Календарне планування з української мови для 3 класу за програмою О.Я.Савченко( 2 семестр 2023р)

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків з української мови для 3 класу за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко зі змінами , внесеними наказом №443 від 12.08.2022

Підручник: «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 1 - Пономарьова К. І., Гайова Л. А.; Частина 2 - Савченко О. Я.

Перегляд файлу

Українська мова

Підручник: «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 1 - Пономарьова К. І., Гайова Л. А.; Частина 2 - Савченко О. Я.

 Навчальна програма: Типова освітня програма колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко зі змінами , внесеними наказом №443 від 12.08.2022

   

 

І І СЕМЕСТР

4 години х 20 тижнів = 80 години

( 10 годин розвитку зв’язного мовлення)

№ уроку, сторінка в підручнику / зошиті

Дата проведення

 

Примітки

 

 

Тема

 

62

 

    09.01

 

 

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником

63

10.01

 

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником

64

11.01

 

Закріплення і застосування знань, умінь і навичок  про будову слова

65

13.01

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи»

 

 

 

66

С. 78-79

 

 

16.01

 

ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ІМЕННИКИ

 

Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання

67

С. 80-81

17.01

 

Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

68

С. 81-83

18.01

 

Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків

69

С. 83-85

20.01

 

Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання

70

С. 85-87

23.01

 

Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. Написання тексту з поясненням власної думки

71

С. 88-89

24.01

 

Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання

72

С. 29-31

(у зошиті «Малюю словом»)

25.01

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік»

73

С. 90-91

27.01

 

Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

74

 

30.01

 

Закріплення і застосування знань, умінь і навичок  про іменники.

75

 

31.01

 

Тематична діагностувальна робота. Переказ

76

01.02

 

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

77

С. 92-93

 

  

  03.02

 

                             ДОСЛІДЖУЮ ПРИКМЕТНИКИ

 

Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання

78

С. 94-95

06.02

 

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

79

С. 96-97

07.02

 

Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему

 

80

С. 32-34

(у зошиті «Малюю словом»)

08.02

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди»

81

С. 97-99

10.02

 

Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки

82

С. 99-100

13.02

 

Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання

83

С. 101-102

14.02

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Пошук інформації на рекламному плакаті. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. Складання розповіді за малюнком з використанням прикметників

84

15.02

 

  Тематична діагностувальна робота .Списування

85

 

17.02

 

 Аналіз діагностувальної роботи

86

20.02

 

Закріплення і застосування знань, умінь і навичок

 

  

     87

С. 103-104

 

  

  21.02

 

РОЗРІЗНЯЮ ЧИСЛІВНИКИ

 

Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на квитку до театру. Написання тексту за поданими запитаннями

88

С. 35-37

(у зошиті «Малюю словом

22.02

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»

 

 89

24.02

 

Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки

90

С. 105-106

27.02

 

Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки

91

С. 106-107

28.02

 

Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями

92

01.03

 

Закріплення і застосування знань, умінь і навичок  про числівники

 

 

93

С. 108-109

 

 

    03.03

 

ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ДІЄСЛОВА

 

Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

94

С. 110-111

06.03

 

Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Написання розповіді за малюнками і запитаннями

95

С. 111-113

07.03

 

Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту

96

С. 113-115

08.03

 

Змінювання дієслів за часами. Написання розповіді на задану тему

97

С. 38-40

(у зошиті «Малюю словом»)

10.03

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»

98

С. 115-116

13.03

 

Написання не з дієсловами. Редагування правил поведінки за столом. Написання правил користування книжкою.

99

С. 117-118

14.03

 

Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Написання розповіді за поданими запитаннями

100

С. 119-120

15.03

 

Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями

101

 

17.03

 

Закріплення і застосування знань, умінь і навичок  про дієслова.

 

102

20.03

 

 

103

 

21.03

 

Тематична діагностувальна робота . Диктант

104

    22.03

 

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

105

С. 121-122

 

 

24.03

 

РОЗПІЗНАЮ СЛУЖБОВІ СЛОВА

 

Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою

106

С. 41-43

(у зошиті «Малюю словом»)

03.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я»

107

С. 122-124

04.04

 

Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. Написання розповіді про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

108

С. 124-126

05.04

 

Розрізнення частин мови. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

109

 

07.04

 

 

Пошук інформації на афіші. Визначення достовірної і недостовірної інформації

110

10.04

 

Закріплення і застосування знань, умінь і навичок  про службові слова.

 

 

 

111

С. 127-129

 

 

11.04

 

БУДУЮ РЕЧЕННЯ

 

Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. Відтворення діалогу в ролях. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

112

С. 129-130

12.04

 

Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. Редагування і розігрування діалогу. Написання розгорнутої відповіді на запитання

113

С. 131-133

14.04

 

Визначення в реченні головних і другорядних членів. Пошук інформації на таблиці. Написання розгорнутої відповіді на запитання

114

С. 44-46

(у зошиті «Малюю словом»)

17.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я»

115

С. 133-134

18.04

 

Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. Написання тексту про свої враження

116

С. 134-136

19.04

 

Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. Розпізнавання головного і залежного слова в словосполученні. Написання розповіді за запитаннями

117

С. 137-138

21.04

 

Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

118

23.04

 

Закріплення  і застосування знань, умінь і навичок про речення

119

 

25.04

 

Тематична діагностувальна робота. Досліджую мовні явища з теми «Речення»

120

26.04

 

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

121

С. 139-140

 

 

28.04

 

ДОСЛІДЖУЮ ТЕКСТ

 

Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

122

С. 47-49

(у зошиті «Малюю словом»)

01.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

123

С. 141-143

02.05

 

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання тексту за поданими запитаннями

124

С. 143-145

03.05

 

Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання тексту про власний вибір з обґрунтуванням своєї думки

125

С. 145-147

05.05

 

Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту

126

С. 147-149

08.05

 

Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

127

С. 149-151

09.05

 

Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів

128

С. 151-153

10.05

 

Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

129

С. 50-52

(у зошиті «Малюю словом»)

12.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»

 

130

С. 153-155

15.05

 

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього

131

16.05

 

Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про текст

 

132

17.05

 

Тематична діагностувальна робота. Досліджую мовні явища з теми «Текст»

133

19.05

 

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

134

С. 156-157

 

   

 22.05

 

                                         ПОВТОРЮЮ ВИВЧЕНЕ

 

Абетка. Розташування слів в абетковому порядку. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему

 

135

23.05

 

Написання слів з сумнівними приголосними звуками

136

24.05

 

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и

137

26.05

 

Розбір слів за будовою

138

С. 158-159

29.05

 

Текст .Речення.Частини мови

 

139

30.05

 

Комплексна тестова діагностувальна робота

140

31.05

 

Аналіз діагностувапльної роботи

 

141

С. 53-55

(у зошиті «Малюю словом»)

02.06

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
2358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку