Календарне планування з української мови для 3 класу на 2 семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 3 класу на 2 семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської
Перегляд файлу

Календарне планування з української мови для 3 класу на 2 семестр за підручником  І. Большакової, М. Пристінської

 

Тема

Дата

 

76

Прикметник

Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик» (Ч. 2, с. 6-7).

 

     77

Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...» (Ч. 2, с. 8-9).

 

     78

Розвиток мовлення. Опис предмета (Ч. 2, с. 9-10)

 

     79

Словосполучення прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11)

 

808    80

Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору (Ч. 2, с. 11-13).

 

81

Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15).             

 

82

Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17).

 

83

Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19).

 

84

Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20).

 

85

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22).

 

86

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження) (Ч. 2, с. 22—23)

 

87

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк (Ч. 2, с. 23-24)

 

88

Розвиток мовлення. Твір про себе (Ч. 2, с. 25).

 

89

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26). 

 

90

Узагальнення знань учнів з теми «Прикметник».

 

91

Діагностувальна робота.

 

 

92

Числівник

Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27).

 

93

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува­ли» (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 27-30).

 

94

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува­ли» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). Утворення словосполучень (Ч. 2, с. 27-30).

 

95

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 31-32).

 

96

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження) (Ч. 2, с. 32-35).

 

97

Числівники, які відповідають на питання котрий? Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч. 2, с. 35-36).

 

98

Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37).

 

99

«Що я знаю/умію?» (Ч. 2, с. 37-38).

 

100

Узагальнення знань учнів з теми «Числівник»

 

101

Діагностувальна робота. 

 

 

102

Займенник

Займенник. Редагування тексту (Ч. 2, с. 38-39).

 

103

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (Ч. 2, с. 39-42).

 

104

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження) (Ч. 2, с. 42-43).

 

105

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору (Ч. 2, с. 44).

 

106

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45).

 

107

Узагальнення знань учнів з теми «Займенник».

 

108

Діагностувальна робота.

 

 

 109

Дієслово

Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок» (Ч. 2, с. 45- 47).

 

110

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Са­док вишневий коло хати...» (Ч. 2, с. 47-48).

 

111

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження) (Ч. 2, с. 49-50).

 

112

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». (Ч. 2, с. 50-51).

 

113

Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 51-52).

 

114

Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». (Ч. 2, с. 53-54).

 

115

Розвиток мовлення. Текст-розповідь (Ч. 2, с. 55).

 

116

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—57).

 

117

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження) (Ч. 2, с. 58).

 

118

Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». (Ч. 2, с. 59-60).

 

119

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61).

 

120

Узагальнення знань учнів з теми «Дієслово».

 

121

Діагностувальна робота. 

 

 

122

Службові частини мови

Службові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62).

 

123

Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63).

 

124

Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґжегожем Касдепке) (Ч. 2, с. 63-65).

 

125

Поняття про сполучник (Ч. 2, с. 66).

 

126

Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за Астрід  Ліндгрен) (Ч. 2, с. 66-69).

 

127

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части­на 2) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 69-70).

 

128

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части­на 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). (Ч. 2, с. 71-72).

 

129

Вигук. Складання речень (Ч. 2, с. 72-73).

 

130

Розвиток мовлення. Комікс (Ч. 2, с. 74).

 

131

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Жілем Тібо) с.74-75)

 

132

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія (Ч. 2, с. 75-77).

 

133

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77).

 

134

Узагальнення знань учнів з теми «Службові частини мови».

 

135

Діагностувальна робота.

 

 

136

Словосполучення і речення

Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79).

 

137

Словосполучення і речення (Ч. 2, с. 79-80).

 

138

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін­терв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за Ізабель  Абеді) (Ч. 2, с. 80-82).

 

139

Речення. Т. Шевченко «Встала весна» (Ч. 2, с. 83-84).

 

140

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (за Льюїсом Керролом) (Ч. 2, с. 84-86).

 

141

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) (Ч. 2, е. 86-89).

 

142

Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 89-90).

 

143

Окличні і неокличні речення. «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за Олесею Мамчич) (скорочено) (Ч. 2, с. 90-92).

 

144

Головні та другорядні члени речення (Ч. 2, с. 92-94).

 

145

Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Са­шко» (частина 2) (за 0. Мамчич) (скорочено) (Ч. 2, с. 94-96).

 

146

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96).

 

147

Узагальнення знань учнів з теми «Словосполучення і речення».

 

148

Діагностувальна робота.

 

 

149

Текст

Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98).

 

150

Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100).

 

151

Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101).

 

152

Науковий і художній описи (Ч. 2, с. 102-103).

 

153

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини (Ч. 2. с. 103-104).

 

154

Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107).

 

155

Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108).

 

156

Текст-міркування. Будова тексту (Ч. 2, с. 108-110).

 

157

Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111).

 

158

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111).

 

159

Узагальнення знань учнів з теми «Текст».

 

160

Розвиток мовлення. Есе «Як я ставлюся до канікул»

 

161

Літо. Канікули

 

162

Бібліотека

 

163

Діагностувальна робота.

 

164

Повторення вивченого про частини мови: іменник, прикметник

 

165

Повторення вивченого про частини мови: дієслово

 

166

Повторення вивченого про частини мови: займенник, числівник

 

167

Повторення вивченого про службові частини мови

 

168

Повторення вивченого про словосполучення і речення

 

169

Повторення вивченого про текст

 

170

Підсумок за рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жабур Ганна Іванівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 травня 2023
Переглядів
1376
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку