Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок-проект "Моє село - найкраще в Україні"

Про матеріал

Робота над проектом - це не тільки творчість вчителя, а й, насамперед, творчість учнів, які працюють над проектом. Така робота розвиває мислення, мовлення, уміння формулювати свої думки, виступати перед аудиторією, адекватну самооцінку. Мета цієї роботи: розвиток пізнавальних, творчих здібностей учнів, придбання навичок роботи в групах, сприяння формуванню у дітей загальнолюдських цінностей,віра у себе, розуміння, що без праці нічого не досягти,виховання почуття добротиі людяності.

Перегляд файлу

 Проект

«Моє село – найкраще в Україні»

1 клас

Навчальний предмет:  «Природознавство».

Тип  проекту:

за домінантою в проекті: творчий;

за кількістю учасників і характером контактів: груповий;

за предметно-змістовими напрямами: міжпредметний;

          за терміном виконання: середньостроковий;

за результатом діяльності: інформаційно-пізнавальний;

          за характером контактів: внутрішній.

Ключове питання: чому для нас  рідне село є найкращим місцем в 

                                   Україні?

  Мета: ознайомити учнів з історією села, походженням назви, стимулювати прояв інтересу до історії свого краю, формувати вміння планувати свої дії,  досліджувати та накопичувати матеріал, утілювати задум у творчий результат, виховувати любов  до «малої  батьківщини». 

Діти об’єдналися в групи: «Веселчині кольори», «Дослідники», «Пошуковці», «Сонячні промінчики».

Завдання для творчих груп

 Завдання групі  «Веселчині кольори»

  Дізнатися :

  • чому село називається Щитинь;
  • яка кількість населення проживає в селі;
  • скільки є вулиць (назви вулиць);
  • зібрати інформацію  про Ковальчука Андрія Трохимовича - Героя України, про воїнів АТО.

 Завдання групі «Дослідники»

Побувати:

  •  в батьків Андрія Трохимовича Ковальчука;
  • біля памʼятника невідомому солдату;
  • зустрітися з Сидорчуком Миколою Йосиповичем – учасником бойових дій  в Афганістані;
  • зустрітися з ветераном Другої світової війни Саливончиком Іваном Васильовичем.

 Завдання групі «Пошуковці»

  • віднайти найкращі куточки рідного села;
  • збирати фотоматеріали для виставки «Село моє - неповторне».

       Завдання  групі «Сонячні промінчики»

                 Дізнатися:

  • скільки одиноких людей проживає у селі, відвідувати їх і 

                       допомогати.

 Завдання всім групам

  • екскурсія в Свято-Успенську церкву;
  • екскурсія до памʼятника невідомому солдату;
  • екскурсія вулицями села;
  • екскурсія до річки Турія;
  • екскурсія   до гирла річок Турії  і Прип’яті;
  • екскурсія до озера  Крупинного;
  • екскурсія в ліс.   

Очікувані результати:

збагачення  знань дітей про рідне село;

розвиток творчо-пошукової роботи;

виготовлення  папки «Моє рідне  село Щитинь»;

                  створення  фотовиставки «Село моє - неповторне»;

виготовлення книжки-розгортки «Славні сторінки історії рідного села»;

виготовлення  деревця класної родини 1 класу;

презентація роботи груп у вигляді відкритого уроку «Моє село – найкраще місце на Землі».

       Даний проект був успішно завершений.

 

Урок - презентація проекту

Тема: Моє село – найкраще місце в Україні.

Мета: ознайомити учнів з історією села, походженням назви, стимулювати  інтерес учнів до пошукової роботи, сприяти розвитку інтересу  до історії свого краю;

 розвивати дослідницькі та творчі здібності, спостережливість, вміння працювати в групах;

 виховувати любов до рідного села, повагу до односельчан та  один до одного.

Обладнання: карта України, хліб,  українські вишиті рушники, український віночок, фотовиставка “Село моє неповторне”, фотоколаж, сонечко доброти, книжка-розгортка «Славні сторінки історії рідного краю», святково прикрашена класна кімната.

Тип уроку: презентація проекту.

Хід уроку

І. Організація класу

 Вчитель. Любі друзі,

У наш клас завітали гості щирі.

Привітайтесь з посмішкою й миром.

Діти.  Добрий день!

В добрий час

Раді ми вітати вас.

З миром зустрічаємо,

Щастя вам бажаємо!

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, як називається країна,  в якій ми живемо?
  • Як називають людей, що живуть в Україні?
  • Яке місто є столицею України?
  • Отже, ми з вами живемо в Україні, ми – українці. Україна – це наша Батьківщина. Подивіться на карту України. Яка  багата наша Батьківщина! Тут є річки, озера, ліси, гори, моря. Багато  є міст і сіл. І в одному маленькому селі народилися  і живемо ми. Ми теж з вами багаті, бо маємо рідних, рідну хату, рідну вулицю, рідне село.
  • Як називається наша область, район, село?

ІІІ. Оголошення теми, мети і завдань уроку

      - Для того, щоб дізнатися більше про наше рідне село, людей, які проживають в ньому,  ми створили проект  «Моє село – найкраще місце в Україні». Сьогодні у нас урок – презентація даного проекту.

          Знайдемо відповідь на запитання, чому для кожного з нас  наше рідне село є найкращим місцем в Україні?

         А щоб праця була   результативною – ми продовжимо роботу в творчих групах.

                    На сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про рідне село. Коли воно з’явилося, звідки пішла його назва, які є визначні місці.  Уявимо себе екскурсоводами. І будемо гостям розповідати так, щоб їм сподобалося наше село.

ІV. Розкриття теми уроку

  1. Слово вчителя

Село моє – краплиночка на карті,

У світі невідоме – та дарма.

Ну, а чого без нього були б варті

Ми з вами, кожен зокрема.

  1. Виступ групи «Веселчині кольори»

         Ми дізналися:

  • чому село називається Щитинь;
  •  яка кількість населення проживає в селі;
  • скільки є вулиць (назви вулиць);
  •  про Ковальчука  Андрія Трохимовича – Героя України;
  • зібрали вірші та інші  твори про рідне село в папку.

Форма представлення результату: розповідь, папка «Моє рідне село Щитинь», фотоколаж.

Фізкультхвилинка

Щитиню  мій, ти  рідний край,

Поле, річка, ліс і гай.

Любо стежкою іти,

Тут живемо я і ти.

  1. Виступ групи «Дослідники»:

Ми побували

  • в батьків Героя України – Ковальчука Андрія Трохимовича;
  • біля памʼятника невідомому солдату;
  • зустрілися з ветераном Великої вітчизняної війни Саливончиком Іваном  Васильовичем;
  • виготовили книжку-розгортку.

Форма представлення результату: розповідь, книжка-розгортка «Славні сторінки історії рідного села».

Музична фізкультхвилинка (Діти виконують пісню «Я – маленька україночка» з танцювальними рухами)

  1. Виступ групи «Пошуковці»:
  • ми віднайшли найкращі куточки рідного села;
  •  створили  фотовиставку  «Село моє - неповторне».

Форма представлення результату: розповідь, фотоколаж «Село моє – неповторне».

  1. Групова робота «Які люди проживають в нашому селі?»
  2. Виступ групи  «Сонячні промінчики»:
  •  ми дізналися, скільки одиноких людей проживає у селі;
  •  відвідали їх, подарувавши тепло і любов своїх дитячих сердець;
  •  дізналися в одиноких людей: «Що вони потребують найбільше?»;
  •  створили сонечко доброти.

Форма представлення результату: розповідь, сонечко доброти, фото- колаж.

  1. Колективна робота «Чарівний клубочок»
  • Уявіть, що ви чарівники.

(Діти разом з вчителькою стають у коло. В руках учительки клубок з нитками. Передаючи клубочок ниток, учні говорять:

  • Для того щоб моє село стало ще кращим  я …)

Я впевнена, що коли ви, діти, підростете всі ваші мрії і побажання збудуться. Село наше стане ще кращим, ще сучаснішим.

V. Підсумок уроку

 Створення родинного дерева учнів 1 класу. Кожен учень чіпляє своє фото на деревце, даючи відповідь на ключове питання «Чому для мене рідне село є найкращим місцем в Україні?».

(Звучить пісня про Щитинь. Співають всі учні.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку