Календарне планування з української мови 3 клас (Большакова , Пристінська)

Про матеріал
Календарне планування з української мови 3 клас (Большакова , Пристінська)
Перегляд файлу

календарно-тематичнЕ планУвання
з української мови для 3 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Українська мова та читання» для 3 класу (у 2-х частинах)
(автори Інна Большакова, Марина Пристінська)
175 годин на рік, 5 годин на тиждень

Номер
уроку

Тема уроку

Дата

Змістовні лінії

Примітки

Розділ 1. Мова і мовлення

 

1

Я вивчаю українську мову

 

Взаємодіємо усно

Критично сприймає інформацію для досягнення різних цілей; уточнює інформацію з огляду на ситуацію.

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі усної інформації; пояснює зміст і форму текстів, зокрема медіатекстів, пов’язує, зіставляє із власними спостереженнями, життєвим досвідом, враховує думки інших осіб.

Висловлює своє ставлення до усного повідомлення, простого тексту, медіатексту, обґрунтовує думки, спираючися на власний досвід; визначає позицію співрозмовника, погоджується з нею або заперечує її.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Досліджуємо медіа

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування та створення простих медіатекстів відповідно до комунікативної мети; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення; використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником; перевіряє грамотність написаного.

 

2

Повторення. Текст. Речення. Слово

 

 

3

Повторення. Текст. Речення. Слово

 

 

4

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Ситуація спілкування

 

 

5

Стилі мовлення

 

 

6

Культура мовлення. Я спілкуюся

 

 

7

Культура мовлення. Діалог. Звертання

 

 

8

Усне мовлення. Монолог

 

 

9

Розвиток мовлення. Створюємо пам’ятку

 

 

10

Писемне мовлення. Бібліотека. Роди літератури

 

 

11

Я вибираю книгу. Відгук та анотація

 

 

12

Розвиток мовлення. Анотація до книги

 

 

13

Оповідання. Аналіз тексту

 

 

14

Розвиток мовлення. Відгук про книгу

 

 

15

Діагностична робота

 

 

Розділ 2. Звуки і букви

16

Звуки і букви. Усна народна творчість

 

Досліджуємо мовлення

З’ясовує будову слова, висловлює власні думки, досліджує звуки/букви, дотримується орфоепічних вимог у власному мовленні. Аналізує, інтерпретує та оцінює проблемні ситуації, читає. Створює письмові повідомлення, аналізує слова, будує звукові моделі. Систематизує, узагальнює необхідну інформацію. Використовує різні форми візуалізації.

Взаємодіємо усно

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Володіє повноцінними навичками читання. Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Дотримується мовленнєвого етикету.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником; перевіряє грамотність написаного.

Читаємо

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів Учень / учениця: 10 мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

 

17

Наголос. Наголошені та ненаголошені склади. Орфоепічний словник

 

 

18

Наголошені і ненаголошені голосні. Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником

 

 

19

Наголошені і ненаголошені голосні. Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником

 

 

20

Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог

 

 

21

 

Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки Катерини Єгорушкіної

 

 

22

Чергування голосних у коренях слів. Складання речень

 

 

23

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі

 

 

24

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі

 

 

25

Дзвінкі та глухі приголосні. Вірш

 

 

26

Чергування приголосних

 

 

27

Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і Щиглик»

 

 

28

Докладний переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і Щиглик». Письмо для себе

 

 

29

Узагальнення знань  з теми «Звуки і букви»

 

 

30

Діагностична робота

 

 

Розділ 3. Слово. Значення слова

31

Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе

 

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання,

 

32

Власне українські слова та слова з інших мов

 

записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Читаємо

 Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки). Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Взаємодіємо усно

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

 

33

Омоніми і багатозначні слова . складання речень

 

 

34

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда «Кам’яна голова» (українська легенда). Порівняння казки і легенди

 

 

35

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда «Кам’яна голова» (українська легенда). Порівняння казки і легенди

 

 

36

 

 

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка)

 

 

 

 

37

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) (продовження). Складання плану казки

 

 

 38

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки . «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка)

 

 

39

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки . «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (продовження)

 

 

40

Узагальнення знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова»

 

 

41

Діагностична робота

 

 

 

Розділ 4. Слово. Будова слова

42

Закінчення. Форма слова

 

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Взаємодіємо усно

Критично сприймає інформацію для досягнення різних цілей; уточнює інформацію з огляду на ситуацію.

