65 |
1 |
|
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. |
66. |
1 |
|
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення). |
67. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів. |
68. |
1 |
|
Орфографічний словник. Орфограма (практично). |
69. |
1 |
|
Орфографічна помилка (практично). |
70. |
1 |
|
Вимова приголосних звуків. |
71. |
1 |
|
Уподібнення приголосних звуків. |
72. |
1 |
|
Написання слів із сумнівними приголосними. |
73. 74. |
2 |
|
УМР № 11-12. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно захищати слабших» |
75. |
1 |
|
УМР № 13. Аналіз письмового твору. Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними. |
76. |
1 |
|
Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-. |
77. |
1 |
|
УМР № 14. Особливості складання есе. Написання есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо). |
78. |
1 |
|
Спрощення в групах приголосних |
79. |
1 |
|
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично): [о] — [а], [е] — [і], [е] — [и]; [о], [е] з [і]; [и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів. |
80. |
1 |
|
Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично): [г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с']; [д] — [дж]; [зд] — [ждж]. |
81. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично): [г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с']; [д] — [дж]; [зд] — [ждж]. |
82. |
1 |
|
Основні випадки чергування [у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності). |
83. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Основні випадки чергування (у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності). |
84. |
1 |
|
Контрольна робота № 5 (тестові завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. |
85. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. Позначення м’якості приголосних на письмі. |
86. |
1 |
|
Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення). |
87. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення). |
88. |
1 |
|
Сполучення букв ьо, йо |
89. |
1 |
|
Апостроф (повторення і поглиблення). |
90. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Апостроф (повторення і поглиблення). |
91. |
1 |
|
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних |
92. |
1 |
|
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних. |
93. |
1 |
|
Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» |
94. |
1 |
|
Контрольна робота № 6 (тестові завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. |
95. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення. Головне і залежне слово в словосполученні. |
96. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Головне і залежне слово в словосполученні. |
97. |
1 |
|
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). |
98. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Граматична основа речення. |
99. |
1 |
|
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) |
100. |
1 |
|
Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення). |
101. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні. |
102. |
1 |
|
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично) |
103. 104. |
2 |
|
УМР № 15-16. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
105. |
1 |
|
Контрольна робота № 7 (тестові завдання). Відомості із синтаксису і пунктуації. |
106. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. Другорядні члени речення. |
107. |
1 |
|
Додаток. Спосіб його вираження та роль у мовленні |
108. 109. |
2 |
|
УМР № 17-18. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу» |
110. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у творі-роздумі. Означення. Способи його вираження та роль у мовленні |
111. |
1 |
|
Обставина. Способи її вираження та роль у мовленні |
112. |
1 |
|
УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стиш (орієнтовні теми: «Чому потрібно берепи природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»). |
113. |
1 |
|
Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць. |
114. |
1 |
|
Контрольна робота № 8 (тестові завдання). Другорядні члени речення. |
115. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. Речення з однорідним членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). |
116. |
1 |
|
Кома між однорідними членами речення. |
117. |
1 |
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова. |
118. |
1 |
|
Тире перед узагальнювальним словом. |
119. |
1 |
|
Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення). |
120. |
1 |
|
УМР № 20. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів. |
121. |
1 |
|
УМР № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
122. |
1 |
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). |
123. |
1 |
|
УМР № 22. Аналіз письмового переказу. |
124. |
1 |
|
Виділення вставних слів на письмі комами. |
125. |
1 |
|
УМР № 23. Складання тексту-відповіді відповідно до запропонованої ситуації з використанням вставних слів. |
126. |
1 |
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком. |
127. |
1 |
|
Кома між частинами складного речення. |
128. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Кома між частинами складного речення. |
129. |
1 |
|
Контрольна робота (диктант). |
130. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у диктанті. Пряма мова. Діалог |
131. |
1 |
|
Розділові знаки для оформлення прямої мови (зокрема діалогу). |
132. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Розділові знаки для оформлення прямої мови (зокрема діалогу). |
133. |
1 |
|
УМР № 24. Складання розповіді «Мудрі батькові поради», («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій дідусь (бабуся)» з використанням речень, що містять пряму мову |
134. |
1 |
|
Узагальнення вивченого з розділу «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог» |
135. |
1 |
|
Контрольна робота № 9 (тестові завдання). Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог. |
136. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. Лексикологія. |
137. |
1 |
|
Будова слова й орфографія |
138. |
1 |
|
Фонетика й графіка. |
139. |
1 |
|
Орфоепія та орфографія. |
140. |
1 |
|
Синтаксис і пунктуація. |