календарне планування з предмету Захист України 11 клас 21-22 нр з НАСКРІЗНИМИ ЛІНІЯМИ

Про матеріал
календарне планування з предмету Захист України 10 клас 21-22 нр з НАСКРІЗНИМИ ЛІНІЯМИ
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор НВК

_________Н.І.Проців

«___»_________2021 р.

«___»_________2022 р.

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

______________ М.М.Фльорко

«___»_________2021 р.

«___»_________2022 р.

 

 

 

Календарно-тематичне планування

вивчення

предмету Захист України

у 11 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчителя предмету Захист України

НВК «Станквський ЗНЗ І-ІІІ ст – ДНЗ»

 

Буняка Андря Михайловича

на 2021/2022 н.р.

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН.

 ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ  11 КЛАС НА 2021-2022 н. р.

вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням)

(1,5 год.) на тиждень.

 

Навчальна програма

«ЗАХИСТ УКРАЇНИ»

ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ

ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

(РІВЕНЬ СТАНДАРТУ)«Затверджено Міністерством освіти і науки України»

(Наказ МОН України від 04.11.2020 р. № 1377).

 

 

Захист Вітчизни : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту // А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука, Ю. П. Щирба. — Тернопіль : Астон, 2019.

 

№ п/п

Тема уроку

К-сть

годин

Дата

При-

мітка

Домашнє завдання.

 

Розділ V. Вогнева підготовка

5

 

 

 

  1.  

Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики.

Інструктаж з безпеки на уроках Захисту Вітчизни.

Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентность».

Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата. Удосконалення знань з будови автомата.

1(1)

 

 

 §1, 2

Стор. 7-23

 

  1.  

Ручні гранати та поводження з ними.

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1(4)

 

 

§ 3.

Стор. 24-30

  1.  

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

 

 

 §4.

Стор. 30-37

  1.  

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

 

 

 §5.

Стор. 30-37

  1.  

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

 

 

 §2 - 5.

Стор. 24-37

Наскрізні змістові лінії

Математична компетентність

Уміння: моделювати бойові ситуації та розкривати основні події в процесах ведення збройної боротьби; розв’язувати вогневі задачі на ураження противника як процес знищення цілей вогнем з різних видів зброї; проводити розрахунки для прогнозування можливих результатів бойових дій; визначати вихідні установки прицілу та точки прицілювання з урахуванням відстані до цілі та її розмірів; визначати відстані на місцевості за лінійними розмірами предметів або безпосереднім проміром (пари кроків); використовувати математичні методи під час виносу точки прицілювання з урахуванням бічного вітру чи під час руху цілі;

Громадянська відповідальність

 

ефективно комунікувати за допомогою онлайн-комунікації в різноманітних формах (електронна пошта, чати, блоги, соціальні мережі тощо);

здійснювати інформаційну діяльність зі збору, обробки, передачі, збереження інформації;

формувати практичні навички зі стрільби по статичним та динамічним мішеням за допомогою лазерних електронних стрілецьких тренажерів;

Здоров’я і безпека

 

Ставлення:

розуміння впливу військових дій на природу;

розуміння катастрофічного впливу ядерної, хімічної та біологічної зброї як руйнівної сили;

ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела життя,

усвідомлення важливості бережливого природокористування;

Підприємливість та фінансова грамотність

Ставлення:

ініціативність, відповідальність, впевненість у собі;

переконаність, що успіх команди — це й особистий успіх;

позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших;

відвага, наполегливість, самовіддача, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових

ситуацій.

 

 

 

Розділ V. Тактична підготовка

8

 

 

 

  1.  

Дії солдата у складі бойових груп, відділення.

Розвиток математичної компетентності під час моделювати бойові ситуації  .Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

1(8)

 

 

§ 6.

Стор. 38-44

  1.  

          Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами».

     Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 осіб).

1

 

 

§ 7.

Стор. 44-51

  1.  

        .Завдання, прийоми і способи дій на полі бою в складі бойової групи. Розподіл обов’язків мі військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

1

 

 

§ 8.

Стор. 51-58

  1.  

       Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.  Завдання, прийоми і способи дій на полі бою в складі бойової групи

1

 

 

§ 9.

Стор. 58-66

  1.  

Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

 

 

§ 10.

Стор. 66-75

  1.  

Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

 

 

§ 11.

Стор. 75-84

  1.  

Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

 

 

§ 12.

Стор. 84-92

  1.  

Бойові порядки та їх використання під час руху.

 

 

1

 

 

§ 13. Стор.92-103

 

Наскрізні змістові лінії

Математична компетентність

Уміння:

моделювати бойові ситуації та розкривати основні події в процесах ведення збройної

боротьби;

розв’язувати вогневі задачі на ураження противника як процес знищення цілей вогнем

з різних видів зброї;

проводити розрахунки для прогнозування можливих результатів бойових дій;

визначати вихідні установки прицілу та точки прицілювання з урахуванням відстані до

цілі та її розмірів;

визначати відстані на місцевості за лінійними розмірами предметів або безпосереднім

проміром (пари кроків);

використовувати математичні методи під час виносу точки прицілювання з урахуванням

бічного вітру чи під час руху цілі;

розраховувати бойові можливості підрозділів щодо ураження противника під час різних

способів ведення бою;

здійснювати підрахунок та аналіз частоти серцевих скорочень у стані спокою та під час

фізичних навантажень;

визначати сторони горизонту за компасом та годинником, вміти надавати інформацію про

своє місцезнаходження.

Ставлення:

усвідомлення важливості математичних знань та математичного мислення під час постановки чи виконання завдань з розділів програми (вогнева, військова та прикладна фізична, домедична та тактична підготовка і військова топографія).

 

Розділ VІІ. Основи цивільного захисту

9

 

 

 

  1.  

    Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях.

    Розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях.

     Основні принципи щодо захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійного його інформування про наявну обстановку.

1(6)

 

 

§ 27.

Стор. 194-209

  1.  

     Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти у надзвичайних ситуаціях.

1

 

 

§ 27.

Стор. 194-209

  1.  

Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів.

1

 

 

§ 28.

Стор. 209-222

  1.  

      Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» ( самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).  Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.

1

 

 

§ 28.

Стор. 209-222

  1.  

Порядок дій в умовах   особливого періоду,  під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявленні підозрілого предмету. Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) при перебуванні в екстрених ситуаціях.

1

 

 

§ 29, 30.

Стор. 222-231

  1.  

Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». Складання та вміст тривожної валізи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд (підвалів, погребів тощо).

Види терористичних проявів та способи дій терористів. Захист від терористичних проявів та дії населення  в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних з  можливими терористичними проявами.

1

 

 

§ 31.

Стор. 231-239-251

  1.  

Основи рятувальних та інших невідкладних робіт.

Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо). Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт.

1(3)

 

 

§ 32.

Стор. 251-266

  1.  

      Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять.

1

 

 

§ 33.

Стор. 266-277

  1.  

      Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд.

1

 

 

§34.

Стор.277-286

Основні компетентності у природничих науках

і технологіях

Уміння:

діяти при можливості застосування противником хімічної зброї, отруйних речовин

з метою збереження життя;

використовувати засоби індивідуального та колективного захисту і спеціальної обробки;

характеризувати та вміти діяти під час надзвичайних ситуацій природного, суспільно-політичного й громадського характеру;

дотримуватись правил безпечної поведінки під час виникнення надзвичайних ситуацій

з вибухонебезпечними предметами;

застосовувати маскування як вид бойового забезпечення, яке організовується та здійснюється з метою приховування від противника складу сил своїх військ і введення його

в оману стосовно намірів та розташування своїх підрозділів, споруд та вогневих позицій.

Ставлення:

розуміння впливу військових дій на природу;

розуміння катастрофічного впливу ядерної, хімічної та біологічної зброї як руйнівної сили;

ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела життя,

усвідомлення важливості бережливого природокористування;

позитивне ставлення до природних елементів, які дають можливість змінювати зовнішній

вигляд бойової техніки;

усвідомлення значення природних елементів у навколишньому середовищі, які використовуються у фотоелементах, дають можливість «бачити» в темряві, вести бій у нічних

умовах, застосовуються в атомних силових установках, використовуються для створення

снарядів та куль;

готовність до вирішення проблем, пов’язаних зі станом довкілля, що є наслідком надзвичайних ситуацій;

розуміння впливу військових дій та надзвичайних ситуацій різного характеру на природу.

 

Розділ VІІІ. Домедична допомога

13

 

 

 

  1.  

Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина).

Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

Вступ до курсу тактичної медицини. Причини попереджуваних смертей унаслідок бойових травм. Етапи надання домедичної допомоги.

1(13)

 

 

§ 14.

Стор. 103-107

  1.  

Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire). План дій на етапі під вогнем .

1

 

 

§ 15.

Стор. 107-111

  1.  

Техніка виносу пораненого з небезпечної зони.

1

 

 

§ 16.

Стор. 111-119

  1.  

Ознаки зовнішньої кровотечі, що загрожує життю. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога .

1

 

 

§ 17.

Стор. 119-127

  1.  

Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care). Загальновійськовий набір пігулок. Підготовка до евакуації. Документація.

1

 

 

§ 18.

Стор. 127-134

  1.  

Оцінка стану постраждалого за алгоритмом «MARCH».

1

 

 

§ 19.

Стор. 134-137

  1.  

Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану.

1

 

 

§ 20.

Стор. 138-148

  1.  

Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового повітроводу.

1

 

 

§ 21.

Стор. 148-153

  1.  

Проникні поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс .

1

 

 

§ 22.

Стор. 153-161

  1.  

Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених.

1

 

 

§ 23.

Стор. 161-166

  1.  

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникному пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока.

1

 

 

§ 24.

Стор.166-178

  1.  

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок.

1

 

 

§ 25.

Стор. 178-185

  1.  

Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя».

Гіпотермія. Черепно-мозкова травма.

1

 

 

§ 26.

Стор. 185-193

Здоров’я і безпека

 

Уміння:

надавати допомогу собі та тим, хто її потребує під час травмувань, кровотеч та поранень;

приймати рішення, обмірковуючи альтернативи і прогнозуючи наслідки для здоров’я,

добробуту і безпеки людини;

регулярно вдосконалювати фізичний стан, демонструвати рухові вміння і навички та

використовувати їх у різних життєвих ситуаціях;

діяти у небезпечних ситуаціях та надавати домедичну допомогу постраждалим.

 

Ставлення: усвідомлення значення здоров’я для самовираження та соціальної взаємодії

 

РАЗОМ

35

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Серевко Тарас Андрійович
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
6 вересня 2021
Переглядів
6849
Оцінка розробки
3.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку