Календарне Планування з ЯДС І-ІІ семестр 1 клас за програмою О.Савченко, підручник Грущинська

Про матеріал
Планування з ЯДС, І-ІІ семестр 1 клас за програмою О.Савченко, підручник Грущинська
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

для 1-го класу

на 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

Розроблене  на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти

та підручника Грущинської І.В.Я досліджую світ.  Підручник інтегрованого курсу для 1класу

закладів загальної середньої освіти(у двох частина):

Ч1//І.В.Грущинська, З.М.Хитра, І.І.Дробязко. –К.:УОВЦ «Оріон», 2018. – 112с.: іл..-

К.:видавничий дім «Освіта»,2018. – 128с.

 

 

 

І семестр

(3години на тиждень)

Дата

Тема уроку

 

Очікувальні результати

 

 

 

Вступ:чому цікаво досліджувати світ?

1

05.09

Що таке світ? (с.3-4)

 

Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження.

Розрізняє предмети,які належать о природи, предмети, що їх створили люди.

2

06.09

Який мій навколишній світ? (с.5)

 

Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження.

Розрізняє предмети,які належать о природи, предмети, що їх створили люди.

3

07.09

Чи цікаво бути дослідником? (с.6-7)

 

Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження.

Проводить елементарні спостереження на природі.

 

Наше перше дослідження  - «Людина»

4

12.09

Чим я відрізняюся від інших? (с.9-10)

Усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її
відмінності від інших живих істот

Складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від
інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»

5

13.09

Що я вже вмію робити? (с.11)

Повідомляє про навички самообслуговування

Володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування

6

14.09

Де я живу? (с.12)

Розповідає про себе, свою своє місце проживання. зокрема, адресу);  Знає, що всі люди різні, але рівні між собою;

7

19.09

Чи може людина жити без інших людей? (с.14)

Усвідомлює людину як частину природи і суспільства,

Знає правила спілкування з людьми

Розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності

8

20.09

Чи можна жити без природи? Нежива і жива природа. (с.15-16)

Усвідомлює зв’язок людини з природою.

Розуміє значення природи для людини.

Розділяє природу на живу і неживу

9

21.09

Урок-екскурсія. Як спостерігати зі змінами в довкіллі? 9с.17-18)

Має уявлення про спостереження в природі

Описує зміни, які відбуваються в довкіллі

10

 

26.09

Чим схожі рослини, тварини і люди? (с.20-21)

Називає основні ознаки живих організмів

Робить висновки на основі почутого

11

27.09

Які умови необхідні організмам для життя? (с.22-23)

Розуміє що потрібно організмам для життя

Робить висновки на основі світлин

12

28.09

Чим люди відрізняються від інших живих істот? (с.24)

Описує чим люди відрізняються від інших істот

Знає що потрібно живим істотам для життя

13

03.10

Яку будову має моє тіло? (с.26-27)

Досліджує свій організм

Описує свій організм

14

04.10

Чому люди одне одному бажають здоров'я? 9с.28)

Знає правила спілкування з людьми

Розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності

15

05.10

Чи можна навчитися бути здоровим? (с.29-30)

Повідомляє про навички самообслуговування

Володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування

16

10.10

Які звички потрібні для здоров'я? (с.32-33)

Володіє найпростішими гігієнічними навичками,
навичками самообслуговування

17

11.10

Чому рух приносить користь? (с.34)

Розуміє значення руху для здоров’я

Вибирає безпечні види спорту

18

12.10

Як розпорядок дня впливає на моє здоров'я? (с.35-36)

Знає свій розпорядок дня

Розуміє вплив розпорядку дня на здоров’я

19

17.10

Яка їжа є корисна, а яка – шкідлива?

Має уявлення про корисну і шкідливу їжу

Вибирає для харчування корисні продукти

20

18.10

Яка поведінка вдома є безпечною? (с.40-41)

Описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці;

Вибирає безпечні місця для гри,прогулянки, вигулу тварин тощо

21

19.10

Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? (с.42-43)

Описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці;

Вибирає безпечні місця для гри,прогулянки, вигулу тварин тощо

22

31.10

Які я маю органи чуття? (с.45-46)

Розповідає про органи чуття

Знає, як бережно ставитися до свого організму

23

01.11

Як зір і слух відкривають мені світ? (с.47_49)

Розуміє значення органів для пізнання світу

Знає, як бережно ставитися до свого організму

24

02.11

Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик?(с.50-52)

Розуміє значення органів для пізнання світу

Знає, як бережно ставитися до свого організму

25

07.11

Як доглядати за органами зору і слуху? (с.54-56)

Розуміє значення органів для пізнання світу

Знає, як бережно ставитися до свого організму

26

08.11

Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку й дотику? (с.57-58)

Розуміє значення органів для пізнання світу

Знає, як бережно ставитися до свого організму

27

09.11

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!(с.60)

Робить висновки на основі почутого

Розуміє, яка повинна бути турбота про органи тіла

Наше друге дослідження – «Людини серед людей»

28

14.11

Як я досліджую історію своєї сім'ї? 9с.61-63)

Цікавиться минулим своєї сім’ї

Розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде)

Знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки,хто вони за професією

29

15.11

Які звертання побутують у твоїй родині? (с.64)

Доречно вживає слова етикету (вітання, прохання,
прощання, звертання, подяки, вибачення)

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного
ставлення до старших

30

16.11

Чому потрібно шанувати батьків? (с.65)

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного
ставлення до старших

31

21.11

Чому ввічливі слова називають чарівними? С.67-68

Доречно вживає слова етикету (вітання, прохання,
прощання, звертання, подяки, вибачення)

32

22.11

У чому полягають секрети вихованості? С.69-70

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

Має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві

33

23.11

Чому ввічливість завжди доречна? С.71

Доречно вживає слова етикету (вітання, прохання,
прощання, звертання, подяки, вибачення)

34

28.11

Що таке доброзичливість? С.73-75

Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до  старших

35

29.11

Що таке правдивість і щирість? С.76

Розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності

Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності

36

30.11

Коли я вчиняю правильно? С.77

Розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності

Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності

37

05.12

Урок-екскурсія. Хто працює в школі? С.79-80

Знає, хто працює в школі;

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

 

38

06.12

Ким працюють наші батьки?  С.81-82

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

Знає інформацію про свою сім’ю

39

07.12

Ким працюватимуть люди в майбутньому? с.83-84

Розуміє перспективи професій у майбутньому

40

12.12

Чому й де збираються люди? С.86-88

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

Використовує правила культурної поведінки в громадських
місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

41

13.12

Які бувають заклади культури? С.89

Використовує правила культурної поведінки в громадських
місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

42

14.12

Урок-екскурсія Чому я люблю відвідувати бібліотеку?

с.90-92

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

Використовує правила культурної поведінки в громадських
місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

43

19.12

Як поводитися в транспорті? С.94-95

 

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до  старших

Використовує правила культурної поведінки в громадських
місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

44

20.12

Чи існують правила поведінки в закладах культури?

С.96-98

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

Використовує правила культурної поведінки в громадських
місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

45

21.12

Що робити, якщо ви загубилися в громадському місці? С.99-100

Використовує правила культурної поведінки в громадських
місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

46

26.12

Як я допомагаю старшим? С.102-103

 

Має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

47

27.12

Як я дбаю про чистоту в громадських місцях?

С.104-105

Використовує правила культурної поведінки в громадських
місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

48

28.12

Підсумковий урок

 

Узагальнює і систематизує знання по темі

 

 

 

 

 

ІІ семестр

(3години на тиждень)

 

Дата

Тема уроку

Очікувальні результати

 

 

Наше третє дослідження – «Людина і світ»

 

49

16.01

Як називається наша Батьківщина? с.3-6

Знає назву країни, її столицю;

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці;

вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо.

50

17.01

Які державні символи України? с.7-8

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова);

цікавиться минулим своєї сім’ї;

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією;

51

18.01

Чим славиться столиця України? с.9-10

Має уявлення про історичні пам'ятки свого краю;

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

52

23.01

Коли виникла наша держава? С.12

Має уявлення про виникнення нашої держави;

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

53

24.01

Які пам’ятки культури прикрашають Україну? с.13-14

Має уявлення про історичні пам'ятки свого краю;

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

долучається до корисних справ громади, справ, спрямованих на цивільний захист

54

25.01

Ким славетна Україна? с.15-16

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

55

30.01

Де мій рідний край? Звідки я родом?с.18-19

Знає назву свого села;

Називає свою адресу проживання, прізвища та ім’я.

складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»

 

56

31.01

Яким був наш край у минулому?с.22

Має уявлення про історичні пам'ятки свого краю;

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

57

01.02

Чим відомий мій рідний край?с.23

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

58

06.02

Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї?с.24-25

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни);

бере посильну участь в природоохоронній діяльності

59

07.02

Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку?с.26

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності ;

групує об’єкти природи за однією ознакою ;

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей

60

08.02

Урок-екскурсія. Праця людей взимку?с.27

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити ;

досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо);

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;

61

13.02

Хто вдома «помічник»?с.29

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі,  на вулиці;

 вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо;

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування.

62

14.02

Із чого складається добробут нашої країни?с.30

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

63

15.02

Як підтримати захисників нашої держави?с.31

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

64

20.02

Які народи живуть в Україні?с.33-34

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією

65

21.02

Які в нас країни-сусіди?с.35

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією

66

22.02

Які країни є на Землі?с.36

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією

67

27.02

Які визначні винаходи удосконалюють наш світ?с.38-39

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

68

28.02

Яким ми хочемо бачити світ в майбутньому?с.40

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

69

29.02

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!с.42

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

 

 

Наше четверте дослідження – «Людина і природа»

70

05.03

Як моє життя пов’язане з природою?с43-44

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля

71

06.03

Як я буду досліджувати природу?с.45

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля

72

07.03

Які об’єкти природні, а які створили люди?с.46

групує об’єкти природи за однією ознакою;

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти

 

73

12.03

Чому Сонце на Землі -  найголовніше?с.48

розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі;

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

74

13.03

Чому без повітря немає життя?с.49

має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів;

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

75

14.03

Мої досліди. Як виявити невидимку -повітря?с.50-51

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля

76

19.03

Де міститься вода?с.53-54

має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів;

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

77

20.03

Мої досліди. Які властивості має вода?с.53

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;

досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо)

78

21.03

Чому нам потрібна вода?с.56

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;

досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо)

79

02.04

Що означають слова «земля» і «грунт»?с.58

має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів;

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

80

03.04

Який склад має грунт?с.56-60

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;

досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо)

81

04.04

Чому кажуть, що родючий грунт – батько врожаю?с.61

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля

82

09.04

Якими бувають рослини?с.63-64

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

83

10.04

Як вивчати будову рослин?с.65

досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо)

84

11.04

Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?с.66

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

85

16.04

Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?с.68

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля

86

17.04

Яку користь культурні рослини приносять людям?с.69

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля

87

18.04

Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?с.70-71

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

88

23.04

Якими бувають тварини?с.73-74

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів;

89

24.04

Хто такі комахи?с.75

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

90

25.04

Хто такі риби?с.76

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

91

30.04

Хто такі птахи?с.78-79

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

 

92

01.05

Хто такі звірі?с.80

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

93

02.05

Як живеться моїм домашнім улюбленцям?с.81-82

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

94

07.05

Чому свійські тварини і люди – нерозлучні супутники?с.84

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів;

95

08.05

Як залежить діяльність людей від природних умов?с.85-86

бере посильну участь в природоохоронній діяльності;

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

96

09.05

Які взаємозв’язки існують у природі?с.87-88

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

97

14.05

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?с.90-91

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

бере посильну участь в природоохоронній діяльності;

усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів;

98

15.05

Чому якість мого життя залежить від стану природи?с.92

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

99

16.05

Що шкодить природі?с.93-94

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

бере посильну участь в природоохоронній діяльності;

100

21.05

Як потрібно поводитися серед природи?с.96-97

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів;

101

22.05

Як оберігати рослини?с.98

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

бере посильну участь в природоохоронній діяльності;

102

23.05

Як не нашкодити тваринам?с.99-100

бере посильну участь в природоохоронній діяльності;

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

103

28.05

Як я можу допомагати природі?

с.102-103

бере посильну участь в природоохоронній діяльності;

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

 

104

29.05

Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?с.104-105

усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів;

105

30.05

Підбиваємо підсумки:ми досліджуємо світ.с.107

Підсумковий урок.

дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку