№ |
Дата |
Тема уроку |
Розвиток мовлення |
Додаткові теми |
1 |
|
Спрощення в групах приголосних. |
|
«Бережіть ліс від вогню» |
2 |
|
Спрощення в групах приголосних. |
|
|
3 |
|
|
РМ Замітка в газету (із шкільного життя) інформаційного характеру. |
|
4 |
|
Чергування о – а, е – і , е – и в коренях слів. |
|
«Довкілля – наше природне оточення» |
5 |
|
Чергування о, е з і. |
|
«Квітнева ластівка» |
6 |
|
Чергування е – щ після ж, ч, ш. |
|
|
7 |
|
|
РМ Усний твір-оповідання про випадок із життя (на основі власного досвіду). Усний твір. |
|
8 |
|
|
РМ Письмовий твір-оповідання про випадок із життя (на основі власного досвіду). |
|
9 |
|
Чергування и, і після ж, ч, ш, щ та г, к, х. |
|
«Великдень» |
10 |
|
Чергування приголосних [г, к,х – ж,ч,ш – з,ц,с]. |
|
«Художнє вишивання» |
11 |
|
Основні правила чергування у-в, і-й. |
|
«У всякого своя доля…» |
12 |
|
Чергування з-із-зі |
|
|
13 |
|
Контрольна робота з теми «Вимова і написання голосних приголосних звуків» (тестові завдання) №1 |
|
|
14 |
|
|
РМ Особливості побудови художнього та наукового описів. Опис тварини. |
|
15 |
|
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами я,ю,є і ь. Вживання м'якого знака. |
|
Національні символи України |
16 |
|
Сполуки літер йо, ьо. |
|
|
17 |
|
|
РМ Докладний переказ тексту що містить опис тварини. (письмово) |
|
18 |
|
Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом. |
|
|
19 |
|
Подвоєння букв внаслідок подовженої вимови м’яких звуків та збігу однакових приголосних звуків. |
|
«Паска» |
20-21 |
|
|
РМ Контрольний твір-опис тварини за власним спостереженням. |
|
22 |
|
Написання слів іншомовного походження. И у словах іншомовного походження. |
|
«На Івана Купала» |
23 |
|
Словник іншомовних слів |
|
|
24 |
|
Правопис знака м’якого знака у словах іншомовного походження |
|
|
25 |
|
Правопис апострофа у словах іншомовного походження |
|
|
26 |
|
Подвоєння букв у власних і загальних назвах |
|
|
27 |
|
Контрольна робота.Тест№2 |
|
|
28-29 |
|
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення. Головне і залежне слово в словосполученні |
|
«Наша мова» |
|
|
Лексичне і фразеологічне словосполучення |
|
|
|
|
Типи підрядного зв’язку: узгодження, керування, прилягання |
|
|
30-31 |
|
Речення, його граматична основа. |
|
«Купання ведмежат» |
32 |
|
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) |
|
|
33 |
|
|
РМ Робота над помилками допущеними в контрольному творі та контрольній роботі. |
|
34 |
|
|
РМ Діалог. |
|
35 |
|
Види речень за метою висловлювання: окличні й неокличні. |
|
|
36 |
|
|
Розвиток мовлення . Письмовий твір-роздум за коллективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу» |
|
37 |
|
Розділові знаки в кінці речення. Пунктуаційна помилка |
|
|
39 |
|
|
РМ Стислий переказ тексту-роздуму (письмово) |
|
40 |
|
Контрольна робота. Тест№3 |
|
|
41 |
|
Другорядні члени речення. Додаток |
|
|
42 |
|
|
РМ № Контрольний докладний переказ тексту-розповіді з елементами роздуму. |
|
43-44 |
|
Означення |
|
Діалог-розпитування «Домашня тварина, про яку ти мрієш» із використанням реплік, що містять означення. |
45-46 |
|
Обставина |
|
Діалог-розпитування «Як пройти до музею» із використанням реплік, що містять обставину |
47 |
|
Тренувальні вправи |
|
|
48 |
|
Контрольна робота №4 |
|
|
49 |
|
Речення з однорідним членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і) Кома між однорідними членами |
|
|
50 |
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах |
|
|
51 |
|
|
РМ Аналіз помилок, допущених в контрольному переказі та контрольній роботі. |
|
52 |
|
Звертання. Непоширені й поширені. |
|
|
53 |
|
|
РМ Усний відгук про висловлювання товариша |
|
54 |
|
Розділові знаки при звертанні |
|
«Українське мистецтво» |
55 |
|
|
Розвиток мовлення. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
|
|
|
|
|
«Нова вчителька» |
56-57 |
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами1 |
|
|
58 |
|
Контрольна робота. Тест№5 |
|
|
59-60 |
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком |
|
|
61 |
|
Кома між частинами складного речення, з`єднаного з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком |
|
«Звичаї – скарб українського народу» |
62 |
|
|
Розвиток мовлення Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів
|
|
63-64 |
|
Пряма мова. Розділові знаки в реченняз із прямою мовою |
|
Складання розповіді «Мудрі батькові поради» з використанням речень, що містять пряму мову |
65-66 |
|
Діалог. Тире при діалозі |
|
Інсценування байки, текс якої містить діалог |
67 |
|
Тренувальні вправи |
|
|
68 |
|
Контрольна робота.Тест№6 |
|
|
69-70 |
|
Повторення вивченого Синтаксис і пунктуація. |
|
|
71-72 |
|
Фонетика, , орфоепія, орфографія |
|
|
73 |
|
Контрольний диктант |
|
|
74 |
|
Лексикологія |
|
|
75 |
|
Будова слова і орфографія
|
|
|
76 |
|
Контрольна робота.Тест №7 |
|
|
77 |
|
Підсумковий урок |
|
|