№ |
І семестр Зміст програмового матеріалу |
Дата |
Примітка |
Вступ |
|||
1. |
Літературна норма української мови. Колективне укладання переліку цікавих українськомовних сайтів для школярів. |
|
|
2. |
Урок мовленнєвого розвитку. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично). Діагностична робота (тестування). |
|
|
3. |
Урок мовленнєвого розвитку. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. |
|
|
4. |
Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом). |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|||
5. |
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. |
|
|
6. |
Вивчені частини мови (іменник і прикметник). Правопис їх. |
|
|
7. |
Вивчені частини мови (числівник і займенник). Правопис їх. |
|
|
8. |
Урок мовленнєвого розвитку. «Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі». |
|
|
9. |
Урок мовленнєвого розвитку. «Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі». |
|
|
10. |
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу. Написання есе (орієнтовні теми: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами. |
|
|
11. |
Контрольна робота № 1 (тестові завдання). Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. (зошит) |
|
|
Морфологія. Орфографія. Дієслово. |
|||
12. |
Морфологія. Орфографія. Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. |
|
|
13. |
Форми дієслова (загальне ознайомлення). Складання тексту для руханки (гасла спортивної команди, девізу команди, що братиме участь у присвяченому певній суспільній події флешмобі) з використанням різних особових форм дієслів. |
|
|
14. |
Неозначена форма (інфінітив). Доконаний і недоконаний види дієслова. |
|
|
15. |
Часи дієслова. Теперішній час. Правопис -ться, -шся в дієсловах (повторення). |
|
|
16. |
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Майбутній час. |
|
|
17. |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту в художньому стилі про виконання певних дій. |
|
|
18. |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту в художньому стилі про виконання певних дій. |
|
|
19. |
Дієслова І і II дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і II дієвідмін (повторення). Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу. Аналіз письмового переказу. |
|
|
20. |
Контрольна робота № 2. Дієслово (І частина) (тестування).(зошит) |
|
|
21. |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. |
|
|
22. |
Творення дієслів умовного і наказового способу. Знак м’якшення в дієсловах наказового способу. |
|
|
23. |
Безособові дієслова. |
|
|
24. |
Способи творення дієслів. |
|
|
25. |
Не з дієсловами. |
|
|
26. |
Не з дієсловами. |
|
|
27. |
Контрольна робота № 3. Дієслово (ІІ частина) (тестування).(зошит) |
|
|
Дієприкметник |
|||
28. |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. |
|
|
29. |
Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників (наприклад: освічений, розвинений, упевнений, натруджені (руки), досягнутий (успіх), докладені (зусилля), заслужена (перемога). Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники (наприклад: як водою облитий; як ошпарений; як громом прибитий). |
|
|
30. |
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами. |
|
|
31. |
Активні й пасивні дієприкметники. Творення, відмінювання і правопис активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу. Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи заміни їх. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. |
|
|
32. |
Урок мовленнєвого розвитку. Особливості будови опису зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом). |
|
|
33. |
Контрольний диктант. |
|
|
34. |
-Н- у дієприкметниках та -нн- у прикметниках дієприкметникового походження. Робота над помилками, допущеними у диктанті. Не з дієприкметниками. |
|
|
35. |
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом). |
|
|
36. |
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом). |
|
|
37. |
Дієслівні форми на -но, -то. |
|
|
38. |
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т.ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то. Аналіз письмового твору. |
|
|
39. |
Контрольна робота. Дієприкметник (тестування). (зошит) |
|
|
40. |
Повторення та узагальнення вивченого. |
|
|
7-Б клас
Українська мова
(88 год, 2,5 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 7-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5-9 класи/ Г.Т.Шелехова, М.І.Пентилюк, В.І.Новосьолова, Т.Д.Гнаткович, Н.Б.Коржова, А.С.Пономаренко, К.В.Таранік-Ткачук. - К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07. 06. 2017 р.).
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
Дата |
II семестр |
Дата |
Перевірка мовної теми |
4 |
29.09 22.10 17.11 22.12 |
|
|
Письмо: переказ |
1 |
13.10 15.10 |
|
|
твір |
- |
- |
|
|
Правопис: диктант |
1 |
03.12 |
|
|