№ п\п |
ТЕМА уроку |
9-А |
9-Б |
9-В |
І семестр Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
|
|||
|
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). |
|
|
|
|
Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції. |
|
|
|
|
Віденський конгрес. «Священний союз». |
|
|
|
|
Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень |
|
|
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.) |
|
|||
|
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. |
|
|
|
|
Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя. |
|
|
|
|
Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. |
|
|
|
|
Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. |
|
|
|
|
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. |
|
|
|
|
Об’єднання Німеччини та Італії. |
|
|
|
|
Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
|
Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня. |
|
|
|
|
Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху ( |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів |
|
|
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. «Пробудження Азії» |
|
|||
|
Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. |
|
|
|
|
Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. |
|
|
|
|
Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики». |
|
|
|
|
Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. |
|
|
|
|
Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
|
|
|
|
«Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи. |
|
|
|
|
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
|
|
|
|
«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сіньхайська революція. |
|
|
|
|
Спроби модернізації Османської імперії |
|
|
|
|
Практичне заняття. Укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ – на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів |
|
|
|
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
|
|||
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу. |
|
|
|
|
Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів |
|
|
|
Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|
|||
|
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення. |
|
|
|
|
Література та мистецтва. Зародження масової культури. Масове виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.». |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів |
|
|
|
|
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття |
|
|
|