|
Календарне планування з української мови. 6 клас (додаткове заняття) |
|
|
Пор. № |
Зміст |
Дата |
Примітки |
1 |
Краса і багатство української мови. Прислів’я та приказки про мову. |
5.09 |
|
2 |
Повторення вивченого у 5 класі: -розбір СС -граматична основа -прості та складні речення -навчальний диктант. |
12.09 |
|
3 |
Речення із звертаннями,вставними словами,однорідні члени речення.(розстановка розділових знаків). |
19.09 |
|
4 |
Складання речень із прямою мовою .Диктант-самоперевірка. |
26.09 |
|
5 |
Текст. Визначення теми, ідеї тексту, тип та стиль тексту. Складання тексту офіційно-ділового стилю(оголошення). |
3.10 |
|
6 |
Лексикологія. Групи слів за їх походженням, слова іншомовного походження. Складання тлумачного словника. |
10.10 |
|
7 |
Активна та пасивна лексика. Складання речень із застарілими словами. |
17.10 |
|
8 |
Пояснювальний диктант, визначення неологізмів. |
31.10 |
|
9 |
Складання розповіді про професію своїх батьків, вживаючи професіоналізми, терміни. |
7.11 |
|
10 |
Фразеологізми. Джерела українських фразеологізмів. Складання речень, вживаючи фразеологізми. Синтаксичний розбір речень із фразеологізмами. |
14.11 |
|
11 |
Словотвір. Орфографія. Основні способи словотворення. Складання словотворчих ланцюжків. |
21.11 |
|
12 |
Навчальний переказ. |
28.11 |
|
13 |
Зміни приголосних при творенні слів. Словниковий диктант. |
5.12 |
|
14 |
Написання складних слів. Розподільний диктант. Складання словничка зі словами з пів-. |
12.12 |
|
15 |
Творення складноскорочених слів. Творення самостійних частин мови. |
19.12 |
|
16 |
Тестові завдання з тем: «Словотвір. Орфографія». |
|
|
17 |
Іменник. Розподільний диктант (істоти, неістоти). |
|
|
19 |
Словниковий диктант (велика буква і лапки у власних назвах). |
|
|
20 |
Число іменників. Складання словничка іменників, які вживаються тільки в однині чи множинні. |
|
|
21 |
Пояснювальний диктант (іменники спільного роду). |
|
|
22 |
Відмінювання іменників. Розподільний диктант. |
|
|
23 |
Тестові завдання з теми: «Іменник». |
|
|
24 |
Прикметник. Розподіл прикметників за значенням. Складання речень з прикметниками з вищим і найвищим ступенями порівнянь. |
|
|
25 |
Творення прикметників. Написання прикметників . словникові диктанти. |
|
|
26 |
Написання твору-опису, використовуючи прикметники з суфіксами здрібнілості й пестливості. |
|
|
27 |
Складання словничка з прізвищами прикметникової форми. Тестові завдання. |
|
|
28 |
Числівник. Розподільний диктант (кількісні і порядкові; прості, складні і складені). |
|
|
29 |
Правильне вживання числівників з іменниками в усіх відмінках . Пояснювальний диктант. |
|
|
30 |
Відмінювання кількісних і порядкових числівників. Засвоєння та вживання числівників на позначення дат, часу. Колективна робота « Мій режим дня». |
|
|
31 |
Тестові завдання з теми : «Числівник». |
|
|
32 |
Займенник. Розподіл займенників за розрядами. |
|
|
33 |
Написання займенників .Словникові диктанти . |
|
|
34 |
Складання розповіді,використовуючи займенники. |
|
|
35 |
Навчальний диктант. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|