Календарне планування з української мови, 5 клас, НУШ

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 5 класу Нової Української Школи. Матеріал подано у вигляді двох документів (1 та 2 семестри) Складено за програмою: «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В. , Заболотний В.В. та ін.) (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Перегляд файлу

65

1

 

Вимова голосних звуків.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

66.

1

 

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).

67.

1

 

Тренувальні вправи.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів.

68.

1

 

Орфографічний словник.

Орфограма (практично).

69.

1

 

Орфографічна помилка (практично).

70.

1

 

Вимова приголосних звуків.

71.

1

 

Уподібнення приголосних звуків.

72.

1

 

Написання слів із сумнівними приголосними.

73.

74.

2

 

УМР № 11-12. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно захищати слабших»

75.

1

 

УМР № 13. Аналіз письмового твору. Тренувальні вправи.

Написання слів із сумнівними приголосними.

76.

1

 

Вимова та правопис префіксів

з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-.

77.

1

 

УМР № 14. Особливості складання есе. Написання есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо).

78.

1

 

Спрощення в групах приголосних

79.

1

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично):

[о] — [а], [е] — [і], [е] — [и];

[о], [е] з [і];

[и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

80.

1

 

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):

[г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с'];

[д] — [дж];

[зд] — [ждж].

81.

1

 

Тренувальні вправи.

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):

[г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с'];

[д] — [дж];

[зд] — [ждж].

82.

1

 

Основні випадки чергування [у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

83.

1

 

Тренувальні вправи.

Основні випадки чергування (у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

84.

1

 

Контрольна робота № 5 (тестові завдання).

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

85.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Позначення м’якості приголосних на письмі.

86.

1

 

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

87.

1

 

Тренувальні вправи.

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

88.

1

 

Сполучення букв ьо, йо

89.

1

 

Апостроф (повторення і поглиблення).

90.

1

 

Тренувальні вправи.

Апостроф (повторення і поглиблення).

91.

1

 

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

92.

1

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.

93.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

94.

1

 

Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

95.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Словосполучення.

Відмінність словосполучення від слова і речення.

Головне і залежне слово в словосполученні.

96.

1

 

Тренувальні вправи.

Головне і залежне слово в словосполученні.

97.

1

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

98.

1

 

Тренувальні вправи.

Граматична основа речення.

99.

1

 

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

100.

1

 

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

101.

1

 

Тренувальні вправи.

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні.

102.

1

 

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

103.

104.

2

 

УМР № 15-16. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

105.

1

 

Контрольна робота № 7 (тестові завдання).

Відомості із синтаксису і пунктуації.

106.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Другорядні члени речення.

107.

1

 

Додаток.

Спосіб його вираження та роль у мовленні

108.

109.

2

 

УМР № 17-18. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу»

110.

1

 

Робота над помилками, допущеними у творі-роздумі.

Означення.

Способи його вираження та роль у мовленні

111.

1

 

Обставина.

Способи її вираження та роль у мовленні

112.

1

 

УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стиш (орієнтовні теми: «Чому потрібно берепи природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

113.

1

 

Визначення в реченні чи  тексті вказаних синтаксичних одиниць.

114.

1

 

Контрольна робота № 8 (тестові завдання).

Другорядні члени речення.

115.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Речення з однорідним членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками).

116.

1

 

Кома між однорідними членами речення.

117.

1

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова.

118.

1

 

Тире перед узагальнювальним словом.

119.

1

 

Звертання.

Непоширені й поширені звертання.

Розділові знаки для виділення звертань  (повторення).

120.

1

 

УМР № 20. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

121.

1

 

УМР № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

122.

1

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

123.

1

 

УМР № 22. Аналіз письмового переказу.

124.

1

 

Виділення вставних слів на письмі комами.

125.

1

 

УМР № 23.  Складання тексту-відповіді  відповідно до запропонованої ситуації з використанням вставних слів.

126.

1

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком.

127.

1

 

Кома між частинами складного речення.

128.

1

 

Тренувальні вправи.

Кома між частинами складного речення.

129.

1

 

Контрольна робота (диктант).

130.

1

 

Робота над помилками, допущеними у диктанті.

Пряма мова. Діалог

131.

1

 

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

132.

1

 

Тренувальні вправи.

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

133.

1

 

УМР № 24. Складання розповіді «Мудрі батькові поради»,  («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій дідусь (бабуся)» з використанням речень, що містять пряму мову

134.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог»

135.

1

 

Контрольна робота № 9 (тестові завдання).

Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог.

136.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Лексикологія.

137.

1

 

Будова слова й орфографія

138.

1

 

Фонетика й графіка.

139.

1

 

Орфоепія та орфографія.

140.

1

 

Синтаксис і пунктуація.

 

doc
Додано
27 травня
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку