Календарне планувння з" географії "9 клас

Про матеріал
Календарно тематичне планування з географії 9 клас ,зі змінами на 2020-2021 навчвльний рік , внесено доповнення та додаткові години на повторення та діагностичну роботу.
Перегляд файлу

ГЕОГРАФІЯ

 «УКРАЇНА І СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО»

9 КЛАС

(52години, 1,5години на тиждень)

( Складено за оновленою програмою для загальноосвітніх навчальних закладів України з географії ,затверджено наказом міністерства освіти і науки від 07.06.2017р.№ 804)

 

Дата

Зміст уроку

Домашнєзавдання

Прим.

КОРИГУЮЧЕ НАВЧАННЯ (2 години)

1

 

Населення України та світу.

Інструктаж з БЖД (інструкція з БЖД № 20).

Повторити опрацьований матеріал.

 

2

 

Природа та населеннясвогоадміністративногорегіону.

Діагностична робота.

Повторити опрацьований матеріал.

ДР

ВСТУП (1 година)

3

 

Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук.

 

§ 1 (підручник Г.Д.Довгань «Географія», 2017). Користуючись додатковою літературою або джерелами мережі Інтернет, знайти інформацію про міждержавні об’єднання, до яких входять сусідні з Україною держави.

 

Розділ І. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО (7 годин)

Тема 1.НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА2 години)

 

4

 

Національна економіка.

Секторальна модель економіки країни.

Практична робота №1. Аналіз секторальної моделі економіки.

§ 2 та § 3.Дізнатися, які підприємства працюють у вашому населеному пункті, яку продукцію вони виготовляють. § 3. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися, на які галузі сфери послуг припадає найбільша частка зайнятих в різних країнах.

 

5

 

Чинники розміщення виробництва.

Форми просторової організації національної економіки.

§ 4 та § 5. З’ясувати, які форми організації виробництва застосовують на підприємствах, що розташовані у вашій місцевості.

 

Тема 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО (5 годин)

6

 

Світове господарство та міжнародний поділ праці.

§ 6. Поміркувати над питанням, якічинникиможутьзмінитиміжнароднуспеціалізаціюкраїни.

 

7

 

Типи економічних систем.

§ 7. Підготуйтеповідомлення про «Великусімку» та «Великудвадцятку».

 

8

 

Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку.

Практична робота №2 (оцінювана).Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (С-20) і визначення їх місця в сучасній, типізації країн за рівнем економічного розвитку.

§§ 8-9. Випереджальне. Дізнайтеся про основнівидиекономічноїдіяльностінаселення у вашомурегіоні.

ОПР

9

 

Сучасне світове господарство.

§ 9. Випереджальне. Підготуватиповідомленняпро діяльність ТНК в Україні.

 

10

 

Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки.

Узагальненнязнаньучнів за темами «Вступ» та «Національнаекономіка і світовегосподарство».

§ 10. Повторити §§ 1-9.

ТО1

Розділ II. ПЕРВИННИЙ СЕКТОР ГОСПОДАРСТВА (10 годин)

Тема 1. СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО (5 годин)

11

 

Сільське господарство, його значення в сучасному світі.  Аграрні суспільства в сучасному світі. Аграрні відносини.

Складники сільського господарства. Землезабезпеченість.

§§ 11-12. Випереджальне. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися, які види підприємств за формою власності поширені нині в сільськогосподарському ви­робництві України.

 

12

 

Сільське господарство України. Структура сільськогосподарських угідь в Україні.

§ 13. Використовуючи сайт Державної служби статистики, дізнайтеся, яку продукцію рослинного походження експортують з України.

 

13

 

Розвиток кормової бази тваринництва.  Структура та розміщення  тваринництва

§ 14. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися про сільськогосподарську спеціалізацію вашого регіону. Скласти статистичний звіт про діяльність провідних галузей.

 

14

 

Сільське господарство світу.  Найбільші країни-виробники та країни-експортери сільськогосподарської продукції.

§ 15.

 

15

 

Практична робота №3 (оцінювана). Визначення основних технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей.

Узагальнення знань учнів за темою «Сільське господарство».

Повторити §§ 1-15.

ОПР

ТО2

Тема 2. ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО (1 година)

16

 

Лісове господарство. Основні лісові пояси світу. Лісозабезпеченість. Лісове господарство в Україні.

§ 16. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися: яку площу займають ліси у вашому регіоні.

 

Тема 3. ВИДОБУВНА ПРОМИСЛОВІСТЬ (4 години)

17

 

Класифікація мінеральних ресурсів за використанням. Показники ресурсозабезпеченості країн мінеральними ресурсами.

§ 17. За допомогоюресурсівІнтернетудізнатися, якімінеральніресурсивидобувають у вашіймісцевості.

 

18

 

Видобування вугілля, нафти і природного газу. Основні й перспективні райони видобування в Укр.

Практична робота №4 (оцінювана).Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобутку кам’яного вугілля, нафти і природного газу.

Дослідження. Проблеми й перспективи освоєння родовищ нафти і природного газу на шельфі Чорного та Азовського морів.

§ 18. Дослідження. Проблеми й перспективи освоєння родовищ нафти і природного газу на шельфі Чорного та Азовського морів.

ОПР

19

 

Видобування металічних руд. Основні закономірності розміщення родовищ металічних руд. Розробка родовищ руд кольорових металів в Україні.

§ 19. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися, які підприємства видобувної промисловості працюють у вашому регіоні.

 

20

 

Видобування інших видів природної сировини: значення, особливості розміщення виробництв з видобутку кам’яної і калійної солей, фосфоритів, каоліну в країнах світу.

Узагальненнязнаньучнів за темами «Лісовегосподарство» та «Видобувнапромисловість».

§ 20. Повторити §§ 11-19.

ТО3

Розділ ІІІ. ВТОРИННИЙ СЕКТОР ГОСПОДАРСТВА (17 годин)

Тема 1. ВИРОБНИЦТВО ТА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ (3 години)

21

 

Значення електроенергетики. Типи електростанцій, основні чинники їх розміщення. Паливно-енергетичний баланс. Електроенергетика України.

§ 21. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися, які підприємства електроенергетики працюють у вашому регіоні.

 

22

 

Електроенергетика світу. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі електроенергії в світі.

§ 22. Підготуватись до виконання практичних робіт.

 

23

 

Практична робота№5.1. Позначення на контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення.

Практична робота№5.2. Побудова та аналіз діаграм виробництва електроенергії на електростанціях різних типів в Україні, країнах Європи та світу.

Повторити §§ 21-22.

 

Тема 2. МЕТАЛУРГІЙНЕ ВИРОБНИЦТВО (4 години)

24

 

Значення металургійного виробництва в господарстві. Сучасні технології виробництва чавуну й сталі

Практична робота №6 (оцінювана).Позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні.

§ 23. За допомогою ресурсів Інтернету з’ясувати, які металургійні підприємства працюють у вашому регіоні.

ОПР

25

 

Кольорова металургія. Основні центри виробництва кольорових металів в Україні.

§ 24. Виконати практичні завдання до параграфу.

 

26

 

Металургійне виробництво світу.  Найбільші країни-виробники та країни-споживачі кольорових металів у світі.

§ 25. Виконати практичні завдання до параграфу.

 

27

 

Узагальненнязнаньучнів за темами «Електроенергетика» та «Металургійне промисловість».

Повторити §§ 1-25.

ТО4

Тема 3. ХІМІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО. ВИРОБНИЦТВО ДЕРЕВИНИ, ПАПЕРУ (3 години)

28

 

Значення та особливості технологій хімічного виробництва.

§ 26. Виконати практичні завдання до параграфу.

 

29

 

Хімічне виробництво в Україні. . Найбільші країни-виробники мінеральних добрив, полімерів, ліків.

§ 27. Виконати практичні завдання до параграфу.

 

30

 

Виробництво деревини й паперу в Україні. Найбільші в світі країни-виробники деревини та паперу.

§ 28. Повторити §§ 21-27.

 

Тема 4. ВИРОБНИЦТВО МАШИН ТА УСТАТКУВАННЯ (3 години)

31

 

Роль машинобудування в сучасному світі

§§ 29-30. Випереджальне. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися, які машинобудівні підприємства працюють у вашому регіоні.

 

32

 

Машинобудування в Україні. Найбільші центри. Підприємства машинобудування свого регіону.

Практична робота №7.

§§ 29-30. З’ясуйте, у яких країнах вироблені побутові прилади та техніка, яка є у вас вдома.

 

33

 

Машинобудування світу. Взаємозв’язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни і рівнем розвитку машинобудування.  Інструктаж з БЖД (інструкція з БЖД № 20).

§ 31. Випереджальне (групам). Розпочати роботу з дослідження народних промислів в Україні.

 

Тема 5. ВИРОБНИЦТВО ТКАНИН, ОДЯГУ, ВЗУТТЯ (2 години)

34

 

Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств, що виробляють тканини різних видів.Найбільші на світовому ринку країни-виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття.

Дослідження. Малі і середні міста України – центри швейного виробництва

§ 32. Дослідження.Малі і середнімістаУкраїни — центри швейного виробництва.Випереджальне (групам). Підготуватипрезентації про народніпромислиУкраїни.

 

35

 

Народні промисли в Україні.

§ 33. Провести дослідження за темами: 1) Українські та імпортніпродукти в споживчомукошикувашоїродини. 2) Традиційніпродуктихарчування в Україні та країнах-сусідах.

 

Тема 6. ВИРОБНИЦТВО ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ, НАПОЇВ (2 години)

36

 

Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні.  Дослідження. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини

§ 34. Продовжити дослідження щодо імпортних продуктів харчування (д/з до уроку № 35).

 

37

 

Виробництво продуктів харчування в світі. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу.

Дослідження.Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах.

Узагальнення знань учнів за темами «Виробництво машин та устаткування», «Виробництво тканин, одягу, взуття» та «Виробництво харчових продуктів, напоїв».

§ 35. Повторити §§ 29-34.

ТО5

Розділ IV. ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ГОСПОДАРСТВА (11 годин)

Тема 1. ТРАНСПОРТ (3 години)

38

 

Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства.

Дослідження. Міські види транспорту свого обласного центру

§ 36. Проведіть дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру».

 

39

 

Транспорт України.

§ 37. Поміркувати над проблемами розвитку всіх видів транспорту України.

 

40

 

Транспорт світу.

§ 38. Написати есе, у якому висловити свої міркування за темою «Транспортна система світу в майбутньому».

 

Тема 2. ТОРГІВЛЯ (2 години)

41

 

Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні.

§ 39. Скласти перелік підприємств роздрібної торгівлі, послугами яких користується ваша родина.

 

42

 

Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних зв’язків. Світова організація торгівлі (СОТ), Європейський Союз, НАФТА, АСЕАН.

§ 40. Випереджальне . Використовуючи мережу Інтернет, підготувати короткі повідомлення про об’єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в Україні

 

Тема 3. ТУРИЗМ (2 години)

43

 

Туризм як складник національної економіки, його види. . Туризм в Україні.

§ 41. Поміркувати над питанням: які проблеми перешкоджають ефективному розвитку туристичної галузі в Україні?

 

44

 

Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО.

Узагальнення знань учнів за темами «Транспорт», «Торгівля» та «Туризм».

§ 42. Повторити §§ 36-41.

ТО6

Тема 4. НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ. ОСВІТА. ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я (1 година)

45

 

Роль науки й освіти в суспільстві. Особливості наукової й освітньої  діяльності. Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Охорона здоров’я. Найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі.

§ 43. Випереджальне. Дізнатися, які фінансові установи є у вашому населеному пункті та які види фінансових послуг вони надають.

 

Тема 5. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ. КОМП’ЮТЕРНЕ ПРОГРАМУВАННЯ (3 години)

46

 

Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності. Вплив глобалізації на розміщення фінансових установ. Країни-офшори. Особливості розміщення фінансових установ в Україні.

§ 44. Випереджальне. Використовуючи мережу Інтернет, дізнатися, які компа­нії з яких країн є світовими лідерами за виробництвом програмного забез­печення.

 

47

 

Аутсорсинг, його переваги. Аутсорсинг інформаційних технологій (ІТ-аутсорсинг). Країни-лідери на світовому ринку програмування та аутсорсингу.

§ 45. Випереджальне. За допомогою ресурсів Інтернету підготувати повідомлення про екологічні катастрофи, спричинені господарською діяльністю людини.

 

48

 

Контрольна робота

Повторити §§ 16-43.

КР

Розділ V. ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА (3 години)

49

 

Поняття про глобальніпроблемилюдства, причини їхвиникнення. Проблема війни і миру. Проблема тероризму. Екологічна проблема.

§ 46. Виконати практичні завдання до параграфу.

 

50

 

Глобальні проблеми людства: сировинна та енергетична, демографічна, продовольча, подолання відсталості країн, що розвиваються.

§ 47. Виконати практичні завдання до параграфу.

 

51

 

Україна та глобальні проблеми людства. Взаємозв’язок глобальних проблем. Сталий розвиток.

Дослідження. Прояв глобальних проблем у своєму регіоні.

Узагальнення знань учнів за розділами «Третинний сектор господарства» та розділом «Глобальні проблеми людства».

§ 48. Повторити §§ 16-47.

ТО7

52

 

Узагальнення матеріалу за курс «Україна і світове господарство».

Повторити §§ 1-48.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гонтарук Марія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, 9 клас, Планування
Додано
8 вересня 2020
Переглядів
7596
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку