ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор НВК
_________Н.І.Проців
«___»_________2021 р.
«___»_________2022 р.
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
______________ М.М.Фльорко
«___»_________2021 р.
«___»_________2022 р.
Календарно-тематичне планування
вивчення
предмету Захист України
у 11 класі
вчителя предмету Захист України
НВК «Станквський ЗНЗ І-ІІІ ст – ДНЗ»
Буняка Андря Михайловича
на 2021/2022 н.р.
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН.
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ 11 КЛАС НА 2021-2022 н. р.
вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням)
(1,5 год.) на тиждень.
Навчальна програма
«ЗАХИСТ УКРАЇНИ»
ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ
ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(РІВЕНЬ СТАНДАРТУ)«Затверджено Міністерством освіти і науки України»
(Наказ МОН України від 04.11.2020 р. № 1377).
Захист Вітчизни : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту // А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука, Ю. П. Щирба. — Тернопіль : Астон, 2019.
№ п/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата |
При- мітка |
Домашнє завдання. |
||||||||||||||||||||||||
|
Розділ V. Вогнева підготовка |
5 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики. Інструктаж з безпеки на уроках Захисту Вітчизни. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентность». Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата. Удосконалення знань з будови автомата. |
1(1) |
|
|
§1, 2 Стор. 7-23
|
||||||||||||||||||||||||
|
Ручні гранати та поводження з ними. Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
1(4) |
|
|
§ 3. Стор. 24-30 |
||||||||||||||||||||||||
|
Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
1 |
|
|
§4. Стор. 30-37 |
||||||||||||||||||||||||
|
Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
1 |
|
|
§5. Стор. 30-37 |
||||||||||||||||||||||||
|
Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
1 |
|
|
§2 - 5. Стор. 24-37 |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Розділ V. Тактична підготовка |
8 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Розвиток математичної компетентності під час моделювати бойові ситуації .Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи. |
1(8) |
|
|
§ 6. Стор. 38-44 |
||||||||||||||||||||||||
|
Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 осіб). |
1 |
|
|
§ 7. Стор. 44-51 |
||||||||||||||||||||||||
|
.Завдання, прийоми і способи дій на полі бою в складі бойової групи. Розподіл обов’язків мі військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі. |
1 |
|
|
§ 8. Стор. 51-58 |
||||||||||||||||||||||||
|
Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі. Завдання, прийоми і способи дій на полі бою в складі бойової групи |
1 |
|
|
§ 9. Стор. 58-66 |
||||||||||||||||||||||||
|
Бойові порядки та їх використання під час руху. |
1 |
|
|
§ 10. Стор. 66-75 |
||||||||||||||||||||||||
|
Бойові порядки та їх використання під час руху. |
1 |
|
|
§ 11. Стор. 75-84 |
||||||||||||||||||||||||
|
Бойові порядки та їх використання під час руху. |
1 |
|
|
§ 12. Стор. 84-92 |
||||||||||||||||||||||||
|
Бойові порядки та їх використання під час руху.
|
1 |
|
|
§ 13. Стор.92-103 |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Розділ VІІ. Основи цивільного захисту |
9 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях. Основні принципи щодо захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійного його інформування про наявну обстановку. |
1(6) |
|
|
§ 27. Стор. 194-209 |
||||||||||||||||||||||||
|
Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти у надзвичайних ситуаціях. |
1 |
|
|
§ 27. Стор. 194-209 |
||||||||||||||||||||||||
|
Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів. |
1 |
|
|
§ 28. Стор. 209-222 |
||||||||||||||||||||||||
|
Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» ( самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами. |
1 |
|
|
§ 28. Стор. 209-222 |
||||||||||||||||||||||||
|
Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявленні підозрілого предмету. Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) при перебуванні в екстрених ситуаціях. |
1 |
|
|
§ 29, 30. Стор. 222-231 |
||||||||||||||||||||||||
|
Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». Складання та вміст тривожної валізи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд (підвалів, погребів тощо). Види терористичних проявів та способи дій терористів. Захист від терористичних проявів та дії населення в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних з можливими терористичними проявами. |
1 |
|
|
§ 31. Стор. 231-239-251 |
||||||||||||||||||||||||
|
Основи рятувальних та інших невідкладних робіт. Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо). Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт. |
1(3) |
|
|
§ 32. Стор. 251-266 |
||||||||||||||||||||||||
|
Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять. |
1 |
|
|
§ 33. Стор. 266-277 |
||||||||||||||||||||||||
|
Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд. |
1 |
|
|
§34. Стор.277-286 |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Розділ VІІІ. Домедична допомога |
13 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина). Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Вступ до курсу тактичної медицини. Причини попереджуваних смертей унаслідок бойових травм. Етапи надання домедичної допомоги. |
1(13) |
|
|
§ 14. Стор. 103-107 |
||||||||||||||||||||||||
|
Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire). План дій на етапі під вогнем . |
1 |
|
|
§ 15. Стор. 107-111 |
||||||||||||||||||||||||
|
Техніка виносу пораненого з небезпечної зони. |
1 |
|
|
§ 16. Стор. 111-119 |
||||||||||||||||||||||||
|
Ознаки зовнішньої кровотечі, що загрожує життю. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога . |
1 |
|
|
§ 17. Стор. 119-127 |
||||||||||||||||||||||||
|
Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care). Загальновійськовий набір пігулок. Підготовка до евакуації. Документація. |
1 |
|
|
§ 18. Стор. 127-134 |
||||||||||||||||||||||||
|
Оцінка стану постраждалого за алгоритмом «MARCH». |
1 |
|
|
§ 19. Стор. 134-137 |
||||||||||||||||||||||||
|
Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану. |
1 |
|
|
§ 20. Стор. 138-148 |
||||||||||||||||||||||||
|
Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового повітроводу. |
1 |
|
|
§ 21. Стор. 148-153 |
||||||||||||||||||||||||
|
Проникні поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс . |
1 |
|
|
§ 22. Стор. 153-161 |
||||||||||||||||||||||||
|
Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених. |
1 |
|
|
§ 23. Стор. 161-166 |
||||||||||||||||||||||||
|
Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникному пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока. |
1 |
|
|
§ 24. Стор.166-178 |
||||||||||||||||||||||||
|
Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок. |
1 |
|
|
§ 25. Стор. 178-185 |
||||||||||||||||||||||||
|
Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». Гіпотермія. Черепно-мозкова травма. |
1 |
|
|
§ 26. Стор. 185-193 |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
РАЗОМ |
35 |
|
|
|