Календарне планування з української мови. 5 клас (додаткове заняття)
|
|||
Пор. № |
Зміст |
Дата |
Примітки |
1 |
Значення мови в житті людини й суспільства. Прислів’я та приказки про мову. |
1.09 |
|
2 |
Складання і розігрування діалогів на запропоновану тему. |
8.09 |
|
3 |
Повторення вивченого в початкових класах:
|
15.09 |
|
4 |
Типи і стилі мовлення. Робота з текстами різних стилів і типів. |
22.09 |
|
5 |
Пояснювальний диктант. |
29.09 |
|
6 |
Лексикологія:
|
6.10 |
|
7 |
Використання багатозначних слів в прямому і переносному значенні (робота з текстом) |
13.10 |
|
8 |
Групи слів за значенням:
|
20.10 |
|
9 |
Групи слів за значенням:
|
3.11 |
|
10 |
Складання текстів, використовуючи синоніми, антоніми, омоніми, пароніми. |
10.11 |
|
11 |
Тестові завдання з теми: «Лексикологія» |
17.11 |
|
12 |
Будова слова:
|
24.11 |
|
13 |
Розбір слів за будовою. |
1.12 |
|
14 |
Творчий диктант (будова слів за допомогою префіксів і суфіксів) |
8.12 |
|
15 |
Правопис значущих частин слова (словникові диктанти) |
15.12 |
|
16 |
Пояснювальний диктант |
22.12 |
|
17 |
Фонетика:
|
|
|
18 |
Робота зі словником (літери г та г) |
|
|
19 |
Звукове значення букв я, ю, є,ї та щ. |
|
|
20 |
Поділ слів для переносу, скорочення (самоперевірка) |
|
|
21 |
Робота зі словником наголосів |
|
|
22 |
Написання слів із сумнівними приголосними (словниковий диктант) |
|
|
23 |
Спрощення приголосних (робота в парах із взаємоперевіркою) |
|
|
24 |
Орфографічна помилка (робота з текстами, аналіз помилок) |
|
|
25 |
Чергування голосних і приголосних звуків (робота в парах) |
|
|
26 |
Уживання м’якого знака, апострофа (розподільний диктант) |
|
|
27 |
Тестові завдання з теми: «Фонетика, орфографія» |
|
|
28 |
Синтаксис. Пунктуація:
|
|
|
29 |
Складання розповідних, питальних, спонукальних речень, введення їх в текст |
|
|
30 |
Другорядні члени речення. Синтаксичний розбір речень. |
|
|
31 |
Однорідні члени речення. Розділові знаки при однорідних членах речення. Схеми. |
|
|
32 |
Звертання, вставні слова. Робота з текстом (визначення однорідних членів речення, звертань, вставних слів) |
|
|
33 |
Складні речення: сполучникові і безсполучникові (пояснювальний диктант) |
|
|
34 |
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Схеми. Складання речень за схемами. |
|
|
35 |
Тестові завдання з теми: «Синтаксис. Пунктуація» |
|
|
|
|
|
|