5 КЛАС
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2018/19 н.р
II семестр
№ |
5-А |
5-Б |
ЗМІСТ УРОКУ |
33 |
|
|
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті. |
34 |
|
|
Порівняльна характеристика образів Тома Сойєра і Гекльберрі Фінна. Ставлення автора до своїх героїв |
35 |
|
|
Провідні ідеї твору(дружба, кохання, людяність). Повість. Характерні ознаки повісті (ст..172 -173) |
36 |
|
|
РЗМ (у). Виразне читання фрагментів тексту(зокрема читання в особах, коментоване читання). Інсценізація уривка твору |
37 |
|
|
Елеанор Портер. Роман. Характерні ознаки роману(ст..175 - 178). « Полліанна» Робота з текстом. |
38 |
|
|
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста |
39 |
|
|
Полліанна та її друзі. Художні засоби розкриття образу Полліаннни |
40 |
|
|
Ідея радості життя й відкриття світу у творі. Том Сойєр і Полліанна |
41 |
|
|
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ . РЗМ. Твір |
42 |
|
|
СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ. Основні відомості про Льюїса Керролла, переклади його книжок. Творча історія книжки « Аліса в Країні Див »,її зв′язок із біографією письменника та життям Англії « вікторіанської » доби. Фантастика.(202 -207) |
43 |
|
|
Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. |
44 |
|
|
Персонажі, які оточують героїню. |
45 |
|
|
Організація казки як гри(гра з часом і простором, гра зі словами(назвами), гра з правилами) |
46 |
|
|
Особливості художньої мови твору. Елементи казки у творі |
47 |
|
|
РЗМ(п). Характеристика образу Аліси, а також персонажів, що її оточують |
48 |
|
|
Марина Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці» Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої. Образ ліричної героїні |
49 |
|
|
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ з теми «Сила творчої уяви».ТЕСТИ |
50 |
|
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА, У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів. |
51 |
|
|
Доброта і щирість головного героя. Персонаж,герой. Ст. 242 |
52 |
|
|
Робота з текстом |
53 |
|
|
Туве Янсон. Сторінки життя та творчості. «Комета прилітає». Робота з текстом |
54 |
|
|
Чарівність художнього світу твору. |
55 |
|
|
РЗМ(у) Усний переказ твору |
56 |
|
|
Персонажі твору, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей |
57 |
|
|
УПЧ. Пауль Маар «Машина здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» |
58 |
|
|
УПЧ. Пауль Маар «Машина здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» |
59 |
|
|
Тематичне оцінювання з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв». Тести. |
60 |
|
|
Підсумки. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
61 |
|
|
Підсумки. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
62 |
|
|
Підсумки. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
63 |
|
|
Підсумки. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
64 |
|
|
Українські автори та перекладачі творів зарубіжних письменників |
65 |
|
|
Сюжет, персонажі, художні особливості. |
66 |
|
|
Розповідь « Мої улюблені книги» |
67 |
|
|
Література і мистецтво |