Апостроф. Звуко-буквений аналіз слів із апострофом

Про матеріал
Правила вживання апострофа, роль апострофа в українській мові. Коли ставиться апостроф: загальні випадки. Впізнавання слів, у яких треба писати апостроф. Казка "Зникнення Апострофа". Практичні вправи та завдання.
Перегляд файлу

Урок навчання грамоти в 1 класі

ТЕМА: Письмо слів з апострофом . Звуко-буквенний аналіз слів з апострофом.

МЕТА: Вчити учнів правильно поєднувати букви в словах із апострофом, промовляти ці слова, закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; розвивати увагу, зв’язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги,бажання підтримувати одне одного.

ХОД УРОКУ:

1. Організаційна частина

2. Актуалізація опорних знань:

 А) хвилинка каліграфії

Прописати букви : Б П В М Ф Р Я Ю Є Ї

Завдання: прописати букви по одному разу. Відповісти на питання : з яким правилом пов’язані ці букви?

 Б) інтерактивна вправа на закріплення правила

https://learningapps.org/display?v=pbsehgy9k18

3. Повідомлення теми та мети уроку

4  Пояснення нового матеріалу:

 А) робота з LEGO

Які вирази можна записати з поданими числами? 5,9,4

5+4=9  4+5=9   9-5=4   9-4=5

Прочитайте ці вирази різними способами.

Чи можна вирази записати словами? Запишіть будь-яке , за бажанням. Яке правило заховалось в числах 5,9? Складіть звукову схему цих слів, порахуйте кількість букв і звуків.

 Б)  робота з відео матеріалом https://www.youtube.com/watch?v=cREb0iBVDZg

Які слова позначають символи України? Це народні чи державні символи?

 Пригадайте, що саме на уроках ЯДС , країнознавство ви дізналися про солов’я . ( відповіді дітей)

Давайте , трошки відпочинемо , та послухаємо спів солов’я

 https://www.youtube.com/watch?v=2uKvZJf9wEw

5 Розвиток мовлення

Складіть із словом « солов’ї» речення ( використання пірамідки )

( за допомогою стрілок показати зв'язок слів у реченні) Складіть звукову схему до слова СОЛОВ’Ї , порахуйте кількість букв , звуків. Чому кількість не співпадає?

6. Закріплення матеріалу

А) https://learningapps.org/display?v=p94jyn8it16

Б) Словниковий диктант

Сім′я , м’ятний, п’ять , святкувати, п’ята , рясний.

Підкреслити слова, в яких кількість букв і звуків не співпадає. Поясніть, чому?

7. Рефлексія

РЮКЗАЧОК : Що ми візьмемо корисного з цього уроку до нашого рюкзака? Чому? Де ми можемо застосувати ці знання?

 

 

 

docx
Додано
27 липня 2020
Переглядів
3936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку