Українська мова
Підручник «Українська мова та читання»: Н.Кравцова, В. Романова, А.Савчук. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019
(3 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
ІІ семестр (54г.) |
|
65. |
Слова, що відповідають на питання який?яка? яке? які?(прикметники). Вимова та написання слова ознака. |
|
66. |
Складання груп слів прикметників,які мають різне лексичне значення. Вимова та написання слова червоний. |
|
67. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. «Ну щоб здавалося слова». Вимова та правопис слова черговий. Складання розповіді. |
|
68. |
Зв'язок іменника з прикметником. Вимова та написання слова духмяний. |
|
69. |
Практичне змінювання прикметників з іменниками. |
|
70. |
Виявлення серед прикметників слів,близьких чи протилежних за значенням. |
|
71. |
Утворення сполучень слів,які відповідають на питання хто?що? та який?, яка?, яке?, які? Вимова і написання слова ведмідь. |
|
72. |
Повторення вивченого про прикметник. |
|
73. |
Діагностична робота: диктант. |
|
74. |
Аналіз діагностичної роботи. Слова, які відповідають на питання що робити?, що зробити? що робив? ,що буде робити?(дієслова). |
|
75. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ казки за питаннями,малюнком та опорними словами. Вимова та правопис слова черевики. |
|
76. |
Слова, які називають дії предметів та відповідають на питання що робити?, що зробити? що робив?, що буде робити?(дієслова). |
|
77. |
Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії слова,що позначають говоріння навчальні дії,почуття. |
|
78. |
Добирання влучних дієслів для висловлення власних думок, виявлення почуттів та інше. |
|
79. |
Знаходження серед дієслів, близьких чи протилежних за значенням. |
|
80. |
Повторення вивченого про дієслово. |
|
81. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання сенкану «Котики». |
|
82. |
Розрізнення слів,які називають числа і відповідають на питання скільки?(числівники). |
|
83. |
Розрізнення слів,які називають числа і відповідають на питання скільки?(числівники). |
|
84. |
Утворення сполучення числівників з іменниками. Вимова і правопис слова календар. |
|
85. |
Повторення вивченого про числівник. |
|
86. |
Розподіл слів на групи (за частинами мови). |
|
87. |
Роль службових слів у реченні. |
|
88. |
Урок розвитку зв’язного мовлення «Красно дякуємо за хліб». Складання казки за початком, ілюстраціями та планом. |
|
89. |
Написання службових слів окремо від інших. Вимова і написання слова рюкзак. |
|
90. |
Роль службових слів у реченні. |
|
91. |
Повторення вивченого про службові слова. |
|
92. |
Підсумковий урок з розділу «Частини мови». |
|
93. |
Діагностична робота: мовна тема «Частини мови». |
|
94. |
Аналіз діагностичної роботи. Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення. |
|
|
Речення. Дослідження і конструювання речень. |
|
95. |
Спостереження за основними ознаками речення. Вимова і написання слова дитина. |
|
96. |
Урок розвитку зв’язного мовлення «Весна наближається». Складання основної частини казки за серією малюнків та запитань. |
|
97. |
Зв'язок слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок. |
|
98. |
Розпізнавання та правильне інтонування розповідних речень. |
|
99. |
Розпізнавання та правильне інтонування питальних речень. Вимова і написання слова медаль. |
|
100. |
Розпізнавання та правильне інтонування спонукальних речень. |
|
101. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання діалогу. Вимова і написання слова метро. |
|
102. |
Повторення вивченого про речення. |
|
103. |
Діагностична робота: діалог. |
|
|
Текст. Дослідження і складання текстів. |
|
104. |
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту. |
|
105. |
Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту. |
|
106. |
Основні ознаки тексту-розповіді. Розпізнавання тексту-розповіді. Вимова і написання слова середа. |
|
107. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа за зразком. |
|
108. |
Основні ознаки тексту-опису. Розпізнавання тексту-опису. |
|
109. |
Будова тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини,кінцівки. Вимова і написання слова помилка. |
|
110. |
Слова для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів. Вимова і написання слова четвер. |
|
111. |
Підсумковий урок по темі «Текст». Вимова і написання слова на добраніч. |
|
112. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Розумна тварина. Складання розповіді за питаннями. |
|
113. |
Діагностична робота: мовна тема «Текст». |
|
114. |
Повторення. Алфавіт. Звуки і букви. |
|
115. |
Повторення. Слово. Слова близькі та протилежні за значенням. |
|
116. |
Повторення. Частини мови. |
|
117. |
Діагностична робота: списування. |
|
118. |
Підсумковий урок за 2 клас. |
|