|
Частини мови. Загальне поняття |
|
|
63 |
Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? котрúй? котрá? котрé? котрí? де? коли? як?, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але тощо). Розпізнавання таких слів.(впр. 259—262) |
|
|
64 |
Розвиток мовлення . Написання листа з попереднім складанням плану |
|
|
65 |
Словниково-логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами в межах кожної частини мови. (впр. 263-266) |
|
|
66 |
Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за граматичним і смисловим зв’язком з іншими словами (в межах словосполучень і речень).(впр. 267-275) |
|
|
|
Іменник |
|
|
67 |
Загальне поняття (питання, значення, роль та зв’язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників).Іменники, що означають назви істот (хто?), та іменники, які означають назви неістот (що?).(впр. 276-283) |
|
|
68 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. (впр. 284-287) |
|
|
69 |
Розвиток мовлення . Твір про свої враження від свята |
|
|
70 |
Закріплення навичок правопису власних імен і загальних іменників. (впр. 288-293) |
|
|
71 |
Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості (утворених від прикметників). (впр. 294-297) |
|
|
72 |
Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені дії (утворених від дієслів) (впр.298-303) |
|
|
73 |
Рід іменників (чоловічий, жіночий, середній). Віднесення слова до одного з родів. (впр. 304-307) |
|
|
74 |
Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників. Віднесення слова до одного з родів. (впр. 308-312) |
|
|
75 |
Розвиток мовлення .Письмовий переказ тексту за складеним планом |
|
|
76 |
Змінювання іменників за числами (однина і множина).(впр. 313-317) |
|
|
77 |
Іменники, що вживаються лише в однині або лише у множині. Вправи на змінювання іменників за числами. (впр. 318-321) |
|
|
78 |
Практичне ознайомлення з відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання). Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова.(впр. 322-325) |
|
|
79 |
Роль іменників у реченні. Зв'язок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників.(впр. 326-330) |
|
|
80 |
Контрольна робота .Перевірка мовних знань, умінь і навичок «Іменник» |
|
|
81 |
Розвиток мовлення . Твір з елементами опису |
|
|
|
Прикметник |
|
|
82 |
Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні). (впр. 331-335) |
|
|
83 |
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника. Спостереження за вживанням прикметників у загадках.(впр. 336-345) |
|
|
84 |
Розвиток мовлення . Письмовий переказ тексту за складеним планом |
|
|
85 |
Змінювання прикметників за числами. (впр. 346-355) |
|
|
86 |
Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. (впр. 356-359) |
|
|
87 |
Вправи на визначення роду і числа прикметників за відповідними іменниками. Прикметники-синоніми і прикметники-антоніми. (впр. 360-364) |
|
|
88 |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях. Розбір прикметника як частини мови. (впр.365-368) |
|
|
89 |
Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за влучним уживанням прикметників у тексті, зокрема в описах, розмірковування над тим, з якою метою вони дібрані автором. (впр. 369-373) |
|
|
90 |
Розвиток мовлення . Твір за складеним планом |
|
|
91 |
Спостереження за вживанням прикметників у загадках. |
|
|
92 |
Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови. (впр. 379-387) |
|
|
93 |
Контрольна робота : диктант |
|
|
|
Дієслово |
|
|
94 |
Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово( питання, роль у реченні). Зв'язок дієслова з іменником у реченні. (впр. 388-391) |
|
|
95 |
Розвиток мовлення. Твір – розповідь за складеним планом |
|
|
96 |
Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. (впр. 392-394) |
|
|
97 |
Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ. Вибір із даних дієслів тих, що найвиразніше передають думку, відповідають меті й типу висловлювання. (впр.395-398) |
|
|
98 |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми.Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів.(399-407) |
|
|
99 |
Вживання дієслів у переносному значенні.(впр. 408-412) |
|
|
100 |
Контрольна робота: списування . |
|
|
101 |
Розвиток мовлення .Опис науковий і художній |
|
|
102 |
Спостереження за вживанням дієслів у мовленні. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико -логічними значеннями дієслів (впр. 413-417) |
|
|
103 |
Змінювання дієслів за часами. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні. (впр. 418-426) |
|
|
104 |
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.(впр. 427-433). |
|
|
105 |
Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу у власних висловлюваннях.(впр. 434-440) |
|
|
106 |
Розвиток мовлення . Чи все ми знаємо про тварин? |
|
|
107 |
Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні. (впр. 441—445) |
|
|
108 |
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови, про часові форми дієслова. Узагальнення знань учнів (впр. 446-449) |
|
|
1о9 |
Контрольна робота. Перевірка мовних знань, умінь і навичок «Дієслово» |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
110 |
Повторення вивченого про звуки і букви.Позначення м’якості приголосних звуків перед знаком м’якшення. (впр. 450—456). |
|
|
111 |
Контрольна робота : диктант |
|
|
112 |
Розвиток мовлення.Письмовий переказ тексту |
|
|
113 |
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст. (впр. 457-461) |
|
|
114 |
Повторення вивченого про частини мови. Складання речень за малюнком (впр. 462—466). |
|
|
115 |
Повторення вивченого матеріалу (впр. 467—469). |
|
|
116 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік |
|
|