Календарне планування з української мови для 3 класу на 2 семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської
№ |
Тема |
Дата |
76 |
Прикметник Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик» (Ч. 2, с. 6-7). |
|
77 |
Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...» (Ч. 2, с. 8-9). |
|
78 |
Розвиток мовлення. Опис предмета (Ч. 2, с. 9-10) |
|
79 |
Словосполучення прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11) |
|
808 80 |
Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору (Ч. 2, с. 11-13). |
|
81 |
Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15). |
|
82 |
Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17). |
|
83 |
Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19). |
|
84 |
Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20). |
|
85 |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22). |
|
86 |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження) (Ч. 2, с. 22—23) |
|
87 |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк (Ч. 2, с. 23-24) |
|
88 |
Розвиток мовлення. Твір про себе (Ч. 2, с. 25). |
|
89 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26). |
|
90 |
Узагальнення знань учнів з теми «Прикметник». |
|
91 |
Діагностувальна робота. |
|
92 |
Числівник Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27). |
|
93 |
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 27-30). |
|
94 |
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). Утворення словосполучень (Ч. 2, с. 27-30). |
|
95 |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 31-32). |
|
96 |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження) (Ч. 2, с. 32-35). |
|
97 |
Числівники, які відповідають на питання котрий? Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч. 2, с. 35-36). |
|
98 |
Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37). |
|
99 |
«Що я знаю/умію?» (Ч. 2, с. 37-38). |
|
100 |
Узагальнення знань учнів з теми «Числівник» |
|
101 |
Діагностувальна робота. |
|
102 |
Займенник Займенник. Редагування тексту (Ч. 2, с. 38-39). |
|
103 |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (Ч. 2, с. 39-42). |
|
104 |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження) (Ч. 2, с. 42-43). |
|
105 |
Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору (Ч. 2, с. 44). |
|
106 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45). |
|
107 |
Узагальнення знань учнів з теми «Займенник». |
|
108 |
Діагностувальна робота. |
|
109 |
Дієслово Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок» (Ч. 2, с. 45- 47). |
|
110 |
Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...» (Ч. 2, с. 47-48). |
|
111 |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження) (Ч. 2, с. 49-50). |
|
112 |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». (Ч. 2, с. 50-51). |
|
113 |
Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 51-52). |
|
114 |
Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». (Ч. 2, с. 53-54). |
|
115 |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь (Ч. 2, с. 55). |
|
116 |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—57). |
|
117 |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження) (Ч. 2, с. 58). |
|
118 |
Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». (Ч. 2, с. 59-60). |
|
119 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61). |
|
120 |
Узагальнення знань учнів з теми «Дієслово». |
|
121 |
Діагностувальна робота. |
|
122 |
Службові частини мови Службові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62). |
|
123 |
Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63). |
|
124 |
Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґжегожем Касдепке) (Ч. 2, с. 63-65). |
|
125 |
Поняття про сполучник (Ч. 2, с. 66). |
|
126 |
Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за Астрід Ліндгрен) (Ч. 2, с. 66-69). |
|
127 |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 69-70). |
|
128 |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). (Ч. 2, с. 71-72). |
|
129 |
Вигук. Складання речень (Ч. 2, с. 72-73). |
|
130 |
Розвиток мовлення. Комікс (Ч. 2, с. 74). |
|
131 |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Жілем Тібо) с.74-75) |
|
132 |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія (Ч. 2, с. 75-77). |
|
133 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77). |
|
134 |
Узагальнення знань учнів з теми «Службові частини мови». |
|
135 |
Діагностувальна робота. |
|
136 |
Словосполучення і речення Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79). |
|
137 |
Словосполучення і речення (Ч. 2, с. 79-80). |
|
138 |
Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за Ізабель Абеді) (Ч. 2, с. 80-82). |
|
139 |
Речення. Т. Шевченко «Встала весна» (Ч. 2, с. 83-84). |
|
140 |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (за Льюїсом Керролом) (Ч. 2, с. 84-86). |
|
141 |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) (Ч. 2, е. 86-89). |
|
142 |
Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 89-90). |
|
143 |
Окличні і неокличні речення. «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за Олесею Мамчич) (скорочено) (Ч. 2, с. 90-92). |
|
144 |
Головні та другорядні члени речення (Ч. 2, с. 92-94). |
|
145 |
Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Сашко» (частина 2) (за 0. Мамчич) (скорочено) (Ч. 2, с. 94-96). |
|
146 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96). |
|
147 |
Узагальнення знань учнів з теми «Словосполучення і речення». |
|
148 |
Діагностувальна робота. |
|
149 |
Текст Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98). |
|
150 |
Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100). |
|
151 |
Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101). |
|
152 |
Науковий і художній описи (Ч. 2, с. 102-103). |
|
153 |
Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини (Ч. 2. с. 103-104). |
|
154 |
Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107). |
|
155 |
Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108). |
|
156 |
Текст-міркування. Будова тексту (Ч. 2, с. 108-110). |
|
157 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111). |
|
158 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111). |
|
159 |
Узагальнення знань учнів з теми «Текст». |
|
160 |
Розвиток мовлення. Есе «Як я ставлюся до канікул» |
|
161 |
Літо. Канікули |
|
162 |
Бібліотека |
|
163 |
Діагностувальна робота. |
|
164 |
Повторення вивченого про частини мови: іменник, прикметник |
|
165 |
Повторення вивченого про частини мови: дієслово |
|
166 |
Повторення вивченого про частини мови: займенник, числівник |
|
167 |
Повторення вивченого про службові частини мови |
|
168 |
Повторення вивченого про словосполучення і речення |
|
169 |
Повторення вивченого про текст |
|
170 |
Підсумок за рік. |
|