Календарне планування зарубіжна література 6 клас 2022-2023

Про матеріал
Календарно-тематичне планування "Зарубіжна література" 6 клас 2022-2023 Зарубіжна література 6 клас № з/п Розділи програмного матеріалу Кількість го-дин для текс-туального вивчення Контрольні роботи Розвиток мовлення Позакласне читання За прогр факт 1 Вступ. 2 2 - - - 2. Міфи народів світу 7 7+2 1 1у 3. Мудрість байки 3 3+1 1 1у 1 4. Пригоди і фанта-стика 16 16 1 1п 1 5. Людські стосунки 12 12 1 1п 1 6. Поетичне бачення світу 6 6 1 1п 1 7 Образ майбутнього в літературі 4 4 - 1у 8. Сучасна літерату-ра. Зростання і взаємини зі світом 4 4+1 1 - - 8. Підсумки 2 2 - - - Всього: 70 За прогр. фаактично За прогр. фактично За прогр. фактично За прогр. фактично 56 60 4 6 4 6 4 4 №з/п Дата Зміст навчального матеріалу Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (за розділами) За планом Фактично 1. Вступ (2 години)
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора                                               Директор школи

з навчально-виховної роботи                                 _____________ Г. Гурова

_____________ Г.Нараївська                                  _______ вересня 2017

________ вересня 2017

 

 

 

Зарубіжна література

6 клас

 

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 5-9 класи. Світова література .-К..:Видавничий дім «Освіта, 2013. Затверджено МОНмолодьспорту України (наказ МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 № 664)» зі змінами Наказ МОНУ від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня»; зі змінами,  затвердженими наказом  МОН від 07.06.2017 № 804

 

Зарубіжна література: підруч. для 6 кл. загальноосвіт.навч.закл./ Є.Волощук. Київ «Генеза» 2013, Наказ МОНмолодьспорту України від 04.01.2013р. №10

 

№ з/п

Розділи

програмного

матеріалу

Кількість годин для текстуального вивчення

Контрольні роботи

Розвиток мовлення

Позакласне читання

 

 

За

прогр

факт

 

 

 

1

Вступ.

2

2

-

-

-

2.

Міфи народів світу

7

7+2

1

 

3.

Мудрість байки

3

3+1

1

1

4.

Пригоди і фантастика

16

16

1

1п

1

5.

Людські стосунки

12

12

1

1п

1

6.

Поетичне бачення світу

6

6

1

1п

1

7

Образ майбутнього в літературі

4

4

-

 

8.

Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом

4

4+1

1

-

-

8.

Підсумки

2

2

-

-

-

 

Всього: 70

 

 

За прогр.

фаактично

За прогр.

фактично

За прогр.

фактично

За прогр.

фактично

 

 

56

60

4

6

4

6

4

4

 

 

 

 

№з/п

Дата

 

Зміст

навчального

матеріалу

 

 

Очікувані результати

навчально-пізнавальної

діяльності учнів

(за розділами)

За планом

Фактично

1. Вступ (2 години)

1.

 

 

Література як вид мистецтва.

 

Учень/учениця

Ключові компетентності

знає та розуміє значення культурних традицій у державному поступі (НЛ-2);усвідомлює роль духовних цінностей у формуванні гармонійно розвиненої особистості (НЛ-3).

Предметні компетентності

виявляє ознаки різних видів мистецтва, установлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси;

дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди – «традиційний образ», «вічний образ»;

наводить 2-3 приклади традиційних і вічних образів (із фольклору, прочитаних літературних творів, різних видів мистецтва);

виявляє специфіку зображення одного й того самого образу в літературі та інших видах мистецтва;

розповідає про свої улюблені твори літератури й мистецтва, виявляють їхні специфічні риси.

2.

 

 

Художній образ

 

(ТЛ) Художній образ, початкові поняття про  традиційний образ, вічний образ.

(ЛК) Специфічні ознаки різних видів мистецтва. Вічні образи в літературі й мистецтві.

(УС) Традиційні образи українського й зарубіжного фольклору

(ЕК) Особливості зображення одного й того самого образу в різних видах мистецтва.

(МЗ) Українська література, образотворче мистецтво

2. Міфи народів світу (7 +2 годин)

3.

 

 

Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів

Учень/учениця

Ключові компетентності

усвідомлює єдність людини й природи (НЛ-1); оцінює вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу (НЛ-2);

визнає переваги фізичного здоров’я людини (НЛ-3);

усвідомлює роль особистої ініціативи у подоланні життєвих перешкод, заповзятості й наснаги в реалізації творчих планів (НЛ-4).

Предметні компетентності

визначає причини появи міфів, особливості міфологічного світосприйняття; дає визначення поняття «міф», відрізняють його від казки;

називає тематичні групи міфів, наводить приклади сюжетів та образів, що належать до певних груп міфів;

розуміє (на елементарному рівні) поняття «мотив», співвідносить його з поняттям «тема» (як часткове й ціле; мотив – реалізація теми);

називає провідні міфологічні теми (творення світу, діяння героїв та ін.) і мотиви (сонця, ночі, випробування та ін.), що виявляються у міфах різних народів;

переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває  їхній загальнолюдський зміст;

характеризує популярні міфологічні образи, розкриває втілення в них народних уявлень про світ, виявляє актуальний зміст міфологічних образів;

зіставляє типологічно подібні образи (наприклад, образи героїв та ін.) у міфах народів світу;

виявляє схожість давніх міфологічних уявлень українців і міфології інших народів;

розкриває специфіку втілення міфів народів світу у творах мистецтва (живопис, музика, театр, кіно, мультиплікація тощо);

розповідає про свої улюблені міфи, міфологічних героїв, висловлюють власне ставлення до них

4.

 

 

Грецькі міфи. Міф про Прометея.

5.

 

 

Міфи про Геракла

6.

 

 

Дедал і Ікар.

7.

 

 

 Нарцис. Деметра і Персефона

8.

 

 

Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка

9.

 

 

Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).

10.

 

 

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

11.

 

 

Розвиток мовлення 1 (усно). Мій улюблений міфологічний герой

12.

 

 

Контрольна робота 1 за темою «Міфи народів світу»: тести

(ТЛ) Початкове поняття про міф, мотив. Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ). (ЛК) Утілення міфів народів світу в мистецтві (живопис, музика, кіно, театр, мультиплікація та ін.). (УС) Давні міфологічні уявлення українців (про створення світу, про природу, про добрі й злі сили). (ЕК) Подібність елементів у міфах різних народів (образи, сюжети, мотиви). Міф і казка. (МЗ) Українська мова, образотворче мистецтво.

3. Мудрість байки (3+1  години)

13.

 

 

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.

Учень/учениця

Ключові компетентності

критично оцінює суспільні вади, виявляють готовність обстоювати власну думку (НЛ-1);

цінує злагоджену роботу для досягнення спільної мети (НЛ-2);

усвідомлює необхідність уникати небезпечних життєвих ситуацій (НЛ-3).

Предметні компетентності

дає визначення жанру «байки», називає її характерні ознаки, підтверджує прикладами з прочитаних творів;

розкриває специфіку художньої структури байки;

пояснює мораль байок, визначає її в прочитаних творах;

розуміє поняття «езопова мова», демонструє на конкретних прикладах особливості езопової мови;

зіставляє байки Езопа («Мурашки й Цикада», «Вовк і Ягня») та І. А. Крилова («Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня»), виявляє у них схожість і відмінності;

характеризує алегоричні образи байок, виявляє у них прихований зміст;

називає українські байки, в яких знайшли відображення сюжети й образи байок Езопа;

розкриває специфіку художнього втілення сюжетів і образів байок Езопа та І. А. Крилова у світовому мистецтві (на прикладі окремих творів образотворчого мистецтва, мультиплікації та ін.)

14.

 

 

Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя). Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

15.

 

 

 Жан де Лафонтен (1621 – 1695). «Зачумлені

звірі». Новаторство Ж. де Лафонтена у жанрі

байки. Людські вади в байці «Зачумлені звірі». (ТЛ) Байка, езопова мова. Поглиблення понятьпро алегорію, образ (алегоричний образ).

(ЛК) Втілення сюжетів і образів байок Езопата Ж. де Лафонтена в мистецтві.(УС) Поетичне переосмислення традиційнихсюжетів і образів Езопа в українських байках.(ЕК) Розвиток жанру байки в різних країнах.

(МЗ) Іноземна мова, українська мова.

16.

 

 

Жан де Лафонтен (1621 – 1695). «Зачумлені

звірі». Алегоричні образи твору.

17.

 

 

Урок розвитку мовлення 2 (усно). Виразне читання байок

18.

 

 

Контрольна робота 2 за темою «Мудрість байки»: виконання завдань

4. Пригоди і фантастика (16 годин)

19.

20.

 

 

Жуль Верн (18281905). «П'ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна.

Учень/учениця

Ключові компетентності усвідомлює роль екологічних знань у досягненні життєвої мети (НЛ-1); обстоює демократичні цінності (НЛ -2); оцінює ініціативність та підприємливість під час ухвалення життєво важливих рішень (НЛ -4).

Предметні компетентності

переказує (стисло) основні події роману «П’ятнадцятирічний капітан» Ж. Верна ;

розкриває основні теми й проблеми роману Ж. Верна;

визначає роль описів природи у творі Ж. Верна );

характеризує образ Діка Сенда, порівнює його з іншими персонажами, визначає етапи духовного зростання героя, зміни в його внутрішньому світі, у сприйнятті людей і життя;

визначає  ключові моменти сюжету повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»;

простежує динаміку образу Скруджа, знаходить у тексті відповідні цитати; висловлює власне ставлення до Скруджа (до зміни героя і після його внутрішньої зміни);

знаходить елементи фольклору в повісті Ч. Діккенса, виявляє їхню роль у тексті;

розповідає про зв’язки М. В. Гоголя з Україною (окремі факти біографії), знає про музеї М. В. Гоголя в Україні (Гоголеве, Великі Сорочинці);

виявляє національні традиції й звичаї, що знайшли відбиток у повісті М. В. Гоголя «Ніч перед Різдвом», елементи українського фольклору у творі (традиційні образи, символи, елементи казки та ін.);

характеризує образи Оксани й Вакули («Ніч перед Різдвом»);

інтерпретує окремі епізоди повісті М. В. Гоголя;

висловлює власні враження, емоції, почуття, роздуми від прочитаних творів;

визначає особливості композиції творів;

знаходить у творах письменників портрети персонажів, визначає роль портретів у розкритті образів;

коментує висловлювання українських митців про Ж. Верна, Ч. Діккенса, М. Гоголя;

називає 1-2 твори мистецтва за мотивами прочитаних творів, висловлює враження від них

21.

 

 

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність

22.

 

 

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність

23.

 

 

Дік Сенд і його друзі.

24.

 

 

Дік Сенд і Негоро

25.

 

 

Проблема рабства в романі. Описи природи.

26.

 

 

Урок розвитку мовлення 3 (письм.).Написання твору за романом Ж.Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

27.

 

 

Урок позакласне читання 1. Верн Ж. «Діти капітана Гранта»

28.

 

 

Чарльз Діккенс (18121870). «Різдвяна пісня в прозі. Сюжет і композиція повісті.

29.

 

 

 Подорож у часі й просторі Скруджа.

30.

 

 

Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження

31.

 

 

Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні).

32.

 

 

Контрольна робота за темою «Пригоди і фантастика»: твір

33.

 

 

Микола Васильович Гоголь (18091852). «Ніч перед Різдвом».. Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.

34.

 

 

Характеристика літературного героя

35.

 

 

Народні традиції та звичаї у творі. Роль фантастики в повісті.

Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки) (ТЛ) Поглиблення понять про роман (пригодницький роман), повість. Композиція.

(ЛК) Утілення сюжетів і мотивів прочитаних творів у мистецтві.

(УС) М. В. Гоголь і Україна, музеї М В. Гоголя в Україні (Полтавщина). Музей Ч. Діккенса у Великобританії (Лондон). Висловлювання українських митців про творчість Ж. Верна, Ч. Діккенса, М. В. Гоголя.

(ЕК) Традиції фольклору (казка, пісня, народні образи) у творах Ч. Діккенса і М. В. Гоголя.

(МЗ) Географія, іноземна мова, ботаніка

36.

 

 

Урок позакласного читання 2. Треверс П. «Мері Поппінс»

5. Людські стосунки (12 годин)

37.

 

 

О. Генрі (1862–1910). «Вождь

червоношкірих». Гумористичний сюжет

твору.

 

Учень/учениця

Ключові компетентності

розуміє залежність людини від навколишнього середовища (НЛ -1); визнає рівність людей незалежно від расової приналежності (НЛ -2); усвідомлює цінності життя, розуміє небезпеку потрапляння в критичні ситуації (НЛ -3).

Предметні компетентності визначає актуальні проблеми у прочитаних творах, висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їхню актуальність;

виявляє особливості сюжету і композиції творів, визначає кульмінаційні моменти;

характеризує ставлення персонажів до світу, природи, людей, мистецтва;

пояснює вчинки персонажів, мотиви їхньої поведінки;

розкриває внутрішні порухи, поривання, мрії й прагнення персонажів;

пояснює символічний зміст назв творів;

дає визначення поняття «художня деталь», знаходить художні деталі та встановлює їхню роль у тексті (змалювання персонажів, розкриття внутрішнього стану, увиразнення авторської ідеї та ін.);

дає визначення понять «гумор», «іронія», розуміє схожість і різницю між ними, виявляє гумор та іронію в текстах, значення для розкриття образів персонажів, авторської позиції;

вирізняє в окремих епізодах підтекст, визначає прихований зміст висловлювання, обґрунтовує свою думку;

коментує окремі факти життєвої і творчої біографії митців;

порівнює образи (чеховських персонажів), знаходить спільні й відмінні риси між ними;

зіставляє літературні твори з їхніми екранізаціями, ілюстраціями (за вибором)

38.

 

 

«Вождь

червоношкірих». Образи персонажів, засоби їх

створення. Роль художніх деталей у творі.

39.

 

 

Урок позакласного читання 3. Марк Твен. «Принц і злидар»

40.

 

 

Джек Лондон (18761916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі. Характеристика героїв твору.

41.

 

 

Описи природи та їхня роль у тексті. Значення назви оповідання.

42.

 

 

Володимир Галактіонович Короленко (18531921). «Сліпий музикант»...

43.

44.

 

 

Пошук головним героєм (Петром Попельським) свого місця у світі.

45.

 

 

Петро Попельський та Евеліна

46.

 

 

Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших.

47

 

 

Тема мистецтва

48.

 

 

Українська природа, народні образи й традиції в повісті.

49.

 

 

Урок розвитку мовлення 5 (письм.). Висловлювання власної думки щодо прочитаного

50.

 

 

Контрольна робота за темою «Людські стосунки»: твір

(ТЛ) Гумор, іронія, художня деталь, підтекст.

(ЛК) Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва.

(УС) А. П. Чехов і Україна. В. Г. Короленко і Україна. Літературні музеї А. П. Чехова і В. Г. Короленка в Україні.

(ЕК) Порівняння образів чеховських персонажів (Очумєлов, «товстий», «тонкий»): схожість і відмінність між ними. Зіставлення літературних творів з екранізаціями, ілюстраціями до них.

(МЗ) Іноземна мова, музичне мистецтво, історія

6. Поетичне бачення світу (6 годин)

51.

 

 

Мацуо Басьо (16441694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

Учень/учениця

Ключові компетентності

сприймає природу як цілісну систему, усвідомлює тісний взаємозв’язок між людиною і навколишнім середовищем, розуміє важливість біологічного розмаїття світу (НЛ - 1); емоційно сприймає, оцінює вияв патріотичних почуттів (НЛ - 2); усвідомлює роль позитивного мислення для підтримки фізичного здоров’я, важливість ненасильницького розв’язання конфліктів (НЛ - 3).

Предметні компетентності

виразно читає твори поетів в українських перекладах та іноземною мовою (за умови володіння нею);

висловлює враження від прочитаного, а також емоції й почуття, що виникли від зустрічі з поезією;

визначає особливості розвитку сюжету (ліричного – не тільки перебіг зовнішніх подій, а передовсім плин образів, почуттів, емоцій, думок);

виявляє особливості жанру та художньої мови у творах письменників (використання епітетів, метафор, повторів, інверсії тощо);

знаходить у поетичних текстах художні деталі, виявляє їхню роль у розкритті картин природи, станів ліричного героя;

визначає провідні теми, мотиви, ідеї прочитаних творів;

усвідомлює специфіку розуміння краси в різних культурах на прикладі поетичних творів;

називає імена видатних українських перекладачів творів зарубіжних поетів, демонструє майстерність їхніх художніх перекладів, барви української мови

52.

 

 

Роберт Бернс (17591796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.).

53.

54.

 

 

Генрі Лонгфелло (18071882).

Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.). Образ Гайавати.

55.

 

 

Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

56.

 

 

Розвиток мовлення 6 (письм.). Написання твору на літературну тему

57.

 

 

Контрольна робота за темою «Поетичне бачення світу»: тести

(ТЛ) Хайку, ліричний герой.

(ЛК) Початкові відомості про специфіку розуміння краси в різних культурах.

(УС) Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів.

(ЕК) Елементи фольклору і міфів у творах Р. Бернса і Г. Лонгфелло.

(МЗ) Історія, географія, іноземна мова

7. Образ майбутнього в літературі (4 години)

58.

 

 

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»..

Учень/учениця

Ключові компетентності

усвідомлює небезпеку руйнування духовних цінностей, взаємозв’язки людини і природи (НЛ-1); розуміє особисту відповідальність кожної людини за збереження здобутків цивілізації (НЛ - 2); зазначає переваги людського інтелекту та креативного мислення під час життєвих випробувань (НЛ -3); висловлює судження щодо значущості професіоналізму в кар’єрному зростанні та розв’язанні життєво важливих проблем (НЛ-4).

Предметні компетентності

виразно читає текст і визначає головну думку прочитаного, підтверджує її прикладами, цитатами з тексту;

називає основні ознаки фантастичної літератури та виявляє їх у прочитаних творах;

характеризує образи головних героїв фантастичних оповідань Р. Бредбері та Р. Шеклі;

установлює сутність конфлікту між героєм і світом (Том і натовп, Кліві й неземна цивілізація);

характеризує образи майбутнього у творах письменників;

зіставляє персонажів фантастичних творів (Том і Кліві);

висловлює свою думку щодо майбутнього людства, ролі літератури й мистецтва в майбутньому

59.

 

 

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для

розкриття головної ідеї твору

60.

 

 

Роберт Шеклі (19282005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі..

61.

 

 

Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму

(ТЛ) Конфлікт. Поглиблення поняття про фантастику. (ЛК) Образ майбутнього у творах сучасного мистецтва (живопис, кіно, музика та ін.).

(УС) Українські письменники-фантасти, їхні твори для дітей. (ЕК) Том і Кліві: схожість і відмінності. Образи майбутнього в літературі та інших видах мистецтва. (МЗ) Образотворче мистецтво, іноземна мова

62.

 

 

Урок розвитку мовлення7 усно. Порівняльна характеристика героїв фантастичних творів

63.

 

 

Урок позакласного читання4 . Фантастичні розповіді про реальне життя. Р.Д.Бредбері. Оповідання

8. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом (4+1 години)

64.

65.

 

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (19072002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах..

Учень/учениця

Ключові компетентності

усвідомлює особисту відповідальність за доручену справу; розуміє цінність родинних стосунків, значущість участі кожного у суспільно важливих справах (НЛ-2);  осмислює важливість перемоги над самим собою, власними страхами (НЛ-3).

Предметні компетентності

розповідає про основні події сюжету творів, виокремлює у них кульмінаційні моменти;

визначає актуальні проблеми у творах митців, пов’язані зі зростанням дитини, її взаєминами з колективом, світом дорослих;

висловлює і пояснює свою точку зору щодо вчинків персонажів, їхніх стосунків;

визначає жанрові ознаки (казки, повісті, роману) в прочитаних творах;

виявляє риси характерів героїв у життєвих випробуваннях;

осмислює поняття «добро» і «зло», «життя» і «смерть», «любов» і «ненависть», «милосердя» і «байдужість» під час інтерпретації художніх образів, епізодів прочитаних творів, розмірковує  про вибір життєвої позиції, моральні цінності;

порівнює образи дітей і підлітків у прочитаних протягом року творах, називає своїх улюблених персонажів і висловлює власне ставлення до них;

розповідає про свої улюблені твори сучасних письменників, виявляє в них актуальний зміст;

розуміє значення категорії «художність» для оцінки творів масового мистецтва

66.

 

 

Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен.

67.

 

 

Образи головних героїв

68.

 

 

Контрольна робота за темами «Образ майбутнього в літературі Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом»: тести

9. Підсумки (2 години)

69.

70.

 

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

(МЗ) Українська література

 

Учень/учениця

Ключові компетентності

розкриває взаємозв’язки людини і навколишнього середовища (НЛ-1); розуміє переваги ненасильницького розв’язання конфліктів (НЛ-2); усвідомлює важливість здорового способу життя та безпечної поведінки (НЛ-3); розуміє роль ініціативності та підприємливості в суспільстві (НЛ-4).

Предметні компетентності

знає авторів і українських перекладачів творів зарубіжних письменників, що вивчалися протягом року;

розкриває ідейно-художній зміст, актуальність прочитаних творів, їхні сюжетно-композиційні особливості, систему образів, жанрову своєрідність (окремих жанрів – оповідання, повість, роман, хайку та ін.);

знає визначення основних літературознавчих понять, що вивчалися протягом 56 класу, застосовує їх у процесі аналізу й інтерпретації текстів (окремих фрагментів і компонентів – образів, сюжетів та ін.);

демонструє уміння порівнювати твори літератури та їхнє втілення в різних видах мистецтва;

усвідомлює взаємозв’язки української літератури з іншими літературами (на рівні окремих спільних рис міфології, жанрів (байка та ін.), тем (природа та ін.), образів (дітей та ін.) тощо)

Для вивчення напам’ять

Р. Бернс. «Моє серце в верховині…»

М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня)

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Безверха Марина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пушка Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 вересня 2022
Переглядів
12118
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку