Календарне планування за модульно-розвивальною системою навчання.НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1 КЛАС І СЕМЕСТР. За програмою О.Я. Савченко до підручника К.І. Пономарьової

Про матеріал
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1 КЛАС І СЕМЕСТР 112ГОДИН НА І СЕМЕСТР ГРАФ-СХЕМА ТА НАУКОВИЙ ПРОЕКТ За програмою О.Я. Савченко до підручника К.І. Пономарьової
Перегляд файлу

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1 КЛАС  І СЕМЕСТР

112ГОДИН НА І СЕМЕСТР

ГРАФ-СХЕМА ТА НАУКОВИЙ ПРОЕКТ

ДОБУКВАРНОГО ПЕРІОДУ

За програмою О.Я. Савченко до підручника К.І. Пономарьової

 

дата

Етап

            Граф-схема теми

  Науковий проект

 

 1

 

 

У-М

З-П

 

Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці

 С. 1-3

 

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 

 

2

 

 

З-П

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

С. 1-2

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

3 

 З-П

Слова, які відповідають на питання що? Навчальне приладдя

 С. 4 - 5

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 4

А-П

Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)

С. 3

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 5

 А-П

Слова, які відповідають на питання хто? Сім’я

 С. 6-7

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 

 6

З-П

К-С

А-П

Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії

С. 4

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 7

З-П

К-С

А-П

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор.

С. 8- 9

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 8

З-П

К-С

А-П

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці

С. 5

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

9

З-П

К-С

А-П

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня

С .10-11

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 10

З-П

К-С

А-П

Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова)

 С.6

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 11

 З-П

К-С

А-П

Речення. Відпочинок на природі (пікнік)

С.12-13

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 12

А-П

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна).

 С.7

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

13

З-П

К-С

А-П

Службові слова в реченні. Природа навколо нас

С.14-15

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

14

А-П

Похила лінія (коротка, подовжена) С. 8

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Виконання завдань різних за характером пізнав. діяльності

 

15

З-П

К-С

А-П

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Дитячі ігри С.16-17

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

16

А-П

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі

С. 9

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

17

А-П

Поділ слів на склади. Посуд. Сімейний обід

 С.18-19

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

18

А-П

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі

С.10

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

19

 

А-П

 

 

 

Наголос у словах. Казки. Ляльковий театр

Робота з дитячою книжкою

С.20-21

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 

20

А-П

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення (Навчальне приладдя)

 С.11-12

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

21

А-П

Звуки голосні і приголосні. Овочі і фрукти

С.22-23

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

22

А-П

Подовжена похила лінія з петлею вгорі

С.13

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

23

А-П

Тверді і м’які приголосні звуки. Зоряне небо

С. 24-25

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

24

А-П

Півовал (малий, великий)

 С. 14

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

25

А-П

Звукові схеми слів. Птахи

 С.26-27

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

26

А-П

Овал (малий, великий)

 С. 15

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

27

З-П

К-С

А-П

Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку

 С.28-29

 

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

28

А-П

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання)

 С.16

 

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

29

С-У

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати?

Робота з дитячою книжкою

С.30-31

 

Систематизація і узагальнення знань учнів

 

30

С-У

Повторення вивчених елементів букв. Розвиток зв’язного мовлення (Іграшки)

С.17-18

 

Систематизація і узагальнення знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ДОБУКВАРНОГО ПЕРІОДУ

 

  МЕТА: дати учням практичне уявлення про номінативну роль слова, речення. Вчити виділяти речення з мовного потоку; робити звуковий аналіз

 

Етапи навч. мод.

Кіль-  

кість

 

     Цілі   навчального   модуля

 

         Знання

 

         Вміння

 

1.У-М

 

 

 

 

2. З-П

 

 

 

 

 

3. К-С

 

 

4. А-П

 

 

 

 

 

5. С-У

 

 

 

 

 

0,5

 

 

 

 

2

9/10

1/15

 

 

 

15/10

 

 

9/10

16

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Розкрити перспективи навчальної діяльності

 

 

 

Дати початкове уявлення про слово, речення, наголос, склади, звуки. Навчити виділяти звуки з мовного потоку, позначати звуки фішками

 

 

Перевірка знань учнів

 

 

Формування знань і вмінь учнів з даної теми

 

 

 

 

Узагальнення знань учнів

 

 

 

 

Роль звуків і слів у реченні; голосні звуки; приголосні звуки

 

Визначати звуки;  ділити слова на склади; визначати наголос;  визначати на слух голосні і приголосні звуки;    знаходити межі речень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГРАФ-СХЕМА ТА НАУКОВИЙ ПРОЕКТ

БУКВАРНОГО ПЕРІОДУ

дата

Етап

            Граф-схема теми

  Науковий проект

 

 31

 

У-М

З-П

К-С

А-П

Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками

С. 32-33

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 

 32

 

З-П

К-С

А-П

 

 

Написання малої букви а

С. 19

 

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

  33

 

 А-П

 

 

 

Велика буква А. Розповідь за малюнками

С. 34-35

Повтор. осн. теорет. момент..

Сам ост. розв. типов. завд.

Виконання завдань різних за характером пізнав. діяльності

 

34

 З-П

 К-С

 А-П

Написання великої букви А

С.20

 

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 35

 З-П

К-С

А-П

Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками

С.36-37

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

36

А-П

Написання малої букви о

С. 21

Повтор. осн. теорет. момент..

Сам ост. розв. типов. завд.

Виконання завдань різних за характером пізнав. діяльності

 

37

З-П

К-С

А-П

 

Велика буква О. Складання розповіді за малюнками

С. 38-39

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

38

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви О

С.22

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 39

А-П

Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками

 С. 40-41

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

40

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви у

C. 23

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 41

З-П

К-С

А-П

Велика буква У. Складання речень за малюнками

С. 42-43

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 42

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви У

С.24

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 43

 А-П

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Робота з дитячою книжкою

С.44-45

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 44

З-П

К-С

А-П

Написання букви и.

Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти)

С.25-26

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 45

З-П

К-С

А-П

Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками

С. 46-47

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 46

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви і

С. 27

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 47

 

З-П

К-С

А-П

Велика буква І. Складання речень за малюнками

С. 48-49

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

48

А-П

Написання великої букви І

С.28

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 49

З-П

К-С

А-П

Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками

С. 50-51

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 50

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви е

С. 29

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 51

З-П

К-С

А-П

Велика буква Е. Складання речень за малюнками

С. 52-53

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 52

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви Е

С. 30

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 53

З-П

К-С

А-П

Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л

С. 54-55

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 54

А-П

Написання малої букви л і складів з нею

С. 31

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 55

З-П

К-С

А-П

Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

С. 56-57

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 56

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви Л, складів і слів з нею

С. 32

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 57

З-П

К-С

А-П

Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

С. 58-59

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 58

А-П

Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами.

Розвиток зв’язного мовлення (Сім’я)

С. 33-34

Повтор. осн. теорем. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Сам ост. розв. типов. завд.

Виконання завдань різних за характером пізнав. діяльності

 

 59

З-П

К-С

А-П

Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами

С. 60-61

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 60

А-П

Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 35

Повтор. осн. теорем. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 61

А-П

Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами

С. 62-63

 

Повтор. осн. теорем. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 62

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 36

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 63

З-П

К-С

А-П

Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами

С.64-65

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 64

А-П

Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 37

Повтор. осн. теорем. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Сам ост. розв. типов. завд.

Виконання завдань різних за характером пізнав. діяльності

 

 65

З-П

К-С

А-П

Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами

С. 66-67

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 66

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 38

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

 67

З-П

К-С

А-П

Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами

С. 68-69

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 68

А-П

Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 39

Повтор. осн. теорем. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 69

З-П

К-С

А-П

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами

С. 70-71

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 70

А-П

Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 40

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 71

А-П

Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

С. 72-73

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 72

 

 

 

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (Одяг і взуття)

С. 41-42

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 

73

А-П

Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

С. 74-75

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

74

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 43

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

75

З-П

К-С

А-П

Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів)

С. 76-77

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

76

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 44

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

77

А-П

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

С.78-79

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

78

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами

С.45

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 

79

З-П

К-С

А-П

Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими літерами

С. 80-81

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

80

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 46

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

81

А-П

Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами

С.82-83

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

82

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 47

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

83

А-П

Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

С. 84-85

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

84

А-П

Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (Посуд)

С. 48-49

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 

85

З-П

К-С

А-П

Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами

С. 86-87

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

86

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 50

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 

87

А-П

Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 88-89

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

88

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 51

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

89

З-П

К-С

А-П

Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 90-91

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

90

З-П

К-С

А-П

 

Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 52

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

91

А-П

Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 92-93

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

92

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 53

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

93

З-П

К-С

А-П

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

С. 94-95

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

94

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 54

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

95

А-П

Велика буква З. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 96-97

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

96

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 55

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

97

З-П

К-С

А-П

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

С. 98-99

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

98

З-П

К-С

А-П

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Меблі)

С. 56-57

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

99

А-П

Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, протилежні за значенням

С. 100-101

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

100

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 58

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

101

А-П

Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 102-103

Повтор. осн. теорем. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

 

102

А-П

Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С.59

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Сам ост. розв. типов. завд.

Виконання завдань різних за характером пізнав. діяльності

 

103

З-П

К-С

А-П

Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому

С. 104-105

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

104

З-П

К-С

А-П

Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 60

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

105

А-П

Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 106-107

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Сам ост. розв. типов. завд.

Виконання завдань різних за характером пізнав. діяльності

 

106

З-П

К-С

А-П

Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 61

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

107

А-П

Закріплення вміння читати

С. 108-109

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

Фронт. бесіда з учнями

 Повтор. осн. спос. розв. завд.

 

108

А-П

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С. 62

Актуаліз. опорних знань

Ознайомлення з тип. завд.

Аналітико-синтетичні впр.

 

109

А-П

Закріплення вміння читати

С.110-111

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

110

А-П

Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними

С. 63

Повтор. осн. теорет. момент.

Повтор. осн. спос. розв. завд.

Адапт.- перетворююча діяльн

 

111

С-У

Підсумковий урок за семестр.

Робота з дитячою книжкою

С. 112

Систематизація і узагальнення знань учнів

 

112

С-У

Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення (Побутова техніка)

С. 64

Систематизація і узагальнення знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

БУКВАРНОГО ПЕРІОДУ

 

  МЕТА: ознайомити учнів з голосними і приголосними звуками і буквами української мови. Навчити читати склади, слова з ними. Ознайомити з конфігурацією вивчених букв, здійснювати їх  звуко-буквений аналіз;

 

Етапи навч. мод.

Кіль-  

кість

 

     Цілі   навчального   модуля

 

         Знання

 

         Вміння

 

1.У-М

 

 

 

 

2. З-П

 

 

 

 

 

 

 

 

3. К-С

 

 

4. А-П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. С-У

 

0,5

 

 

 

 

50/10

 

 

 

 

 

 

 

 

50/05

 

 

50/15

 

26

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Мотивувати учіння учнів, розкрити перспективи подальшої навчальної діяльності

 

 

Ознайомити із звуками і буквами що їх позначають. Навчити основному прийому читання, виділяти звуки із слів. Інтонувати питальні, розповідні, спонукальні  речення.

  Ознайомити з написанням великих і малих писаних букв, способи поєднання з іншими буквами

 

Здійснити первинний контроль за рівнем засвоєння знань

 

Формувати вміння читати склади, слова, речення, тексти, правильно інтонувати речення, складати звукову модель слів.

  Формувати вміння писати букви, склади, слова, речення, тексти з вивченими буквами; розпізнавати розділові знаки вкінці речень 

 

 

Систематизувати і узагальнити знання учнів

 

 

Звуки і букви укр.. мови; алфавітні назви, конфігурацію букв;          ввічливі звертання.

 Вивчені букви українського алфавіту, правила їх написання, зєднання з іншими буквами;       знати розділові знаки

 

Читати,  здійснювати звуко-букв. аналіз слів;

Читати тексти; сприймати розповідь невеликих казок, оповідань;     передавати зміст прочитаного.

  Писати малі і великі букви; початок речень з великої букви; користуватися розділовими знаками;       списувати речення подані рукописним та друкованим шрифтом

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Захаренко Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
5216
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку