КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
з всесвітньої історії для 8 класу
для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю
всесвітньої історії
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
з всесвітньої історії для 8 класу
для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю
всесвітньої історії - (1 год : 35 год.)
Рівень стандарту
Складено: Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. 5–9 та 10-11 класи» (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236).
Наскризні змістові лінії:
№ з/п |
Назва теми, підтеми |
К-сть годин |
Дата |
Навчальні досягнення учня |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи та очікування результатів |
Приміт-ка |
||||
1 |
Коригуюче навчання: Середні віки в історії Європи та України. |
1 |
02.09 |
Повинен згадати основні події Середніх віків. |
Систематизувати та поглибити знання з тем, які вивчалися в 7 класі дистанційно. |
|
||||
ТЕМА 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ, СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН. |
|
|
||||||||
2 |
Вступ. Великі географічні відкриття 15 – 16 століття |
1 |
09.09 |
Може пояснити термін «Новий час», показати місце нового часу на стрічці часу. Визначати причини великих географічних відкриттів. |
Формувати вміння користуватися підручником з історії, хронологічну компетентність, просторову компетентність |
|
||||
3 |
Завоювання Нового Світу |
1 |
16.09 |
Може розповісти про завоювання європейців |
Удосконалювати роботи з підручником , з малюнками. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
4 |
Мануфактурне виробництво і наймана праця |
1 |
23.09 |
Може за допомогою підручника розповісти про матеріальний світ та суспільство. |
Удосконалювати роботи з підручником , з малюнками. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
5 |
Повсякденне життя Західної Європи |
1 |
30.09 |
Може за допомогою підручника розповісти про повсякденне життя Західної Європи. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
6 |
Практичне заняття «Наслідки Великих географічних відкриттів» |
1 |
07.10 |
Може за допомогою підручника розповісти про наслідки Великих географічних відкриттів |
Складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
7 |
Узагальнення з теми «Великі географічні відкриття». Тематичне оцінювання. |
1 |
21.10 |
Може за допомогою вчителя узагальнити знання, вміє працювати з тестами. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
||||
Тема 2 . Високе Відродження. Реформація в Західній Європі. |
|
|
||||||||
8 |
Гуманізм. Високе Відродження |
1 |
28.10 |
|
Переказувати текст підручника. сприяти засвоєнню нових понять і термінів, вміння робити висновки. Поповнення словника історичною термінологією |
|
||||
9 |
Реформація в Німеччині. Мартін Лютер. |
1 |
11.11 |
Розуміє поняття Реформація, її причини, її ватажків, показує на карті країни, де була Реформація |
Переказувати текст підручника. сприяти засвоєнню нових понять і термінів, вміння робити висновки. Поповнення словника історичною термінологією |
|
||||
10 |
Поширення реформації. Контрреформація в Європі |
1 |
18.11 |
Розуміє поняття реформації та контрреформації, вказує її ватажків та країни на які поширювались ідеї контрреформації |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
11 |
Культура бароко. Народження нової європейської науки |
1 |
25.11 |
Вміє працювати з поняттям «барокко», розпізнавати архітектурні памятки |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
112 |
Практичне заняття «Гуманітистичні ідеї у творах Е. Ротердамського/ Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження » |
1 |
02.12 |
Разом з класом та вчителем, працюючи з підручником та ілюстраціями визначає ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
113 |
Узагальнення з теми «Високе відродження. Реформація в Західній Європі». Тематичне оцінювання. |
1 |
09.12 |
Може за допомогою вчителя узагальнити знання, вміє працювати з тестами. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
||||
ТЕМА 3. ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В 16-17 ст. |
|
|
||||||||
114 |
Становлення абсолютної монархії у Франції |
1 |
16.12 |
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
115 |
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
1 |
23.12 |
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
16 |
Англія в XVI ст. |
1 |
|
Розуміє основні риси економічного та політичного життя Англії, поняття «обгорожування» |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
17 |
Англійська революція |
1 |
|
Розуміє причини, хід, ватажків, характер, наслідки Англійської революції. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
18 |
Іспанія в XVI в. Національно-визвольна боротьба у Нідерландах |
1 |
|
Розуміє основні риси економічного та політичного життя Іспанії та появу Нідерландів, показує на карті країни |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
19 |
Практичне заняття «Образ абсолютного монарха країн Західної Європи» |
1 |
|
За допомогою вчителя та підручника визначає головні риси абсолютної монархії. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
20 |
Міжнародні відносини в XVI – XVII ст. Тридцятилітня війна 1618-1648 |
1 |
|
Визначає причини, хід та наслідки Тридцятилітньої війни, показує на карті головні події. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
21 |
Узагальнення з теми «Держави Західної Європи в XVI-XVII ст.». Тематичне оцінювання. |
|
|
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
||||
ТЕМА 4. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ, КРАЇНИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В 16 –пер. полов. 18 ст. |
|
|
||||||||
22 |
Османська імперія |
1 |
|
Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
23 |
Кримське ханство |
1 |
|
Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
24 |
Річ Посполита |
1 |
|
Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
25 |
Московська держава |
1 |
|
Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
26 |
Виникнення Російської імперії |
1 |
|
Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
27 |
Узагальнення з теми. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
||||
ТЕМА 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА, |
|
|
||||||||
28 |
Просвітництво й промислова революція |
1 |
|
Розуміє що таке Просвітництво та промислова революція. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
29 |
Просвічений абсолютизм |
1 |
|
Визначає основні риси просвідченного абсолютизму та наводить приклади. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
30 |
Міжнародні відносини в XVIII ст. |
1 |
|
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
31 |
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 р.). |
1 |
|
Розповідає про Англійськіх колоній в Північній Америці та про причини, хід, керівників війна за незалежність (1775—1783 р.). |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
32 |
Утворення США. Особливості державного устрою США |
1 |
|
Розповідає про утворення США. Особливості державного устрою США. Показує на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
33 |
Практичне заняття «Повсякденне життя в країнах Західної Європи в XVIII в.» |
1 |
|
Разом з вчителем та за допомогою підручника визначає Повсякденне життя в країнах Західної Європи в XVIII в.» |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
34 |
Тема 6. СХІДНИЙ СВІТ у ХVІ–ХVІІІ ст. (оглядово)
|
1 |
|
Дає загальну характеристику країн Східного Світу. , показує на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
||||
35 |
Узагальнення з теми. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
||||