Календарне планування 3 клас
Українська мова 3 клас
Календарне планування
за підручником М. Захарійчук, А.Мовчун
(ІІ семестр)
1. |
Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово. Зіставлення частин мови за їх значенням, питаннями та роллю в реченні. Навчальний діалог. (впр.231-234) |
|
2. |
Службові слова. Роль службових слів у реченні. (впр.235-238) |
|
3. |
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови. Складання речень (впр.239-242) |
|
4. |
Зв’язок слів у реченні. (впр.243-246) |
|
Іменник |
||
5. |
Іменник як частина мови. Іменники, що означають назви істот та неістот. Навчальний діалог. (впр.247-250) |
|
6. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. написання переказу за колективно складеним планом. (впр.251) |
|
72. |
Іменники — власні та загальні. Велика буква у власних назвах (впр. 252-258). |
|
73. |
Поняття предметності. Усний переказ тексту (впр. 259-261). |
|
74. |
Уживання іменників у прямому й переносному значенні (впр. 262-265). |
|
75. |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Поділ іменників на групи (впр. 266-269). |
|
76. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями (впр. 270). |
|
77. |
Вправи на визначення роду іменників. Письмо з пам'яті (впр. 271-274). |
|
78. |
Змінювання іменників за числами: однина і множина. Складання кінцівки розповіді (впр. 275-277). |
|
79. |
Вправи на змінювання іменників за числами (однина і множина) (впр. 278-280). |
|
80. |
Змінювання іменників за відмінками. Форма слова. Редагування тексту (впр. 281-288). |
|
81. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі (впр. 289). |
|
82. |
Розбір іменника як частини мови. Узагальнення знань учнів про іменник (впр. 290-293). |
|
83. |
Перевірна робота № 6. Диктант. |
ТЕМА |
|
Прикметник |
|
84. |
Аналіз контрольної роботи. Прикметник як частина мови. Значення прикметників у мовленні (впр. 294-296). |
|
85. |
Зв'язок прикметників з іменниками у реченнях (впр. 297-299). |
|
86. |
Уживання прикметників у прямому й переносному значенні (впр. 300-303). |
|
87. |
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми (впр. 304-307). |
|
88. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник» (впр. 308). |
|
89. |
Уживання прикметників у загадках (впр. 309-311). |
|
|
90. |
Уживання прикметників в описах. Складання тексту-опису за малюнком (впр. 312-314). |
|
|
91. |
Змінювання прикметників за родами. Усний переказ тексту (впр. 315-317). |
|
|
92. |
Вправи на визначення роду прикметників. Розбір прикметника як частини мови (впр. 318-320). |
|
|
93. |
Родові закінчення прикметників (впр. 321-324, 326-327). |
|
|
94.
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом (впр. 325). |
|
|
95. |
Змінювання прикметників за числами (впр. 328-331). |
|
|
96. |
Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник (впр. 332-335). |
|
|
97. |
Перевірна робота №7. Перевірка мовних знань і вмінь. |
ТЕМА |
|
|
Дієслово |
|
|
98. |
Аналіз контрольної роботи. Дієслово як частина мови (впр. 336-339). |
|
|
99. |
Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту (впр. 340-342). |
|
|
100. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки (впр. 343). |
|
|
101. |
Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту (впр. 344-346). |
|
|
102. |
Дієслова-антоніми (впр, 347-349). Контрольна робота (списування). |
|
|
103. |
Дієслова-синоніми. Редагування тексту (впр. 350-352). |
|
|
104. |
Змінювання дієслів за часами (впр. 353-359). |
|
|
105. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір (впр. 360). |
|
|
106. |
Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог (впр. 361-363). |
|
|
107. |
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію (впр. 364-367). |
|
|
108. |
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів (впр. 368-371). |
|
|
109. |
Написання не І дієсловами. Навчальний діалог (впр. 372— 377). |
|
|
110.
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання привітання до Дня матері (впр. 378). |
|
|
111. |
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень (впр. 379-385). |
|
|
112. |
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово (впр. 386-393). |
|
|
113.
|
Перевірна робота №8. Перевірка мовних знань і вмінь. |
ТЕМА |
|
Повторення вивченого за рік |
|||
114. |
Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про текст, речення. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 394— 395). |
|
|
115. |
Що ми знаємо про будову слова. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 397—398). |
|
|
116. |
Перевірна робота №9. Диктант. |
|
|
117. |
Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 399-402). |
|
|
118. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» (впр. 396). Списування. |
Тема |
|
119. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань. Підсумок за рік. |
|
|