Урок природознавства Природознавство .2 клас Тема. Гриби : їстівні та отруйні. Правила збирання грибів.

Про матеріал

На сьогоднішній день дуже актуальна тема. Наші учні мають досконало знати цей матеріал. Навчання допомагає активно та цікаво сприйняти корисну інформацію. Гра,робота у групах, театралізація вчить учнів чути і розуміти один одного,а вчитель-партнер, який вчиться разом з ними. Пізнаємо навколишній світ і це надзвичайно приємно!


Перегляд файлу

                 Урок   природознавства

                                              2 клас

Тема. Гриби :  їстівні та отруйні. Правила  збирання грибів.

Мета. Поглибити знання учнів про гриби . Формувати уявлення

 у школярів про їстівні та отруйні гриби,уміння аналізувати,порівнювати,робити висновки.

Розвивати увагу ,мовлення,спостережливість.

Сприяти пізнавальній активності учнів.

Обладнання . Ілюстративний  матеріал,ІКТ(презентація,відеофільми)

Девіз співпраці.

Урок- це гармонія почуттів, дій, думок.

Учень - активний діяч процесу.

                                   Хід уроку

I.Етап орієнтації

*Організація класу.

*Привітання

*Мотивація

Найголовніше у житті- ………………,

                                          ……………….,

                                         ………………….

(Учні висловлюють свої думки )

*Хвилинка спостережень ,,Синоптики повідомляють

II.Етап цілепокладання.

*Звернення лікаря (Статистика отруєння грибами )

*Час вимагає(Припущення учнів щодо актуальності вивчення теми)

*Ваші сподівання:

- Що ви очікуєте від уроку?

-Яким він повинен бути?

III.Етап організації виконання діяльності.

*Наші знання по темі ,,Гриби

Тема – Гриби -……..-…….-……

*План діяльності на уроці (Пропозиції учнів).

 

 

 

IV.Етап дослідження.

*Інформаційний досвід (Поділ дітей на групи. Керівник –учень групи повідомляє теоретичний або практичний матеріал по темі ,,Гриби).

DSCF2247

* Гра ,,Я знаю-ви знаєте(Учні за бажанням діляться здобутими знаннями).

*Гра ,,Спасибі

-Спасибі, тепер мені відомо , що…..

-Спасибі, тепер мені відомо, що…..

*Робота за підручником(с.45-47)

*,, Міркувалки  .  Ми   дізналися!

                                                       Гриби

                                                    

 

 

 

 

 

 

DSCF2268

*Фізкультхвилинка

*Робота в парах ,,Розкажи мені

 

 

 

*Слово вченому(Відео підготував та озвучив учень)

IV.Етап систематизації і узагальнення знань.

*Самостійна робота.Тести ,,Перевір себе

*Взаємоперевірка.

*Оцінювання

*Аналіз співпраці на уроці робить лікар.

*Гра ,,Ваша думка (Учні висловлюють  свої міркування ,враження,…)

DSCF2266

*Пісня про гриби(Вчитель разом з учнями складає слова до музичної композиції)

      Вчимося в школі я і ти

      І все ми знаємо про гриби.

      Життя моє- найвища цінність!

     І пам ятаю я завжди

     Що їсти краще –не гриби!

V.Підсумок.

*Домашнє завдання: с.45-48

*Подяка вчителя:

-Спасибі вам за співпрацю!

Підготувала урок вчитель КЗШ № 21 Пікіна Л.Є.

 

docx
Додано
29 грудня 2018
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку