Календарне планування на І семестр 2018-2019 н.р. для шкіл з українською мовою навчання. Складене за новою програмою для учнів 5 класу. Даний варіант є скороченим, передбачає навантаження 1 година/тиждень
Навчально-методичне забезпечення
Програма: ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Основний підручник:
Кількість годин : на рік 35 на тиждень 1
|
Види робіт і їх кількість |
|||||||
Контрольні роботи |
Позакласне читання |
Розвиток мовлення |
Перевірка зошитів |
|||||
Річних |
5 |
|
4 |
|
4 |
|
9 |
|
I семестр |
2 |
|
2 |
|
2 (у+п) |
|
4 |
|
II семестр |
3 |
|
2 |
|
2 (у+п) |
|
5 |
|
І семестр |
|
ІІ семестр |
||||
№ з/п |
5 клас |
Вид роботи |
|
№ з/п |
5клас |
Вид роботи |
дата |
|
дата |
||||
1 |
|
Контрольна робота № 1 (тести) |
|
1 |
|
Контрольна робота № 3 (тести) |
2 |
|
Контрольна робота № 2 (тести) |
|
2 |
|
Контрольна робота № 4 (тести) |
3 |
|
Розвиток мовлення № 1 (п) |
|
3 |
|
Контрольна робота № 5 (тести) |
4 |
|
Розвиток мовлення №2 (у) |
|
4 |
|
Розвиток мовлення № 3 (п) |
5 |
|
Урок позакласного читання № 1 |
|
5 |
|
Розвиток мовлення №4 (у) |
6 |
|
Урок позакласного читання № 2 |
|
6 |
|
Урок позакласного читання № 3 |
7 |
|
|
|
7 |
|
Урок позакласного читання № 4 |
І семестр 2018-2019 навчального року
№ уроку за програмою |
5 клас |
Тема уроку |
Теорія літератури |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
№ уроку |
Дата |
|||||
Тема ВСТУП 1 + 1РМ год. |
||||||
|
1 |
04.09. 2018 |
Художня література – духовна скарбниця людства. Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів. Література і фольклор |
Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня. |
|
|
|
2 |
11.09. 2018 |
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ №1. Творча робота з прислів’ям або приказкою: тлумачення змісту прислів’їв (приказок) різних народів, добір українських синонімів і антонімів, написання міні-твору на тему одного із прислів’їв (приказки). |
|
|
|
Тема 1. КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ 4+1 КР+1РМ+1ПЧ год. |
||||||
|
3 |
18.09. 2018 |
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки. Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості. Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки |
Антитеза, алегорія, початкове поняття про автора, початкові поняття про оригінал і переклад.
|
|
|
|
4 |
25.09. 2018 (зошит) |
Японські народні казки «Момотаро, або Хлопчик-Персик» Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро. Національний колорит японських казок. Китайська народна казка«Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів. Арабська народна казка«Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. |
|
|
|
|
5 |
02.10. 2018 |
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ № 1. Казки народів світу. Казкові образи й сюжети у творах мистецтва |
|
|
|
|
6 |
09.10. 2018 |
Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках. Характеристика образів персонажів. Антитеза. Олександр Сергійович Пушкін (1799–1837). Вступ по поеми «Руслан і Людмила». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. Автор. |
|
|
|
|
7 |
16.10. 2018 |
Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875). «Непохитний олов’яний солдатик» Утвердження сили кохання й відданості в казці «Непохитний олов’яний солдатик». Оскар Уайльд (1854–1900). «Хлопчик-Зірка». Казкові персонажі, їхня характеристика. Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя. |
|
|
|
|
8 |
23.10. 2018 (зошит) |
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ № 2. Усний переказ епізодів казки. |
|
Підготуватися до КР |
|
|
9 |
06.11. 2018 |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1. Вступ. Казки народів світу. (Тести). |
|
Підготуватися до уроку ПЧ |
|
Тематичне оцінювання |
||||||
Тема 2. ПРИРОДА І ЛЮДИНА 4+1 КР + 1ПЧгод. |
||||||
|
10 |
13.11. 2018 |
Аналіз контрольної роботи № 1 Джон Кітс (1795–1821).«Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). |
Початкове поняття про вірш. Пейзаж, тема, ідея, епітет, метафора. |
|
|
|
11 |
20.11. 2018 |
Йоганн Вольфганг Ґете (1749–1832).«Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі. |
|
|
|
|
12 |
27.11. 2018 (зошит) |
Генріх Гейне (1797–1856).«Задзвени із глибини…». Утілення краси весняної природи у вірші. Зв’язок із фольклором (пісня).
|
|
|
|
|
13 |
04.12. 2018 |
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946).«Снап», «Лобо», «Доміно» (1 за вибором учителя). Авторські спостереження за світом природи. Утвердження любові до всього живого. Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору. |
|
|
|
|
14 |
11.12. 2018 |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. Людина і природа. (Комбіновані завдання). |
|
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||
|
15 |
18.12. 2018 (зошит) |
Аналіз контрольної роботи № 2
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. № 2.
|
|
|
|
І семестр Скоригована |