КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ з всесвітньої історії для 8 класу для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю

Про матеріал

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

з всесвітньої історії для 8 класу

для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю

всесвітньої історії

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

з всесвітньої історії  для 8 класу

  для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю

всесвітньої історії   - (1 год : 35 год.)

Рівень стандарту

Складено:  Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. 5–9 та 10-11 класи» (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236).

Наскризні змістові лінії:

  • Громадянська відповідальність
  • Екологічна безпека і сталий розвиток
  • Здоров’я і безпека
  • Підприємливість
  • Фінансова грамотність

 

№ з/п

Назва теми, підтеми

К-сть годин

Дата

 

 Навчальні досягнення учня

Спрямованість   корекційно – розвивальної роботи та  очікування результатів                                                                             

Приміт-ка

1

 

Коригуюче навчання:  Середні віки в історії Європи та України.

1

02.09

 Повинен згадати основні події Середніх віків.

Систематизувати та поглибити знання з тем, які вивчалися в 7 класі дистанційно.

 

ТЕМА 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ, СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН.

 

 

2

 Вступ.  Великі географічні відкриття 15 – 16 століття

1

09.09

Може пояснити термін «Новий час», показати місце нового часу на стрічці часу. Визначати причини великих географічних відкриттів.

Формувати   вміння   користуватися підручником з історії, хронологічну компетентність, просторову компетентність

 

3

Завоювання Нового Світу

1

16.09

Може розповісти про завоювання європейців

Удосконалювати роботи з підручником ,  з малюнками. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

4

Мануфактурне виробництво і наймана праця

1

23.09

Може за допомогою підручника розповісти про матеріальний світ та суспільство.

Удосконалювати роботи з підручником ,  з малюнками. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

5

Повсякденне життя Західної Європи

1

30.09

Може за допомогою підручника розповісти про повсякденне життя  Західної Європи.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

6

Практичне заняття  «Наслідки Великих географічних відкриттів»

1

07.10

Може за допомогою підручника розповісти про наслідки Великих географічних відкриттів

  Складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

7

Узагальнення з теми «Великі географічні відкриття». Тематичне оцінювання.

1

21.10

Може за допомогою вчителя узагальнити знання, вміє працювати з тестами.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

Тема 2 . Високе Відродження. Реформація в Західній Європі.

 

 

8

Гуманізм. Високе Відродження

1

28.10

  •     Розуміє гуманізм епохи Відродження як європейський інтелектуальний рух за вдосконалення людської природи через пізнання культурної спадщини

 

Переказувати текст підручника.

сприяти  засвоєнню  нових понять і термінів, вміння   робити висновки.

Поповнення словника історичною термінологією

 

9

Реформація в Німеччині. Мартін Лютер.

1

11.11

Розуміє поняття Реформація, її причини, її ватажків, показує на карті країни, де була Реформація

Переказувати текст підручника.

сприяти  засвоєнню  нових понять і термінів, вміння   робити висновки.

Поповнення словника історичною термінологією

 

10

Поширення реформації. Контрреформація в Європі

1

18.11

Розуміє поняття реформації та контрреформації, вказує її ватажків та країни на які поширювались ідеї контрреформації 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

11

Культура бароко. Народження нової європейської науки

1

25.11

Вміє працювати з поняттям «барокко», розпізнавати архітектурні памятки

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

112

Практичне заняття «Гуманітистичні ідеї у творах Е. Ротердамського/ Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження »

1

02.12

Разом з класом та вчителем, працюючи з підручником та ілюстраціями визначає ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

113

Узагальнення з теми «Високе відродження. Реформація в Західній Європі». Тематичне оцінювання.

1

09.12

Може за допомогою вчителя узагальнити знання, вміє працювати з тестами.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

ТЕМА 3. ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В 16-17 ст.

 

 

114

Становлення абсолютної монархії у Франції

1

16.12

  • передумови утвердження абсолютизму в європейських державах;
  • абсолютну монархію як перехідну форму від станово-представницької до сучасної (національної) держави;

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

115

Завершення формування абсолютної монархії у Франції

1

23.12

  • передумови утвердження абсолютизму в європейських державах;
  • абсолютну монархію як перехідну форму від станово-представницької до сучасної (національної) держави;

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

16

Англія в XVI ст.

1

 

Розуміє основні риси економічного та політичного життя Англії, поняття «обгорожування»

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

17

Англійська революція

1

 

Розуміє причини, хід, ватажків, характер, наслідки Англійської революції.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

18

Іспанія в XVI в. Національно-визвольна боротьба у Нідерландах

1

 

Розуміє основні риси економічного та політичного життя Іспанії та появу Нідерландів, показує на карті країни

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

19

Практичне заняття  «Образ абсолютного монарха країн Західної Європи»

1

 

За допомогою вчителя та підручника визначає головні риси абсолютної монархії.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

20

Міжнародні відносини в XVI – XVII ст. Тридцятилітня війна 1618-1648

1

 

Визначає причини, хід та наслідки Тридцятилітньої війни, показує на карті головні події.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

21

Узагальнення з теми «Держави Західної Європи в XVI-XVII ст.». Тематичне оцінювання.

 

 

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

ТЕМА 4. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ, КРАЇНИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В 16 –пер. полов. 18 ст.

 

 

22

Османська імперія

1

 

Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

23

Кримське ханство

1

 

Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

24

Річ Посполита

1

 

Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

25

Московська держава

1

 

Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

26

Виникнення Російської імперії

1

 

Може характеризувати соціально-економічний та політичний розвиток крани, показувати на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

27

Узагальнення з теми. Тематичне оцінювання.

1

 

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

ТЕМА 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА,

 

 

28

Просвітництво й промислова революція

1

 

Розуміє що таке Просвітництво та промислова революція.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

29

Просвічений абсолютизм

1

 

Визначає основні риси просвідченного абсолютизму та наводить приклади.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

30

Міжнародні відносини в XVIII ст.

1

 

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

31

Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 р.).

1

 

Розповідає про  Англійськіх колоній в Північній Америці та про причини, хід, керівників війна за незалежність (1775—1783 р.).

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

32

Утворення США. Особливості державного устрою США

1

 

Розповідає про утворення США. Особливості державного устрою США. Показує на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

33

Практичне заняття  «Повсякденне життя в країнах Західної Європи в XVIII в.»

1

 

Разом з вчителем та за допомогою підручника визначає Повсякденне життя в країнах Західної Європи в XVIII в.» 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

34

Тема 6. СХІДНИЙ СВІТ у ХVІ–ХVІІІ ст. (оглядово)

 

 

1

 

Дає загальну характеристику країн Східного Світу. , показує на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

35

Узагальнення з теми. Тематичне оцінювання.

1

 

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

 

docx
Пов’язані теми
Всесвітня історія, Планування
Інкл
Додано
9 березня 2023
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку