Календарно-тематичне планування уроків
«Української мови та читання»
ІІ семестр
№ п/п |
Зміст уроків |
Сторінки підручника |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
Примітки |
|||||||||||||||
Слово. Частини мови: прикметник |
||||||||||||||||||||||
1. |
Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоро- вий дощик» |
(Частина 2, с. 6-7). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -знають,що таке прикметник; - знають та володіють продуктивними способами читання мовчки, вголос; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
|
|
|||||||||||||||
2. |
Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...» |
(Ч. 2, с. 8-9). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
3. |
Розвиток мовлення. Опис предмета |
Частина 2, с. 9-10)1, |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
4. |
Словосполучення прикметників з іменниками . |
Частина ІІ, 2, с. 10-11) |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань -знають про те,що прикметники у словосполученні узгоджуються з іменниками у роді і числі; Діяльнісний компонент: - створюють самостійно словосполучення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
5. |
Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору |
Ч. 2, с. 11-13І |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають поняття «текст», «речення», «науково-популярний текст»; Діяльнісний компонент: - розпізнають стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації; - визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного; - визначають головну думку тексту; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; Ціннісний компонент: - прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації; |
|
|
|||||||||||||||
6. |
Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) |
Ч 2, с. 13—15). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають як змінюються прикметники ; Діяльнісний компонент: - змінюють прикметники за числами.а в однині за родами; - визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряють грамотність написаного; - висловлюють, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту; - імпровізують, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надає варіант и несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснюють, чому обраний один із них; Ціннісний компонент: - обговорюють успіхи та невдачі на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
7. |
Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, |
Частина ІІ с. 16-17). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил культури мовлення; Діяльнісний компонент: -змінюють прикметники за родами і числами; - самостійно розуміють фактичний зміст тексту; - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; - зважають на ситуації спілкування: враховують умови, учасників, мету; - з увагою сприймають усні репліки діалогу, перепитують, уточнюють з огляду на ситуацію спілкування; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
8. |
Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників. |
(Ч. 2, с. 18-19). |
«Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають як змінюються прикметники; Діяльнісний компонент: - усно відповідають на запитання; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - утворюють прикметники різними способами; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
|
|
|||||||||||||||
9. |
Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20). |
Частина ІІ С.20 |
«Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - зважають на ситуації спілкування: враховують умови, учасників, мету; - з увагою сприймають усні репліки діалогу, перепитують, уточнюють з огляду на ситуацію спілкування; - обговорюють усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених; - зіставляють почуте з власним досвідом; Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі. |
|
|
|||||||||||||||
10. |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) . |
Частина 1І, с.20-22 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя); - ставлять до тексту запитання ( робота в парі); Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
11. |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження) |
Частина І1, с. 22-23 |
«Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - усно переказують твір; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
12. |
. Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк |
Частина 1І, с. 23,25 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, про роди літератури; Діяльнісний компонент: - наводять приклади літературних творів до до кожного роду літератури; -співвідносять вивчені твори з відповідними родами; - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних родів (самостійно та за завданням учителя); - ставлять до тексту запитання ( робота в парі); Ціннісний компонент: - оцінюють героїв творів порівнюючи із людьми. |
|
|
|||||||||||||||
13. |
Розвиток мовлення. Твір про себе . |
Ч.2,с.25 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
14. |
«Що я знаю / умію?» . |
Частина 1І, с. 25-26 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
|
|
|||||||||||||||
15. |
Діагностична робота |
|
«Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
16. |
Аналіз діагностичної роботи |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
17. |
Поняття про числівник . |
Частина 1І, с26-27 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають .що таке числівник Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
|
|
|||||||||||||||
18. |
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (за С. Дермансъким) |
(Ч. 2, с. 27-30). |
«Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке казка, називають дійових осіб казки; Діяльнісний компонент: - співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами; - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя); - ставлять до тексту запитання ( робота в парі); Ціннісний компонент: - оцінюють героїв казки порівнюючи із людьми. |
|
|
|||||||||||||||
19. |
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува¬ли» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). Утворення словосполучень |
(Ч. 2, с. 27-30). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
20. |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) |
(Ч. 2, с. 31-32). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї Роботи |
|
|
|||||||||||||||
21. |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження) |
(Ч. 2, с. 32-35). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
. Знаннєвий компонент: -знають,що таке числівнмк; - знають та володіють продуктивними способами читання мовчки, вголос; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
|
|
|||||||||||||||
22. |
Числівники, які відповідають на питання котрий? Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч. |
Ч.2, с. 35-36). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -знають і вміють утворювати порядкові числівники; Діяльнісний компонент: - добирають числівники за зразком; - відтворюють фактичну інформацію з тексту; - розрізняють факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботу; |
|
|
|||||||||||||||
23. |
Розвиток мовлення. Мій робочий день |
Частина 1І, с. 37 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу |
|
|
|||||||||||||||
24. |
«Що я знаю / умію?». |
Частина І1, с. 37-38 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями |
|
|
|||||||||||||||
25. |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». Діагностична робота. |
2 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
26. |
Аналіз діагностичної роботи. |
Частина 1, с.43 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
27. |
Займенник. Редагування тексту. |
