13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Календарно-тематичне планування Українська мова 2 клас ІІ семестр (Н.Кравцова, В.Романова,А.Савчук)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено за підручником «Українська мова та читання»: Н.Кравцова, В .Романова, А.Савчук. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019 (3 години на тиждень)
Перегляд файлу

Українська мова

Підручник «Українська мова та читання»: Н.Кравцова, В. Романова, А.Савчук. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019

(3 години на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата

 

ІІ семестр (54г.)

 

65.

Слова, що відповідають на питання який?яка? яке? які?(прикметники). Вимова та написання слова ознака.

 

66.

Складання груп слів прикметників,які мають різне лексичне значення. Вимова та написання слова червоний.

 

67.

Урок розвитку зв’язного мовлення. «Ну щоб здавалося слова». Вимова та правопис слова черговий. Складання розповіді.

 

68.

Зв'язок іменника з прикметником. Вимова та написання слова духмяний.

 

69.

Практичне змінювання  прикметників з іменниками.

 

70.

Виявлення серед прикметників слів,близьких чи протилежних за значенням.

 

71.

Утворення сполучень слів,які відповідають на питання хто?що? та який?, яка?, яке?, які? Вимова і написання слова ведмідь.

 

72.

Повторення вивченого про прикметник.

 

73.

Діагностична робота: диктант.

 

74.

Аналіз діагностичної роботи. Слова, які відповідають на питання що робити?, що зробити? що робив? ,що буде робити?(дієслова).

 

75.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ казки за питаннями,малюнком та опорними словами. Вимова та правопис слова черевики.

 

76.

Слова, які називають дії предметів та відповідають на питання що робити?, що зробити? що робив?, що буде робити?(дієслова).

 

77.

Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії слова,що позначають говоріння навчальні дії,почуття.

 

78.

Добирання влучних дієслів для висловлення власних думок, виявлення почуттів та інше.

 

79.

Знаходження серед дієслів, близьких чи протилежних за значенням.

 

80.

Повторення вивченого про дієслово.

 

81.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання сенкану «Котики».

 

82.

Розрізнення слів,які називають числа і відповідають на питання скільки?(числівники).

 

83.

Розрізнення слів,які називають числа і відповідають на питання скільки?(числівники).

 

84.

Утворення сполучення числівників з іменниками. Вимова і правопис слова календар.

 

85.

Повторення вивченого про числівник.

 

86.

Розподіл слів на групи (за частинами мови).

 

87.

Роль службових слів у реченні.

 

88.

Урок розвитку зв’язного мовлення «Красно дякуємо за хліб». Складання казки за початком, ілюстраціями та планом.

 

89.

Написання службових слів окремо від інших. Вимова і написання слова рюкзак.

 

90.

Роль службових слів у реченні.

 

91.

Повторення вивченого про службові слова.

 

92.

Підсумковий урок з розділу «Частини мови».

 

93.

Діагностична робота: мовна тема «Частини мови».

 

94.

Аналіз діагностичної роботи. Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.

 

 

Речення. Дослідження і конструювання речень.

 

95.

Спостереження за основними ознаками речення. Вимова і написання слова дитина.

 

96.

Урок розвитку зв’язного мовлення «Весна наближається». Складання основної частини казки за серією малюнків та запитань.

 

97.

Зв'язок слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок.

 

98.

Розпізнавання та правильне інтонування розповідних речень.

 

99.

Розпізнавання та правильне інтонування питальних речень. Вимова і написання слова медаль.

 

100.

Розпізнавання та правильне інтонування спонукальних речень.

 

101.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання діалогу. Вимова і написання слова метро.

 

102.

Повторення вивченого про речення.

 

103.

Діагностична робота: діалог.

 

 

Текст. Дослідження і складання текстів.

 

104.

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту.

 

105.

Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту.

 

106.

Основні ознаки тексту-розповіді. Розпізнавання тексту-розповіді. Вимова і написання слова середа.

 

107.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа за зразком.

 

108.

Основні ознаки тексту-опису. Розпізнавання тексту-опису.

 

109.

Будова тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини,кінцівки. Вимова і написання  слова помилка.

 

110.

Слова для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів. Вимова і написання слова четвер.

 

111.

Підсумковий урок по темі «Текст». Вимова і написання слова на добраніч.

 

112.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Розумна тварина. Складання розповіді за питаннями.

 

113.

Діагностична робота: мовна тема «Текст».

 

114.

Повторення. Алфавіт. Звуки і букви.

 

115.

Повторення. Слово. Слова близькі та протилежні за значенням.

 

116.

Повторення. Частини мови.

 

117.

Діагностична робота: списування.

 

118.

Підсумковий урок за 2 клас.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буякіна Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 січня 2020
Переглядів
3604
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку