Календарно-тематичне планування уроків
української літератури у 8 клас
(2 години на тиждень) на 2018 – 2019 н. р.
Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н. р. та відповідно до Програми для ЗНЗ, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804. Робоча група, яка здійснила оновлення програми відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 52 від 13.01.2017 р та №201 від10.02.2017 р.: С. Р. Молочко, Н. В. Михайлова, О. М. Ратушняк, В. Р. Півторак, А. В. Білоус
Календарно-тематичне планування уроків
української літератури у 8 клас
(2 години на тиждень) на 2018 – 2019 н. р.
Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н. р. та відповідно до Програми для ЗНЗ, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804. Робоча група, яка здійснила оновлення програми відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 52 від 13.01.2017 р та №201 від10.02.2017 р.: С. Р. Молочко, Н. В. Михайлова, О. М. Ратушняк, В. Р. Півторак, А. В. Білоус
І СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
1 |
03.09 |
Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Образ-персонаж, образ-символ, словесні, зорові, слухові тощо. Аналіз художнього твору ТЛ: художній образ, художній твір (поглиблено). |
|
2 |
06.09 |
УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ “Зажурилась Україна” – історична пісня про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками. ТЛ: історичні пісні |
|
3 |
10.09 |
“Ой Морозе, Морозенку” – пісня про боротьбу проти національного й соціального гніту |
|
4 |
13.09 |
“Чи не той то Хміль”. Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою. |
|
5 |
17.09 |
Маруся Чурай – легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія з життя. Пісні, що стали народними. “Ой не ходи, Грицю” |
|
6 |
20.09 |
Народнопоетичні образи пісень “Віють вітри, віють буйні”, “Засвіт встали козаченьки” |
|
7 |
24.09 |
Художні образи й ритмомелодика пісні “Засвіт встали козаченьки” (виразне читання напам’ять) |
|
8 |
27.09 |
Народні думи – героїчний епос України. Різновиди дум (історико-героїчні, соціально-побутові) та їхні виконавці (кобзарі та лірники). ТЛ: думи |
|
9 |
01.10 |
Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі (“Маруся Богуславка”) |
|
10 |
04.10 |
РМ №1 Мій герой (моя героїня) із фольклорної спадщини (усний твір з теми “Усна народна творчість”) |
|
11 |
08.10 |
Контрольна робота №1 “Історичні пісні й думи” (тестування) |
|
12 |
11.10 |
СВІТ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ Тарас Шевченко. Історія викупу поета з неволі, перебування в казематі й заслання |
|
13 |
18.10 |
Творчість як єдина втіха на засланні в поезії “Думи мої, думи мої...” (1847) |
|
14 |
22.10 |
Роздуми про власну долю в поезії Т. Шевченка “Мені однаково, чи буду...”. Символіка вірша “Ой три шляхи широкії...” ТЛ: Філософська лірика РМ №2 (письмово) есе про скороминущість людського життя на землі |
|
15 |
25.10 |
ПЧ №1 Марина і Сергій Дяченки «Ритуал» |
|
16 |
05.10 |
Леся Українка. Мужність і сила духу поетеси. Мотиви весни й оптимізму в поезії “Давня весна” |
|
17 |
08.11 |
Мотив гармонійного єднання людини з природою в поезії Лесі Українки “Хотіла б я піснею стати...” |
|
18 |
12.11 |
Ритмомелодика й настрій поезії Лесі Українки “Хотіла б я піснею стати...” (виразне читання напам’ять) |
|
19 |
15.11 |
Роль митця в суспільстві, ідея вільної творчості, суть людського щастя в поемі Лесі Українки “Давня казка” |
|
20 |
19.11 |
Контрольна робота №2 Контрольний твір за творчістю Т.Шевченка, Лесі Українки |
|
21 |
22.11 |
ПЧ №2 Галина Пагутяк «Королівство» |
|
22 |
26.11 |
Патріотичний пафос вірша Володимира Сосюри “Любіть Україну!”. Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини ТЛ: громадянська лірика |
|
23 |
29.11 |
Специфіка виражальних засобів поезії В.Сосюри. Виразне читання віршів напам’ять. |
|
24 |
03.11 |
Інтимні й пейзажні мотиви в поезіях Володимира Сосюри “Васильки” й “Осінь”. ТЛ: інтимна, пейзажна лірика, Виразне читання напам’ять |
|
25 |
06.12 |
ЛРК №1 «Дніпропетровщина – поетичний край» |
|
26 |
10.12 |
Ідеї людяності й бережливого ставлення до природи у вірші Володимира Підпалого “Бачиш: між трав зелених...”. Глибина художніх образів вірша “Зимовий етюд” |
|
27 |
13.12 |
Самобутня постать поета Василя Голобородька в українській літературі. “З дитинства: дощ” (“Я уплетений...”). Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа поезії ТЛ: вільний вірш, верлібр |
|
28 |
17.12 |
Оригінальність і простота висловлення глибоких почуттів і важливих думок у віршах Василя Голобородька “Наша мова”, “Теплі слова” |
|
29 |
20.12 |
Контрольна робота №3 “Поетичні твори В. Сосюри, В. Підпалого, В. Голобородька” (тестування) |
|
30 |
24.12 |
ЛРК №2. Творчість сучасних криворізьких поетів. Повторення та узагальнення вивченого в І семестрі. |
|
31 |
27.12 |
Підсумковий урок |
|