Урок навчання грамоти в 1 класі
ТЕМА: Письмо слів з апострофом . Звуко-буквенний аналіз слів з апострофом.
МЕТА: Вчити учнів правильно поєднувати букви в словах із апострофом, промовляти ці слова, закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; розвивати увагу, зв’язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги,бажання підтримувати одне одного.
ХОД УРОКУ:
1. Організаційна частина
2. Актуалізація опорних знань:
А) хвилинка каліграфії
Прописати букви : Б П В М Ф Р Я Ю Є Ї
Завдання: прописати букви по одному разу. Відповісти на питання : з яким правилом пов’язані ці букви?
Б) інтерактивна вправа на закріплення правила
https://learningapps.org/display?v=pbsehgy9k18
3. Повідомлення теми та мети уроку
4 Пояснення нового матеріалу:
А) робота з LEGO
Які вирази можна записати з поданими числами? 5,9,4
5+4=9 4+5=9 9-5=4 9-4=5
Прочитайте ці вирази різними способами.
Чи можна вирази записати словами? Запишіть будь-яке , за бажанням. Яке правило заховалось в числах 5,9? Складіть звукову схему цих слів, порахуйте кількість букв і звуків.
Б) робота з відео матеріалом https://www.youtube.com/watch?v=cREb0iBVDZg
Які слова позначають символи України? Це народні чи державні символи?
Пригадайте, що саме на уроках ЯДС , країнознавство ви дізналися про солов’я . ( відповіді дітей)
Давайте , трошки відпочинемо , та послухаємо спів солов’я
https://www.youtube.com/watch?v=2uKvZJf9wEw
5 Розвиток мовлення
Складіть із словом « солов’ї» речення ( використання пірамідки )
( за допомогою стрілок показати зв'язок слів у реченні) Складіть звукову схему до слова СОЛОВ’Ї , порахуйте кількість букв , звуків. Чому кількість не співпадає?
6. Закріплення матеріалу
А) https://learningapps.org/display?v=p94jyn8it16
Б) Словниковий диктант
Сім′я , м’ятний, п’ять , святкувати, п’ята , рясний.
Підкреслити слова, в яких кількість букв і звуків не співпадає. Поясніть, чому?
7. Рефлексія
РЮКЗАЧОК : Що ми візьмемо корисного з цього уроку до нашого рюкзака? Чому? Де ми можемо застосувати ці знання?