Календарне планування з української мови, 5 клас, НУШ

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 5 класу Нової Української Школи. Матеріал подано у вигляді двох документів (1 та 2 семестри) Складено за програмою: «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В. , Заболотний В.В. та ін.) (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Перегляд файлу

65

1

 

Вимова голосних звуків.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

66.

1

 

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).

67.

1

 

Тренувальні вправи.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів.

68.

1

 

Орфографічний словник.

Орфограма (практично).

69.

1

 

Орфографічна помилка (практично).

70.

1

 

Вимова приголосних звуків.

71.

1

 

Уподібнення приголосних звуків.

72.

1

 

Написання слів із сумнівними приголосними.

73.

74.

2

 

УМР № 11-12. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно захищати слабших»

75.

1

 

УМР № 13. Аналіз письмового твору. Тренувальні вправи.

Написання слів із сумнівними приголосними.

76.

1

 

Вимова та правопис префіксів

з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-.

77.

1

 

УМР № 14. Особливості складання есе. Написання есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо).

78.

1

 

Спрощення в групах приголосних

79.

1

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично):

[о] — [а], [е] — [і], [е] — [и];

[о], [е] з [і];

[и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

80.

1

 

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):

[г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с'];

[д] — [дж];

[зд] — [ждж].

81.

1

 

Тренувальні вправи.

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):

[г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с'];

[д] — [дж];

[зд] — [ждж].

82.

1

 

Основні випадки чергування [у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

83.

1

 

Тренувальні вправи.

Основні випадки чергування (у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

84.

1

 

Контрольна робота № 5 (тестові завдання).

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

85.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Позначення м’якості приголосних на письмі.

86.

1

 

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

87.

1

 

Тренувальні вправи.

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

88.

1

 

Сполучення букв ьо, йо

89.

1

 

Апостроф (повторення і поглиблення).

90.

1

 

Тренувальні вправи.

Апостроф (повторення і поглиблення).

91.

1

 

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

92.

1

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.

93.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

94.

1

 

Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

95.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Словосполучення.

Відмінність словосполучення від слова і речення.

Головне і залежне слово в словосполученні.

96.

1

 

Тренувальні вправи.

Головне і залежне слово в словосполученні.

97.

1

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

98.

1

 

Тренувальні вправи.

Граматична основа речення.

99.

1

 

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

100.

1

 

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

101.

1

 

Тренувальні вправи.

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні.

102.

1

 

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

103.

104.

2

 

УМР № 15-16. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

105.

1

 

Контрольна робота № 7 (тестові завдання).

Відомості із синтаксису і пунктуації.

106.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Другорядні члени речення.

107.

1

 

Додаток.

Спосіб його вираження та роль у мовленні

108.

109.

2

 

УМР № 17-18. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу»

110.

1

 

Робота над помилками, допущеними у творі-роздумі.

Означення.

Способи його вираження та роль у мовленні

111.

1

 

Обставина.

Способи її вираження та роль у мовленні

112.

1

 

УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стиш (орієнтовні теми: «Чому потрібно берепи природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

113.

1

 

Визначення в реченні чи  тексті вказаних синтаксичних одиниць.

114.

1

 

Контрольна робота № 8 (тестові завдання).

Другорядні члени речення.

115.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Речення з однорідним членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками).

116.

1

 

Кома між однорідними членами речення.

117.

1

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова.

118.

1

 

Тире перед узагальнювальним словом.

119.

1

 

Звертання.

Непоширені й поширені звертання.

Розділові знаки для виділення звертань  (повторення).

120.

1

 

УМР № 20. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

121.

1

 

УМР № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

122.

1

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

123.

1

 

УМР № 22. Аналіз письмового переказу.

124.

1

 

Виділення вставних слів на письмі комами.

125.

1

 

УМР № 23.  Складання тексту-відповіді  відповідно до запропонованої ситуації з використанням вставних слів.

126.

1

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком.

127.

1

 

Кома між частинами складного речення.

128.

1

 

Тренувальні вправи.

Кома між частинами складного речення.

129.

1

 

Контрольна робота (диктант).

130.

1

 

Робота над помилками, допущеними у диктанті.

Пряма мова. Діалог

131.

1

 

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

132.

1

 

Тренувальні вправи.

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

133.

1

 

УМР № 24. Складання розповіді «Мудрі батькові поради»,  («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій дідусь (бабуся)» з використанням речень, що містять пряму мову

134.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог»

135.

1

 

Контрольна робота № 9 (тестові завдання).

Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог.

136.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Лексикологія.

137.

1

 

Будова слова й орфографія

138.

1

 

Фонетика й графіка.

139.

1

 

Орфоепія та орфографія.

140.

1

 

Синтаксис і пунктуація.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кобець Наталія
    Вітаю! Немає 1 семестру, тільки другий
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    3.0
doc
Додано
27 травня
Переглядів
2140
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку