ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Тиждень 17. Світ захоплень |
||
1 |
Чим захоплюються мої однокласники? |
|
2. |
Які справи дарують мені радість? |
|
3. |
Які справи дарують мені радість? |
|
4. |
Як знайти для себе нове захоплення? |
|
5. |
Як знайти для себе нове захоплення? |
|
6. |
Розумна сова. Робота з пластиліном. Виготовлення з пластиліну плоских зображень. Ліплення сови за зразком. |
|
7. |
Чи завжди захоплення нам на користь? |
|
Тиждень 18. Ми – мандрівники. |
||
8. |
Хто такий мандрівник? |
|
9. |
Чи можу я себе назвати мандрівником/мандрівницею? |
|
10. |
Як мандрувати безпечно? |
|
11. |
Мандрівка до Києва |
|
12. |
Мандрівка до Києва |
|
13. |
Леопард і тигрик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Виготовлення леопардика або тигрика в техніці оригамі за зразком. |
|
14. |
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? |
|
Тиждень 19. Ми – винахідники. |
||
15. |
Хто такий винахідник? |
|
16. |
Які риси характеру притаманні винахідникам? |
|
17. |
Як люди придумують винаходи? |
|
18. |
Природа – мудрий винахідник . |
|
19. |
Природа – мудрий винахідник . |
|
20. |
Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікацій. |
|
21. |
Чи можна бути винахідником у наш час? |
|
Тиждень 20. Спорт. |
||
22. |
Якими видами спорту займалися (займаються) мої рідні , друзі, знайомі? |
|
23. |
Чому варто займатися фізкультурою? |
|
24. |
Чому варто займатися фізкультурою? |
|
25. |
Чому мꞌяч такий популярний? |
|
26. |
Які риси характеру розвиває спорт? |
|
27. |
Сідаємо на велосипед. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Створення моделі велосипеда за зразком. |
|
28. |
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
|
Тиждень 21. Книжка. |
||
29. |
Чому варто читати книги? |
|
30. |
Як книга з’являється на світ? |
|
31. |
Які бувають книги? |
|
32. |
Які бувають книги? |
|
33. |
Чому потрібно берегти книжку? |
|
34. |
Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух». |
|
35. |
Чому варто любити книжки? |
|
Тиждень 22. Транспорт. |
||
36. |
Який буває транспорт? Громадський і спеціальний транспорт. |
|
37. |
Залізничний транспорт. |
|
38. |
Транспорт у повітрі. |
|
39. |
Транспорт на воді. |
|
40. |
Як бути гарним пасажиром? |
|
41. |
«Мчать машини по дорозі…» Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікацій за зразком. |
|
42. |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? |
|
Тиждень 23. Світ професій. |
||
43. |
Професії: хто що робить? |
|
44. |
Професії: що для кого? |
|
45. |
Професії минулого та майбутнього. |
|
46. |
Творчі професії. |
|
47. |
Ми у світі професій. |
|
48. |
Здоровий зубчик – білий чубчик. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації – плаката за зразком |
|
49. |
Яка професія моєї мрії? |
|
Тиждень 24. Підкорюємо час. |
||
50. |
Як вимірюють та запитують час. |
|
51. |
Календар. |
|
52. |
Місяці. |
|
53. |
Дні тижня. Плани на тиждень. |
|
54. |
Як керувати часом? |
|
55. |
Будильник – кошенятко. Робота з папером. Виготовлення будильника за зразком. |
|
56. |
Навіщо потрібно бути пунктуальним? |
|
Тиждень 25. Весняна мозаїка. |
||
57. |
Як приходить весна? |
|
58. |
Чи завжди приходить весна за календарем? |
|
59. |
Рослини навесні. Які квіти розквітають першими? |
|
60. |
Тварини навесні. |
|
61. |
Чим заклопотані птахи навесні? |
|
62. |
Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець». |
|
63. |
Весняні свята. |
|
Тиждень 26. Великдень. |
||
64. |
Чому Великдень – особливе свято? |
|
65. |
Про що розповідає писанка? |
|
66. |
Що кладемо у великодній кошик? |
|
67. |
Що кладемо у великодній кошик? |
|
68. |
Як святкують Великдень у світі? |
|
69. |
Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком. |
|
70. |
Як святкують Великдень у світі? |
|
Тиждень 27. Навіщо ми їмо? |
||
71. |
Навіщо ми їмо? |
|
72. |
Яка їжа корисна для мого організму? |
|
73. |
Яка їжа корисна для мого організму? |
|
74. |
У чому сила вітамінів? |
|
75. |
Як поводитись за столом під час споживання їжі? |
|
76. |
Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком. |
|
77. |
Які народні традиції українців? |
|
Тиждень 28. Світ рослин. |
||
78. |
Що потрібно рослинам для життя? |
|
79. |
Будова рослин. |
|
80. |
Що спільного між усіма рослинами? |
|
81. |
Досліди з рослинами. |
|
82. |
Досліди з рослинами. |
|
83. |
Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу. Створення квітки за зразком. |
|
84. |
Чому людина не може жити без рослин? |
|
Тиждень 29. Світ тварин. |
||
85. |
Які бувають тварини? |
|
86. |
Дорослі та дитинчата. Розвиток тварин. |
|
87. |
Частини тіла тварин. |
|
88. |
Що їдять тварини? |
|
89. |
Де живуть тварини? |
|
90. |
З Днем народження, динозаврику! Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення композиції за зразком. |
|
91. |
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? |
|
Тиждень 30. Веселка. |
||
92. |
Як з’являється веселка? |
|
93. |
Сім кольорів щастя. Скільки кольорів у щастя? |
|
94. |
Чому число 7 магічне? |
|
95. |
Якого кольору світ навколо нас? |
|
96. |
Що спільного між словами «веселка» і «весело»? |
|
97. |
Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення клоуна. |
|
98. |
Як створити веселковий настрій? |
|
Тиждень 31. Моя родина. |
||
99. |
Хто є в моїй родині? |
|
100. |
Чому сімꞌю називають найбільшим скарбом людини? |
|
101. |
У чому сила родини? |
|
102. |
Чого я хочу навчитися у своїх батьків? |
|
103. |
Які я маю обов’язки у своїй родині? |
|
104. |
Листівка для тата. Згинання і складання паперу. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки. |
|
105. |
Чому людина повинна знати свій родовід? |
|
Тиждень 32. Ми – українці. Ми – європейці. |
||
106. |
Українці – хто ми? |
|
107. |
Я європеєць/європейка? |
|
108. |
Мандрівка Україною. |
|
109. |
Мандрівка Україною. |
|
110. |
Подорож до столиці. |
|
111. |
Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
|
112. |
Що закодовано в українській вишиванці? |
|
Тиждень 33. Літня мозаїка. |
||
113. |
Як упізнати літо? |
|
114. |
За що я люблю літо? |
|
115. |
Як змінюються рослини влітку? |
|
116. |
Як змінюються тварини влітку? |
|
117. |
Праця людей влітку. |
|
118. |
На лужку. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
|
119. |
Як провести літні канікули безпечно? |
|
Тиждень 34. Плануємо екскурсію. |
||
120. |
Як спланувати екскурсію? |
|
121. |
Як спланувати екскурсію? |
|
122. |
Як поводитись під час екскурсії? |
|
123. |
Екскурсія до лісу. |
|
124. |
Екскурсія до ставка. |
|
125. |
Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих технік. |
|
126. |
Підсумковий урок за рік. |
|