Діагностична робота з української мови. Списування з пропущеними буквами на опрацьовані правила та граматичним завданням.
Списування
1. Прочитай. Спиши текс, установивши пропущені орфограми і розкрий дужки.
М(е,и)тро
М(е,и)тро - підземний транспорт. Але, щоб почуватися в н(о,ьо)му бе(з,с)печно, треба знати й обов..язково виконувати прав(е,и)ла користува(н,нн)я м(е,и)тро.
Щоб не травмувати вхідними дв(е,и)рима пасажирів, треба притримувати їх. Рухомі (з,с)хі(д,т)ці - ескалатор. Перебуваючи на н(о,ьо)му, слід тр(е,и)матися руками за поручень. Не можна підходити бли(з,с)ько до краю платформи. Заходити у вагони треба шви(д,т)ко, але (не)штовхати інших пасажирів.
Пам..ятай про це!
2. Виконай завдання.
Наприклад: си-діти.
Пальці, айстра, пір'я, армія, уроки, окунь, ґудзик, майори.
Наприклад: Іти - чалапати, стояти.
Веселий - ..., ... .
Гарний - ..., ... .
Говорити - ..., ... .
Списування
1. Прочитай. Спиши текс, установивши пропущені орфограми і розкрий дужки.
М(е,и)тро
М(е,и)тро - підземний транспорт. Але, щоб почуватися в н(о,ьо)му бе(з,с)печно, треба знати й обов..язково виконувати прав(е,и)ла користува(н,нн)я м(е,и)тро.
Щоб не травмувати вхідними дв(е,и)рима пасажирів, треба притримувати їх. Рухомі (з,с)хі(д,т)ці - ескалатор. Перебуваючи на н(о,ьо)му, слід тр(е,и)матися руками за поручень. Не можна підходити бли(з,с)ько до краю платформи. Заходити у вагони треба шви(д,т)ко, але (не)штовхати інших пасажирів.
Пам..ятай про це!
2. Виконай завдання.
Наприклад: си-діти.
Пальці, айстра, пір'я, армія, уроки, окунь, ґудзик, майори.
Наприклад: Іти - чалапати, стояти.
Веселий - ..., ... .
Гарний - ..., ... .
Говорити - ..., ... .