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки).

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів; мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо медіа

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Театралізуємо

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником.

 

43

Основа слова. Авторська казка. Леся Українка

 

 

44

Корінь слова. Споріднені слова

 

 

45

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів

 

 

46

Ненаголошені е, и в коренях слів

 

 

47

Розвиток мовлення. Діалог  

 

 

48

Префікс у словах. Утворення слів

 

 

49

Префікси і прийменники

 

 

50

Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без- . досліджуємо медіа

 

 

51

Правопис слів із префіксами з-, с-

 

 

52

Апостроф після префіксів. Байка

 

 

53

Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і Лисиця». Читання за особами

 

 

54

Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і Лисиця». Читання за особами

 

 

55

Розвиток мовлення . Переказ байки

 

 

56

Суфікс. Утворення нових слів

 

 

57

Розбір слів за будовою

 

 

 

58

Узагальнення знань учнів з теми «Слово. Будова слова»

 

 

59

Діагностична робота

 

 

Розділ 5. Слово. Частини мови

60

Самостійні та службові частини мови . Г. Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія

 

Взаємодіємо усно

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів.

Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти; формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті.

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає.

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо медіа

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

 

61

Самостійні та службові частини мови . Г. Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія

 

 

62

Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе

 

 

63

Іменники. Істоти і неістоти

 

 

64

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках

 

 

65

Байка. І. Франко «Байка про байку». Частина 1 (скорочено)

 

 

66

 Розвиток мовлення. Вітання

 

 

67

Правопис власних іменників. Оповідання.

 

 

68

Змінювання іменників за числами. Однина і множина

 

 

69

Змінювання іменників за числами. Однина і множина. Правопис власних іменників

 

 

70

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси»

 

 

71

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси»

 

 

72

Розвиток мовлення. П’єса

 

 

73

Рід іменників. Олеся Мамчич «Босо-взутий сніговик»

 

 

74

Узагальнення знань учнів з теми «Слово.Частини мови:іменник»

 

 

75

Діагностична робота

 

 

76

Розвиток мовлення. Допис для вебсайту

 

 

77

Новий рік — на поріг

 

 

78

Оповідання про зиму

 

 

79

Узагальнення . Сторінками дивовижного світу української мови та читання. Підсумок за семестр

 

 

Прикметник

 

 

80

Поняття про прикметник . Валентина Полинок «Різнокольоровий дощик»

 

Театралізуємо

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником.

 

81

Поняття про прикметник . Валентина Полинок «Різнокольоровий дощик»

 

 

82

Роль прикметників у мовленні. Степан Жупанин «Намалюю вітер»

 

 

83

Розвиток мовлення. Опис предмета

 

 

84

Словосполучення прикметників з іменниками

 

 

85

Оповідання. Дмитро Кузьменко «Каблучка». Переказуємо оповідання

 

 

86

Змінювання прикметників за родами і числами

 

 

87

Змінювання прикметників за родами і числами. Авторська казка. «Палац морозива» (за Джанні Родарі)

 

 

88

Змінювання  прикметників за родами і числами. Володимир Лучук «Кольорові пташки»

 

 

89

Змінювання  прикметників за родами і числами. Утворення прикметників

 

 

90

Розвиток мовлення. Опис тварини

 

 

91

Прикметники. Синоніми і антоніми

 

 

92

Повість. Уривок. Всеволод Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок)

 

 

93

Повість. Уривок. Всеволод Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок)

 

 

94

Розвиток мовлення. Твір про себе

 

 

95

Узагальнення знань з теми «Прикметник»

 

 

96

Діагностична робота

 

 

Числівник

 

 

97

Поняття про числівник

 

 

 

98

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували». Частина 1 (за Сашком Дерманським)

 

 

99

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували». Частина 1 (за Сашком Дерманським)

 

 

100

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували». Частина 2 (за Сашком Дерманським)

 

 

101

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували». Частина 2 (за Сашком Дерманським)

 

 

102

Числівники, які відповідають на питання котрий? Юліан Тувім «Паротяг» (Скорочено). (Переклад Івана Малковича)

 

 

103

Розвиток мовлення. Мій робочий день

 

 

104

Узагальнення знань з теми «Числівник»

 

 

105

Діагностична робота

 

 

Займенник

 

 

106

Займенник

 

 

 

107

Особові займенники

 

 

