Календарне планування з української мови
2 клас ІІ семестр
( підручник М.Захарійчук , 2019 р.)
4 години на тиждень
№ |
Ст. |
Тема уроку |
Дата |
Прикметник |
|||
63 |
с.58-59 |
Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів.
|
|
64 |
с.6061 |
Складання груп слів цієї категорії, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матеріалу, з якого виготовлений предмет, інші ознаки. |
|
65 |
|
Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. |
|
66 |
с.61-62 |
Добір серед прикметників слів, протилежних за значенням.
|
|
67 |
с.62-63 |
Прикметники, близькі за значенням. |
|
68 |
с.63-64 |
Сполучення іменників з прикметниками. |
|
69-70 |
с.64 с.64-65 |
Узагальнення вивченого за темою «Прикметник»
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створити і записати висловлювання на тему «Моя новорічна мрія» |
|
Дієслово |
|||
71 |
с.65-66 |
Слова, які називають дії предметів.
|
|
72 |
с.66-67 |
Добір питань до дієслів |
|
73 |
с.67-68 |
Дієслова, протилежні за значенням.
|
|
74 |
с.68-69 |
Дієслова близькі за значенням. |
|
75 |
с.69-70 |
Добір слів для висловлювання власних думок
|
|
76 |
с.70-71 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Складання й запис речень, використовуючи малюнок та початок казки І.Савки « Обшивайко». |
|
77 |
|
Узагальнення вивченого за темою «Дієслово» |
|
78 |
|
Закріплення вивченого за темами «Прикметник. Дієслово» |
|
79-80 |
|
Діагностична робота Перевірка мовних знань за темою «Прикметник .Дієслово». Аналіз діагностичної роботи.Закріплення вивченого. |
|
Числівник |
|||
81 |
с.71-72 |
Слова,які називають числа. |
|
82 |
с.72-73 |
Питання до слів, які називають числа. |
|
83 |
с.73-74 |
Сполучення числівників з іменниками. |
|
84 |
с.75-76 |
Службові слова в реченні. |
|
85
|
с.76--- |
Урок розвитку зв’язного мовлення.. Складання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнком до казки Е.Карла «Дуже голодна гусениця» |
|
86 |
с.77-78 |
Прийменники. Їх роль у реченні. |
|
87 |
с.78-79 |
Правопис службових слів. |
|
88-90 |
с.79-80 |
Узагальнення і систематизація знань учнів по темі «Числівник. Службові слова.» Діагностична робота . Діалог. |
|
Речення |
|||
91 |
с.80-81 |
Поняття про речення. Основні ознаки речення. |
|
92 |
с.81-82 |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. |
|
93 |
с.82-83 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання оповідання за О.Кротюк «Щедра кишеня», використовуючи поданий початок і малюнки. |
|
94 |
с.83-84 |
Окличні речення. Розділові знаки в кінці окличних речень. Інтонування речень. |
|
95 |
с.84-85 |
Питальні речення. Інтонація питальних речень. |
|
96 |
с.86 |
Закріплення знань про розповідні і питальні речення Діалог.Репліки. |
|
97 |
с.86-87 |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання. |
|
98 |
с.87-88 |
Спонукальні окличні та неокличні речення. |
|
99 |
с.88-89 |
Розділові знаки в кінці речень. |
|
100 |
с.89-90 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і запис записки,SMS своїм близьким про події, які сталися з тобою. |
|
101 |
с.90-91 |
Поширення речень за питаннями та поданими словами. |
|
102 |
с.91 |
Деформовані речення |
|
103 |
с.92-93 |
Складання речень за малюнками. |
|
104-105 |
с.93 |
Повторення вивченого про речення. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення»
|
|
106 |
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань за темою «Речення» |
|
107 |
|
Аналіз діагностичної роботи . Закріплення вивченого. |
|
108 |
с.94 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання та запис казки І.Мацко «Загублена писанка»,за початком та малюнками. |
|
Текст |
|||
109 |
с.95-96 |
Поняття про текст. Заголовок. |
|
110 |
с.96-97 |
Робота з деформованим текстом. |
|
111-112 |
с.97-98 |
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Добір заголовків до текстів. |
|
113 |
с.98-99 |
Заголовок тексту. |
|
114 |
с.99-100 |
Текст – розповідь. |
|
115 |
100-101 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування тексту до послідовності подій. |
|
116 |
101-102 |
Текст – опис. |
|
|
|||
117 |
102-103 |
Порівняння текстів-розповідей і текстів - описів. |
|
118 |
103-104 |
Виражальні засоби мови. |
|
119 |
104 |
Складання тексту за ілюстрацією. |
|
120 |
105 |
Складання тексту за серією малюнків. |
|
121 |
106 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення вітальної листівки для мами. |
|
121 |
106 |
Складання тексту про події з власного життя. |
|
122-124 |
107-109 |
Узагальнення знань учнів за темою «Текст». |
|
125 |
|
Діагностична робота. Диктант. |
|
126-127 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Закріплення вивченого. |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
128-131 |
|
Повторення вивченого про звуки та букви. Склад. |
|
132-136 |
|
Повторення вивченого про слово,речення, текст. Діагностична робота. Списування. |
|
137 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді «Мої літні канікули». |
|
138 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|