Українська мова
4 клас
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
76 |
Слово. Частини мови. Прикметник Прикметник як самостійна частина мови. С.6-7 |
|
77 |
Розвиток мовлення. Порівнюємо предмети. С.8 |
|
78 |
Змінювання прикметників за числами та родами. С.9-10 |
|
79 |
Анотація. Авторська казка. Повість-казка. Чарлі і шоколадна фабрика» ч.1 (За Роальдом Далом). С.11-14 |
|
80 |
Відмінювання прикметників в однині. С.11-15 |
|
81 |
Повість-казка «Чарлі і шоколадна фабрика» ч.2 (За Роальдом Далом). Характеристика персонажів. Читання в особах. С.16-18 |
|
82 |
Початкова форма прикметників. Повість-казка «Чарлі і шоколадна фабрика» ч.3 (За Роальдом Далом) Читаємо за особами і переказуємо. С.19-21 |
|
83 |
Відмінювання прикметників чоловічого роду. С.22-25 |
|
84 |
Відмінювання прикметників середнього роду. С.26-27 |
|
85 |
Відмінювання прикметників жіночого роду. Розрізняємо відмінки (давальний і місцевий). С.28-29 |
|
86 |
Створюємо кінцівку. Театралізуємо «Лісова миша і хатня мишка». Тема і головна думка тексту. |
|
87 |
Відмінювання прикметників у множині. С.30-32 |
|
88 |
Відмінювання прикметників. Монолог. «Геній на п’ять секунд»( За Оксаною Лущевською). Передбачення за заголовком. Характеристика персонажа. С.32-33. |
|
89 |
Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк. С. 34-36 |
|
90 |
Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк. С.36-37 |
|
91 |
Розвиток мовлення. Рекламне повідомлення. С.38 |
|
92 |
Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.38 |
|
93 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Прикметник» |
|
94 |
Сторінка письменниці. Леся Українка FA (Сонет). С.39-40 |
|
95 |
Слово. Частини мови. Числівник Числівник як самостійна частина мови. С.41-42 |
|
96 |
Правопис числівників. С.43 |
|
97 |
Правопис числівників. |
|
98 |
Читаємо за особами і переказуємо. Чорна кішка, або магічне число «сім»» (За В. Чемерисом). Тема і головна думка. С.43-46 |
|
99 |
Правопис числівників. С.46-47 |
|
100 |
Правопис числівників 11–20. С.48 |
|
101 |
Правопис числівників 40–90, 100. С.49 |
|
102 |
Що я знаю / умію? С.49 |
|
103 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Числівник» |
|
104 |
Слово. Частини мови. Займенник Займенник як самостійна частина мови. Особові займенники. Повість. А.Аудгільд Сульберґ «Хто проти суперкрутих?» Анотація до повісті С.50-51 |
|
105 |
Відмінювання особових займенників. С.52 |
|
106 |
Відмінювання особових займенників. Повість. «Інтерв’ю з письменницею». Інтерв’ю з авторкою повісті А.Аудгільд Сульберґ «Хто проти суперкрутих?» С.53 |
|
107 |
Правопис займенників. С.54. |
|
108 |
«Хто проти суперкрутих» (За А. Аудгільд Сульберґ ) С.54-57 |
|
109 |
Правопис займенників. С.58-59 |
|
110 |
Розвиток мовлення. Новина. С.60 |
|
111 |
Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.60 |
|
112 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Займенник» |
|
113 |
Сторінка письменника. «Реве та стогне Дніпр широкий» Т. Шевченко С.61-62 |
|
114 |
Слово. Частини мови. Дієслово Дієслово як самостійна частина мови. Знайомимось з письменником. Т. Шевченко. Інфографіка. Поезія. Балада. С.63-64 |
|
115 |
Неозначена форма дієслова. С.64-65 |
|
116 |
«Одиниця з обманом» Ч.1 (За Всеволодом Нестайком.)Тема і головна думка. Проблема. С.66-68 |
|
117 |
Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. С.68 |
|
118 |
«Одиниця з обманом» Ч.2 (За В. Нестайком) Характеристика персонажів. Переказуємо творчо. С.69-71 |
|
119 |
Змінювання дієслів за часами. С.71-73 |
|
120 |
Змінювання дієслів за часами. |
|
121 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами С.73-75 |
|
122 |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. С.76-77 |
|
123 |
Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. С.78 |
|
124 |
«Сапієнси» (Володимир Арєнєв). Науково-фантастична повість . Епіграф. Робота з незрозумілими словами. С.78-80 |
|
125 |
Змінювання дієслів минулого часу. С.81 |
|
126 |
Змінювання дієслів минулого часу. |
|
127 |
«Рятувальник» (Сашко Дерманський). ) Характеристика персонажів. Переказуємо творчо. Читаємо в особах. С.82-84 |
|
128 |
Дієслова на -ся, -сь. С.84-84 |
|
129 |
Правопис дієслів із не. С.86-87 |
|
130 |
Розвиток мовлення. Пояснюю явище природи. С.87 |
|
131 |
Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.88 |
|
132 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Дієслово» |
|
133 |
Слово. Частини мови. Прислівник. Прислівник як самостійна частина мови. Факти й думки. С.88-89 |
|
134 |
Розрізнення прикметників і прислівників. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» Ч.1 (За В. Нестайком). Тема і головна думка. Проблема. С.90-92. |
|
135 |
Уживання прислівників у мовленні. Прислівники - синоніми й антоніми. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» Ч.2 (За Всеволодом Нестайком). Конфлікт. Проблема. С.92-95 |
|
136 |
Уживання прислівників у мовленні. С, 96 |
|
137 |
Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» Ч.3 (За Всеволодом Нестайком). Конфлікт. Проблема. Театралізуємо. С.97-99 |
|
138 |
Правопис прислівників. С.100-101 |
|
139 |
Розвиток мовлення. |
|
140 |
Службові частини мови. С.101-102 |
|
141 |
Вигук. С. 103 - 104 |
|
142 |
Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.104 |
|
143 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Прислівник. Службові частини мови» |
|
144 |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь з елементами опису. С.105 |
|
145 |
Словосполучення і речення Словосполучення і речення .С.106-107 |
|
146 |
«Табір біля озера. День 40» (За ĺаном Вайброу). (Уривок з повісті.) С.107-109 |
|
147 |
Однорідні члени речення. С.110 - 111 |
|
148 |
Діагностувальна робота: диктант |
|
149 |
Повість. Характеристика персонажів. Читаємо в особах. «Пеппі ходить по крамницях»( За Астрід Ліндгрен). Дискусія С.111-115 |
|
150 |
Поняття про складне речення. Марія Приймаченко. С.115-117 |
|
151 |
Що я знаю / умію? Повторення вивченого матеріалу. С.117 |
|
152 |
Діагностувальна робота з теми «Словосполучення і речення» |
|
153 |
Текст Текст. Типи текстів. Текст-опис. С.118 |
|
154 |
Науковий і художній описи. С.119-120 |
|
155 |
Текст-розповідь. С.120 |
|
156 |
«Мсьє жак та квітнева риба» (За Катериною Бабкіною). Передбачення за заголовком. С.120-123. |
|
157 |
Текст-розповідь. «Мсьє жак та квітнева риба» (За Катериною Бабкіною). Характеристика персонажів. |
|
158 |
Текст-міркування. С.123-124 |
|
159 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування. Описуємо проблему та її розв’язання С.125 |
|
160 |
Текст-міркування. Есей. С.126-127 |
|
170 |
Діагностувальна робота з теми «Текст» |
|
171 |
Розвиток мовлення. Есей. С.127 |
|
172 |
Повторення вивченого матеріалу про частини мови. |
|
173 |
Повторення вивченого матеріалу про словосполучення і речення. |
|
174 |
Повторення вивченого матеріалу про текст. |
|
175 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
176 |
Підсумковий урок. |
|