Календарне планування з української мови 3 клас

Про матеріал

Календарне планування 3 клас

Перегляд файлу

Українська мова   3 клас

Календарне планування

за підручником М. Захарійчук, А.Мовчун

(ІІ семестр)

 

1.

Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово. Зіставлення  частин мови  за їх значенням, питаннями та роллю в реченні. Навчальний діалог. (впр.231-234)

 

 2.

Службові слова. Роль службових слів у реченні. (впр.235-238)

 

3.

Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови. Складання речень (впр.239-242)

 

4.

Звязок слів у реченні. (впр.243-246)

 

Іменник

5.

Іменник як частина мови. Іменники, що означають назви істот та неістот. Навчальний діалог. (впр.247-250)

 

6.

Урок розвитку зв'язного мовлення. написання переказу за колективно складеним планом. (впр.251)

 

72.

Іменники — власні та загальні. Велика буква у власних на­звах (впр. 252-258).

 

73.

Поняття предметності. Усний переказ тексту (впр. 259-261).

 

74.

Уживання іменників у прямому й переносному значенні (впр. 262-265).

 

75.

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Поділ імен­ників на групи (впр. 266-269).

 

76.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями (впр. 270).

 

77.

Вправи на визначення роду іменників. Письмо з пам'яті (впр. 271-274).

 

78.

Змінювання іменників за числами:  однина і множина. Складання кінцівки розповіді (впр. 275-277).

 

79.

Вправи на змінювання іменників за числами (однина і множина) (впр. 278-280).

 

80.

Змінювання іменників за відмінками. Форма слова. Реда­гування тексту (впр. 281-288).

 

81.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його те­мі (впр. 289).

 

 

82.

Розбір іменника як частини мови. Узагальнення знань уч­нів про іменник (впр. 290-293).

 

83.

Перевірна робота № 6. Диктант.

                ТЕМА

 

Прикметник

 

84.

Аналіз контрольної роботи. Прикметник як частина мови. Значення прикметників у мовленні (впр. 294-296).

 

85.

Зв'язок прикметників з іменниками у реченнях (впр. 297-299).

 

86.

Уживання прикметників у прямому й переносному зна­ченні (впр. 300-303).

 

87.

Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми (впр. 304-307).

 

88.

Урок розвитку зв'язного мовлення.   Складання  тексту-опису «Соняшник» (впр. 308).

 

 

89.

Уживання прикметників у загадках (впр. 309-311).

 

90.

Уживання прикметників в описах. Складання тексту-опису за малюнком (впр. 312-314).

 

91.

Змінювання прикметників за родами. Усний переказ текс­ту (впр. 315-317).

 

92.

Вправи на визначення роду прикметників. Розбір прикмет­ника як частини мови (впр. 318-320).

 

93.

Родові закінчення прикметників (впр. 321-324, 326-327).

 

94.

 

Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом (впр. 325).

 

 

95.

Змінювання прикметників за числами (впр. 328-331).

 

96.

Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник (впр. 332-335).

 

97.

Перевірна  робота №7. Перевірка мовних знань і вмінь.

                    ТЕМА

 

Дієслово

 

98.

Аналіз контрольної роботи.  Дієслово як частина мови (впр. 336-339).

 

99.

Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту (впр. 340-342).

 

100.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки (впр. 343).

 

101.

Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту (впр. 344-346).

 

102.

Дієслова-антоніми   (впр, 347-349).   Контрольна  робота (списування).

 

103.

Дієслова-синоніми. Редагування тексту (впр. 350-352).

 

104.

Змінювання дієслів за часами (впр. 353-359).

 

105.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання висловлю­вання про прочитаний твір (впр. 360).

 

106.

Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навча­льний діалог (впр. 361-363).

 

107.

Дієслова, що означають завершену і незавершену дію (впр. 364-367).

 

108.

Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів (впр. 368-371).

 

109.

Написання не І дієсловами. Навчальний діалог (впр. 372— 377).

 

110.

 

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання привітання до Дня матері (впр. 378).

 

111.

Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень (впр. 379-385).

 

112.

Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово (впр. 386-393).

 

113.

 

Перевірна робота №8. Перевірка  мовних знань і вмінь.

 

                   ТЕМА

Повторення вивченого за рік

114.

Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про текст, речен­ня. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 394— 395).

 

115.

Що ми знаємо про будову слова. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 397—398).

 

116.

Перевірна робота №9.  Диктант.

 

117.

Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 399-402).

 

118.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» (впр. 396). Списування. 

                 Тема

119.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання на­вчальних і контрольних завдань. Підсумок за рік.

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
2 січня 2018
Переглядів
3354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку