Календарно-тематичне планування 9 клас всесвітня історія

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 9 клас всесвітня історія на 2022-2023 н.р. зі змінами
Перегляд файлу

 

п\п

ТЕМА уроку

9-А

9-Б

9-В

І семестр

Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн

 

  1.  

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

 

 

 

  1.  

Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції.

 

 

 

  1.  

Віденський конгрес. «Священний союз».

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень

 

 

 

Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)

 

  1.  

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки.

 

 

 

  1.  

Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.

 

 

 

  1.  

Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

 

 

 

  1.  

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

 

 

 

  1.  

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів.

 

 

 

  1.  

Об’єднання Німеччини та Італії.

 

 

 

  1.  

Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів

 

 

 

Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. «Пробудження Азії»

 

  1.  

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

 

 

 

  1.  

Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції.

 

 

 

  1.  

Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики».

 

 

 

  1.  

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

 

 

 

  1.  

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

 

 

 

  1.  

«Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.

 

 

 

  1.  

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

 

 

 

  1.  

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

Сіньхайська революція.

 

 

 

  1.  

Спроби модернізації Османської імперії

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ – на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів

 

 

 

Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

 

  1.  

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу.

 

 

 

  1.  

Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме.

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів

 

 

 

Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

 

  1.  

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

 

 

 

  1.  

Література та мистецтва. Зародження масової культури. Масове виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.».

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів

 

 

 

  1.  

Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Штагер Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
5965
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку