Календарне планування з української мови 3 клас НУШ ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна до підручника "Українська мова" 3 клас (автори: Інна Большакова, Марина Пристінська) Воно включає змістові лінії, компетенції та очікувані результати.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

«Української мови та читання»

ІІ семестр

 

№ п/п

Зміст уроків

Сторінки підручника

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані  результати

Дата уроку

Примітки

Слово. Частини мови: прикметник

1.

 Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоро-

вий дощик»

(Частина 2, с. 6-7).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

-знають,що таке прикметник;

- знають та володіють  продуктивними  способами

читання мовчки, вголос; 

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

 

 

2.

Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...»

(Ч. 2, с. 8-9).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

3.

Розвиток мовлення. Опис

предмета

Частина 2, с. 9-10)1,

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

4.

Словосполучення прикметників з іменниками .

Частина ІІ, 2, с. 10-11)

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

-знають про те,що прикметники у словосполученні узгоджуються з іменниками у роді і числі;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійно

словосполучення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

5.

Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору

 Ч. 2, с. 11-13І

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають поняття «текст», «речення», «науково-популярний текст»; 

Діяльнісний компонент:

- розпізнають стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації;

- визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного;

- визначають головну думку тексту;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

Ціннісний компонент:

- прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації;

 

 

6.

Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі)

 Ч 2, с. 13—15).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають як змінюються прикметники ;

Діяльнісний компонент:

- змінюють прикметники за числами.а в однині за родами;

- визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряють грамотність написаного;

- висловлюють, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту;

- імпровізують, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надає варіант и несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснюють, чому обраний один із них;

 Ціннісний компонент:

- обговорюють успіхи та невдачі на уроці.

 

 

7.

 

 

Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2,

Частина ІІ с. 16-17).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил культури мовлення;

Діяльнісний компонент:

-змінюють прикметники за родами і числами;

- самостійно розуміють  фактичний зміст тексту;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- зважають на ситуації спілкування: враховують умови, учасників, мету;

- з увагою сприймають усні репліки діалогу, перепитують, уточнюють з огляду на ситуацію спілкування;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

8.

Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників.

(Ч. 2, с. 18-19).

«Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають як змінюються прикметники;

Діяльнісний компонент:

- усно відповідають на запитання;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- утворюють прикметники різними способами;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

 

 

9.

Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20).

Частина ІІ

С.20

«Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- зважають на ситуації спілкування: враховують умови, учасників, мету;

- з увагою сприймають усні репліки діалогу, перепитують, уточнюють з огляду на ситуацію спілкування;

 - обговорюють усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;

 - зіставляють почуте з власним досвідом;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі.

 

 

10.

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) .

Частина 1І, с.20-22

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- застосовують  різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставлять до тексту запитання ( робота в парі);

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

11.

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження)

Частина І1, с. 22-23

«Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- усно переказують твір;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

12.

. Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк

Частина 1І, с. 23,25

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, про роди літератури;

Діяльнісний компонент:

- наводять приклади літературних творів до до кожного роду літератури;

-співвідносять вивчені твори з відповідними родами;

- застосовують  різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  родів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставлять до тексту запитання

( робота в парі);

Ціннісний компонент:

- оцінюють героїв  творів порівнюючи із людьми.

 

 

13.

Розвиток мовлення. Твір про себе .

Ч.2,с.25

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

14.

 

«Що я знаю / умію?» .

Частина 1І, с. 25-26

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

 

 

15.

Діагностична робота

 

 «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

16.

Аналіз діагностичної роботи

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

17.

Поняття про числівник .

Частина 1І, с26-27

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають .що таке числівник

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

 

 

18.

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (за С. Дермансъким)

(Ч. 2, с. 27-30).

 «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке казка, називають дійових осіб казки;

Діяльнісний компонент:

- співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами;

- застосовують  різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставлять до тексту запитання ( робота в парі);

Ціннісний компонент:

- оцінюють героїв  казки порівнюючи із людьми.

 

 

19.

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува¬ли» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). Утворення словосполучень

(Ч. 2, с. 27-30).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

 

20.

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким)

(Ч. 2, с. 31-32).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї

Роботи

 

 

21.

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження)

(Ч. 2, с. 32-35).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

. Знаннєвий компонент:

-знають,що таке числівнмк;

- знають та володіють  продуктивними  способами

читання мовчки, вголос;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

 

 

22.

Числівники, які відповідають на питання котрий?

Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч.

Ч.2, с. 35-36).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-знають і вміють утворювати порядкові числівники;

Діяльнісний компонент:

- добирають числівники за зразком;

- відтворюють фактичну інформацію з тексту;

- розрізняють факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботу;

 

 

23.

Розвиток мовлення. Мій робочий день

Частина 1І, с. 37

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу

 

 

24.

«Що я знаю / умію?».

Частина І1, с. 37-38

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями

 

 

25.

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». Діагностична робота. 

2

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

26.

Аналіз діагностичної роботи.

Частина 1, с.43

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

27.

Займенник. Редагування тексту.

Частина І1, с. 38-39

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-знають ,що таке займенник

Діяльнісний компонент:

- доповнюють словосполучення за зразком;

-редагують текст;;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

 

 

28.

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі)

Частина 1І, с.39-42

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- визначають  головних  персонажів;

- знаходять  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні  враження  про  прочитану казку.

 

 

29.

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження)

Частина 1І, с. 42-43

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- співвідносять  вивчені твори  з  відповідними жанрами  (казка,  вірш,  художні  і  науково-художні оповідання; байка);

- застосовують  різні  види  читання  під  час

опрацювання  змісту  казки;  - ставлять запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- пояснюють,  які  вчинки  персонажів  є позитивними, а які негативними;

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні  враження  про прочитану казку.

 

 

30.

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору .

Частина 1І, с. 44

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 - беруть участь у колективному обговоренні

Ціннісний компонент:

- аналізують медіатексти за критеріями – фактами  і

судження про них.

 

 

31.

«Що я знаю / умію?»

Частина 1І, с. 44-45

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

32.

Діагностична робота.

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

33.

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Частини мови.Займен-ник»

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

 

 

34.

Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок»

Частина І1, с.45-47

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

-знають,що таке дієслово;

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

; - оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

35.

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...»

Частина 1І, с. 47-48

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання; 

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

(робота в парі).

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

 

36.

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» ) (Ч. 2, с. 49-50).

Частина 1І, с. 49-50

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

; - оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

37.

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання. Письмо для себе

Частина 1, с. 50-51

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають про роль дієслів у мовленні;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- аналізують прочитане, почуте.

 

 

38.

Часові форми дієслова

Частина 1І, с. 51-52

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають часові форми дієслів;

Діяльнісний компонент

:змінюють дієслова за часами;

-редагують текст,змінюючи дієслова;

;Ціннісний компонент:

- аналізують прочитане, почуте.

 

 

39.

Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». Письмо для себе

Частина 1І, с. 53-54

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають часові форми дієслів;

Діяльнісний компонент: ---оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- виразно читають та звертають увагу на наголоси;

Ціннісний компонент:-

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

40.

Розвиток мовлення. Текст-розповідь

Частина І1, с.52

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

41.

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба»

Частина 1І, с. 55-57

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають,про часові форми дієслів;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- визначають жанрові особливості твору;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та описи в тексті;

 

 

42.

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження)

Ч.2,с.58

 «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

43.

Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе

Ч.2,с.59-60

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

 

44.

«Що я знаю / умію?»

Частина 1І, с. 60-61

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

45.

Діагностична робота

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи

 

 

46.

Аналіз діагностичної роботи Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово.

Частини мови: дієслово»..

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

47.

Службові частини мови. Прийменник

(Ч. 2, с. 61-62).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та збагачують своє мовлення новими словами

-знають,що таке прийменник;

Діяльнісний компонент:

-зв’язують слова між собою за допомогою прийменників;

-редагують речення,вставляючи потрібні прийменники;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

48.

Правопис прийменників

(Ч. 2, с. 63).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

-розрізняють прийменники і префікси;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

49.

Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґ. Касадепке)

(Ч. 2, с. 63-65).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

. Знаннєвий компонент:

-знають про правопис прийменників;

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та вчинки персонажів.

 

 

50.

Поняття про сполучник

Частина 1І, с66

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають про сполучники як службову частину мови;

Діяльнісний компонент:

-записують слова у порядку вказаних значень;

-утворюють пари слів,вживаючи сполучники;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

51.

Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен)

(Ч. 2, с. 66-69).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

знають про сполучник,їх роль у мовленні;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

52.

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части¬на 2) (за А. Ліндгрен) .

Частина 1І, с.69-70

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають про сполучник,їх роль у мовленні;

Діяльнісний компонент: - визначають  головних  персонажів;

- знаходять  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

53.

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части¬на 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо для себе

Частина 1І, с. 71-72

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають про сполучник і його роль у мовленні;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

54.

Вигук. Складання речень

Частина 1І, с. 72-73

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають про вигук  як службову частину мови; його роль у мовленні;

Діяльнісний компонент:

-записують слова у порядку вказаних значень;

-складають речення,вживаючи вигуки;

Ціннисний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

55.

Розвиток мовлення. Комікс

Частина1І, с. 74

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- дотримуються культури  та правил спілкування;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями;

 

 

56.

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) .

Частина 1І, с. 74-75

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають про правопис вигуків;

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-записують речення ,вживаючи вигуки;

оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

57.

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія

Частина 1І, с. 75-77

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають про правопис вигуків;

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-записують речення ,вживаючи вигуки;

оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 Ціннісний компоненг:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

58.

«Що я знаю / умію?»

Частина 1І, с. 77

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

-діляться своїми враженнями;

 

 

59.

Діагностична робота

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

60.

Аналіз діагностичної роботи

Частина 1, с. 87-89

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та розрізняють, що таке рима, байка, безкінечник;

Діяльнісний компонент:

- знаходять у вірші запитання;

- виразно читають вірш з римою та без;

- знаходять в тексті співзвучні слова із намальованою картиною;

Ціннісний компонент:

- аналізують вірші, висловлюють свої думки.

 

 

61.

Слово і словосполучення .

Частина 1І, с. 78-79

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-знають ,що таке словосполучення;

-знають ,що не є словосполученнями;

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-визначають головне слово в словосполученні;

\-будують словосполучення;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно;

 

 

62.

Словосполучення і речення .

Ч 2, с. 79-80

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення» «Досліджуємо медіа»,

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-розрізняють словосполучення і речення;

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

-визначають головні слова в реченні;

-досліджують медіа;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

63.

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін¬терв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді)

(Ч. 2, с. 80-82).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-розрізняють словосполучення і речення;

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

 

64.

Речення. Т. Шевченко «Встала весна»

(Ч. 2, с. 83-84).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-знають ,що таке речення;

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання; 

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

(робота в парі).

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

 

65.

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (заЛ. Керролом) 

Частина 1І, с. 84-86).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

-Знають види речень за метою висловлювання;

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та вчинки персонажів.

 

 

66.

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) .

Частина 2 е. 86-89).,

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

-Знають види речень за метою висловлювання;

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та вчинки персонажів

 

 

67.

Окличні і неокличні речення

Частина 1І, с. 89-90).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знаютьякі речення окличні,неокличні;

Діяльнісний компонент:

-визначають вид речення за метою висловлювання;

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

68.

Окличні і неокличні речення. «Електромо-біль Сашко» (частина 1) (за О. Мамич) (скорочено) 

Частина  2, с. 90-92).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-Знають види речень за метою висловлювання;

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та вчинки персонажів

 

 

69.

Головні та другорядні члени речення

(Ч. 2, с. 92-94).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке головні та другорядні слова в реченні;

Діяльнісний компонент:

-визначають підмет і присудок у реченні;

 -розрізняють поширене і непоширене речення;

-беруть участь у обговоренні під час дискусії;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

70.

Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Са¬шко» (частина 2) (за 0. Мамич) (скорочено) 

Ч 2, с. 94-96)

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

. Знаннєвий компонент:

-Знають про головні і другорядні члени речення;;

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та вчинки персонажів

 

 

71.

 «Що я знаю / умію?» .

Частина 1І, с. 96

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- визначають  головних  персонажів;

- знаходять  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

-

 

 

72.

Письмо для себе

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

73.

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово¬сполучення і речення». Діагностична робота.

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

74.

Аналіз діагностичної роботи.

Частина 1, с. 106

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- усно переказують твір;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

75.

Текст. Тема і мета. Заголовок .

Частина2, с. 97-98).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке текст

-добирають до тексту заголовок;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

 

 

76.

Типи текстів

(Ч. 2, с. 98-100).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке типи текстів;

Діяльнісний компонент:

-визначають типи текстів;

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

 

 

77.

Текст-опис 

Частина2, с. 100-101).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке тип тексту опису;

-знають будову тексту-опису;

Діяльнісний компонент:

-визначають типи текстів;

-пишуть опис незвичайної чашки; - створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

- читають  вголос, 

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки

 

 

78.

. Науковий і художній описи.

Ч 2,с 102-103).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово»

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-знають ознаки художнього тексту;

-Знають будову художнього тексту;

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

79.

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини.

Ч. 2. с. 103-104

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

80.

Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація»

(Ч. 2, с. 105- 107).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-що таке текст-опис,його будову;

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- усно переказують твір;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

81.

Розвиток мовлення. Чарівна казка

(Ч. 2,с. 107-108).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»,

«Досліджуємо медіа», «Театралізуємо

вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- створюють самостійне

письмове висловлення;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

82

Текст-міркування. Будова тексту

(Ч. 2, с. 108-110).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-що таке текст-опис,його будову;

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- усно переказують твір;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

83

Розвиток мовлення. Текст-міркування

(Ч. 2, с. 110-111).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-знають.що таке текст-міркування,його будову;

-вміють будувати текст-міркування;

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

84

«Що я знаю / умію?»

(Ч. 2, с. 111).

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

-діляться своїми враженнями;

 

 

85

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». Діагностична робота

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи

 

 

86

Аналіз діагностичної роботи.

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

-діляться своїми враженнями

 

 

87

Повторення і узагальнення вивченого матеріаліалу

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення»

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Светлана светик
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
16 січня 2022
Переглядів
3633
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку