Календарно-тематичне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
для 1-го класу
на 2023-2024 н.р.
Розроблене на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти
та підручника Грущинської І.В.Я досліджую світ. Підручник інтегрованого курсу для 1класу
закладів загальної середньої освіти(у двох частина):
Ч1//І.В.Грущинська, З.М.Хитра, І.І.Дробязко. –К.:УОВЦ «Оріон», 2018. – 112с.: іл..-
К.:видавничий дім «Освіта»,2018. – 128с.
І семестр
(3години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Очікувальні результати |
|
|
Вступ:чому цікаво досліджувати світ? |
|
1 |
05.09 |
Що таке світ? (с.3-4)
|
Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження. Розрізняє предмети,які належать о природи, предмети, що їх створили люди. |
2 |
06.09 |
Який мій навколишній світ? (с.5)
|
Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження. Розрізняє предмети,які належать о природи, предмети, що їх створили люди. |
3 |
07.09 |
Чи цікаво бути дослідником? (с.6-7)
|
Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження. Проводить елементарні спостереження на природі. |
Наше перше дослідження - «Людина» |
|||
4 |
12.09 |
Чим я відрізняюся від інших? (с.9-10) |
Усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її
Складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від |
5 |
13.09 |
Що я вже вмію робити? (с.11) |
Повідомляє про навички самообслуговування Володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування |
6 |
14.09 |
Де я живу? (с.12) |
Розповідає про себе, свою своє місце проживання. зокрема, адресу); Знає, що всі люди різні, але рівні між собою; |
7 |
19.09 |
Чи може людина жити без інших людей? (с.14) |
Усвідомлює людину як частину природи і суспільства, Знає правила спілкування з людьми Розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності |
8 |
20.09 |
Чи можна жити без природи? Нежива і жива природа. (с.15-16) |
Усвідомлює зв’язок людини з природою. Розуміє значення природи для людини. Розділяє природу на живу і неживу |
9 |
21.09 |
Урок-екскурсія. Як спостерігати зі змінами в довкіллі? 9с.17-18) |
Має уявлення про спостереження в природі Описує зміни, які відбуваються в довкіллі |
10
|
26.09 |
Чим схожі рослини, тварини і люди? (с.20-21) |
Називає основні ознаки живих організмів Робить висновки на основі почутого |
11 |
27.09 |
Які умови необхідні організмам для життя? (с.22-23) |
Розуміє що потрібно організмам для життя Робить висновки на основі світлин |
12 |
28.09 |
Чим люди відрізняються від інших живих істот? (с.24) |
Описує чим люди відрізняються від інших істот Знає що потрібно живим істотам для життя |
13 |
03.10 |
Яку будову має моє тіло? (с.26-27) |
Досліджує свій організм Описує свій організм |
14 |
04.10 |
Чому люди одне одному бажають здоров'я? 9с.28) |
Знає правила спілкування з людьми Розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності |
15 |
05.10 |
Чи можна навчитися бути здоровим? (с.29-30) |
Повідомляє про навички самообслуговування Володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування |
16 |
10.10 |
Які звички потрібні для здоров'я? (с.32-33) |
Володіє найпростішими гігієнічними навичками, |
17 |
11.10 |
Чому рух приносить користь? (с.34) |
Розуміє значення руху для здоров’я Вибирає безпечні види спорту |
18 |
12.10 |
Як розпорядок дня впливає на моє здоров'я? (с.35-36) |
Знає свій розпорядок дня Розуміє вплив розпорядку дня на здоров’я |
19 |
17.10 |
Яка їжа є корисна, а яка – шкідлива? |
Має уявлення про корисну і шкідливу їжу Вибирає для харчування корисні продукти |
20 |
18.10 |
Яка поведінка вдома є безпечною? (с.40-41) |
Описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; Вибирає безпечні місця для гри,прогулянки, вигулу тварин тощо |
21 |
19.10 |
Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? (с.42-43) |
Описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; Вибирає безпечні місця для гри,прогулянки, вигулу тварин тощо |
22 |
31.10 |
Які я маю органи чуття? (с.45-46) |
Розповідає про органи чуття Знає, як бережно ставитися до свого організму |
23 |
01.11 |
Як зір і слух відкривають мені світ? (с.47_49) |
Розуміє значення органів для пізнання світу Знає, як бережно ставитися до свого організму |
24 |
02.11 |
Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик?(с.50-52) |
Розуміє значення органів для пізнання світу Знає, як бережно ставитися до свого організму |
25 |
07.11 |
Як доглядати за органами зору і слуху? (с.54-56) |
Розуміє значення органів для пізнання світу Знає, як бережно ставитися до свого організму |
26 |
08.11 |
Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку й дотику? (с.57-58) |
Розуміє значення органів для пізнання світу Знає, як бережно ставитися до свого організму |
27 |
09.11 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!(с.60) |
Робить висновки на основі почутого Розуміє, яка повинна бути турбота про органи тіла |
Наше друге дослідження – «Людини серед людей» |
|||
28 |
14.11 |
Як я досліджую історію своєї сім'ї? 9с.61-63) |
Цікавиться минулим своєї сім’ї Розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде) Знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки,хто вони за професією |
29 |
15.11 |
Які звертання побутують у твоїй родині? (с.64) |
Доречно вживає слова етикету (вітання, прохання,
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного |
30 |
16.11 |
Чому потрібно шанувати батьків? (с.65) |
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного |
31 |
21.11 |
Чому ввічливі слова називають чарівними? С.67-68 |
Доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, |
32 |
22.11 |
У чому полягають секрети вихованості? С.69-70 |
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших Має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві |
33 |
23.11 |
Чому ввічливість завжди доречна? С.71 |
Доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, |
34 |
28.11 |
Що таке доброзичливість? С.73-75 |
Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших |
35 |
29.11 |
Що таке правдивість і щирість? С.76 |
Розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності |
36 |
30.11 |
Коли я вчиняю правильно? С.77 |
Розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності |
37 |
05.12 |
Урок-екскурсія. Хто працює в школі? С.79-80 |
Знає, хто працює в школі; Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших
|
38 |
06.12 |
Ким працюють наші батьки? С.81-82 |
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших Знає інформацію про свою сім’ю |
39 |
07.12 |
Ким працюватимуть люди в майбутньому? с.83-84 |
Розуміє перспективи професій у майбутньому |
40 |
12.12 |
Чому й де збираються люди? С.86-88 |
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших
Використовує правила культурної поведінки в громадських |
41 |
13.12 |
Які бувають заклади культури? С.89 |
Використовує правила культурної поведінки в громадських |
42 |
14.12 |
Урок-екскурсія Чому я люблю відвідувати бібліотеку? с.90-92 |
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших
Використовує правила культурної поведінки в громадських |
43 |
19.12 |
Як поводитися в транспорті? С.94-95
|
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших
Використовує правила культурної поведінки в громадських |
44 |
20.12 |
Чи існують правила поведінки в закладах культури? С.96-98 |
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших
Використовує правила культурної поведінки в громадських |
45 |
21.12 |
Що робити, якщо ви загубилися в громадському місці? С.99-100 |
Використовує правила культурної поведінки в громадських |
46 |
26.12 |
Як я допомагаю старшим? С.102-103
|
Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших |
47 |
27.12 |
Як я дбаю про чистоту в громадських місцях? С.104-105 |
Використовує правила культурної поведінки в громадських |
48 |
28.12 |
Підсумковий урок
|
Узагальнює і систематизує знання по темі |
ІІ семестр
(3години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувальні результати |
|
|
Наше третє дослідження – «Людина і світ»
|
|
49 |
16.01 |
Як називається наша Батьківщина? с.3-6 |
Знає назву країни, її столицю; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо. |
50 |
17.01 |
Які державні символи України? с.7-8 |
має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова); цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією; |
51 |
18.01 |
Чим славиться столиця України? с.9-10 |
Має уявлення про історичні пам'ятки свого краю; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
52 |
23.01 |
Коли виникла наша держава? С.12 |
Має уявлення про виникнення нашої держави; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
53 |
24.01 |
Які пам’ятки культури прикрашають Україну? с.13-14 |
Має уявлення про історичні пам'ятки свого краю; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); долучається до корисних справ громади, справ, спрямованих на цивільний захист |
54 |
25.01 |
Ким славетна Україна? с.15-16 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
55 |
30.01 |
Де мій рідний край? Звідки я родом?с.18-19 |
Знає назву свого села; Називає свою адресу проживання, прізвища та ім’я. складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»
|
56 |
31.01 |
Яким був наш край у минулому?с.22 |
Має уявлення про історичні пам'ятки свого краю; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
57 |
01.02 |
Чим відомий мій рідний край?с.23 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
58 |
06.02 |
Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї?с.24-25 |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни); бере посильну участь в природоохоронній діяльності |
59 |
07.02 |
Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку?с.26 |
розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності ; групує об’єкти природи за однією ознакою ; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей |
60 |
08.02 |
Урок-екскурсія. Праця людей взимку?с.27 |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити ; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо); використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля; |
61 |
13.02 |
Хто вдома «помічник»?с.29 |
описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування. |
62 |
14.02 |
Із чого складається добробут нашої країни?с.30 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
63 |
15.02 |
Як підтримати захисників нашої держави?с.31 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
64 |
20.02 |
Які народи живуть в Україні?с.33-34 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією |
65 |
21.02 |
Які в нас країни-сусіди?с.35 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією |
66 |
22.02 |
Які країни є на Землі?с.36 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією |
67 |
27.02 |
Які визначні винаходи удосконалюють наш світ?с.38-39 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
68 |
28.02 |
Яким ми хочемо бачити світ в майбутньому?с.40 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
69 |
29.02 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!с.42 |
розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) |
|
|
Наше четверте дослідження – «Людина і природа» |
|
70 |
05.03 |
Як моє життя пов’язане з природою?с43-44 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля |
71 |
06.03 |
Як я буду досліджувати природу?с.45 |
обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля |
72 |
07.03 |
Які об’єкти природні, а які створили люди?с.46 |
групує об’єкти природи за однією ознакою; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти
|
73 |
12.03 |
Чому Сонце на Землі - найголовніше?с.48 |
розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; |
74 |
13.03 |
Чому без повітря немає життя?с.49 |
має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; |
75 |
14.03 |
Мої досліди. Як виявити невидимку -повітря?с.50-51 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля |
76 |
19.03 |
Де міститься вода?с.53-54 |
має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; |
77 |
20.03 |
Мої досліди. Які властивості має вода?с.53 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) |
78 |
21.03 |
Чому нам потрібна вода?с.56 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) |
79 |
02.04 |
Що означають слова «земля» і «грунт»?с.58 |
має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; |
80 |
03.04 |
Який склад має грунт?с.56-60 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) |
81 |
04.04 |
Чому кажуть, що родючий грунт – батько врожаю?с.61 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля |
82 |
09.04 |
Якими бувають рослини?с.63-64 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; |
83 |
10.04 |
Як вивчати будову рослин?с.65 |
досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо) |
84 |
11.04 |
Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?с.66 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; |
85 |
16.04 |
Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?с.68 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля |
86 |
17.04 |
Яку користь культурні рослини приносять людям?с.69 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля |
87 |
18.04 |
Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?с.70-71 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; |
88 |
23.04 |
Якими бувають тварини?с.73-74 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; |
89 |
24.04 |
Хто такі комахи?с.75 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; |
90 |
25.04 |
Хто такі риби?с.76 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; |
91 |
30.04 |
Хто такі птахи?с.78-79 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;
|
92 |
01.05 |
Хто такі звірі?с.80 |
встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; |
93 |
02.05 |
Як живеться моїм домашнім улюбленцям?с.81-82 |
встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; |
94 |
07.05 |
Чому свійські тварини і люди – нерозлучні супутники?с.84 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; |
95 |
08.05 |
Як залежить діяльність людей від природних умов?с.85-86 |
бере посильну участь в природоохоронній діяльності; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; |
96 |
09.05 |
Які взаємозв’язки існують у природі?с.87-88 |
розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; |
97 |
14.05 |
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?с.90-91 |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; бере посильну участь в природоохоронній діяльності; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; |
98 |
15.05 |
Чому якість мого життя залежить від стану природи?с.92 |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; |
99 |
16.05 |
Що шкодить природі?с.93-94 |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; бере посильну участь в природоохоронній діяльності; |
100 |
21.05 |
Як потрібно поводитися серед природи?с.96-97 |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; |
101 |
22.05 |
Як оберігати рослини?с.98 |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; бере посильну участь в природоохоронній діяльності; |
102 |
23.05 |
Як не нашкодити тваринам?с.99-100 |
бере посильну участь в природоохоронній діяльності; дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; |
103 |
28.05 |
Як я можу допомагати природі? с.102-103 |
бере посильну участь в природоохоронній діяльності; дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;
|
104 |
29.05 |
Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?с.104-105 |
усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів; |
105 |
30.05 |
Підбиваємо підсумки:ми досліджуємо світ.с.107 Підсумковий урок. |
дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; |