Календарно - тематичне планування уроків з української мови для 3 класу за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко зі змінами , внесеними наказом №443 від 12.08.2022
Підручник: «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 1 - Пономарьова К. І., Гайова Л. А.; Частина 2 - Савченко О. Я.
Українська мова Підручник: «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 1 - Пономарьова К. І., Гайова Л. А.; Частина 2 - Савченко О. Я.Навчальна програма: Типова освітня програма колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко зі змінами , внесеними наказом №443 від 12.08.2022
|
|||
І І СЕМЕСТР 4 години х 20 тижнів = 80 години ( 10 годин розвитку зв’язного мовлення) |
|||
№ уроку, сторінка в підручнику / зошиті |
Дата проведення
|
Примітки
|
Тема |
62 |
09.01 |
|
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником |
63 |
10.01 |
|
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником |
64 |
11.01 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про будову слова |
65 |
13.01 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи»
|
66 С. 78-79 |
16.01 |
|
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ІМЕННИКИ
Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
67 С. 80-81 |
17.01 |
|
Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями |
68 С. 81-83 |
18.01 |
|
Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків |
69 С. 83-85 |
20.01 |
|
Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання |
70 С. 85-87 |
23.01 |
|
Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. Написання тексту з поясненням власної думки |
71 С. 88-89 |
24.01 |
|
Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
72 С. 29-31 (у зошиті «Малюю словом») |
25.01 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік» |
73 С. 90-91 |
27.01 |
|
Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки |
74
|
30.01 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про іменники. |
75
|
31.01 |
|
Тематична діагностувальна робота. Переказ |
76 |
01.02 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
77 С. 92-93 |
03.02 |
|
ДОСЛІДЖУЮ ПРИКМЕТНИКИ
Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
78 С. 94-95 |
06.02 |
|
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
79 С. 96-97 |
07.02 |
|
Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему
|
80 С. 32-34 (у зошиті «Малюю словом») |
08.02 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди» |
81 С. 97-99 |
10.02 |
|
Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки |
82 С. 99-100 |
13.02 |
|
Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання |
83 С. 101-102 |
14.02 |
|
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Пошук інформації на рекламному плакаті. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. Складання розповіді за малюнком з використанням прикметників |
84 |
15.02 |
|
Тематична діагностувальна робота .Списування |
85
|
17.02 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
86 |
20.02 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок |
87 С. 103-104 |
21.02 |
|
РОЗРІЗНЯЮ ЧИСЛІВНИКИ
Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на квитку до театру. Написання тексту за поданими запитаннями |
88 С. 35-37 (у зошиті «Малюю словом |
22.02 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»
|
89 |
24.02 |
|
Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки |
90 С. 105-106 |
27.02 |
|
Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки |
91 С. 106-107 |
28.02 |
|
Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями |
92 |
01.03 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про числівники |
93 С. 108-109 |
03.03 |
|
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ДІЄСЛОВА
Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
94 С. 110-111 |
06.03 |
|
Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Написання розповіді за малюнками і запитаннями |
95 С. 111-113 |
07.03 |
|
Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту |
96 С. 113-115 |
08.03 |
|
Змінювання дієслів за часами. Написання розповіді на задану тему |
97 С. 38-40 (у зошиті «Малюю словом») |
10.03 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок» |
98 С. 115-116 |
13.03 |
|
Написання не з дієсловами. Редагування правил поведінки за столом. Написання правил користування книжкою. |
99 С. 117-118 |
14.03 |
|
Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Написання розповіді за поданими запитаннями |
100 С. 119-120 |
15.03 |
|
Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями |
101
|
17.03 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про дієслова.
|
102 |
20.03 |
|
|
103
|
21.03 |
|
Тематична діагностувальна робота . Диктант |
104 |
22.03 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
105 С. 121-122 |
24.03 |
|
РОЗПІЗНАЮ СЛУЖБОВІ СЛОВА
Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою |
106 С. 41-43 (у зошиті «Малюю словом») |
03.04 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я» |
107 С. 122-124 |
04.04 |
|
Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. Написання розповіді про своє бажання з обґрунтуванням власної думки |
108 С. 124-126 |
05.04 |
|
Розрізнення частин мови. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
109
|
07.04 |
|
Пошук інформації на афіші. Визначення достовірної і недостовірної інформації |
110 |
10.04 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про службові слова.
|
111 С. 127-129 |
11.04 |
|
БУДУЮ РЕЧЕННЯ
Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. Відтворення діалогу в ролях. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання |
112 С. 129-130 |
12.04 |
|
Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. Редагування і розігрування діалогу. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
113 С. 131-133 |
14.04 |
|
Визначення в реченні головних і другорядних членів. Пошук інформації на таблиці. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
114 С. 44-46 (у зошиті «Малюю словом») |
17.04 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я» |
115 С. 133-134 |
18.04 |
|
Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. Написання тексту про свої враження |
116 С. 134-136 |
19.04 |
|
Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. Розпізнавання головного і залежного слова в словосполученні. Написання розповіді за запитаннями |
117 С. 137-138 |
21.04 |
|
Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
118 |
23.04 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про речення |
119
|
25.04 |
|
Тематична діагностувальна робота. Досліджую мовні явища з теми «Речення» |
120 |
26.04 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
121 С. 139-140 |
28.04 |
|
ДОСЛІДЖУЮ ТЕКСТ
Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
122 С. 47-49 (у зошиті «Малюю словом») |
01.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла» |
123 С. 141-143 |
02.05 |
|
Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання тексту за поданими запитаннями |
124 С. 143-145 |
03.05 |
|
Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання тексту про власний вибір з обґрунтуванням своєї думки |
125 С. 145-147 |
05.05 |
|
Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту |
126 С. 147-149 |
08.05 |
|
Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
127 С. 149-151 |
09.05 |
|
Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів |
128 С. 151-153 |
10.05 |
|
Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
129 С. 50-52 (у зошиті «Малюю словом») |
12.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»
|
130 С. 153-155 |
15.05 |
|
Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього |
131 |
16.05 |
|
Закріплення і застосування знань, умінь і навичок про текст
|
132 |
17.05 |
|
Тематична діагностувальна робота. Досліджую мовні явища з теми «Текст» |
133 |
19.05 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
134 С. 156-157 |
22.05 |
|
ПОВТОРЮЮ ВИВЧЕНЕ
Абетка. Розташування слів в абетковому порядку. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему
|
135 |
23.05 |
|
Написання слів з сумнівними приголосними звуками |
136 |
24.05 |
|
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и |
137 |
26.05 |
|
Розбір слів за будовою |
138 С. 158-159 |
29.05 |
|
Текст .Речення.Частини мови
|
139 |
30.05 |
|
Комплексна тестова діагностувальна робота |
140 |
31.05 |
|
Аналіз діагностувапльної роботи
|
141 С. 53-55 (у зошиті «Малюю словом») |
02.06 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля» Підсумковий урок |
|
|
|
|