Календарне планування з всесвітньої історії 11 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії 11 клас за новою програмою, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

З Всесвітньої історії 11клас

(35 годин)

№ п/п

Дата

Зміст уроку

Примітки

Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

1

 

Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин.   Організація Об’єднаних Націй (ООН). Спеціалізовані організації під егідою ООН. “Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.).

 

 2

 

Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни. Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчілля в Фултоні. Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. Поділ Німеччини. НАТО та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу.

 

Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

3

 

Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. 

 

4

 

Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем. Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіпі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин. 

 

5

 

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності. “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель.

 

6

 

Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту. Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.

 

7

 

Практичне заняття: – Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки/

– Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу. (на вибір)

 

8

 

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ

9

 

Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. 

 

10

 

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”. 

 

11

 

Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ). 

 

12

 

Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р. Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину.

 

13

 

Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР. “Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації

 

14

 

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

 

 

15

 

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

 

16

 

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ

17

 

Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети.

 

18

 

Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін.

 

19

 

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

20

 

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

 

21

 

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

22

 

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

23

 

Практичне заняття:

Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.

 

24

 

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

25

 

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.

 

26

 

Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані). 

 

27

 

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст. 

 

28

 

Від біполярного до багатополярного світу.

 

29

 

Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму

 

30

 

Практичне заняття:Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів/Демонтаж результатів періоду “розрядки”: причини і наслідки (на вибір).

 

31

 

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва

 

32

 

Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”.

 

33

 

Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.

 

34

 

Практичне заняття: – Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

 

35

 

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Полянський П.Б.)
Додано
1 вересня
Переглядів
1625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку