УКРАЇНСЬКА МОВА
ІІ семестр
56 годин (3 години на тиждень)
116 годин на рік
№ |
Тема уроку |
Вправи |
Дата |
Прим. |
61 |
Урок розвитку мовлення №8. Переказ тексту - розповіді за колективно складеним планом. |
|
08.01 |
|
|
62 |
Аналіз контрольної роботи. Творення слів з найуживанішими суфіксами, введення їх у речення, текст. |
252-255 |
13.01 |
|
|
Частини мови |
|||||
64 |
Спостереження за словами, що відповідають на питання, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але тощо). Розпізнавання таких слів. |
259-262 |
14.01 |
|
|
65 |
Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови. |
263-266 |
15.01 |
|
|
66 |
Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Вимова і написання слова дециметр. |
267-275 |
20.01 |
|
|
67 |
Урок розвитку мовлення №9. «Виправляємо текст». Редагування тексту «Зимовий ліс». |
|
21.01 |
|
|
68 |
Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот . Вимова і написання слова фермер |
276-279
|
22.01 |
|
|
69 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. |
284-287 |
27.01 |
|
|
70 |
Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників. |
288-293 |
28.01 |
|
|
71 |
Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості. Вимова і написання слова електрика
|
294-297 |
29.01 |
|
|
72 |
Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені дії. |
298-303 |
03.02 |
|
|
73 |
Вживання іменників у прямому і переносному значеннях. |
|
04.02 |
|
|
74 |
Урок розвитку мовлення №10. Складання привітання. |
|
05.02 |
|
|
75 |
Контрольна робота : списування. |
|
10.02 |
|
|
76 |
Аналіз перевірної роботи. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Приналежність слова до одного з родів. Вимова і написання слова колектив. |
304-307 |
11.02 |
|
|
77
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Приналежність слова до одного з родів. Вимова і написання слова хвилина. |
308-312 |
12.02 |
|
|
78 |
Змінювання іменників за числами (однина і множина). Вимова і написання слова черешня. |
313-317 318-321 |
17.02 |
|
|
79 |
Практичне ознайомлення з відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання). |
322-325
|
18.02 |
|
|
80 |
Урок розвитку мовлення №11. Навчальний переказ. |
|
19.02 |
|
|
81 |
Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова. Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті. Вимова і написання слова комбайн. |
326-330 |
24.02 |
|
|
82 |
Контрольна робота: диктант. |
|
25.02 |
|
|
83 |
Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник. |
331- 335
|
26.02 |
|
|
84 |
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника. Вимова і написання слова айстра. |
336 -340 |
02.03 |
|
|
85 |
Урок розвитку мовлення №12. Навчальний переказ |
|
03.03 |
|
|
86 |
Змінювання прикметників за числами. |
346-350 |
04.03 |
|
|
87 |
Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст. |
351-355 |
10.03 |
|
|
88 |
Змінювання прикметників за родами Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники. |
356-359 |
11.03 |
|
|
89 |
Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях. |
360-369 |
16.03 |
|
|
90
|
Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника як частини мови. |
365-369 |
17.03 |
|
|
91 |
Урок розвитку мовлення №13. Навчальний переказ |
|
18.03 |
|
|
92 |
Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у загадках. |
369-378 |
30.03 |
|
|
93 |
Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. Закріплення й узагальнення знань про прикметник. |
379-387 |
31.03 |
|
|
94
|
Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник. Прикметник». |
|
01.04 |
|
|
Дієслово |
|||||
95 |
Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова очерет. |
388-391 |
06.04 |
|
|
96 |
Урок розвитку мовлення 14. Навчальний переказ. |
|
07.04 |
|
|
97 |
Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова космонавт. |
392-394 395-398 |
08.04 |
|
|
98 |
Дієслова-синоніми. Удосконалення висло-влювань шляхом добирання дієслівних синонімів. |
399-403 |
13.04 |
|
|
99 |
Дієслова-антоніми. Вимова і написання слова кипіти. |
404-407 |
14.04 |
|
|
100
|
Вживання дієслів у переносному значенні. Вимова і написання слова кошеня. |
408-412
|
15.04 |
|
|
101 |
Змінювання дієслів за часами. |
418-422 |
21.04 |
|
|
102 |
Урок розвитку мовлення №15. Робота з деформованим текстом |
|
22.04 |
|
|
103 |
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях. |
423-426 |
27.04 |
|
|
104 |
Дієслова завершеної і незавершеної дії. |
427-431 |
28.04. |
|
|
105 |
Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова. |
432-440 |
29.04 |
|
|
106 |
Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні |
441-445
|
04.05 |
|
|
107
|
Урок розвитку мовлення №16. Робота з деформованим текстом |
|
05.05 |
|
|
108 |
Закріплення знань про дієслово |
|
06.05 |
|
|
109 |
Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово» |
|
12.05 |
|
|
110
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Українська абетка (алфавіт). Букви на позначення голосних і приголосних звуків. Способи позначення м’якості приголосних на письмі. |
450-456 |
13.05 |
|
|
111 |
Повторення вивченого про текст і речення. |
457-461 |
18.05 |
|
|
112 |
Повторення вивченого про частини мови. |
462-466 |
19.05 |
|
|
113 |
Контрольна робота: диктант |
|
20.05 |
|
|
114 |
Повторення вивченого про правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені слова, що перевіряються наголосом. Правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, що не перевіряються наголосом. |
|
25.05 |
|
|
115 |
Урок розвитку мовлення №17 Складання розповіді «А вже літо» |
|
26.05. |
|
|
116 |
Повторення вивченого матеріалу про правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними. Вживання апострофа після префіксів на приголосний перед буквами я, ю, є, ї. |
467-470 |
27.06 |
|
|
Слова, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати: абрикóс, адрéса, áйстра, акваріум, апельси́н, апети́т, асфáльт, вдячний, велосипéд, вóгнище, вокзал ,внесок, гармонія,горизóнт, гримі́ти, депутáт, децимéтр, дирéктор, елéктрика, кипі́ти, кишéня, колекти́в, комбáйн, коридóр, космонáвт, крини́ця, минýлий, милосердний, очерет, пирі́г, приязний, президéнт, пшени́ця, сантимéтр, секýнда, тривóга, фéрмер, хвили́на, черéмха, черéшня (40 слів).