Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
І СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||
Я І МОЯ ШКОЛА |
|||||
Я – школяр. Я - школярка |
|||||
1. |
03/09 |
|
|
Я знайомлюся з однокласниками |
|
2. |
07/09 |
|
|
Ми – однокласники |
|
3. |
10/09 |
|
|
Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня |
|
4. |
14/09 |
|
|
Моя постава – моє здоров’я |
|
5. |
17/09 |
|
|
Охайність та особиста гігієна |
|
Я і мої можливості |
|||||
6. |
21/09 |
|
|
Хто я? Який я? Яка я? Як я росту |
|
7. |
24/09 |
|
|
Як я пізнаю навколишній світ. Органи чуття – наші помічники |
|
8. |
28/09 |
|
|
Очі – орган зору |
|
9. |
01/10 |
|
|
Чи можна все бачити за допомогою очей |
|
10. |
05/10 |
|
|
Вуха – орган слуху |
|
11. |
08/10 |
|
|
Чи можна все чути за допомогою вух |
|
12. |
12/10 |
|
|
Шкіра – орган дотику |
|
13. |
15/10 |
|
|
Ніс – орган нюху |
|
14. |
19/10 |
14. |
02/11 |
Язик – орган смаку |
|
Моя школа |
|||||
15. |
22/10 |
15. |
05/11 |
Безпечна дорога до школи. Знайомство зі шкільними приміщеннями. Прогулянка шкільним подвір’ям |
|
16. |
02/11 |
|
|
|
|
17. |
05/11 |
16. |
09/11 |
Наш клас Кімнатні рослини. Як доглядати за кімнатними рослинами |
|
18. |
09/11 |
|
|
|
|
19. |
12/11 |
17. |
|
Учимося взаємодіяти |
|
Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ |
|||||
Як я досліджую навколишній світ |
|||||
20. |
16/11 |
18. |
|
Для чого проводити спостереження |
|
21. |
19/11 |
19. |
|
Для чого ми проводимо досліди |
|
22. |
23/11 |
20. |
|
Для чого ми проводимо вимірювання |
|
23. |
26/11 |
21. |
|
За допомогою чого ми досліджуємо |
|
Я – дослідник. Я - дослідниця |
|||||
24. |
30/11 |
22. |
|
Досліджуємо властивості повітря |
|
25. |
03/12 |
23. |
|
Досліджуємо властивості води |
|
26. |
07/12 |
24. |
|
Досліджуємо властивості ґрунту. |
|
27. |
10/12 |
25. |
|
Значення ґрунту для живої природи |
|
Світ, який нас оточує |
|||||
28. |
14/12 |
26. |
|
Природа навколо нас. Нежива й жива природа |
|
29. |
17/12 |
27. |
|
Сонце – джерело світла й тепла |
|
30. |
21/12 |
28. |
|
Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя |
|
31. |
24/12 |
29. |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
ІІ СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||
Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ |
|||||
Світ, який мене оточує |
|||||
30. |
|
11/01 |
|
Різноманітність рослин. Їх будова |
|
31. |
|
14/01 |
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні та хвойні рослини |
|
32. |
|
18/01 |
|
Дикорослі і культурні рослини |
|
33. |
|
21/01 |
|
Різноманітність тварин. Дикі і домашні тварини |
|
34. |
|
25/01 |
|
Комахи і риби |
|
35. |
|
28/01 |
|
Птахи та звірі |
|
36. |
|
01/02 |
|
Охорона природи |
|
Я і моє здоров’я |
|||||
37. |
|
04/02 |
|
Тіло людини |
|
38. |
|
08/02 |
|
Життєрадісність і здоров’я |
|
39. |
|
11/02 |
|
Фізичні вправи і здоров’я |
|
40. |
|
15/02 |
|
Який буває відпочинок |
|
41. |
|
18/02 |
|
Харчування і здоров’я |
|
42. |
|
22/02 |
|
Корисна їжа. Яка вона? |
|
МОЄ БЛИЗЬКЕ ОТОЧЕННЯ |
|||||
Я і моя сім’я |
|||||
43. |
|
25/02 |
|
Сім’я – моє найближче оточення |
|
44. |
|
01/03 |
|
Обов’язки в сім’ї |
|
45. |
|
04/03 |
|
Домашні улюбленці |
|
46. |
|
11/03 |
|
Які матеріали людина використовує в побуті |
|
47. |
|
15/03 |
|
Винаходи людства |
|
Мій рід |
|||||
48. |
|
18/03 |
|
Родинне дерево |
|
49. |
|
29/03 |
|
Сімейні традиції і свята |
|
Я ЖИВУ В УКРАЇНІ |
|||||
Я і моє оточення |
|||||
50. |
|
01/04 |
|
Мій рідний край |
|
51. |
|
05/04 |
|
Природа рідного краю. Водойми |
|
52. |
|
08/04 |
|
Рослини рідного краю |
|
53. |
|
12/04 |
|
Тварини рідного краю |
|
54. |
|
15/04 |
|
Яких свійських тварин вирощують в рідному краї |
|
55. |
|
19/04 |
|
Чому потрібно оберігати рослини і тварин |
|
56. |
|
22/04 |
|
Поведінка в громадських місцях. Як поводитися із підозрілими предметами |
|
57. |
|
26/04 |
|
Поведінка з незнайомцями |
|
58. |
|
29/04 |
|
До кого звертатися у разі виникнення небезпечних ситуацій |
|
Україна – моя Батьківщина |
|||||
59. |
|
06/05 |
|
Символи моєї країни |
|
60. |
|
13/05 |
|
Київ – столиця України |
|
61. |
|
17/05 |
|
Культура та звичаї українців |
|
62. |
|
20/05 |
|
Народні символи |
|
63. |
|
24/05 |
|
Україна – європейська країна |
|
64. |
|
27/05 |
|
Підсумковий урок за рік |
|