Презентація до інтегрованого уроку української мови та “ Я у с віті “( 4 клас . Тема. . ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ПРАВОПИС ПРИКМЕТНИКІВ У МНОЖИНІ.) Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР
Номер слайду 2
Всі за парти ми сідаємо,До роботи приступаємо. Щоб помилок уникати,Треба пильність розвивати!
Номер слайду 3
Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас.
Номер слайду 4
МІЙ НАСТРІЙ
Номер слайду 5
Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.
Номер слайду 6
4 лютого Класна робота
Номер слайду 7
Щоб слова і букви правильно писати, хвилинку каліграфії треба починати. Яка охайна, симпатична хвилинка ця каліграфічна.
Номер слайду 8
« Конкурс красунь »_____ Хвилинка каліграфіїТл ал ан ов ит ой. Талановитий , обдарований, геніальний, блискучий, удачливий,
Номер слайду 9
Тема наша непроста, та для всіх цікава,Будуть, діти, в ній слова, буде і забава.І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,Мовних скарбів пребагато ми з вами зберемо.
Номер слайду 10
Тема. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ПРАВОПИС ПРИКМЕТНИКІВ У МНОЖИНІ
Номер слайду 11
ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯ Ми очікуємо від уроку : ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНОК РОБОТУ В ГРУПАХВМІННЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ
Номер слайду 12
Словникова робота. Тролейбус — міський електричний колісний транспортний засіб із кузовом як у автобуса та електричним двигуном, що живиться від двох контактних проводів.
Номер слайду 13
Цікаво знати!В Україні перші тролейбуси були запущені у Києві (1935) і Харкові (1939); як міжміський транспортний засіб використовується на трасі Сімферополь — Ялта.
Номер слайду 14
На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.
Номер слайду 15
Гра «Що спільного?»Учасники гри мають знайти якомога більше ознак подібності між тролейбусом і автобусом, між тролейбусом і трамваєм.
Номер слайду 16
« Асоціативний кущ » Прикметник
Номер слайду 17
Прикметник –це частина мови, що відповідає на питання який? яка? яке? які? Означає ознаку предмета, прикметники у реченні пов”язані з іменниками.
Номер слайду 18
Колективне виконання вправи 238 (с. 105)
Номер слайду 19
. Музична фізкультхвилинка
Номер слайду 20
Гра «Я — дослідник» Робота над прислів’ями— Спишіть. Підкресліть прикметники у родовому відмінку однією лінією, а у місцевому — двома.r
Номер слайду 21
Світ не без добрих людей. У добрих звичаїв добре життя. * І в чужих краях люди хліб їдять. І від солодких слів буває гірко. Від кривих дерев і тінь крива.
Номер слайду 22
Технологія «Кубування»Прик-метник. Р ід
Номер слайду 23
Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці?— Які цінні думки запам’ятали?
Номер слайду 24
Домашнє завдання. Вправа 240 (с. 105); повторити правило .