Календарне планування з природознавства 2 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків з природознавства у 2 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»»

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО -ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ 

уроків природознавства  2-му  класі

 

(відповідно до  Програми  затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

(68 год – 2 год на тиждень)   За підручником І. Грущинської

 

№ з/п

Дата

При

мітка

Зміст   навчального   матеріалу

І СЕМЕСТР

Спостереження  за  порами  року

1

 

 

Явища природи. Спостереження за явищами природи та погодою. С. 3 – 7.

2

 

 

Земля та її форма. Глобус – модель Землі. С. 8 –  9.

3

 

 

Чому буває день і ніч? Обертання Землі навколо осі та рух Землі навколо Сонця. Доба. С. 12 – 13.

4

 

 

Чому відбувається зміна пір року? Обертання Землі навколо осі та рух Землі навколо Сонця. Рік. Вплив Сонця на сезонні явища в природі. С. 14 – 15.

5

 

 

Термометр. Вимірювання температури. Практична робота. Визначення показів термометра за малюнками. С. 18 – 19.

6

 

 

Три стани води: твердий – лід (сніг); рідкий – вода; газоподібний – водяна пара. С. 20 – 21.

7

 

 

Зміна стану води за нагрівання та охолодження. Практична робота. Вимірювання температури повітря та води. С. 22 – 23.

8

 

 

Колообіг води у природі. Сніг, лід, водяна пара. Опади.              С. 24 – 25.

9

 

 

Якими бувають погода і хмарність? Утворення хмар. Складові погоди. С. 26 – 27.

10

 

 

Вітер. Як виникає вітер? Повітря та його властивості. С. 28 – 29.

11

 

 

Народні прикмети та прогноз погоди. С. 30 31.

12

 

 

Тематична контрольна робота №1. Узагальнення та систематизація знань «Спостереження  за  порами року».           С. 32 – 33.

13

 

 

Екскурсія в сад.

Природа  восени

14

 

 

Як спостерігати за погодою восени. Осінній календар природи. Які в осені прикмети? Осінні явища у природі. С. 34 41.

15

 

 

Подорож у природу: урок-екскурсія. Спостереження за явищами        природи восени. С. 42 43.

16

 

 

Як змінюється нежива природа восени? С. 44 45.

17

 

 

Які осінні явища відбуваються у житті рослин? С. 46 47.

18

 

 

Як розмножуються рослини? С. 50 51.

19

 

 

Як розселюються рослини? Поширення плодів і насіння у природі. С. 52 53.

20

 

 

Тематична контрольна робота №2.

21

 

 

Чому восени добре ростуть гриби? Їстівні та отруйні гриби. Правила збирання грибів. Практична робота. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю. С. 54 55.

22

 

 

Як змінюється життя комах і риб восени? С. 56 57.

23

 

 

Як змінюється восени життя птахів? Перелітні та осілі птахи.     С. 58 59.

24

 

 

Як змінюється життя звірів восени? С. 60 61.

25

 

 

Які зв'язки існують між неживою і живою природою?      Охорона рослин і тварин. С. 62 63.

26

 

 

Які осінні турботи у людей в містах і селах? (с. 64 65).

27

 

 

Тематична контрольна робота №3. Узагальнення та систематизація знань «Природа  восени». С. 66 67.

Природа  взимку

28

 

 

Як спостерігати за погодою взимку. Зимовий календар природи. Які прикмети у зими? Зимові явища у природі. Практична робота. Дослідження сніжинок за допомогою лупи та за малюнками.     С. 68 75.

29

 

 

Подорож у природу: урок-екскурсія. Спостереження за явищами        природи взимку. С.76 77.

30

 

 

Як змінюється взимку нежива природа? Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм. Практична робота. Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу. С. 78 79.

ІІ СЕМЕСТР

31

 

 

Як рослини пристосувалися до зими? Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку. С. 80 81.

32

 

 

Навчальний проект «Збережемо життя ялинці».

33

 

 

Як змінюється взимку життя комах і птахів? С. 82 83.

34

 

 

Навчальний проект «Пташина їдальня».

35

 

 

Як звірі пристосувалися до життя взимку? С. 84 85.

36

 

 

Як люди піклуються про тварин узимку? Взаємозв’язки у природі взимку. С. 86 87.

37

 

 

Які турботи приносить зима людям? С. 88 89.

38

 

 

Тематична контрольна робота №4. Узагальнення та систематизація знань «Природа  взимку». С. 90 91.

Природа  навесні

39

 

 

Як спостерігати за погодою навесні. Зимовий календар природи. Які прикмети у весни? Весняні явища у природі. С. 92 99.

40

 

 

Які ознаки весни помітні в неживій природі? Відлига. Льодохід. Повінь. С. 100 101.

41

 

 

Як дерева зустрічають весну? Сокорух. Розвиток бруньок, цвітіння. С. 102 103.

42

 

 

Які трав'янисті рослини першими зацвітають навесні?                 Практична робота. Розпізнавання органів трав’янистих рослин. С. 104 105.

43

 

 

Чому кажуть, що весняний день рік годує? С. 106 107.

44

 

 

Коли з'являються навесні комахи? С. 108 109.

45

 

 

Як змінюється життя риб навесні? С. 110 111.

46

 

 

Коли повертаються із вирію перелітні птахи? Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят. С. 112 113.

47

 

 

Як змінюється навесні життя звірів? Піклування про потомство. С. 114 115.

48

 

 

Як треба поводитися серед природи навесні? Взаємозв’язки у природі навесні. Охорона рослин і тварин. С. 116 117.

49

 

 

Які весняні турботи у людей в містах та селах? С. 118 119.

50

 

 

Дослідницький проект «Добра справа для природи».

51

 

 

Подорож у природу: урок-екскурсія. Спостереження за явищами        природи навесні. С. 120 121.

52

 

 

Тематична контрольна робота №5. Узагальнення та систематизація знань «Природа  навесні». С. 122 123.

Природа  влітку

53

 

 

Як спостерігати за погодою влітку. Літній календар природи. Які прикмети у літа? (с. 124 131).

54

 

 

Як змінюється влітку нежива природа? С. 132 133.

55

 

 

Як змінюється життя рослин влітку? С. 134 135.

56

 

 

Які рослини зростають на луках та поблизу водойм? Лікарські рослини. С. 136 – 137.

57

 

 

Чи всі лісові ягоди можна куштувати? Отруйні рослини.             Практична робота. Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями. С. 138 – 139.

58

 

 

Як живеться тваринам у лісі влітку? Взаємозв’язки у природі влітку. С. 140 – 141.

59

 

 

Як живеться тваринам улітку на луках та водоймах?                    С. 142 – 143.

60

 

 

Які рослини занесені до Червоної книги України? С. 144 – 145.

61

 

 

Які тварини занесені до Червоної книги України?  С. 146 – 147.

62

 

 

Навчальний проект «Рослини та тварини – символи України (калина, верба, соняшник, пшениця, лелека, інші). С. 148 – 149.

63

 

 

Подорож у природу: урок-екскурсія. Здрастуй, літечко! (спостереження за ознаками літа, що наближається). С. 150 – 151

64

 

 

Як змінюється впродовж року розташування Сонця? Сонячний годинник. С. 152 – 153.

65

 

 

Тематична контрольна робота №6. Узагальнення та систематизація знань «Природа  влітку».

66

 

 

Підсумковий урок. Що я знаю про природу та погоду  влітку?   С. 154 155.

67

 

 

Узагальнення та систематизація знань учнів. Повторення вивченого.

68

 

 

Повторення вивченого. Підсумковий урок за рік.

 

doc
Додано
27 грудня 2018
Переглядів
2469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку