Українська мова ( за підручником О.М.Коваленко, Ю.М.Тельпуховскої для шкіл з російською мовою навчання) 3 години на тиждень
|
|||||
ІІ семестр |
|
|
|
||
У кімнаті. |
|
|
|
||
У спальні. |
|
|
|
||
Їжа. |
|
|
|
||
Повторення теми « Посуд. Їжа.» Урок роботи з дитячою книжкою. Комар Б. « Проханий» |
|
|
|
||
У бібліотеці. |
|
|
|
||
Мої улюблені книжки. |
|
|
|
||
Письменники України. Т.Г.Шевченко. |
|
|
|
||
Урок розвитку зв’язного мовлення. Українська народна казка « Солом’яний бичок» |
|
|
|
||
Алфавіт. |
|
|
|
||
У театрі. Буква И. Урок роботи з дитячою книжкою Ярмиш Ю. « Зайчаткова казочка» |
|
|
|
||
Природа весною. Буква і. урок розвитку зв’язного мовлення. А вже весна, а вже красна…… |
|
|
|
||
Рослини. Дерева і кущі. Буква Е. |
|
|
|
||
Квіти. |
|
|
|
||
Квіти. Урок роботи з дитячою книжкою. Буцень О. « хитра квітка». |
|
|
|
||
Квіти. Буква Є. |
|
|
|
||
Комахи. Вимова звуків (дж), (дз). |
|
|
|
||
Повторення теми « Весна». Урок розвитку зв’язного мовлення . яка комашка сіла на ромашку? |
|
|
|
||
Урок повторення теми « Весна». Урок роботи з дитячою книжкою. Буцень. О. « Як приходить весна?» |
|
|
|
||
Дики птахи. Буква Ч, звук ( ч). Буква Щ, звуки (шч). |
|
|
|
||
Свійські птахи. Буква Г, звук ( г). буква |
|
|
|
||
Свійські тварини. Вимова звука (о). Чергування звуків (і)/(о) |
|
|
|
||
Свійські тварини. |
|
|
|
||
Свійські тварини і птахи. |
|
|
|
||
Свійські тварини і птахи. Урок роботи з дитячою книжкою. Копиленко О. « Друзі». |
|
|
|
||
Дикі тварини. Буква Ї. |
|
|
|
||
Дикі тварини. Гуцало Е. « Сіре зайченя». |
|
|
|
||
Урок повторення теми « Тварини: птахи і звірі» |
|
|
|
||
Наша Батьківщина.. Велика буква. |
|
|
|
||
У селі. Уживання слів: у, до, на, з. |
|
|
|
||
У місті. Велика буква. |
|
|
|
||
Транспорт. Апостроф. Урок роботи з дитячою книжкою. Стеценко М. « Льончика зупинка» |
|
|
|
||
Магазин. Удосконалення навички читання. |
|
|
|
||
День Матері. Урок роботи з дитячою книгою Сухомлинський В. «Найласкавіші руки». |
|
|
|
||
Лікарня. Буквосполучення йо, ьо. |
|
|
|
||
Урок повторення теми « Наша Батьківщина. Міста і села» |
|
|
|
||
Природа влітку. Урок розвитку зв’язного мовлення. Сонечко пече, літо настає. |
|
|
|
||
Робота на городі. |
|
|
|
||
Літній відпочинок. |
|
|
|
||
Риболовля. Урок роботи з дитячою книгою. Бондарчук А. « Просте діло» |
|
|
|
||
Урок повторення теми « Літо». |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. Українські народні казки. |
|
|
|
||
Урок розвитку зв’язного мовлення. Українська народна казка « Півник і двоє мишенят». Складання казки навпаки. |
|
|
|
||
Урок розвитку зв’язного мовлення. Хто, хто в рукавичці живе? |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. Рослини. |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. Дні тижня. Місяці. |
|
|
|
||
Урок роботи з дитячою книжкою. Познанська М. « Всьому свій час». |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. Тварини. Рослини. |
|
|
|
||
Урок розвитку зв’язного мовлення. Лісові загадки і таємниці. |
|
|
|
||
Повторяємо вивчене. Людина. Одяг. Взуття. |
|
|
|
||
Повторяємо вивченого. Школа. Урок зв’язного мовлення. Запрошуємо до гри. |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. Літо. |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. Гра у перекладачів. |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. Алфавіт. |
|
|
|
||
Урок роботи з дитячою книжкою. Коломієць Т. « Хто нам літери приніс» |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. |
|
|
|
||
Повторюємо вивчене. |
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|||||
|
|||||