108

Особові займенники.  Авторська казка «Невидимий Тоніно» (за Джанні Родарі)

 

 

109

Особові займенники.  Авторська казка «Невидимий Тоніно» (за Джанні Родарі)

 

 

 

110

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору

 

 

111

Узагальнення знань учнів з теми «Займенник»

 

 

112

Діагностична робота

 

 

Дієслово

 

113

Поняття про дієслово. Анотолій Костецький «Ранок»

 

 

 

114

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Тарас Шавченко «Садок вишневий коло хати»

 

 

115

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання . Оксана Кротюк «Літачок»

 

 

116

Часові форми дієслів . Григорій Фалькович «Обіцяю»

 

 

117

Часові форми дієслів. Григорій Фалькович «Обіцяю»

 

 

118

Розвиток мовлення. Текст-розповідь

 

 

119

Часові форми дієслів . Оповідання. Ярослав Стельмах «Нахаба»

 

 

120

Часові форми дієслів . Оповідання. Ярослав Стельмах «Нахаба»

 

 

121

Не  з дієсловами. Іван Андрусяк «Не кусається»

 

 

122

Узагальнення знань з теми «Дієслово»

 

 

123

Діагностична робота

 

 

Службові слова

 

 

124

Службові частини мови. Прийменник

 

 

 

125

Правопис прийменників

 

 

126

Правопис прийменників. Театралізуємо . «Вистава» (за Гжегожем Касдепке)

 

 

127

Поняття про сполучник

 

 

128

Поняття про сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 1 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

 

 

129

Сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 2 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

 

 

130

Сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 2 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

 

 

131

Вигук

 

 

132

Розвиток мовлення. Комікс

 

 

133

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Жілем Тібо)

 

 

 

134

Узагальнення знань з теми «Службові слова»

 

 

135

Діагностична робота

 

 

Розділ 6. Словосполучення і речення

136

Слово і словосполучення

 

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Читаємо

 Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки). Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Взаємодіємо усно

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди. Досліджуємо медіа

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування та створення простих медіатекстів відповідно до комунікативної мети; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення; використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів. Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі усної інформації; пояснює зміст і форму текстів, зокрема медіатекстів, пов’язує, зіставляє із власними спостереженнями, життєвим досвідом, враховує думки інших осіб.

 

 

 

137

Словосполучення і речення

 

 

138

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю . «Сенсаційний репортаж Лоли» (Скорочено) (за Ізабель Абеді)

 

 

139

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю . «Сенсаційний репортаж Лоли» (Скорочено) (за Ізабель Абеді)

 

 

140

Речення. Тарас Шевченко «Встала весна…»

 

 

141

Види речень за метою висловлювання

 

 

142

Види речень за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (Уривок, скорочено) (за Льюїсом Керролом)

 

 

143

Види речень за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (Уривок, скорочено) (за Льюїсом Керролом)

 

 

144

Окличні та неокличні речення

 

 

145

Авторська казка «Електромобіль Сашко». Частина 1 (Скорочено) (за Олесею Мамчич)

 

 

146

Головні та другорядні члени речення

 

 

147

Головні та другорядні члени речення. Авторська казка «Електромобіль Сашко». Частина 12(Скорочено) (за Олесею Мамчич)

 

 

148

Узагальнення знань з теми «Словосполучення і речення»

 

 

149

Діагностична робота

 

 

Розділ 7. Текст

150

Текст. Тема і мета. Заголовок

 

Взаємодіємо усно

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів.

Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти; формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті.

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає.

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Визначає мету читання (для задоволення, розваги, пошуку потрібної інформації) та обирає відповідні тексти.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

 

 

151

Типи текстів

 

 

152

Текст-опис. Науковий і художній описи

 

 

153

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини

 

 

154

Текст-розповідь. Сашко Дерманський «Сенсація»

 

 

155

Текст-міркування. Будова тексту

 

 

156

Розвиток мовлення. Текст-міркування

 

 

157

Урок узагальнення знань з теми «Текст»

 

 

158

Діагностична робота

 

 

159

Розвиток мовлення. Есе «Як я ставлюся до канікул»

 

 

160

Літо. Канікули

 

 

161

Бібліотека

 

 

162

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Липенко Тамара Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Осовицька Світлана
    Щиро дякую! Здоров"я Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Горпинюк Руслана Русланівна
    Щиро дякую за Вашу роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
1 вересня 2021
Переглядів
20685
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку