
16.03 |
|
|
171.П |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
16.03 |
|
|
172.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
17.03 |
|
|
173.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
17.03 |
|
|
174.Ч |
Буква Її, позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
18.03 |
|
|
175.П |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
18.03 |
|
|
176.П |
Записування речень. Навчальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення. |
20.03 |
|
|
177.Ч |
Закріплення звукового значення букви Її. Опрацювання тексту «Українська держава». |
30.03 |
|
|
178.П |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
30.03 |
|
|
179.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) |
31.03 |
|
|
180.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. |
31.03 |
|
|
181.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». |
01.04 |
|
|
182.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант. |
01.04 |
|
|
183 |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». Робота з дитячою книжкою. |
03.04 |
|
|
184.Ч |
Буква Щщ, позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
06.04 |
|
|
185.П |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
06.04 |
|
|
186.Ч |
Закріплення звукового значення букви Щщ. Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. |
07.04 |
|
|
187.П |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
07.04 |
|
|
188.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною) |
08.04
|
|
|
189.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
08.04 |
|
|
190.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
10.04 |
|
|
191.Ч |
Звук [ф], позначення його буквою Фф. Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». |
13.04 |
|
|
192.П |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
13.04 |
|
|
193.Ч |
Закріплення звукового значення букви Фф. Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
14.04 |
|
|
194.П |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
14.04 |
|
|
195.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». |
15.04 |
|
|
196.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
15.04 |
|
|
197.Ч |
Словникові вправи. Скоромовки. Робота з дитячою книжкою. |
17.04 |
|
|
198.Ч |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки» |
21.04 |
|
|
199.П |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
21.04 |
|
|
200.Ч |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком) |
22.04 |
|
|
201.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
22.04 |
|
|
202.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
24.04 |
|
|
203.Ч |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж].Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль». |
27.04 |
|
|
204.П |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
27.04 |
|
|
205.Ч |
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
28.04 |
|
|
206.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
28.04 |
|
|
207.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
29.04 |
|
|
208.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
29.04 |
|
|
209.Ч |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я...» |
04.05 |
|
|
210.П |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
04.05 |
|
|
211.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». |
05.05 |
|
|
212.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
05.05 |
|
|
213.Ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
06.05 |
|
|
214.П |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
06.05 |
|
|
215.П |
Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення |
08.05 |
|
|
216.Ч |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
12.05 |
|
|
217.П |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
12.05 |
|
|
|
Післябукварний період |
|
|
|
218.Ч |
Читаю і відгадую загадки. Загадки П.Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину. |
13.05 |
|
|
219.П |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
13.05 |
|
|
220.Ч |
Читаю і відгадую. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». Робота з дитячою книжкою. |
15.05 |
|
|
221.Ч |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
18.05 |
|
|
222.П |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
18.05 |
|
|
223.Ч |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
19.05 |
|
|
224.П |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
19.05 |
|
|
225.Ч |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
20.05 |
|
|
226.П |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. |
20.05 |
|
|
227.П |
Робота з деформованими реченнями. Розвиток зв’язного мовлення. |
22.05 |
|
|
228.Ч |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
25.05 |
|
|
229.П |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
25.05 |
|
|
230.Ч |
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
26.05 |
|
|
231.П |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
26.05 |
|
|
232.Ч |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
27.05 |
|
|
233.П |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
27.05 |
|
|
234.Ч |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк «Сім днів». Робота з дитячою книжкою. |
29.05 |
|