Частина І1, с. 38-39 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -знають ,що таке займенник Діяльнісний компонент: - доповнюють словосполучення за зразком; -редагують текст;; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
|
|
|||||||||||||||
28. |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) |
Частина 1І, с.39-42 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - визначають головних персонажів; - знаходять у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
|
|
|||||||||||||||
29. |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження) |
Частина 1І, с. 42-43 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту казки; - ставлять запитання за змістом прослуханого тексту; - пояснюють, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
|
|
|||||||||||||||
30. |
Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору . |
Частина 1І, с. 44 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі; Діяльнісний компонент: - дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; - беруть участь у колективному обговоренні Ціннісний компонент: - аналізують медіатексти за критеріями – фактами і судження про них. |
|
|
|||||||||||||||
31. |
«Що я знаю / умію?» |
Частина 1І, с. 44-45 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
32. |
Діагностична робота. |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
33. |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Частини мови.Займен-ник» |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
34. |
Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок» |
Частина І1, с.45-47 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -знають,що таке дієслово; - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; ; - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
35. |
Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...» |
Частина 1І, с. 47-48 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання (робота в парі). Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
|
|||||||||||||||
36. |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» ) (Ч. 2, с. 49-50). |
Частина 1І, с. 49-50 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; ; - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
37. |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання. Письмо для себе |
Частина 1, с. 50-51 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають про роль дієслів у мовленні; Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - аналізують прочитане, почуте. |
|
|
|||||||||||||||
38. |
Часові форми дієслова |
Частина 1І, с. 51-52 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають часові форми дієслів; Діяльнісний компонент :змінюють дієслова за часами; -редагують текст,змінюючи дієслова; ;Ціннісний компонент: - аналізують прочитане, почуте. |
|
|
|||||||||||||||
39. |
Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». Письмо для себе |
Частина 1І, с. 53-54 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають часові форми дієслів; Діяльнісний компонент: ---оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - виразно читають та звертають увагу на наголоси; Ціннісний компонент:- - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
40. |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь |
Частина І1, с.52 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
- Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
41. |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» |
Частина 1І, с. 55-57 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають,про часові форми дієслів; Діяльнісний компонент: - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - визначають жанрові особливості твору; Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи в тексті; |
|
|
|||||||||||||||
42. |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження) |
Ч.2,с.58 |
«Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
43. |
Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе |
Ч.2,с.59-60 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
44. |
«Що я знаю / умію?» |
Частина 1І, с. 60-61 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
45. |
Діагностична робота |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи |
|
|
|||||||||||||||
46. |
Аналіз діагностичної роботи Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: дієслово».. |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
47. |
Службові частини мови. Прийменник |
(Ч. 2, с. 61-62). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами -знають,що таке прийменник; Діяльнісний компонент: -зв’язують слова між собою за допомогою прийменників; -редагують речення,вставляючи потрібні прийменники; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
48. |
Правопис прийменників |
(Ч. 2, с. 63). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; -розрізняють прийменники і префікси; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
49. |
Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґ. Касадепке) |
(Ч. 2, с. 63-65). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
. Знаннєвий компонент: -знають про правопис прийменників; - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів. |
|
|
|||||||||||||||
50. |
Поняття про сполучник |
Частина 1І, с66 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають про сполучники як службову частину мови; Діяльнісний компонент: -записують слова у порядку вказаних значень; -утворюють пари слів,вживаючи сполучники; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
51. |
Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен) |
(Ч. 2, с. 66-69). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: знають про сполучник,їх роль у мовленні; Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
52. |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части¬на 2) (за А. Ліндгрен) . |
Частина 1І, с.69-70 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають про сполучник,їх роль у мовленні; Діяльнісний компонент: - визначають головних персонажів; - знаходять у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
53. |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части¬на 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо для себе |
Частина 1І, с. 71-72 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають про сполучник і його роль у мовленні; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
54. |
Вигук. Складання речень |
Частина 1І, с. 72-73 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають про вигук як службову частину мови; його роль у мовленні; Діяльнісний компонент: -записують слова у порядку вказаних значень; -складають речення,вживаючи вигуки; Ціннисний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
55. |
Розвиток мовлення. Комікс |
Частина1І, с. 74 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - дотримуються культури та правил спілкування; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями; |
|
|
|||||||||||||||
56. |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) . |
Частина 1І, с. 74-75 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають про правопис вигуків; Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -записують речення ,вживаючи вигуки; оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
57. |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія |
Частина 1І, с. 75-77 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають про правопис вигуків; Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -записують речення ,вживаючи вигуки; оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання Ціннісний компоненг: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
58. |
«Що я знаю / умію?» |
Частина 1І, с. 77 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: -діляться своїми враженнями; |
|
|
|||||||||||||||
59. |
Діагностична робота |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
60. |
Аналіз діагностичної роботи |
Частина 1, с. 87-89 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та розрізняють, що таке рима, байка, безкінечник; Діяльнісний компонент: - знаходять у вірші запитання; - виразно читають вірш з римою та без; - знаходять в тексті співзвучні слова із намальованою картиною; Ціннісний компонент: - аналізують вірші, висловлюють свої думки. |
|
|
|||||||||||||||
61. |
Слово і словосполучення . |
Частина 1І, с. 78-79 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -знають ,що таке словосполучення; -знають ,що не є словосполученнями; - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -визначають головне слово в словосполученні; \-будують словосполучення; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно; |
|
|
|||||||||||||||
62. |
Словосполучення і речення . |
Ч 2, с. 79-80 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» «Досліджуємо медіа», |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -розрізняють словосполучення і речення; - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: -визначають головні слова в реченні; -досліджують медіа; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
63. |
Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін¬терв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді) |
(Ч. 2, с. 80-82). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -розрізняють словосполучення і речення; - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
64. |
Речення. Т. Шевченко «Встала весна» |
(Ч. 2, с. 83-84). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -знають ,що таке речення; - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання (робота в парі). Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
|
|||||||||||||||
65. |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (заЛ. Керролом) |
Частина 1І, с. 84-86). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -Знають види речень за метою висловлювання; - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів. |
|
|
|||||||||||||||
66. |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) . |
Частина 2 е. 86-89)., |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -Знають види речень за метою висловлювання; - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів |
|
|
|||||||||||||||
67. |
Окличні і неокличні речення |
Частина 1І, с. 89-90). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знаютьякі речення окличні,неокличні; Діяльнісний компонент: -визначають вид речення за метою висловлювання; - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
68. |
Окличні і неокличні речення. «Електромо-біль Сашко» (частина 1) (за О. Мамич) (скорочено) |
Частина 2, с. 90-92). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -Знають види речень за метою висловлювання; - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів |
|
|
|||||||||||||||
69. |
Головні та другорядні члени речення |
(Ч. 2, с. 92-94). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке головні та другорядні слова в реченні; Діяльнісний компонент: -визначають підмет і присудок у реченні; -розрізняють поширене і непоширене речення; -беруть участь у обговоренні під час дискусії; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
70. |
Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Са¬шко» (частина 2) (за 0. Мамич) (скорочено) |
Ч 2, с. 94-96) |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
. Знаннєвий компонент: -Знають про головні і другорядні члени речення;; - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів |
|
|
|||||||||||||||
71. |
«Що я знаю / умію?» . |
Частина 1І, с. 96 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - визначають головних персонажів; - знаходять у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - |
|
|
|||||||||||||||
72. |
Письмо для себе |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
73. |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово¬сполучення і речення». Діагностична робота. |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
74. |
Аналіз діагностичної роботи. |
Частина 1, с. 106 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - усно переказують твір; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
75. |
Текст. Тема і мета. Заголовок . |
Частина2, с. 97-98). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають, що таке текст -добирають до тексту заголовок; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачають орієнтовний зміст твору; - відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
|
|
|||||||||||||||
76. |
Типи текстів |
(Ч. 2, с. 98-100). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають, що таке типи текстів; Діяльнісний компонент: -визначають типи текстів; - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачають орієнтовний зміст твору; - відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
|
|
|||||||||||||||
77. |
Текст-опис |
Частина2, с. 100-101). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке тип тексту опису; -знають будову тексту-опису; Діяльнісний компонент: -визначають типи текстів; -пишуть опис незвичайної чашки; - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; - читають вголос, Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки |
|
|
|||||||||||||||
78. |
. Науковий і художній описи. |
Ч 2,с 102-103). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -знають ознаки художнього тексту; -Знають будову художнього тексту; - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
|||||||||||||||
79. |
Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини. |
Ч. 2. с. 103-104 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
80. |
Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» |
(Ч. 2, с. 105- 107). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -що таке текст-опис,його будову; - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - усно переказують твір; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
81. |
Розвиток мовлення. Чарівна казка |
(Ч. 2,с. 107-108). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо |
вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
- Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - створюють самостійне письмове висловлення; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
|||||||||||||||
82 |
Текст-міркування. Будова тексту |
(Ч. 2, с. 108-110). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -що таке текст-опис,його будову; - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - усно переказують твір; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
|||||||||||||||
83 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування |
(Ч. 2, с. 110-111). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -знають.що таке текст-міркування,його будову; -вміють будувати текст-міркування; - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
|||||||||||||||
84 |
«Що я знаю / умію?» |
(Ч. 2, с. 111). |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: -діляться своїми враженнями; |
|
|
|||||||||||||||
85 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». Діагностична робота |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи |
|
|
|||||||||||||||
86 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: -діляться своїми враженнями |
|
|
|||||||||||||||
87 |
Повторення і узагальнення вивченого матеріаліалу |
|
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» |
- громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
1