Календарне планування з української мови 2 клас ІІсеместр (підручник М.Захарійчук)

Про матеріал
Календарне планування з української мови 2 клас ІІ семестр відповідає програми мовно -літературної галузі під керівництвом О.Я.Савченко Враховані всі діагностичні роботи, уроки з розвитку мовлення. За підручником М.Д.захарійчук.
Перегляд файлу

Календарне  планування з української мови

2 клас  ІІ семестр

( підручник  М.Захарійчук , 2019 р.)

4 години на тиждень

 

 

 

Ст.

Тема уроку

Дата

Прикметник

 63

с.58-59

Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів.

 

 

64

с.6061

 Складання груп слів цієї категорії, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матеріалу, з якого виготовлений предмет, інші ознаки.

 

65

 

Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками.

 

66

 с.61-62

Добір серед прикметників слів, протилежних за значенням.

 

 

67

с.62-63

Прикметники, близькі за значенням.

 

68

с.63-64

Сполучення іменників з прикметниками.

 

69-70

с.64

с.64-65

Узагальнення вивченого за темою «Прикметник»

 

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Створити і записати висловлювання на тему «Моя новорічна мрія»

 

 Дієслово

71

с.65-66

Слова, які називають дії предметів.

 

 

72

с.66-67

Добір питань до дієслів

 

73

с.67-68

Дієслова, протилежні за значенням.

 

 

74

с.68-69

Дієслова близькі за значенням.

 

75

с.69-70

Добір слів для висловлювання власних думок

 

 

76

с.70-71

Урок розвитку зв’язного мовлення

Складання й запис речень, використовуючи малюнок та початок казки І.Савки « Обшивайко».

 

77

 

Узагальнення вивченого за темою «Дієслово»

 

78

 

Закріплення вивченого за темами «Прикметник. Дієслово»

 

79-80

 

Діагностична робота Перевірка мовних знань за темою «Прикметник .Дієслово».

Аналіз діагностичної роботи.Закріплення вивченого.

 

 Числівник

81

с.71-72

Слова,які називають числа.

 

82

с.72-73

Питання до слів, які називають числа.

 

83

с.73-74

Сполучення числівників з іменниками.

 

 84

с.75-76

 Службові слова в реченні.

 

85

 

с.76---

Урок розвитку зв’язного мовлення..

Складання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнком до казки Е.Карла «Дуже голодна гусениця»

 

86

с.77-78

Прийменники. Їх роль у реченні.

 

87

с.78-79

Правопис службових слів.

 

88-90

с.79-80

 Узагальнення і систематизація знань учнів по темі «Числівник. Службові слова.»

Діагностична робота . Діалог.

 

 Речення

91

с.80-81

Поняття про речення. Основні ознаки  речення.

 

92

с.81-82

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень.

 

 

93

с.82-83

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Складання оповідання за О.Кротюк «Щедра кишеня», використовуючи поданий початок і малюнки.

 

94

с.83-84

 Окличні речення. Розділові знаки в кінці окличних  речень. Інтонування речень.

 

95

с.84-85

Питальні речення. Інтонація питальних речень.

 

96

с.86

Закріплення знань про розповідні і питальні речення Діалог.Репліки.

 

97

с.86-87

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання.

 

98

с.87-88

Спонукальні окличні та неокличні речення.

 

99

с.88-89

Розділові знаки в кінці речень.

 

100

с.89-90

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Складання і запис записки,SMS своїм близьким про події, які сталися з тобою.

 

 

101

с.90-91

Поширення речень за питаннями та поданими словами.

 

102

с.91

Деформовані речення

 

103

с.92-93

Складання речень за малюнками.

 

104-105

с.93

Повторення вивченого про речення. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення»

 

 

106

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань за темою «Речення»

 

107

 

 Аналіз діагностичної роботи . Закріплення вивченого.

 

108

с.94

 Урок розвитку зв’язного мовлення.

Складання та запис казки І.Мацко «Загублена писанка»,за початком та малюнками.

 

 Текст 

109

с.95-96

Поняття про текст. Заголовок.

 

110

с.96-97

Робота з деформованим текстом.

 

111-112

с.97-98

Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Добір заголовків до текстів.

 

113

с.98-99

Заголовок тексту.

 

114

с.99-100

Текст – розповідь.

 

115

100-101

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Упорядкування тексту до послідовності подій.

 

 

116

101-102

Текст – опис.

 

 

117

102-103

Порівняння текстів-розповідей і текстів - описів.

 

118

103-104

Виражальні засоби мови.

 

119

104

Складання тексту за ілюстрацією.

 

120

105

Складання тексту за серією малюнків.

 

121

106

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Створення вітальної листівки для мами.

 

121

106

Складання тексту про події з власного життя.

 

122-124

107-109

Узагальнення знань учнів за темою «Текст».

 

125

 

Діагностична робота. Диктант.

 

126-127

 

Аналіз діагностичної роботи. Закріплення вивченого.

 

 

 

Повторення вивченого

 

128-131

 

Повторення вивченого про звуки та букви. Склад.

 

132-136

 

Повторення вивченого про слово,речення, текст.

Діагностична робота. Списування.

 

137

 

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Складання розповіді «Мої літні канікули».

 

138

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
2296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку