Календарне планування з української мови у 4 класі на ІІ семестр до підручника "Українська мова та читання" І. Большакова, І. Хворостяний

Про матеріал
Календарне планування з української мови у 4 класі на ІІ семестр до підручника "Українська мова та читання" І. Большакова, І. Хворостяний
Перегляд файлу

Українська мова

4 клас

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

 

76

Слово. Частини мови. Прикметник

Прикметник як самостійна частина мови. С.6-7

 

77

Розвиток мовлення. Порівнюємо предмети. С.8

 

78

Змінювання прикметників за числами та родами. С.9-10

 

79

Анотація. Авторська казка. Повість-казка. Чарлі і шоколадна фабрика» ч.1 (За Роальдом Далом).  С.11-14

 

80

Відмінювання прикметників в однині. С.11-15

 

81

Повість-казка «Чарлі і шоколадна фабрика» ч.2 (За Роальдом Далом). Характеристика персонажів. Читання в особах. С.16-18

 

82

Початкова форма прикметників. Повість-казка «Чарлі і шоколадна фабрика» ч.3 (За Роальдом Далом) Читаємо за особами і переказуємо. С.19-21

 

83

Відмінювання прикметників чоловічого роду. С.22-25

 

84

Відмінювання прикметників середнього роду. С.26-27

 

85

Відмінювання прикметників жіночого роду. Розрізняємо відмінки (давальний і місцевий). С.28-29

 

86

Створюємо кінцівку. Театралізуємо «Лісова миша і хатня мишка». Тема і головна думка тексту. 

 

87

Відмінювання прикметників у множині. С.30-32

 

88

Відмінювання прикметників. Монолог. «Геній на п’ять секунд»( За Оксаною Лущевською). Передбачення за заголовком. Характеристика персонажа. С.32-33.

 

89

Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк. С. 34-36

 

90

Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк. С.36-37

 

91

Розвиток мовлення. Рекламне повідомлення. С.38

 

92

Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.38

 

93

Діагностувальна  робота з теми «Слово. Частини мови. Прикметник»

 

94

Сторінка письменниці. Леся Українка FA (Сонет). С.39-40

 

 

95

Слово. Частини мови. Числівник

Числівник як самостійна частина мови. С.41-42

 

96

Правопис числівників. С.43

 

97

Правопис числівників.

 

98

Читаємо за особами і переказуємо. Чорна кішка, або магічне число «сім»» (За В. Чемерисом). Тема і головна думка. С.43-46

 

99

Правопис числівників. С.46-47

 

100

Правопис числівників 11–20. С.48

 

101

Правопис числівників 40–90, 100. С.49

 

102

Що я знаю / умію? С.49

 

103

Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Числівник»

 

 

104

Слово. Частини мови. Займенник

Займенник як самостійна частина мови. Особові займенники. Повість. А.Аудгільд Сульберґ «Хто проти суперкрутих?» Анотація до повісті С.50-51

 

105

Відмінювання особових займенників. С.52

 

106

Відмінювання особових займенників. Повість. «Інтерв’ю з письменницею». Інтерв’ю з авторкою повісті А.Аудгільд Сульберґ «Хто проти суперкрутих?» С.53

 

107

Правопис займенників. С.54.

 

108

«Хто проти суперкрутих» (За А. Аудгільд Сульберґ ) С.54-57

 

109

Правопис займенників. С.58-59

 

110

Розвиток мовлення. Новина. С.60

 

111

Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.60

 

112

Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Займенник»

 

113

Сторінка письменника. «Реве та стогне Дніпр широкий» Т. Шевченко  С.61-62

 

 

114

Слово. Частини мови. Дієслово

Дієслово як самостійна частина мови. Знайомимось з письменником. Т. Шевченко. Інфографіка. Поезія. Балада. С.63-64

 

115

Неозначена форма дієслова. С.64-65

 

116

«Одиниця з обманом» Ч.1 (За Всеволодом Нестайком.)Тема і головна думка. Проблема. С.66-68

 

117

Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. С.68

 

118

«Одиниця з обманом» Ч.2 (За В. Нестайком) Характеристика персонажів. Переказуємо творчо. С.69-71

 

119

Змінювання дієслів за часами. С.71-73

 

120

Змінювання дієслів за часами.

 

121

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами С.73-75

 

122

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. С.76-77

 

123

Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. С.78

 

124

«Сапієнси» (Володимир Арєнєв). Науково-фантастична повість . Епіграф. Робота з незрозумілими словами. С.78-80

 

125

Змінювання дієслів минулого часу. С.81

 

126

Змінювання дієслів минулого часу.

 

127

«Рятувальник» (Сашко Дерманський). ) Характеристика персонажів. Переказуємо творчо. Читаємо в особах. С.82-84

 

128

Дієслова на -ся, -сь. С.84-84

 

129

Правопис дієслів із не. С.86-87

 

130

Розвиток мовлення. Пояснюю явище природи. С.87

 

131

Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.88

 

132

Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Дієслово»

 

 

133

Слово. Частини мови. Прислівник.

Прислівник як самостійна частина мови. Факти й думки. С.88-89

 

134

Розрізнення прикметників і прислівників. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» Ч.1 (За В. Нестайком). Тема і головна думка. Проблема. С.90-92.

 

135

Уживання прислівників у мовленні. Прислівники - синоніми й антоніми. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» Ч.2 (За Всеволодом Нестайком). Конфлікт. Проблема. С.92-95

 

136

Уживання прислівників у мовленні. С, 96

 

137

Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» Ч.3 (За Всеволодом Нестайком). Конфлікт. Проблема. Театралізуємо. С.97-99

 

138

Правопис прислівників. С.100-101

 

139

Розвиток мовлення.

 

140

Службові частини мови. С.101-102

 

141

Вигук. С. 103 - 104

 

142

Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.104

 

143

Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Прислівник. Службові частини мови»

 

144

Розвиток мовлення.  Текст-розповідь з елементами опису. С.105

 

 

145

Словосполучення і речення

Словосполучення і речення .С.106-107

 

146

«Табір біля озера. День 40» (За ĺаном Вайброу). (Уривок з повісті.)  С.107-109

 

147

Однорідні члени речення. С.110 - 111

 

148

Діагностувальна робота: диктант

 

149

Повість. Характеристика персонажів. Читаємо в особах. «Пеппі ходить по крамницях»( За Астрід Ліндгрен). Дискусія С.111-115

 

150

Поняття про складне речення. Марія Приймаченко. С.115-117

 

151

Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.117

 

152

Діагностувальна робота з теми «Словосполучення і речення»

 

 

153

Текст

Текст. Типи текстів. Текст-опис. С.118

 

154

Науковий і художній описи. С.119-120

 

155

Текст-розповідь.  С.120

 

156

«Мсьє жак та квітнева риба» (За Катериною Бабкіною). Передбачення за заголовком. С.120-123.

 

157

Текст-розповідь. «Мсьє жак та квітнева риба» (За Катериною Бабкіною). Характеристика персонажів.

 

158

Текст-міркування. С.123-124

 

159

Розвиток мовлення. Текст-міркування.  Описуємо проблему та її розв’язання С.125

 

160

Текст-міркування. Есей. С.126-127

 

170

Діагностувальна   робота з теми  «Текст»

 

171

Розвиток мовлення. Есей. С.127

 

172

Повторення вивченого матеріалу про частини мови.

 

173

Повторення вивченого матеріалу про словосполучення і речення.

 

174

Повторення вивченого матеріалу про текст.

 

175

Повторення вивченого матеріалу.

 

176

Підсумковий урок.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
826
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку