Календарне планування з української мови 3 клас ІІ семестр Вашуленко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови 3 клас ІІ семестр за підручником Савченко
Перегляд файлу

f_06950d5050957481.gif                                     УКРАЇНСЬКА МОВА  

 ІІ семестр  

56 годин (3 години на тиждень)

116 годин на рік

 

Тема уроку

Вправи

Дата

Прим.

 

61

Урок  розвитку мовлення №8. Переказ тексту - розповіді за колективно складеним планом.

 

08.01

 

62

Аналіз контрольної роботи. Творення слів з найуживанішими суфіксами, введення їх у речення,  текст.

252-255

13.01

 

Частини мови

64

Спостереження за словами, що відповідають на питання, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але тощо). Розпізнавання таких слів.

259-262

14.01

 

65

Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови.

263-266

15.01

 

66

Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Вимова і написання слова дециметр.

267-275

20.01

 

67

Урок  розвитку мовлення №9.  «Виправляємо текст». Редагування тексту «Зимовий ліс».

 

21.01

 

68

Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот . Вимова і написання слова фермер

276-279

 

22.01

 

69

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

284-287

27.01

 

70

Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників.

288-293

28.01

 

  71

Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості.

Вимова і написання слова електрика

 

 

294-297

29.01

 

72

Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені  дії.

298-303

03.02

 

73

Вживання іменників у прямому і переносному значеннях.

 

04.02

 

74

Урок  розвитку мовлення №10. Складання привітання.

 

05.02

 

75

Контрольна  робота : списування.

 

10.02

 

76

Аналіз перевірної роботи. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Приналежність  слова до одного з родів. Вимова і написання слова колектив.

304-307

11.02

 

77

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Приналежність  слова до одного з родів. Вимова і написання слова хвилина.

308-312

12.02

 

78

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Вимова і написання слова черешня.

313-317

318-321

17.02

 

79

Практичне ознайомлення з відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання).

322-325

 

18.02

 

80

Урок  розвитку мовлення №11. Навчальний переказ.

 

19.02

 

81

Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова. Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті. Вимова і написання слова комбайн.

326-330

24.02

 

82

Контрольна робота:  диктант.

 

25.02

 

83

Аналіз контрольної  роботи. Загальне поняття про прикметник.

331- 335

 

26.02

 

84

 Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника. Вимова і написання слова айстра.

336 -340

02.03

 

85

Урок  розвитку мовлення №12. Навчальний переказ

 

03.03

 

86

Змінювання прикметників за числами.

346-350

04.03

 

87

Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст.

351-355

10.03

 

88

Змінювання прикметників за родами  Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники.

356-359

11.03

 

89

Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях.

360-369

16.03

 

90

 

Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника як частини мови.

365-369

17.03

 

91

Урок  розвитку мовлення №13. Навчальний переказ

 

18.03

 

92

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у загадках.

369-378

30.03

 

93

Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. Закріплення й узагальнення знань про прикметник.

379-387

31.03

 

94

 

Контрольна робота: перевірка  мовних знань і вмінь з теми  «Іменник. Прикметник».

 

01.04

 

Дієслово

95

Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова очерет.

388-391

06.04

 

96

Урок  розвитку мовлення 14. Навчальний переказ.

 

07.04

 

97

Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова космонавт.

392-394

395-398

08.04

 

98

Дієслова-синоніми. Удосконалення висло-влювань шляхом добирання дієслівних синонімів.

399-403

13.04

 

99

Дієслова-антоніми. Вимова і написання слова кипіти.

404-407

14.04

 

100

 

Вживання дієслів у переносному значенні. Вимова і написання слова кошеня.

408-412

 

15.04

 

101

Змінювання дієслів за часами.

418-422

21.04

 

102

Урок  розвитку мовлення №15. Робота з деформованим текстом

 

22.04

 

103

Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях.

423-426

27.04

 

104

Дієслова завершеної і незавершеної дії.

427-431

28.04.

 

105

Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова.

432-440

29.04

 

106

Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні

441-445

 

04.05

 

107

 

Урок  розвитку мовлення №16.  Робота з деформованим текстом

 

05.05

 

108

Закріплення знань про дієслово

 

06.05

 

109

Контрольна робота: перевірка  мовних знань і вмінь з теми «Дієслово»

 

12.05

 

110

 

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви.  Українська абетка (алфавіт). Букви на позначення голосних і приголосних звуків. Способи позначення м’якості приголосних на письмі.

450-456

13.05

 

111

Повторення вивченого про текст і речення.

457-461

18.05

 

112

Повторення вивченого про частини мови.

462-466

19.05

 

113

Контрольна робота:  диктант

 

20.05

 

114

Повторення вивченого про правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені слова, що перевіряються наголосом.

Правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, що не перевіряються наголосом.

 

25.05

 

115

Урок  розвитку мовлення №17 Складання розповіді «А вже літо»

 

26.05.

 

116

Повторення вивченого матеріалу про правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними. Вживання апострофа після префіксів на приголосний перед буквами я, ю, є, ї.

467-470

27.06

 

 

Слова, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати: абрикóс, адрéса, áйстра, акваріум,   апельси́н, апети́т, асфáльт, вдячний,    велосипéд,  вóгнище, вокзал ,внесок, гармонія,горизóнт, гримі́ти,  депутáт, децимéтр, дирéктор, елéктрика, кипі́ти, кишéня, колекти́в, комбáйн,   коридóр, космонáвт, крини́ця,  минýлий, милосердний, очерет,  пирі́г, приязний, президéнт, пшени́ця,  сантимéтр, секýнда,  тривóга, фéрмер, хвили́на, черéмха, черéшня (40 слів).

 

docx
Додано
26 грудня 2019
Переглядів
5437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку